Sari la conținut

Junioru`

Membru
  • Număr conținut

    97
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucale
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    CBR F4i, Shadow VT600C, Z750
  • Numar Moto
    preferential x 2

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Kawasaki GPX600R, Honda CBR F4, Honda CBR F4i, Honda Shadow VT600C, Kawasaki Z750

Junioru`'s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare, ma poate ajuta cineva cu un suport de numar original pentru Z750 2007? Am cumparat un kit pentru topcase si nu prea se muleaza pe suportul pe care il am acum, se poate rezolva dar cu flex si bormasina.
  2. Salut, am eu colortune daca te mai intereseaza. L-am cumparat de pe http://www.carbtune.com/colortune.html si l-am folosit o singura data. Pret 150 lei. Iti pot trimite si poze daca doresti. Tot pentru bujie de 10mm am, cum ai tu nevoie.
  3. Junioru`

    Yamaha Dragstar

    Salutare, multumim pentru sfaturi, le vom lua in considerare si ne vom orienta spre 650 cc. Mai strangem putin cureaua, mai o colinda de sarbatori, inlocuim porcul cu un pui si facem noi de-un drag mai capabil
  4. Junioru`

    Yamaha Dragstar

    Salutare dragi colegi motorizati, apelez la cunostintele si experienta voastra pentru cateva sfaturi in privinta achizitionarii unui dragstar de 250 cmc pentru prietena mea recent intrata in randul motociclistilor. Are experienta zero asa ca ne-am gandit pentru inceput la un drag de 250 cmc, avand ca principal criteriu suma de bani disponibila (2000 euro). Am si vazut, incalecat un dragstar de 650 si a parut alegerea ideala, doar ca dpdv financiar se pare ca suntem incompatibili iar de 400 cmc sunt prea putine. Revenind la cel de 250 cmc, credeti ca ar fi potrivit pentru o exploatare in mare parte urbana dar si cu ceva evadari in afara orasului? Racirea cu aer pune probleme in oras in conditii de trafic intens si poate vreo 35 grade la umbra? Ar trebui sa verific ceva in mod special la o eventuala testare, lasand la o parte verificarile clasice (cazaturi, discuri, furca, ulei etc) ? Multumesc
  5. Aceeasi problema o am si eu... Initial nu mai incarca deloc, asa ca am schimbat releul de incarcare cu unul de suzuki cu aripioare de racire (nu zuzuki-ul are aripioare de racire ci releul ). S-a rezolvat problema cu incarcarea dar acum dupa ce porneste ventilatorul, la relanti, da sa moara motorul (12,5-12,8 V). In mers, trebuie sa merg cu farul stins sau cu motorul turat daca porneste ventilatorul pentru a evita acea balbaiala datorata consumului mare. Am incercat cu alta baterie dar problema a ramas aceeasi. Cu ce releu de incarcare ati rezolvat problama(cei care au rezolvat-o)? O sa verific si eu ventilatorul dar mi-e cam greu sa cred ca asta ar fi motivul consumului mare. Daca ati gasit si alte solutii, astept sfaturi
  6. Salutare, am cateva probleme de rezolvat la un cbr 600 f4 99: 1. curatare si reglare/sincronizare carburatoare 2. inlocuire za de legatura la un lant xso rk 108/16/44 (s-a blocat dupa 6 luni de la montarea lantului) 3. ma intereseaza daca puteti comanda si inlocui reperul 10 din schema urmatoare: http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Honda&T=CBR600F4&Y=1999&L=HO-CBR600F4X&O=AIR%20CLEANER%20%281%29&F=HO-CBR600FY-TM&L2=HO-CBR600F41-TM (doua filtre de aer ce sunt intr-o stare deplorabila) 4. pret comanda si montare bujii NGK CR9EH-9 respectiv filtru de aer Multumesc mult
  7. `neata.. din pacate sunt la munca si acum si mai tarziu...cam pana la ora 18 se poate sa ne vedem dupa ora 18? eu lucrez in zona Baneasa, unde am putea sa ne intalnim? trebuie sa iau si ceva scule de acasa cred.
  8. nu cred ca am dat de inteles ca as vrea sa merg la nesfarsit cu numerele astea, din contra...abea astept s-o inscriu...ce nu stiam, daca pot circula mai mult de 30 zile cu nr astea, pentru ca ma tine in loc nea Dinicutu`(ITP Voluntari) cu perfectionismului lui acut. prin amanarea inscrierii ma refeream la cateva zile..oricum am vorbit cu fostul proprietar si nu se grabeste cu numerele. am mai sapat putin pe nelipsitul web si am ajuns la concluzia ca acel certificat de radiere in triplu exemplar ar fi necesar pentru inscriere si nu ma limiteaza la cele 30 zile amintite.. sambata la Mamaia careva? caldura, plaja, mare, hamsii, bere? eu abea astept, avand in vedere ca ultimele doua intruniri au fost cam umede (ploaie).. sper sa rezolv cu inscrisu cebericii, sa-mi mai iau o piatra de pe inima...asa ca, @Zaelu (sau @Dracushoru), te astept cu un raspuns in legatura cu toba
