Sari la conținut

eugen_77

Membru
  • Număr conținut

    247
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.youtube.com/user/eugentaxi77?feature=mhum
  • Yahoo
    eugenkawa

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1997
  • Motocicleta
    HONDA DOMINATOR
  • Numar Moto
    B-44-JOS
  • Club
    Familly

Informații profil

  • Motociclete detinute
    mobra,ij,tdr,gpz,gpx,transalp,gpz
  • Interests
    escape from monotony...small businesses...enjoy with the friends...

Vizitatori Recenți Profil

1.355 citiri profil

eugen_77's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Intre timp, batrana doamna a mai primit niste upgrade-uri: 2 chei noi, filtru de aer (i-am mai "gadilat" putin si carburatoarele, ca tot dadusem rezervorul jos), topcase-ul Givi E34 a fost inlocuit cu un Givi Maxia de 52 litri, leduri pt senzor termocupla, care se aprind pe verde cand e temperatura ok, si pe rosu, cand incepe sa lucreze electroventilatorul, buson ulei cu senzor temperatura, priza de 12 V, i-am montat roata originala pe fata (cu ocazia asta i-am schimbat si lichidul de frana) ....si e gata de drum. Deja am testat-o ieri, la un drum de 50 km, sa profit de vremea frumoasa. Mai am de schimbat uleiul de motor luna viitoare, probabil si antigel nou (intra doar 1,8 litri in toata instalatia - era schimbat in toamna..),si un set de bujii noi, cu toate ca le schimbasem in toamna si pe astea, si o sa-i montez un voltmetru digital pe bord... Rugaminte: ma poate ajuta cineva cu dimensiunile de la rulmentii de jug? Vreau sa ii pun noi, si singurele dimensiuni pe care le-am gasit, sunt: 48/30/17 mm - jug superior 52/30/17 mm - jug inferior Aa, si sa nu uit, am schimbat si maneta de frana, ca avea bulbul din capat lipsa de cand am luat-o, si semnanele spate, cu unele aplicate, de CBR 900 RR.. Incepand de azi voi posta doar cu noul meu user "eugenkawa".
  2. Salut. Poti sa ii dai fara grija,nu se defecteaza nimic. Doar sa ai grija sa ii pui cablurile corect,altfel arzi siguranta de 30 Amperi de pe releul de pornire situat sub capacul lateral de langa sa.
  3. Tu sti cum iti e mai bine. Era un baiat "Zoro" pe la voi prin Militari. Iti voi trimite nr lui de telefon pe PM zilele astea, ca nu am telefonul la indemana. Toate bune.
  4. In primul rand trebuie sa verifici daca motorul se invarte, prin intermediul hubloului de acces la surubul din capatul vibrochenului, cu ajutorul caruia pui distributia la punct sau reglezi tachetii. Sper sa nu ai problema din magnetii de la volanta, ca la modelul vechi al GPZ-ului de 500. Stiu ca la modelele de 600 si 750 e pe partea stanga, iar cititoarele sunt pe dreapta. Da-i electromotorul jos, si curata-l cu un spray de curatat frane. De obicei, dupa ceva ani, se strange praf de la carbuni pe rotor, si nu isi mai face ciclul magnetic (nu e cel mai potrivit termen)...Daca tot il demontezi, da-i si cu un smirghel foarte fin (840, sau 1200), apoi il cureti.. Nu stiu cum e la al tau, dar la modelul de 500, trebuie sa scoti capacul de la magnetou inainte de a remonta electromotorul, si sa ghidezi pinionul si lantul de legatura dintre electromotor si fraiul de pornire de la vibrochen. Parerea mea, e ca daca nu te pricepi, mai bine lasi un profesionist sa faca treaba asta. P.S.:M-ai facut sa vorbesc cu tipul ala degeaba sa iti repare rezervorul...
  5. eugen_77

    la ce bun?

