Jump to content

joby_toss

Membru
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

About joby_toss

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Yahoo
    joby_toss

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Slatina
  • Carnet moto din
    1997
  • Motocicleta
    Suzuki DL650XAL9

Profile Fields

  • Interests
    motociclism, softuri, mestereala

Recent Profile Visitors

126 profile views
  1. Sunt 300 km... au fost dus-intors. Si o veste mai putin buna: manerele alea incalzite Koso de la Louis au cedat. Au inceput sa licare LED-urile ca la pomul de Craciun (cand toate, cand pe rand, fara sa apas butonul, asa din senin) si nu se mai incalzesc. Cred ca au un fir intrerupt pe undeva. Cand le-am luat mai erau cativa prin review-uri care au patit tot asa, dar am zis ca n-oi fi eu ghinionist ca ei. Na-ti-o buna!
  2. Pe mine cred ca m-au fraierit aia cand am luat-o... pare-a fi scooter...
  3. Si daca tot sunt la subiectul "metode de bulire a instalatiei electrice", cred ca pot face acelasi lucru si pentru semnalizari. Multam' fain! Eat that, Admore, with your "234$ shipped, before taxes" kit!
  4. Salve din nou! Intrebare de habarnist: daca iau o banda de-aia cu LED-uri SMD (sau cum le-o zice) si o leg direct de firele de la stopul pe frana, o merge? Pe kit-ul ala de la GIVI nu vad sa fie vreun releu sau vreo rezistenta... Iar kit-ul de la Admore Lighting e cam acru... Pentru ca merg batraneste, am foarte des probleme cu soferi care stau lipiti de bucile mele si ma gandesc sa le mai trimit scantei suplimentare in ochi...
  5. Nu stiu daca se gasesc pe la noi modelele astea pentru ca nu m-a interesat subiectul (port cartuse CO2 si o minipompa de picior din Lidl si e suficient pentru mine), dar clipurile sunt interesante:
  6. Salut, Florin! Sper ca mai esti pe-aci, vad ca n-ai mai scris de mult timp... In cazul in care mai poti aduce obiecte de la Oxford, as dori si eu o oferta pentru: - Oxford Boss Alarm disc lock- 14mm Yellow (OF3) - Oxford Shoe protector (OX674) - Oxford Bung 4 (OX679 sau OX186) - Oxford Ear plugs (OF297) Multumesc! Adi P.S. Am incercat sa-ti trimit PM dar cred ca ai mesageria plina. Man, dac-ai murit, imi pare rau! De fapt imi pare rau si daca n-ai murit, ca mie imi trebuie chitaitoarea aia neaparat, asa c-o s-o caut in alta parte... . . . . Ce naiba, postarile astea se unesc si dupa 2 zile? Nu mai conteaza, oricum...
  7. Multumesc de informatii, or sa-mi fie utile cand o sa-mi mai treaca frica de a-mi baga nasul prin instalatia ellectrica...
  8. Am 1,93 m inaltime si folosesc o casca Shark Spartan (nu-mi place, e zgomotoasa, dar permite pe suprafata ei un flux de aer cursiv). Motoreta e cea de la profil. Parbrizul l-am luat de aici. Parca 618 lei am dat pe el, acum vad ca e tot pe-acolo. Partea fixa a parbrizului am montat-o in pozitia cea mai de sus de pe suporti. Partea mobila o tin in majoritatea timpului aproape coborata la maxim, pentru ca imi place sa primesc un curent de aer pe casca, de-aia mi-am luat motoreta (curentul de aer e curat, nu turbulent). Plus ca merg incet de obicei (maxim 100 km/h). Daca am drum pe autostrada, il ridic la jumatate, fiind perfect asa pentru viteze de pana la 130 km/h. Daca ridic parbrizul la maxim, nu mai simt nici un fel de curent in casca sau pe umeri, dar ce rost are? Daca stau perfect drept, pot privi pe deasupra parbrizului, indiferent de pozitia lui.