  9. incerc incerc...astept sa-mi spuna cand are timp sa facem change-ul..sper sa rezolv sapt asta... intrebare: existenta certificatului de radiere ma obliga sa renunt la numere in 30 zile? asa am inteles...care este defapt rolul cert de radiere? pot sa zicem, sa merg cu numerele astea mai mult de 30 zile fara sa am probleme dpdv legal? fostul proprietar vrea sa-si pastreze numerele si presupun ca acest certificat e o masura de constrangere pentru a renunta la numere nu? am chitanta/dovada ca fostul proprietar a platit pentru a rezerva numerele. ma intereseaza daca ma pot "lungii" cu inscrierea mai mult de o luna de la datarea certificatului de radiere din circulatie. mentionez ca am trecut-o pe numele meu la financiar.
  10. in principiu eu as vrea sa rezolv pana in weeck-end cand plec la intrunire la Mamaia. Dupa data de 14 am inteles ca nu mai pot folosii numerele sau ceva de genu pentru ca fostul proprietar a facut si un certificat de radiere deoarece vrea sa-si pastreze numerele. nu era urgenta asta seara sau maine dim dar daca se putea era bine...in cazul asta, cand ai avea timp sa ne intalnim sa facem change-ul?
  11. ce nu face omu` pentru fieru` lui... sa nu-ti taie astia apa calda... ideea este ca am nevoie chiar azi daca se poate..ma gandeam daca nu e mai bine sa schimbam tobele asta seara ca sa nu te pun sa te trezesti maine la 7. daca facem schimb s-ar putea sa te atasezi de ea...sa lasi si o copie de buletin sa stiu unde te gasesc... joke... deci? te bagi?
  12. salutare... inca nu am rezolvat..am avut ceva de rezolvat zilele astea si nu am avut timp sa ma mai ocup de capitolul toba. astazi am luat un silencer de la un prieten dar din pacate nu se potriveste cum ar trebuii si nici nu cred ca reduce nivelul de zgomot in limitele legale.asa ca am trecut la a "improviza" ca la asta e bun romanu`. pana la urma am reusit sa-i reduc din decibeli dar tot nu se pupa cum ar trebuii si mi-e cam teama sa ma prezint iar in fata juriului. cea mai buna solutie este tot inlocuirea tobei buclucase cu una stock, asa ca daca binevoiesti sa mi-o imprumuti pentru o zi as fi recunoscator. s-a oferit si @zaelu sa ma ajute cu toba lui dar am inteles ca din pacate ar fi avut un mic incident soldat cu pagube materiale si nu vreau sa-l mai pun pe drumuri pentru problema mea. bine ca nu ai patit nimic..bafta la reparatii si multumesc mult pentru oferta.. @dracushor : as vrea sa ajung la rar saptamana asta. cand as putea sa vin sa montez toba? cred ca cel mai bine ar fi sa facem schmb de tobe la tine pana termin cu rar-ul.daca ma programeaza repede, a doua zi o si aduc inapoi.merge asa? ca sa nu ma car cu toba dupa mine acasa ca nu are nici un rost.. merci mult
  13. sincer nu stiu daca este galeria standard, stock, am facut cateva poze din care sper sa-ti poti da seama. dureaza toata tarasenia undeva in jur de 30 min in conditiile in care nu sunt altii inainte si mai ales daca ma programez de dimineata.
  14. Salutare... Mare problema mare...am fost "nevoit" sa trec iar prin chinul de a inmatricula una bucata motocicleta... Motorul l-am adus din alt oras, este inmatriculat are itp valabil, asigurare etc... Ca si data trecuta, toate bune pana la RAR (sediul din Voluntaritexas) unde ar fi trebuit sa mi se faca autentificarea, ce presupune doar verificare serii din ce am inteles. Bineinteles ca venerabilul Dinicutu` a tinut sa si asculte motorul...i-am dat o cheie...a ambalat-o de nebun dupa care i-a pus diagnosticul: "toba prea galagioasa-vi cu alta si mai vorbim". La remarca mea:"am venit pentru autentificare, nu pentru inspectie tehnica" a tinut sa ma avertizeze: "asa este...dar pot sa ti-l anulez (itp-ul)" Ce naiba puteam sa-i mai zic...N-am fost inspirat sa-i propun sa foloseasca un decibelmetru nu urechea din dotare peste care au trecut ceva ani. Retragandu-ma bolborosind si cu coada intre picioare ma gandeam cum pot rezolva aparenta problema pentru ca toba din dotare chiar nu este una foarte galagioasa...am observat ca are o gaura pentru fixarea silencer-ului dar nu stiu daca acel silencer ar rezolva problema. Toba este cea din poza atasata. Pe ea scrie G&G BIKE STAS TYPE 01 E3. Are cum cineva sa ma ajute cu un silencer sau poate o toba stock pentru o zi? sau poate vine cu mine la RAR si facem acolo schimb de tobe, termin treaba si facem schimb la loc...e clar ca fac cinste Daca aveti si alte variante abea astept sa le ascult ca vreau sa scap o data de capitolul inmatriculare. Motocicleta este un cbr 600 f4 din`99
×
×
  • Creează nouă...