    Pt cross-uri, sa le astupi evacuarea cand le lasi stinghere in ploaie...dar nu vad diferenta intre 2T si 4T.
  6. Salut. Iti pot oferi un parbriz de scuter, nou, cu prinderi pe oglinzi, la pretul de 60 ron. Este ca cel de la motocicleta din semnatura. Sunt din Bucuresti.
  7. Ia uite ce scrie japonezul in manualul de reparatie: - ulei tip SAE 10W20 - cantitate ulei la schimb ----> 245 ml in fiecare jamba ---> asta inseamna ca 0,5 L iti ajung pentru ambele jambe Ti-am pus si poze cu intreaga operatiune a schimbului de ulei si a semeringurilor de furca. Spor la treaba!
  8. Off topic / strict obiectiv: Ce imi plac mie comentariile deviate de la subiect, doar de dragul de a aparea in semnatura ca avem foarte multe postari. Mai bine am da un sfat la ceea ce a cerut omul cand a deschis topic-ul, decat sa ne legam de o greseala de exprimare a unui user, care a incercat sa ajute un coleg de breasla aflat la ananghie. On-topic / strict la subiect: @ ricomuerte1981: cu placere. P.S.: Era punte de legatura, nu punte redresoare. My mistake.
  9. In primul rand, demonteaza si curata bujia/bujiile,atunci vezi si daca sunt umede(asta inseamna ca se alimenteaza cu benzina). Verifici si daca iti da scanteie cu o bujie pe care o pui la masa pe exteriorul motorului (cu fisa de la bujie montata. Verifici si daca se alimenteaza. Apoi, in loc sa ii dai la automat din butonul de pornire, pui contactul si bobinele, si faci o punte redresoare dintr-o sarma de cupru mai groasa pe care o conectezi cu mana intre cele doua suruburi ale releului de pornire,doar cat sa cupleze electromotorul. Daca nu iti porneste nici asa,ai nevoie de un mecanic. Spor la treaba.
  10. Salut. Sigur rezervorul are probleme, sau e garnitura de la robinet? Da-l jos mai intai, si uita-te unde a facut "pata" pe suprafata rezervorului. Daca e asa, banuiesc ca este "spart" in zona inferioara. Cea mai buna reparatie este sudura cu aparat autogen, dar trebuie sa il cureti bine inainte, sa nu ia foc de la gazele dinauntru. Am vazut la tinichigiul meu cum a sudat un rezervor de camion, si ii pusese o pulbere speciala de cupru care se topea si se omogeniza cu sarma care o foloseste in general. Dupa aceea il degresezi, ii dai cu fuller (primer, e cam 25 de ron un spray mare la orice magazin de piese auto), apoi ii dai un spray de retus daca e dedesubt. Altfel, ar trebui sa il vopsesti total, si iti trebuiesc cam 2 spray-uri....... Spor la treaba!
  11. Salut. Dupa sunet,cred ca este un cuzinet sau un rulment praf, care se aude doar in ture mari. Acelasi sunet aveam la o Dacie(vremuri demult apuse), cand o fortam la cate un demaraj, si mecanicul imi spusese ca e cuzinetul de palier de la vibrochen. In prima instanta, ii faci o verificare a uleiului din motor. Ii dai uleiul jos intr-un bidon de apa plata taiat, si te uiti sa nu ai spanuri. Daca are spanuri, e musai sa desfaci motorul, sa vezi ce are. Daca nu, verifica patina lantului de distributie si intinzatoarele, sau sa verifici rulmentii de la vibrochen si de la cutia de viteze, exact in ordinea data de mine, sa nu desfaci motorul din prima. Tind totusi sa cred ca ai intinzatorul de la lantul distributie prea slab, si freaca lantul in patine. Stiu sigur ca la CBR 900RR se regleaza intinzatorul...dar se poate ajunge pana la inlocuirea kit-ului de distributie (lant+patine+intinzator)... Nu am avut modelul tau de motocicleta, dar principiul mecanic e acelasi. Ai aici si un manual de service pentru documentare: http://www.manualedereparatie.info/download/Yamaha-XTZ-750-Super-Tenere.html Sper ca ti-am fost de ajutor, cu rugamintea sa imi dai un PM dupa ce afli adevarata defectiune, pentru propria-mi curiozitate. Succes!
  12. La mine,motoreta e mijlocul de locomotie zilnic, nu doar pt plimbare. Ca service,iti recomand Benny Motors,care e aproape de tine, si cu preturi mai mici, sau Kawa Motors, daca te tine buzunarul, dar stiu ca manopera isi merita banii.
  13. Salut. Daca tot ai pornit-o dupa atata timp,cat a stat pornita pana sa pleci cu ea?E posibil sa iti fi consumat benzina la mersul "in gol". Iti recomand sa ii bagi alta benzina, mai "proaspata", si sa nu te apuci sa desfaci motorul, la prima parere. Apropos de mersul in 3,posibil sa fie o bujie putin umeda sau chiar ancrasata (calamina,depuneri de ulei...)...Posibil sa isi revina dupa ce mai mergi o zi-doua cu ea.Daca nu isi revine, atunci ii faci o verificare a bujiilor si a filtrului de aer, a sitelor de la robinetul rezervorului precum si a pompei de benzina. Spor la treaba.
  14. Parbriz: Mare grija cum lucrezi la el. Il poti trasa cu un marker, si apoi tai cu o panza subtire la flex. La gauri, sa nu apesi tare pe bormasina, ca se sparge. La urma poti incerca sa il curbezi cu o suflanta de aer cald, cu rabdare, si de la ceva distanta, sa nu topesti materialul. Oglinzi: Eu am oglinzi de GPZ 600R, si au bratul cu un cm mai lung, asa ca nu ma deranjeaza. Nu stiu cum le poti muta pe carena, atata timp cat se prind in "cadrul de bord" si tin carena pe pozitie. Nu ar avea rezistenta. Poti sa le prelungesti, dar "burduful" nu mai are aceeasi estetica. Ca sfat pt oglinzi: Scoti surubul de prindere al oglinzii de sus, si ii prinzi o oglinda suplimentara, cu filet de "6", care sa aiba bratul lung. Dar nici varianta asta nu o sa arate exceptional.
  15. Salut. Si eu aveam aceeasi problema inainte, si ma deranja la drum lung la viteze peste 100 km/h. L-am pus pe primul, apoi m-am gandit sa imi mai pun unul peste, care este curbat sus, si tot aerul il arunca exact peste casca. Este aceeasi pozitie, cum aveam la fostul Transalp, cu parbriz touring MRA. Dar au aia niste scoruri...undeva la 5-600 ron... Parbrizul pus de mine nu e original, dar isi merita investitia, si a iesit mult mai ieftin. Pe original nu gasesti asa inalt.
×
×
  • Creează nouă...