Jump to content

Marinero

Membru
  • Content Count

    209
  • Joined

  • Last visited

About Marinero

  • Rank
    Oldies But Goldies

Contact Methods

  • Yahoo
    marnec2000

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Braila
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    KTM 450 EXC
  • Numar Moto
    TGW
  • Club
    Braila Bikers Club

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    BMW 650 GS/Triumph Triple Speed 1050/KTM 450 EXC/Honda Hornet

Recent Profile Visitors

242 profile views
  1. Suportul de topcase...l-ai adaptat tu sau exista un adaptor de montare. Eu am un WR250x si as vrea si eu sa-i montez un asemenea supot..prinde bine le drum lung. A mea e din 2008 dar cred ca sunt identice in spate
  2. Marinero

    TM 300 EN

    Subscriu.....inteleg ca vrei sa mergi prin oras, nu? Recomand 4T categoric; 2T la padureeeeeeeeeee!
  3. Yamaha WR250x! Injectie benzina, schimbi ulei la 10.000, 131 kg, 31 cai.
  4. Te referi la CMR?...eu imi transport motorul cu remorca personala....am tot ce imi trebuie. Fara numere rosii fara asigurare..De prin alta parte am inteles ca in momentul intocmirii actelor, pe cartea de identitate se trece numele meu ....si ca in acelasi timp vanzatorul o radiaza...si aceasta radiere este trecuta si ea pe carte..Iar eu intru pe un site unde apare aceasta radiere si de acolo..fac o copie pe care o arat autoritatilor romane ca uite ...motorul a fost radiat din circulatie in italia...cica aia se cheama radiere electronica » Post actualizat in 25 Feb 2017 16:02 Altii mi-au spus ca nu ...se merge la un notar unde dai o declaratie ca-ti transporti motorul tu...unde se trece numarul remorcii si numarul masinii..etc..ma doare capul deja.
  5. Buna ziua. Am gasit in Italia un motor, pe care vreau sa-l aduc cu remorca personala. M-am inteles la pret cu macaronarul...toate bune si frumoase. Am dat un telefon la Maria Sa ''Autoritatile Romane serviciul inmatriculari'' unde o p...da plictisita mi-a spus ce acte am nevoie sa aduc de acolo printre care si o ''radiere electronica''..de care nu am mai auzit pana acum..dar in fine problema nu e asta. Problema pe care as vrea sa v-o arat este ca macaronarul zice ca a fost la AIC( clubul auto italian ..cred, cei care fac actele) si ca de acolo i-ar fi zis ca eu trebuie sa prezint o, si va dau termenul in italiana: '' bolleta doganale'' ...adica un act cu care EU trebuie sa vin sa iau motorul...si ca fara acest act el nu-mi poate da motocicleta. Acum m-am infipt in acest act si a ramas ca sa afle si el si eu ce reprezinta acest act....ma poate ajuta cineva din acest forum care s-a mai lovit de aceasta problema? Precizez ca motorul il cumpar de la o persoana fizica, eu tot persoana fizica sunt, nu ne amestecam cu TVA sau alte chestii, imi fac transportul cu remorca personala...Va multumesc anticipat.
  6. Stiu ca mai exista un topic despre acest motor...dar dateaza din vremuri imemoriabile...mai precis 2009. M-am gandit sa-l readuc la suprafata pt ca se pare ca modelul este inca activ...si sper ca apreciat de unii. Modelul din 2016 nu a suferit modificari importante fata de cel din 2008. Motor 1 cilindru, 4 timpi, 4 valve, DOHC Racire cu lichid Capacitate 250 cmc Raport de compresie 11.8:1 Putere 31 CP Cuplu 23,7 Nm la 8.000 rpm Cutie de viteze 6 trepte Pornire electrica Transmisie pe lant Dimensiuni 2115 x 810 x 1190 mm (LxlxH) Inaltimea sa 895 mm Garda la sol 265 mm Greutate 136 kg, la plin Anvelope fata 110/70R17M/C 54H Anvelope spate 130/90R17M/C 54H Frana fata 1 disc de 298 mm Frana spate 1 disc de 230 mm Suspensie fata furca telescopica inversata, cursa 270 mm Suspensie spate monoamortizor, cursa 265 mm Capacitate ulei 1.5 L Rezervor 7.6 L
  7. Ti-l recomand pe Bujie.... Sta pe strada Grivitei...colt cu Dianei.
  8. Marinero

    Vreau Supermoto!

    Buna ziua la cititori. Stie careva dintre domniile voastre unde as putea vedea si neparat atinge o Honda CRF 250M? Sau vre-un user care are asa ceva? In Romania ma refer binenteles( nu CRF 250X sau alte variante...ci strict 250M) Multumesc. http://www.totalmotorcycle.com/motorcycles/2014models/2014-Honda-CRF250M.htm
  9. Am schimbat odata..noi noutze...si imediat dupa schimbare absolut nici o schimbare. Azi dimineata am desfacut bujia din partea stanga a motorului..pe fisa scrie nr 1. Interesant...era exact ca si cum am montat-o ..uscata, alba , fara urme de benzina pe ea...se pare ca cilindru 1..cel putin nu se alimenteaza...Am legat bujia la masa si se pare ca are scanteie..dar era ..repet ..uscata ca si cum as fi scos-o din cutie. » Post actualizat in 17 Jun 2016 19:52 Am rezolvat problema. Diagnosticul: apa in benzina. Rezervorul avea apa in el si din pacate si rampa injectoarelor a avut apa in ea. Am curatat rezervorul si am pornit motorul injectand benzina pe furtunele de vacumare...doua pe fiecare cilindru. Mecanicul mi-a spus ca nu se tine iarna motorul cu rezervorul gol...face condens pe interior si apa se aduna si se aduna la sorb. Am mai invatat ceva. Multumesc de ajutor si de sfaturi.
  10. Multumesc....va tin la curent. » Post actualizat in 11 Jun 2016 18:46 Draci in poponeata...tinuta doi ani degeaba. Mai bine sa-i dai decat s-o tii degeaba....
  11. 3.5l....chiar vreo 200ml in plus. » Post actualizat in 11 Jun 2016 18:17 Spray...o sa cumpar si incerc. O varianta...Multumesc de sfat.
  12. Cum sa verific..am citit ca presiunea in rampa e vreo 3 bari..o fi adevarat?. Doar sa pun furtunul pe pompa..si sa tin cu degetul sa vad daca face presiune...ca manometru nu am. » Post actualizat in 11 Jun 2016 17:29 Nu am incercat...demarorul invarte motorul, am baterie suficienta. Stiu ca la injectia de benzina nu se recomanda impingerea...sau se recomanda????
  13. Prima data cand le-am schimbat erau ude...si cam afumate. La ultima verificare una din bujii( una am verificat) era umeda. Scanteia mi s-a parut ..cam rosiatica...ma asteptam sa fie mai ...albastra..mai puternica..dar poate nu ma pricep.
×
×
  • Create New...