Sari la conținut

thvlad

Membru
  • Număr conținut

    294
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1986

Informații profil

  • Motociclete detinute
    MOBRA DNEPR MZ 125 SIMSON GILERA RX125

Vizitatori Recenți Profil

1.153 citiri profil

thvlad's Achievements

  1. Da D-l. Ionut, aveti dreptate, totusi ma descurc mai bine cu o presa decat cu barosul... Masina este de generatie mai veche, o WARSZAWA 223, dar are aceleasi capete de bara ca ARO, sau TV (pentru cunoscatori). Deci aveti vreo sugestie?
  2. Salutare baieti! O recomandare pentru o presa robusta de pivoti si capete de bara auto, aveti? Multam frumos cu anticipatie!
  3. Salutare! Pune si tu niste poze ca sa vedem mai exact despre ce este vorba. Pentru sa, daca mai exista baza, partea metalica, se poate retapita. Sau poti sa pui un anunt la sectiunea cereri, poate se mai gaseste vreuna intreaga pe undeva. In privinta semnalizarii este ceva mai complicat pentru Mobra 50 Super, instalatia ei electrica este in curent alternativ. Doar Mobra 50, primele modele au avut de la mama lor semnalizare fiindca aveau un grup redresor si baterie care permiteau functionarea unui releu de semnalizare. Daca ti neaparat, poti sa iti faci un sistem de semnalizare independent de instalatia electrica a Mobrei, cu acumulatori, releu, etc. Iar cu oglinzile retrovizoare, nu inteleg ce te opreste sa le pui...
  4. Salutare! Pai spune mai concret despre ce piese si ce sfaturi ai nevoie. Si mai ales de unde esti?
  5. Salutare! De unde esti bre,poate iti dam o mana de ajutor.
  6. Salutare! Este posibil ca tacanitul sa fie de la rulmentul de presiune, cand este liber pe ax, de la vibratiile motorului la ralenti. Cand tragi maneta de ambreiaj, presezi rulmentul si tacanitul dispare. Iar in mers este acoperit de zgomotul motorului.
  7. Salutare! Esti multumit de acest strung? Ce putere are motorul? Ai dat filete cu el?
  8. Salutare baieti! Sunt interesat sa cumpar un strung pentru atelierul meu. Din ratiuni de spatiu disponibil, nu pot lua unul prea mare. De-a lungul timpului am avut ocazii bune sa cumpar SN 320, sau altele din aceeasi categorie, insa nu mi-ar fi incaput in spatiul pe care il detin. Asa ca tot caut de ceva vreme un strung mai mic second-hand, eventual unul de banc,la un pret decent, neaparat sa aiba avans automat pe caruciorul mobil,fiindca am de dat deseori filete. Daca stiti ceva de genul, sau aveti recomandari, va rog sa-mi spuneti. Multam frumos!
  9. Salut! Ce operatiuni ai de facut mai exact la DNEPR?
  10. Salutare! Daca omul doreste piese de buna calitate, sa caute pe Jawashop. Gaseste multe chestii acolo. Numai bine!
  11. Salut! Am o aprindere care cred ca provine de la un Carpati.Placa rotunda are diametrul fi 90 mm.  Nu ma pricep sa pun poze din telefon aici, dar iti pot trimite pe WhatsApp. Nr meu este 0722702892. Numai bine!

  12. In privinta rezervorului de benzina am mentionat ca am deja un altul original, cu capacele cromate, emblemele originale si cauciucurile pentru genunchi. Urmeaza sa-l montez. Bine zis Ivane! Nu e nici pe departe o motocicleta de colectie. O asteapta (sper) destui kilometri pe drumurile patriei. Am echipat-o cu cele necesare pentru a fi functionala si a face fata unor drumuri frumoase. Am mers putin cu ea, este iarna... De abia astept sezonul ca sa o scot pe drumuri. Pentru bogdan p: am furca cea veche,dar este paradita. Trebuie reconditionata complet daca vrei sa o folosesti. Daca te intereseaza, da-mi un semn pe PM,sau la telefon 0722702892. Numai bine!
  13. Salutare! Revin acum, la un an dupa achizitie, cu "rezultatele muncii". Jawa a capatat viata si este gata de drum. Dupa cum se vede, s-a metamorfozat intr-o JawaKawa, a primit donatie o furca si roata din fata de Kawasaki Z400 din aceeasi generatie cu ea. Acum are frana pe disc,din pacate nu am gasit nicaieri un etrier de frana original de Kawa Z400, asa ca i-am adaptat unul tot de japoneza din acea perioada. Nu stiu de la ce model provine, l-am primit cadou de la Nea Nelu din Chitila. Ghidonul este de IJ, comenzile de pe el de pe AliExpress. Tobele sunt de CZ250, s-au potrivit cu minime adaptari. Saua este retapitata de un mester iscusit din Bucuresti. Amortizoarele din spate, lantul,carburatorul si filtrul de aer,cricul central,robinetul de la rezervor,cablele de ambreiaj,turometru si kilometraj, contactul de frana spate si emblemele le-am comandat de pe JawaShop. Servire promta si rapida. Am pornit motorul cu aprinderea originala, pe platini si m-a uluit cat de frumos mergea. Mai mult, nu mi-a venit sa cred ca functiona si dinamul original, pe 6 V. Asa ca am mai facut o comanda la JawaShop pentru un releu electronic pe 6V si becuri tot pe 6V. Intre timp am montat si o aprindere Gotronic, deocamdata merge ok si cu aceasta. Mai aman achizitia unui Vape si trecerea pe 12V ca prea bine merge asa cum este... Intre timp am gasit si un rezervor de benzina ok, cu emblemele originale si cauciucurile pentru genunchi. S-au gasit si acte pentru ea tocmai pe la Iasi. Am batut drumul pana acolo pentru ele, dar nu imi pare rau deloc. Am repus in circuit o Jawa pe care mi-o doream de mult si care acolo unde se afla nu mai avea nici un viitor. Atasez mai jos cateva poze. Astept pareri si critici. Nu dati prea rau cu parul... Numai bine!
  14. Salut! Poti sa le rezolvi la atelierul din str.Voineasa 16-20. Tel.0722243947
  15. Ai vazut Romeo? N-ai avut ce face. Asa intrebare,asa raspunsuri...
×
×
  • Creează nouă...