Una e baia de ulei si alta e rezervorul de ulei pt amestec.
Mai bine du-o la un mecanic, altfel ajungem sa povestim de ce a picat relantiul in baia de ulei.
Asa sunt prinderile. Doar ca iti trebuie 2 piese in plus. Iti arata exact unde se monteaza. De aia ziceam sa te uiti in manual, poate te ajuta.
O alta alternativa, mai ieftina ar fi asta: https://shop.becker-technik.de/en/products/yamaha-virago-lifter-34 , dar asta nu e un montaj permanent.
@Noris poate te poti inspira din instructiunile de montaj de la SW-Motech. https://mi.sw-motech.com/d/hps0607810000b/en
Ai poze cu toate componentele si cum se face montajul doar ca nu ai dimensiuni.
Spor!
PS: Nu stiu de ce nu vrea sa mearga linkul daca il deschid de pe forum. Ideea e ca aici: https://sw-motech.com/en/products/safety/stands/centerstand/4052572034934.htm?gad_source=1 la sectiunea download gasesti instructiunile de montaj.
Eu am patit-o cu o baterie noua. Dupa aprox 1 luna de utilizare s-a dezlipit un element din baterie. Avea tensiunea peste 12V in gol dar cand puneam contactul se aprindea bordul si se si stingea instant.
Un scurt sau un contact imperfect care se incinge in mers si dupa aia crapa nu da semne. La nevasta mea s-a dus releul de incarcare, a mers pe baterie pana s-a descarcat si i s-a oprit in mers. Se mai intampla.
Salut. E problema electrica din ce se vede.
Ia-le pe rand: masoara bateria, verifica sigurantele, daca astea sunt bune mergi mai departe la comutatoare(cel de cric lateral, ambreiaj, kill switch, etc).
Spor
Asa-i. Galeria ramane deschisa, dar surubul care regleaza amestecul are rolul de a lasa o anumita cantitate de aer care iti tine amestecul potrivit la relanti. Cu cat inchizi mai mult surubul cu atat lasa mai putin aer. Pozitia 4 din poza. Daca inchizi acel surub de aer si totusi se tureaza mai tare inseamna ca isi ia aer fals de altundeva.
Din nou, asta doar la relanti. Cand incepi sa accelerezi si se deschide clapeta deja amestecul se face prin cealalta duza. Acolo nu mai conteaza cum sta surubul de la aer.
Salut
Am avut o problema similara cu acelasi tip de motor. A mea tragea aer fals. Furtunul de vacuum de la cabrurator era crapat urat de tot.
Surubul de amestec daca il strangi de tot, ii taie aerul. Se tureaza fiindca isi ia mai multa benzina si aer primeste pe altundeva.
Spor!
Cand mai fac una alta la motor, de obicei verific si suruburile pe ici colo, ca nu se stie cu tehnologia italina
La un moment dat am pierdut un suport de la highway pegs din mers :)) De atunci Loctite albastru si piulite autoblocante pe unde se poate.
Cred ca din cauza vibratiilor au tendinta sa se mai destranga.
Fain. S-o folosesti sanatos.
Si eu am o italianca dar mai batrana. Sunt curios cum sunt facute astea mai noi, ca la alea vechi am gasit niste chestii ingineresti ft interesante.
Da-mi de stire cand ai pierdut primul surub la ea :))))
Rebelul a fost luat în calcul. Dar e mai greu și mai puternic. În schimb rebelul de 350 l-ar fi luat, dar se fabrică doar pt US.
Zi-mi și mie un motor clasic sau chopper/ cruiser, până în 500cmc, pe injecție și cu abs, făcut de japonezi, europeni, etc. Poate mi-a scăpat mie vreun model.