Sari la conținut

bobocu'

Membru
  • Număr conținut

    99
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Motocicleta
    ducati gt1000

Vizitatori Recenți Profil

858 citiri profil

bobocu''s Achievements

  1. arata chiar f bine. de obicei cand trantesti motoreta se duc colturile de la cutii (am ceva similar si au pleznit ambele - practic se rup niturile si se desprinde tabla de colt) asa ca acolo m-as asigura ca e ranforsat cumva referitor la manere sa stii ca majoritatea prefera sa aiba liber locul acela ca sa mai poate pune ceva deasupra cutiilor...ceea ce la tine nu e posibil bafta codrut
  2. felicitari pt tura! hai cu pozele urmatoare! ps: viza de tadjikistan se poate lua mult mai ieftin din bishkek (~100 usd, dureaza o zi si include permisul de gbao)
  3. crede-ma ca nu ma pricep deloc....cel putin daca iti arat cu ce aparat plecam pana acum 2 ani...radeai 5 minute si ramaneai asa mersi oricum intre Aralsk si Karabutak e ok acum...adica e chiar f bun in proportie de 90%...mai lucreaza pe unele portiuni singura bucata rupta in kazakhstan pe ruta mea...care in multe locuri nici nu mai e drum practic....a fost intre Aqtobe si Atyrau...cam 70% din el da...singur; n-am mers niciodata impreuna cu altii...nici macar in romania. ma dau cu motoretele din '99 si cred ca am vreo 7-800 de km facuti cu altcineva (si jumatate din astia sunt facuti in tura de anul asta in kazakhstan cu un canadian); dar daca vrei companioni te pun in legatura cu polonezul pt ca el organizeaza 2-3 ture pe an in zona aia dependeta da clar...plecatul cu motoreta in est zic...anul asta am zis ca asta e a 5-a si ultima, dar la 3-4 zile dupa ce m-am intors am si inceput sa fac planuri pt la anul ne vedem cu cea mai mare placere bafta!
  4. facem daca e interes...le scot de pe privat dupa ceva timp ca nu-si mai au rostul zic eu le reactivez si-ti zic le-am pus publice acum...le gasesti in acelasi cont de picasa unde sunt si cele de anul acesta doar ca numele albumului e "kyrgysztan" bafta
  5. pai si la anul cred ca tot ceva pe-acolo o sa fie...dar mai e timp da... am vazut in pozele voastre de anul trecut ca ati stat unde am poposit si eu in 2010 (btw..la fel si in kazarman )...e f de treaba uzbecul si culmea chiar m-a recunoscut dupa 3 ani n-am vazut niciun jeep pacolo
  6. Motoreta am dus-o printr-un polonez cu care ma stiu din 2010 cand am fost prima oara in Karghistan. Sambor e numele de cod si-l gasesti pe advrideri si pe hub. Daca chiar te intereseaza iti pot da datele de contact La primul transport cred ca iti ia cam 1000 de euro. Depinde cred si daca iei vreun tur cu el...caz in care probabil iti ia mai putin. Complicatii n-au fost....doar ca a intarziata vreo 4 zile fata de termenul initil. Ca sa-ti faci o idee doar in transportul asta a dus acolo 30 de motorete si atv-uri Nu merge...e granita inchisa pai cum?! ne place place place
  7. Traseul a fost de 5 saptamani si 11.200 de km, mai exact prin 7 tari (Karghistan, Tadkijistan, Kazakhstan, Rusia, Georgia, Turcia si Bulgaria) Am transbordat motoreta la Bishkek in Karghistan iar eu m-am deplasat la fata locului cu avionul. 4 zile a trebuit sa stau in Bishkek sa astept motoreta si sa-mi iau viza de Tadjikistan si permisul GBAO pt Pamir. Se obtin usor de pe-o zi pe alta si costa 85 de dolari si ceva somi deci undeva la 100 de dolari (2 intrari plus permis). Viza de Karghistan am luat-o ca de obicei de pe aeroport - 100 de dolari cu 2 intrari (bine ca am fost prevazator). Prima parte de traseu a fost: Bishkek - Arslanbob (mai fusesem aici in 2010 si mi-a placut asa ca am zis raman peste noapte la aceeasi gazda) - Osh (de aici incepe Pamir highway) - Sary Tash (aici drumul se desparte, spre