  9. Arata binisor! Le-am gasit pe un site romanesc, dar vad ca tijele au filet normal, asa ca eu le-as putea monta numai cu adaptoare stanga-dreapta. Le-am salvat la resurse de backup, mersi!
  10. Am avut probleme cu turbulentele de la inceput, asa ca mi-am montat destul de repede un Givi Airflow, care le-a rezolvat in totalitate. Abia apoi am pus distantierele la oglinzi, din cauza ca nu vedeam mare lucru in ele, in afara de umerii mei herculieni. Nu stiu sa-ti spun cum se comporta impreuna cu parbrizul original. De un lucru sunt insa sigur: si Airflow-ul si distantierele sunt urate cu spume (dar mult prea necesare)!
  11. Sa scriu cate ceva despre manerele incalzite pe care le-am montat, poate mai apar amatori. E vorba despre KOSO HEATED GRIPS FOR 22 MM HANDLEBARS WITH SWITCH INTEGRATED IN THE GRIP, Louis edition. La aceasta data costa 60€. Ca sa nu ma chinui cu dezlipirea manerului drept si modificarea tubului de acceleratie original, am mai comandat si UNIVERSAL THROTTLE TUBE FOR 22MM HANDLEBAR, SET, BLACK, Louis edition. De la el s-a potrivit inelul cel mic pentru acceleratii cu 2 cabluri (vine cu 3 inele diferite). La aceasta data costa 10€. In primul rand, daca eu le-am putut instala, poate oricine! Manerul original stang a iesit usor, folosind o surubelnita ca sa-l desprind de pe ghidon. E dintr-un cauciuc moale si adezivul folosit in fabrica e un fel de prenadez, asa ca l-am curatat repede si am "ciufulit" nitel vopseaua cu un glasspaper de 80 parca. Comandasem si un adeziv (DELO GRIP ADHESIVE 2X 3G PACK) special pentru manere incalzite, un fel de epoxi, mai mult pentru ca era la reducere (3€ in loc de 8€), dar acum ma bucur ca nu l-am folosit. Ce vreau sa subliniez: aceste manere Koso sunt rigide la interior (probabil datorita elementelor de incalzire) si largi! Nu-s deloc precum cele din clipurile de pe youtube, unde baietii le bateau cu ciocanu ca sa intre pe ghidon. Sau ghidonul de la stroama mea e mai subtire, dar nu cred. De asemenea, au cam 12 cm lungime, asa ca nu trebuie taiate in nici un fel. Nu uita ca pe partea stanga sa bagi inelul cu LED-uri si butonul de pornire, inaintea manerului! Mi-am spus asta de atatea ori, incat am reusit sa n-o dau in bara. Ca adeziv am folosit Moment Universal (tot un fel de prenadez), pentru ca scrie pe el ca rezista la temperaturi inalte si mai ales pentru ca iti permite sa reiei procesul de lipire daca esti bou ca mine si-l gresesti prima data. Cum spuneam, manerele sunt largi, iar eu am folosit initial un strat subtire de adeziv, atat pe interiorul manerului cat si pe capatul ghidonului. L-am lasat cateva minute si apoi l-am varat pe ghidon, dar ce sa vezi, tot flencanea, asa ca evident ca nu s-a lipit cum trebuie, facand contact doar pe o suprafata mica. Asa ca l-am scos, sters bine, si reluat procesul de lipire cu muuuult lipici de data asta, pe ambele suprafete. Totul OK. A, contragreutatile din capete se scot usor, iar aparatorile de maini nu trebuiesc dezinstalate, doar trase putin din drum. Pe partea dreapta am desfacut blocul de comenzi, slabit cablurile si am scos manerul cu tot cu tubul de acceleratie, foarte simplu. Apoi am bagat tubul cel nou (am lipit inelul din capat tot cu adeziv, desi nu scria nicaieri ca