Jump to content

RuInCV

Membru
  • Content Count

    446
  • Joined

  • Last visited

About RuInCV

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Popesti Leordeni
  • Motocicleta
    Kawasaki J300, Triumph Tiger 800 XRT
  • Numar Moto
    Vizibil

Recent Profile Visitors

383 profile views
  1. Eu cred ca tu ai o obsesie cu sinele de tramvai. In vreo 20.000 km facuti prin Bucuresti cu el nu am avut deloc probleme la trecerea peste ele. Evident ca trebuie sa casti ochii deoarece sunt portiuni (de exemplu bucata de Basarabia de la bd Chisinau pana la Republica) unde lipsa de intretinere a dus la niste santuri de niste zeci de cm ... acolo insa sunt atent inclusiv cand sunt pe Tiger (pe o ploaie am intrat in asa ceva si a dansat un pic fata). Greutatea e ok, un Burg de 400 are 215 Kg de exemplu (ultima versiune). Eu tin minte ca in cartea mea parca scrie de 191 greutate, dar e posibil sa ma insel.
  2. Pai intreba ceva concret.
  3. Exact asta i-am zis lui @Flower-Power, o gramada de mici detalii care au decurs intr-un anumit fel s-au combinat si a iesit o poveste de tinut minte, cu un gust dulce-amarui. Pana la urma nimeni din grup nu e de vina, dar nici nevinovat ... dar am avut parte de propriul nostru episod din a series of unfortunate events.
  4. RuInCV

    Pareri G310GS?

    Nu prea gasesti chestii mai ieftine. La aia 5800 EUR mai ai inca 1000 voucher pentru echipament. Oricat ar fi de magari cu preturile la toale aia 1000 ar trebui sa valoreze macar 6-700 daca iti iei si altceva in afara de BMW. Un Versys de 300 are 5800 pret de lista, un MT-03 este 5300, un Z400 este 5500, un V-Strom de 250 este 5225, dar de anul trecut, iar un CB300R este 5400. E drept ca daca mai pui 1000-1500 EUR deja sari la o cilindree de 500-650 si la mobre mai serioase care au cel putin din punctul meu de vedere un raport pret/performanta mai bun, dar un incepator va avea o alta perceptie.
  5. RuInCV

    Pareri G310GS?

