Jump to content

RuInCV

Super Membru
  • Posts

    569
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Popesti Leordeni
  • Motocicleta
    Kawasaki J300, Triumph Tiger 800 XRT
  • Numar Moto
    Vizibil

Recent Profile Visitors

1,217 profile views

RuInCV's Achievements

  1. Corect, depinde mult de mobra din dotare. Cu maxi-ul eram atent si incetineam, la Tiger chiar nu imi pun problema. Din experienta mea nu sina reprezinta o mare problema, chiar daca e uda, problema o reprezinta gropile care s-au format chiar langa sina si care pe ploaie sunt evident acoperite de apa si daca dai intr-una chiar si cu un 21 pe fata tot o se incordeze sfincterul.
  2. MM a castigat 7 curse in primul sau sezon in Moto2. Diferenta e ca a bifat victoria cu nr 7 in cursa nr 13. Nu e foarte relevant, au fost 17 curse in sezonul ala, doar daca RF castiga in ultima cursa, a 18-a, din sezonul asta. In sezonul 2 in care a luat si titlul mondial MM a avut 9 curse castigate.
  3. Sambata e mai bine. Singura corectura fata de lista postata de @_Raul_ e ca sunt diverse promotii in timpul expozitiei, de exemplu mi-am luat un Garmin la vreo 75% din pretul obisnuit, ba a mai si venit cu niste chestii utile bonus. E bine sa ai ceva loc extra in bagaje la intoarcere, poti gasi ceva interesant, dar depinde de ce anume cauti. Duminica spre final lumea incepe sa stranga, deci daca mergi doar o zi e bine sa prinzi una full.
  4. Ala nu e block pass ci biliard. In alta ordine de idei Bastianini e ceva mai vehement : https://www.gpone.com/en/2021/10/04/motogp/bastianini-i-would-have-suspended-deniz-oncu-for-the-entire-championship.html
  5. E diferenta intre intentie, culpa si nevinovat. E perfect regulamentar sa iti inghesui adversarul daca esti in fata si sa il fortezi sa ia mana din gaz sau sa piste frana. Totusi, logica elementara spune ca trebuie sa ii lasi timp ca sa faca asta, ca nu iti poate citi gandurile. Sunt convins ca telemetria arata ca Alcoba n-a apucat sa faca nimic, Oncu a schimbat trasa mult prea brusc.
  6. Penalizarea pt turc mi se pare ok. Chiar daca nu avea cum sa vada in spate, stia ca exista o sansa bunicica ca cineva din spate a profitat de aspiratie si e in stanga sau dreapta in depasire. Era ditamai plutonul acolo, nu 3-4 piloti. E ca in exemplul ala cu aruncatul unui obiect pe geam, nu vezi daca e cineva sub, dar tre sa te duca mintea ca ar putea fi. Oricum accidentul a fost cu mare, mare bulan. In primul rand ca au fost doar 3 motoare date pe jos, puteau fi 6-7 lejer si in al doilea rand ca au scapat asa usor, la 240 la ora puteam avea cel putin un RIP.
  7. Cum plm poti castiga cursa fiind la boxa cu motorul stricat ???!!!??
  8. Problema e ca in curse o sa fie depasiri sau macar tentative de depasiri. Hai sa zicem ca in 3 zile ti-ai gasit o trasa care minimizeaza denivelarile, dar ce dracu faci cand iti face din spate un block pass, trebuie sa alegi alta trasa si te poti trezi imediat pe jos ca fata era in aer in loc sa faca contact cu asfaltul.
  9. A fost ceva ciudat la Miller, de fapt la tot grupuletul, ca MM era in spatele lui in ultimul tur. Erau cu galben pe primul sector si dupa amandoi au sarit la 1 secunda intarziere, iar la declaratii dupa MM a zis ceva de trafic. Va fi interesanta cursa maine, probabil vor fi o gramada de abandonuri, pista arata jalnic, iar Aleix ar trebui sa depuna memoriu ca el sa scurtcircuiteze virajul 12
  10. Regulamentul precizeaza cumva ca trebuie motor cu 4 sau se accepta si alte valori. Cu 3 au mai fost in MotoGP, dar sunt curios cum s-ar comporta un V6. Ar fi un pic mai greu evident, dar ar trebui sa poti obtine turatii mai mari. Oricum greutatea nu e chiar o mare problema, toate mobrele sunt sub greutatea minima si compenseaza ca sa ajunga acolo (e drept ca asta ajuta si la distributia maselor evident).
  11. In cazul expus de tine iese Peco campion. Vor avea exact acelasi nr de puncte, doar ca italianul va avea un nr mai mare de curse castigate. Anyway, realist vorbind campionatul e aproape jucat. Daca nu are Q ghinion si din 4 curse ramase 3 sunt pe ploaie, nu prea mai are cum pierde. Sau poate intra MM de 2 ori in el si relanseaza campionatul el cabroncito
  12. Q nu s-a speriat cand Miller a iesit larg, pur si simplu era chitit pe el, iar cand australianul a ratat punctul de franare si francezul a facut la fel, doar ca fiind ceva mai bun pe frane, n-a iesit chiar atat de larg. In ultimul tur Q a avut 2 inceputuri de voblaj, din cauza carora nu a putut sta aproape de Peco sa incerce ceva pe ultimele viraje.
  13. Mult mai misto cursa de Moto2, cea de Moto3 a fost de departe cea mai anosta din sezonul asta. In momentul asta ii cam tataie curu lui Quarta, se pare ca vine ploaia.
×
×
  • Create New...