trebuie) si aici m-am chinuit nitel sa bag nucile alea din capetele cablurilor de acceleratie in noile lacasuri, dar a mers pana la urma. Tot larg si manerul drept, dar acu stiam ca trebuie sa bag o tona de lipici, asa ca am reusit din prima. O mica observatie, ca sa nu intre lipici sub tubul de acceleratie, i-am invelit cativa milimetri din extrema dreapta cu banda adeziva, pe care am tras-o imediat ce am introdus manerul. Cablurile originale sunt perfecte ca lungime daca nu esti chior ca mine si gasesti mufa pentru accesorii din spatele radiatorului. Eu n-am gasit-o, dar am de gand s-o mai caut. Asa ca a trebuit sa le prelungesc (cam 80 cm fire de cupru) pana la baterie, avand grija sa folosesc mufe de imbinare si papuci cu tub de-ala care se micsoreaza la caldura, pentru a izola de apa cat de cat. N-am demontat din carene nimic, am tras firele pe sub rezervor, pe partea stanga, cu un cablu mai gros pe care l-am bagat dinspre compartimentul bateriei. Impresii: se incalzesc repede (15-20 s), uniform si tare. Cam prea tare. Sau unde erau 16 grade afara, nu stiu, dar ma cam ardeau mainile prin manusi, devenind suportabile doar pe cea mai joasa treapta. Ca un mic inconvenient, nu poti sa le opresti la o apasare de buton; trebuie reluat tot ciclul sus-jos. De asemenea, nu au memorie ca modelul Apollo, la care poti tine apasat butonul de pornire cateva secunde pentru a memora treapta de incalzire. Am facut o plimbare de vreo 300 de km cu ele pornite (pe treapta cea mai mica, voltajul bateriei mentinandu-se peste 14V tot timpul) si nu a fost nici o problema, nu s-a dezlipit nimic, nu s-a rupt nimic, lucru de care sunt tare mandru. As fi dorit sa le leg la mufa pentru accesorii ca sa nu mai trebuiasca sa tin minte sa nu le uit pornite (cica se opresc singure cand bateria ajunge la 11,5 V, dar nu-s curios sa testez), as fi dorit sa stiu sa fac cateva masuratori pentru curentul parazitar, dar dupa o saptamana nepornita, a luat-o fara sughituri, asa ca sper ca e totul OK.
  12. Zgomotul asta al meu se aude incontinuu cand e pornita mobra, cel mai tare daca pun urechea pe partea superioara a rezervorului si parca nu se auzea pana azi...sau eram eu cu urechile numai dupa fuste... Daca nu-i un zgomot normal, banuiesc ca o sa se strice ceva cu timpul... Revin daca se intampla.
  13. E normal sa se auda un zgomot ca un tiuit cand te apropii de rezervor? E pompa de benzina cumva, sau am bulit ceva cand instalai manerele incalzite? L-am bagat de seama acum, tot stand in genunchi pe langa ea ca sa trag firele alea prin carene...
  14. 60€ la oferta! Nu-s chiar Apollo, dar par OK. In descriere scrie ca au fir de 80 cm... ale mele au 80 cm doar daca le masor fiecare bucatica de fir si fac suma... https://www.louis.eu/artikel/koso-heated-grips-for-22-mm-handlebars-with-switch-integrated-in-the-grip/10059528?list=7c97287fccf67a9a19bd60c2a6e3727f&filter_article_number=10059528
  15. In sfarsit am dat de ele, mama lor de manere! Sa vad cum m-oi descurca cu instalarea, ca au un fir extrem de scurt...li s-o fi terminat bobina in fabrica tocmai la ale mele. Fie le prelungesc, fie caut o priza de-aia de accesorii pe undeva pe langa radiator. Am luat si un tub de acceleratie universal, ca sa nu-l mai modific pe al meu...Va mai sacai cu intrebari daca nu ma descurc.
×
×
  • Create New...