In ianuarie 2020 am venit de la Timisoara la Slatina cu motorul si am ajuns seara tarziu, asa ca n-am mai avut rabdare sa curat mobra de sarea adunata de pe drum. Cand m-am apucat s-o spal a 2-a zi am vazut ca lantul era ruginit. Era rugina de suprafata, desigur, dar oricat am insistat, tot a ramas patat, insa merge si in ziua de azi (are doar 17.000 de km). Lectie invatata: dupa mers prin rahat antiderapant, oricat de obosit as fi cand ajung acasa, macar un jet de apa curata trebuie sa arunc pe ea!
In primul an am folosit kit de curatare si ungere lant de la Ipone, dar procesul de intretinere (frecat cu periuta, jeg peste tot) + costurile nu m-au multumit (nu mi-am luat mobra ca sa stau in genunchi in fata ei 1 ora pe saptamana). Apoi am trecut la Kettenmax cu motorina pentru curatare si ungator manual de la Lucian cu ulei de transmisie (mai am inca 500 ml din litrul de 80W90 luat atunci), solutie pe care o folsesc si azi, lantul fiind in parametri de functionare inca.
In manualul meu de utilizator scrie asa: