Sari la conținut

Bogus

Membru
  • Număr conținut

    326
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Ploiesti
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Fara
  • Numar Moto
    PH VGJ

Informații profil

  • Motociclete detinute
    FZS600, WR400, KTM EXC520, VFR 800, Pegaso 650
  • Interests
    Nimic

Vizitatori Recenți Profil

1.174 citiri profil

Bogus's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut! Sper sa nu mi-o luati in nume de rau dar VFR-ul este in cel mai bun caz SUPRAEVALUAT ca motocicleta ca sa nu zic un cazan! Am avut si eu unul si dupa doi ani in care m-am chinuit sa imi placa am scapat de el! Si eu am avut problema cu supraincalzirea si cu releul si cu mufa de la stator, printre alte cateva (honda e honda...em i right??!) Dar sa nu cumva sa zici ceva de fierul asta ca iti sare comunitatea in cap mai rau ca fanii Apple! Ei bine, imi pare rau dar acest "sport-touring" pe mine m-a dezamagit complet! Sport? nu prea.....FZS-ul meu (prima mobra a mea) a fost mai sportiv....iar asta nu spune multe despre FZS cat spune despre VFR! Touring? daca iti place sa stai inainte si ai boala pe incheieturile tale...ok! Honda? sa tot mesteresti la ea face parte din experienta nu? Si cireasa de pe tort..VTEC...WTF.....adica cu un nivel de complexitate in plus reuseste cifre similare de cuplu, putere si consum cu competitori fara "Vitec"..... dar cu o curba de cuplu de tot kko pana in 7k rpm! :)))
  2. Sunt deacord cu tine la capitolul pretul vinde marfa si as adauga ca punctul economic este acolo unde cererea se intalneste cu oferta! Spunand astea daca te uiti pe OLX (bikeshop nu mai este relevant de mult!) exista doar 3 vfr-uri sub 3000e, dar nici una la 2500 apoi pretul urca de acolo si se opreste la 6200 (cel mai scump VTEC RC46 de pe net) Dupa analiza pietii am stabilit si eu pretul la fel ca si altii! In caz particular la VFR se pare ca vanzatorii nu sunt dispusi sa lase la pret! Stiu asta pentru ca urmaresc anunturile din februarie! Se prefera sa se tina, decat sa se vand la preturi mai mici (oferite)! Eu nici atat nu sunt dispus sa las deoarece motorul este: revopsit, lacuit, retapitat, tobe sport, jante in camp electrostatic, mansoane rizoma, parbriz, topcase, manete frana-ambreiaj, filtru aer, ETC.
  3. Intra Vtec-ul mai sus si sta activat pana mai jos! In plus sunt redesenate graficele cadranelor, in rest identice!
  4. Problema cu orice model fie moto fie auto este ca pe masura ce se apropie de sfarsitul ciclului de productie devine din ce in ce mai putin dorit. Un vfr de 800 din 2008 este practic identic cu unul din 2003. Problema la tine este ca trebuie sa gasesti pe cineva care chiar adora RC46 si cauta unul cat mai nou si pentru care banii nu sunt chiar o problema (adica 6400euro pentru un motor ...uauuu!). Probabil se poate dar sigur vei astepta! Eu ma chinui de 3 luni sa dau un rc46 cu 3800euro si nu pot, desi este dotat si in stare f buna! In orice caz, bafta la vanzare!
  5. Daca ce zici este adevarat..si ai 0.3ohm intre cadru si infasurari............nu-i bine de loc....inseamna ca ai continuitate unde NU ar trebui sa existe!
  6. Eu am modificarile enumerate inclusiv Flapper mod si tot am oscilatii in trepta 1, pana pe la 5000rpm la mers constant! Niciodata pe acceleratie indiferent cat de agresiva sau lina! Bine ...a mea si zace cu lunile! Am benzina statuta in ea de 3 luni. Acum parca vibreaza mai tare la relantii cand o mai pornesc in garaj!
  7. Salut Razvan! In plaja plus minus 50 rpm este normal sa varieze! PS Eu sunt baiatul cu care ai vb pe whatsapp (VFR gri cu tobe two brothers