china si spre tadjikistan) - Murgab (pe acesta bucata sunt 2 trecatori la peste 4000 de metri dintre care cea mai mare la 4650 - Akbajtal) - Khorog - Kala i Khum (bucata asta merge pe granita cu afghanistanul, cele 2 tari fiind practic despartite de raul Panj iar satele afgane sunt f aproape undeva la 30-40 de metri) - Dushanbe (la fel drumul continua pt aprox 100 de km pe granita cu afganistanul apoi o ia in sus spre dushanbe). Aici, din cauza unei neintelegeri in ceea ce priveste invitatia, trebuia sa stau 8 zile ca sa iau viza de Uzbekistan cum era planul initial. Dar n-am vrut sa astept atata timp si la cum se comportau scarbele alea de la ambasada uzbeka riscam sa stau si 8 zile si sa nu iau nici viza. Am incercat si cu bani, si direct si indirect, ca s-o obtin mai repede dar n-a iesit. Am vrut sa iau tranzit de 72 de ore dar si asta dura 7 zile. Deci inapoi pe motoreta si inapoi pe acelasi drum (mai era doar o singura varianta sa ma intorc si sa fie macar jumatate pe alt drum, dar varianta asta trece printr-o enclava uzbeka in karghistan pe care teoretic poti s-o ocolesti dar n-am vrut sa risc si eventual sa trebuiasca sa ma intorc cu aproape 1000 de km in plus) aproape pana la bishkek, inainte de care am facut stanga prin Kara Blata si am trecut in Kazakhstan la Taraz si apoi Shymkent. In prima zi m-am enervat destul de tare pt ca nu-i tocmai placut sa te intorci aproape 2.000 km si sa mai ocolesti o buna bucata si prin kazakhstan dar intamplarea a facut ca de cand am plecat din dushanbe si pana am reintrat pe traseul initial in kazakhstan la Atyrau (adica vreo 4-4500 km) sa intalnesc cei mai mishto oameni si practic sa fie cea mai cool bucata a traseului de anul acesta In continuare traseul a fost: Shymkent - Kyzylorda - Aralsk - Aqtobe - Atyrau - Astrakhan (Rusia) - Elista - Stavropol - Vladikavkaz - Tbilisi - Batumi - Samsun - Istanbul - Burgas - Vama Veche Probleme cu motoreta n-am avut...nici macar o pana . Am schimbat uleiul in Shymkent la 4500 de km si apoi dupa alti 4.000 de km in Tbilisi. Singura chestia pe care am mai facut-o a fost sa pun cauciuc pe tampoanele de la roate spate in Murgab dar asta era o "lucrare" programata Costul total (de cand am aterizat in bishkek si pana acasa, incluzand toate vizele si permisele) a fost de 1.900 de euro. La asta s-a adaugat transportul meu pana in karghistan si al motoretei. Am facut si cateva poze...nu-s mare lucru ca n-am pasiunea asta si o consider chiar o corvoada , dar le puteti gasi aici: http://picasaweb.google.com/116247214083708292354 Niste filmuletele gasiti aici: https://www.youtube.com/user/belzebut69 Bafta, Codrut
  8. salut, inainte sa vand caponordul am luat handguarduri de bmw 1150 despre care cei de pe forumul aprilia spuneau ca se potrivesc. Sunt noi noute...daca le vrei sa un mesaj pe pm bafta
  9. am tot cautat si eu aceeasi chestie...mie unul mi-a dat aprilia rxv 450 ca fiind cea mai apropiata
  10. intreaba la ACR pt ca ei e posibil sa se mai fi lovit de chestia asta. Mie mi-au zis ca (parca in eventualitatea in care il pierd...nu-mi mai aduc aminte exact) s-ar putea sa ma trimita, cand ma intorc, la vama (?!) pt ca aia sa-mi completeze certificatul de prezenta (adica sa ceritifce aia ca motoreta intradevar a ajuns in tara) nu stiu daca te ajuta dar eu zic ca poti sa le dai un telefon
  11. trebe'...crede-ma e vorba de segmentul adv unde e undeori f dificil sa mergi cu o vaca de peste 1000 de cc dar iti trebuie si 2 pistoane sa te duca muuulti km fara sa-ti zornaie incheieturile (TDM e touring...nu adv din multe motive).Tocmai de aceea AT ramane o motocicleta scumpa pt anii ei si destul de dorita de multi adv rideri.
×
×
  • Creează nouă...