-
Număr conținut
189 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti (Ploiesti)
-
Permis moto din
2004
-
Motocicleta
BMW R 1200 GS Adventure
-
Numar moto
B
-
Club
nu
Informații profil
-
Motociclete detinute
Suzuki GS500, Honda VFR800
-
Alte autovehicule si vehicule
Masina (30,000/an), atv
-
Interese
Sprturi extreme sau nu (snowboard, karting, tenis, baschet, fotbal), motoare (de toate categoriile)
Vizitatori Recenți Profil
Bungee's Achievements
Newbie (1/14)
-
CAMPIONATUL INTERNATIONAL DE STUNT 17-19 Aug 2012
topic a răspuns lui Bungee în SorinSeniorul Evenimente, excursii
Se pare ca link-ul nu maimerge asa ca il repostez eu: STUNT INTERNATIONAL CHAMPIONSHIP - BULGARIA 2012 -
Honda Crosstourer
topic a răspuns lui Bungee în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
lasa lasa ca la tine definitia aventurii vine din semnatura. Si pentru tine si pentru aia pe care-i lasi cu sechele dupa ce ii panichezi prin curbe -
Face sens. Vatamatul (isi) cere daune morale si materiale de la vinovat, vinovatul plateste si apoi le recupereaza de la RCA.
-
De ce tot spune lumea ca e nasol cu clavicula? eu am rupt-o la snowboard, si s-a sudat ca naiba ca m-am mai dat 5 zile dupa aia purtand un ham (am rupt-o in prima zi de snow in Austria si era pacat sa ma opresc). Acum e mai scurta cu cativa cm dar in afara de aspect (o galma mare la locul sudurii pentru ca s-au incalecat oasele) chiar nu am nicio problema (la inot, tenis, bicicleta etc).
-
BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->
topic a răspuns lui Bungee în ianachimul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
de departe cel mai util topic de pe forum-ul asta.... -
BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->
topic a răspuns lui Bungee în ianachimul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
La Bavaria l-au tot testat si a iesit ok. PC-ul este intr-adevar pus pentru o dezvoltare mai liniara a cuplului in special la turatii joase si medii (cel putin asa mi s-a spus). Legat de top speed, pentru mine nu e deloc o problema ca nu trece de 180 ca doar nu mi-am luat tanc sa merg cu 200. Eram doar ingrijorat sa nu fie ceva in neregula cu motorul. Cred ca cel mai bine fac o comparatie cu unul stoc pt a vedea daca e vreo diferenta la viteze mai normale. PS. Tibi de la Bavaria e super de treaba. -
BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->
topic a răspuns lui Bungee în ianachimul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Filtrul e nou. L-am schimbat la Bavaria cand am facut revizia asta toamna. E posibil sa fie de la power controller. Mai studiez setarile si poate mai fac un test in we. -
BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->
topic a răspuns lui Bungee în ianachimul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
S-ar putea sa fie din lotul facut in China. Daca ma uit bine pe sigla are un patratel albastru in plus. 5 min era evident o exagerare. Asa pare fata de vfr care ajungea la 220 in 10-12 s. Poate reusesc sa fac o comparatie zilele astea cu GSA-ul unui vecin. R -
BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->
topic a răspuns lui Bungee în ianachimul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Pai pe autostrada am fost. Cele 20 de secunde am stat pe viteza maxima si nu mai urca de loc. Ca sa ajung acolo e-adevarat ca a durat de 5 minute ca doar nu e 4V Honda (asta pentru Vlad). Testul a fost facut doar cu top case-ul montat (fara cutiile laterale). Mesaj completat Ref la locatia postului, am zis sa intreb si eu ca nu prea se inscrie in can-can-urile obisnuite ale topicului Ref la power controller, am vorbit destul de mult cu cei de la Bavaria si ei erau destul de relaxati cu el. As putea sa renunt la el dar daca dupa aia e si mai puturos? Cu a 5-a n-am incercat. R -
BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->
topic a răspuns lui Bungee în ianachimul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Nu situ daca e locul potrivit aici (avand in vedere trend-ul discutiilor) dar am si eu o intrebare: E normal pentru un Adventure 08 cu toate protectiile posibile pe el (cred ca vreo 20kg in plus fata de standard), cu un parbriz urias dar cu evacuare sport si power controller (setat corect) sa nu poata depasi 185km/h? Testul l-am facut fara pasager pe autostrada (au am in jur de 75kg) in viteza a 6-a. Am tinut-o la maxim vreo 20 sec si nu a vrut sa treaca de 185-187 pe bord. Nu ca m-ar deranja chestia asta pentru ca oricum n-as putea sa merg asa tare, dar ma gandeam sa nu fie ceva in neregula cu motorul. Razvan -
Am primit verde. Merg si eu. Camera single. Avansul il platesc sapt. viitoare. Razvan
-
Daca imi rezolv cu aprobarile (in primul rand de acasa), ma bag si eu. Sper sa am un raspuns clar pana la sf. saptamanii. Ca de obicei, eu vin la Viena dintr-o bucata (desi cam am emotii ca duce noua trotineta atata drum . Vlad, mai incerc sa conving pe cineva sa mearga (poate chiar 2). Ar fi util daca ai mai da ceva detalii despre traseu. Razvan
-
BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->
topic a răspuns lui Bungee în ianachimul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
iti testam atentia. inca n-am testat suficient boxerul si inca nu i-am inteles "caracterul". mai lucrez. -
BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->
topic a răspuns lui Bungee în ianachimul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
motorul 4V Honda si suna si trage mai bine -
sambata sau duminica?