    De dus te duce fara probleme, chiar daca te mai ingrasi Urca-te pe una sa vezi daca iti convine pozitia (AB ar trebui sa aiba la test). Daca ti-e prea mica uita-te dupa un Versys de 300 care e mai inalta. Are pe dracu. Singurele modele de peste 300 pe care le vezi mai des sunt Burgmanul de 400 si T-Max de 530. In schimb la categoria 250-300 ai asa : SH 300, Forza, X-Max (250 si 300), MP3, Beverly, J300, Downtown, mai multe modele de la Sym, etc. Daca adaugi si variantele de 125-200, unde SH 150 e de departe cel mai comun probabil ai un maxiscuter mai mare de 300 la 3-5 din astea mai mici.
  6. Eu sunt de acord cu @ovi_ice, la vaca de adventure mers cu presiune de strada, cu mici exceptii gen nisip adanc, mai ales daca nu ai roti spitate. La cele 300 - 350 kile cat ai tu+mobra+bagajele la sub 2 bari ai mari sanse sa-ti faci praf janta.
  7. Nu te lua dupa asta. Pe modelele de enduro cand te sui se lasa substantial. In plus saua este mult mai ingusta, iar asta te ajuta mult cand faci transfer de greutate. La 1.82 nu vei avea probleme cu aproape nici o mobra de enduro, doar cu cele de cross. United Motors are un KLX230 in showroom, iar din specs rezulta o inaltime de 885 mm. La cei 1.70 ai mei suit pe ea ating destul de decent cu varfurile. Poti de asemenea sa o mai lasi un pic, mai ales daca pe tine te intereseaza partea de soft enduro, unde nu ai nevoie de intreaga cursa a suspensiei. Nu uita ca enduro nu faci cu tenisi in picioare, mai poti adauga minim 7-8 mm de la cizme. Cel mai bine e sa te duci la un curs, iar acolo vei avea ocazia sa te cateri pe minim 3-4 mobre diferite si o sa-ti dai seama mult mai usor care corespunde cerintelor tale.
  8. Exista si varianta de a lua ferry de la Varna si pana la Poti / Batumi in Georgia. Nu e chiar ieftin (150 EUR pt moto + 130 pt fiecare pasager) si cursele sunt foarte rare (1-2 pe luna), dar daca se pupa cu planul tau e o optiune de luat in calcul. Poti citi mai multe aici : www.navbul.com
  9. Am fost la weekendul de initiere si per total a fost o experienta foarte placuta. Sentimentul ala ca poti merge cu mobra cam pe oriunde e fantastic ... a cazut un copac pe drum nici o problema, o iei frumos prin padure si-l ocolesti. O sa revin, la anul probabil ca programul meu e cam full weekendurile viitoare si nu prea ma incanta ideea de a merge prin noroi ... deocamdata
  10. Prefer sa platesc aia 30 euro pe transport decat sa am de-a face cu Bavaria. E posibil ca destule relatii comerciale sa se fi stricat in perioada in care au fost in insolventa. Hai sa vedem daca se mai baga cineva in urmatoarele 2-3 zile si ne auzim la un telefon pentru un group-buy dupa.
  11. @Silver Arrow Din punctul meu de vedere e o plimbare de agrement. Ca tot am divagat de la scopul initial, hai sa zic 2 vorbe despre filisofia mea apropo de motociclism. Personal sunt 3 scopuri pentru care te sui pe motor : Drumul (aici intra si placerea de a merge pe 2 roti, un pic de adrenalina cand tragi de gaz sau te inclini pe curbe, peisajele pe care le observi, etc) Destinatia (de exemplu poti merge pana la Ruse sa mananci la Happy sau la Balcic sa vizitezi castelul si sa iei niste vin sau la Giola ca sa faci o baie sau la Brno sa vezi cursa, etc) Varianta ideala cand le imbini pe amandoua. Orice calatorie sa incadreaza intr-una dintre cele 3 variante. Revenind la calatoria care a initiat topicul, drumul este pentru mine arhicunoscut si destul de banal, motiv pentru care prefer sa ma concentrez pe destinatie. Din acest motiv plec devreme, ca sa pot sta mai multa vreme acolo si voi merge intr-un ritm mai alert ca nu prea am ce vedea pe drum. Daca as merge singur sau cu un grup mic cunoscut as fi bugetat 6h30 pentru drum nu 7h. In functie de cat de "incepator" este @cosmin tudor nu ma deranjeaza daca mergem mai incetisor si facem 7h30. Programul de lucru atat pentru mine, cat si pentru sotie este suficient de inconstant in aceasta perioada astfel incat nu am cum sa fiu sigur ca pot pleca vineri pe la un 16:30 - 17:00 cum am procedat in alte randuri.
  12. Pentru partea de service normal United se descurca foarte bine. Da, astepti un pic dupa piese, cam vreo 2 saptamani, dar nu mi se pare exagerat. Tiger 800 ar intra in discutie, varianta XR cu 19 pe fata. Un XRx (nivel mediu la dotari) din 2016 sau 2017 ar trebui sa se incadreze in buget. Oricum avand in vedere ca deja suntem in septembrie, iar aducerea mobrei nu prea se poate face mai devreme de 2 saptamani nu cred ca are rost sa te grabesti. Prin iarna foarte probabil poti negocia mai bine si poti scoate in buget mobre care in acest moment au un pret de pornire de 8000-8500 pe siteurile de profil.
  13. Am de comandat ceva de la ei, doar ca e un pic enervant sa platesc 30 euro transportul la piese de 60. Daca e cineva interesat sa ia ceva de la ei ar fi foarte ok sa impartim transportul.
  14. @robert_bobariu Din pacate lista cu "restrictii" e un pic mai lunga : trebuie sa pleci cu noaptea-n cap, dar chiar si asa tot te prinde noaptea la intoarcere (minim 12h drumul pana la ferry si inapoi + 1h30 traversarile + 1h tur de insula + 1h masa&alimentari&vama) trebuie sa mergi fara pasager (sau sa fi extrem, extrem de norocos sa fi gasit pe cineva care rezista atatea ore) aproape se exclud anumite tipuri de mobre daca mergi in grup trebuie sa fie mic (2-3 mobre) In plus pentru mine personal daca tot bat atata drum, macar sa sar in Giola si sa ma balacesc 5 minute sau sa mananc in tihna un miel in Theologos sau ... [insert micile placeri ale vietii]. La anul am de gand sa fac unul dintre traseele propuse de tine, bifand TF+TA+Lepsa intr-o zi, candva prin iunie sa fie ziua cat mai lunga si evident nu in weekend.
×
×
  • Create New...