  8. Faruri imitatie de BEMWEU pentru pretul a 450litri de benzina, in conditiile in care farurile originale oricum sunt printre cele mai bune de pe orice motocicleta! Dar fie...fiecare cu "placerile lui"!
  9. O spun in spirit de gluma asa ca nu te supara pe mine dar daca ar fi sa ne luam dupa istorie si legende mai bine am merge pe Cal! Ca mod de locomotie nimic nu depaseste legendarul CAL ! ) Si asa mie intotdeauna mi s-a parut ca motocicleta copiaza calul !
  10. Cand mi-am exprimat si eu parerea despre VFR, spunand ca este un motor mediocru si ca nu exceleaza la nimic, m-au mancat de poponeata! )
  11. Din cauza acelui V4 care este mai scump de produs, poate Honda a incercat sa reduca costurile pe unde a putut?! Gen: dimensionarea la limita tehnico-economica inferioara a cablajului! O idee, nustu!
  12. Este foarte mult de scris aici pe forum! Insa iti recomand sa scoti manualul de service sa il deschizi la capitolul 17. BATTERY/CHARGING SYSTEM sau pagina 554. Acolo o sa gasesti tot ce recomanda honda sa faci pentru o diagnoza minim invaziva! o sa ai nevoie de un multimetru! Daca multimetrul este unul de obor iti recomand sa ii schimbi bateria! Astea ieftine pot arata parametrii aiurea cand bateria lor se descarca!
  13. Asa este! Se transfera numai daca faci cerere! Ba chiar unii se fac ca nici nu au auzit de clauza asta! Eu nu le-am acumulat fiindca am dat motorul cu asigurare cu tot, dar ca sa beneficiezi de transfer iti trebuie polita in original, unde mai pui si ca am aflat abia acum un an jumate (fiindca nici un broker nu iti zice de buna voie)! Plus nu merge daca se suprapun in posesia ta mijloacele de transport ce fac obiectul asigurarii. Adica intai trebuie sa vinzi si sa pastrezi polita de asig. E facuta in asa fel incat sa fie in avantajul asiguratorului!
  14. Ti-am facut eu o simulare pe motorul meu (VFR800) dar cu CNP-ul lui frate-miu care are 27 de ani! Ai avea de plata 331 lei pe 6 luni si 540 pe 12 luni la City (cel mai ieftin). Din simulare daca schimb puterea sau cilindreea nu influenteaza de loc! Deasemenea orasul este Ploiesti. Pretul va varia cu locatia! Eu la 31 de ani platesc 244 pe 6 luni la clasa B0. Am schimbat motoarele cam la an si nu am acumulat clase de bonus!
  15. Mufa se afla pe partea dreapta. Ca sa ajungi la ea trebuie demontata carena. Cel mai simplu cauti pe langa furtunul gros de racire o mufa cu 3 fire galbene. Este singura deci nu ai cum sa gresesti! Iti recomand sa o desfaci si sa te uiti la conexiuni! La mine pe afara nu se vedea mare lucru, dar inauntru am gasit-o carbonizata si topita! Ideea de a le lega pe direct o am de pe alte forumuri. Se pare ca mai multi au patit treaba asta si mai toti spun ca de vina este subdimensionarea cablurilor si faptul ca o data umblat la mufa se slabeste contactul care coroborat cu oxidarea duc la cresterea rezistentei! Rezistenta crescuta inseamna efect joule (i^2xRxt). Daca tot desfaci acolo masoara si rezistenta infasurarilor (cablurile galbene luate doua cate doua...max 1ohm) si continuitatea (intre firele galbene si masa)! Nu se stie niciodata! Suplimentar pentru cine nu stie cum se verifica daca exista vre-un scurt in cablaj procedura este simpla. Se desface borna minus a baterie, dupa care sonda plus a multimetrului se leaga la cablul negru iar sonda minus la borna minus a bateriei! Multimetrul se trece pe curent continuu pe o valoare mare pentru a evita stricarea aparatului, dupa care se coboara in scara! Daca multimetrul indica intre 0-2.5mA totul este ok! Orice valoare mai mare indica un scurt pe undeva!
×
×
  • Creează nouă...