Salutare! Revin acum, la un an dupa achizitie, cu "rezultatele muncii". Jawa a capatat viata si este gata de drum. Dupa cum se vede, s-a metamorfozat intr-o JawaKawa, a primit donatie o furca si roata din fata de Kawasaki Z400 din aceeasi generatie cu ea. Acum are frana pe disc,din pacate nu am gasit nicaieri un etrier de frana original de Kawa Z400, asa ca i-am adaptat unul tot de japoneza din acea perioada. Nu stiu de la ce model provine, l-am primit cadou de la Nea Nelu din Chitila. Ghidonul este de IJ, comenzile de pe el de pe AliExpress.
Tobele sunt de CZ250, s-au potrivit cu minime adaptari. Saua este retapitata de un mester iscusit din Bucuresti. Amortizoarele din spate, lantul,carburatorul si filtrul de aer,cricul central,robinetul de la rezervor,cablele de ambreiaj,turometru si kilometraj, contactul de frana spate si emblemele le-am comandat de pe JawaShop. Servire promta si rapida.
Am pornit motorul cu aprinderea originala, pe platini si m-a uluit cat de frumos mergea. Mai mult, nu mi-a venit sa cred ca functiona si dinamul original, pe 6 V. Asa ca am mai facut o comanda la JawaShop pentru un releu electronic pe 6V si becuri tot pe 6V. Intre timp am montat si o aprindere Gotronic, deocamdata merge ok si cu aceasta. Mai aman achizitia unui Vape si trecerea pe 12V ca prea bine merge asa cum este...
Intre timp am gasit si un rezervor de benzina ok, cu emblemele originale si cauciucurile pentru genunchi.
S-au gasit si acte pentru ea tocmai pe la Iasi. Am batut drumul pana acolo pentru ele, dar nu imi pare rau deloc. Am repus in circuit o Jawa pe care mi-o doream de mult si care acolo unde se afla nu mai avea nici un viitor.
Atasez mai jos cateva poze.
Astept pareri si critici. Nu dati prea rau cu parul...
Numai bine!