Sari la conținut

ciprinakos

Super Membru
  • Număr conținut

    805
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    ciprinakos
  • Skype
    ciprinakos

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Constanta
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    Honda VFR800 V-TEC ABS 2003
  • Numar Moto
    CT-09-AUB
  • Club
    Fara afiliere

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda VFR800 V-TEC ABS 2003
  • Interests
    play station, electronica, constructii, manga & anime.

Vizitatori Recenți Profil

1.182 citiri profil

ciprinakos's Achievements

  1. Daca nu are consistenta alunecoasa, nu-i antigel. Poate fi condens de la radiatorul de ulei sau umiditate ce se aduna in partea din fata/jos a carenelor laterale si apoi se scurge lent pe langa cele 2 clipsuri de prindere dedesupt.
  2. Mufa de la senzori are 4 contacte. Intre 2 din ele se poate baga un rezistor care va spune calculatorului ca senzorul esre prezent si isi face treaba. In prezent am net limitat si nu pot cauta dar este topic pe site-ul de mai sus. Sau incearca cu google. Senzorii sunt universali, nu trebuie sa cauti specific VFR.
  3. Merge si cu rezistori. Asa am facut eu inainte sa pun PC. Mai multe detalii pe vfrdiscussion.com
  4. Inca nu - sunt la munca pt cateva luni. Voi ajunge fix cand se incalzeste.
  5. Salutare, La cat ajunge o asigurare pe vremurile astea? Eu ma intorc abia peste 2 luni dar mi-a expirat deja cea curenta.
  6. Salutare, salutare! Cam liniste aici. Batranica mea asa arata. Inca merge bine si nu ma indur inca s-o schimb cu un 1200F. vreu sa-i schimb intinzatorii de lant - am luat unii manuali. A mai facut cineva operatiunea? O sa vad si pe YouTube cum facura altii. Daca vrea cineva niste carene laterale din plastic chinezesc cu mici defecte (cate o urece rupta), sa dea de veste - am cateva seturi. Toate bune!
  7. Nu poate fi de la senzor. Din cate stiu, modulul ABS nu poate opri motorul. Cel mai probabil ai si indicatorul FI. aprins. Daca nu ai manualul service sa incerci sa vezi ce cod/eroare ai la sistem, va trebui sa incerci la un service. Mie mi s-au intamplat 2 situatii: infasurarile alternatorului mi-au fost prajite si imi murea motorul din cauza unei puneri la masa, iar a 2-a a fost din cauza regulatorului/refresorului - aceeasi chestie, imi punea la masa si murea motorul. Poate alti colegi stiu mai bine sau iti pot da sfaturi/ instructiuni mai bune/clare. Succes! P.S.: scuze pt greselile de tiparire - degetele-s prea mari si activeaza literele invecinate ..,.
  8. Salut, Am eu o versiune a manualului cu text selectabil dar are aprox 67MB. Pe vfrdiscussion vad ca-mi recunoaste inca ID-ul :) In legatura cu talonul, si la al meu apare VFR800A. Nu cred ca are ceva cu VTEC-ul ci cred ca-s alte criterii folosite pentru identificarea modelului.
  9. Salutare, nu stiu cat ar putea ajuta o resoftare. Mi-mi face treaba cred power commander-ul. Nu stiu daca are ceva in plus sau nu la caluti dar faptul ca put merge aproape la relanti fara sa ma zgaltaie si fara sa simt trecerea la peste 7000 de ture ma multumeste. F rar cand bagam in ea, imi ridica roata fata. Devani intregi am tot mers cu ea fara sa-i mai fac altceva decat sa schimb ulei, filtru, si lichidela de frana + racire. Dar mi-a crescut consumul in ultimii ani. Este drept ca o folosesc (aproape) doar in oras - cand o scot la ceva drum intins mai apuca sa rasufle Cred ca trebuie curatate injectoarele si/sau verificat regulatorul de presiune. Stie cineva unde se poate face asta? Desi vine iarna, pt cei ce nu-si baga motoarele la hibernat si calaresc si iarna, asa cum o fac eu atata timp cat nu-i zapada si gheata, plimbari faine!
  10. Turbo la vfr facea un american cu ceva mai multi ani in urma. Din nefericire ... nu mai face de multi ani. Vrei putere la vfr ... ia un 1200. Nu am mai vizitat de mult comunitatea aici. Bun venit nou venitilor/posesorilor de vfr!
  11. Nici vorba! Orientarea este neglijabila - nici 10 grade. In plus, in mers, la nivelul carenei, datorita si formei (vorbesc de VTEC pt ca nu stiu la altele), se creaza depresiune in zona fantelor de aerisire ceea ce, impreuna cu aerul dislocat frontal in blocul motor (acolo unde ies galeriile de evacuare), faciliteaza/imbunatateste trecerea aerului prin radiatoare.
  12. Din fabrica, VFR-ul trage aer din laterale spre interior, adica exact in contravant. In mers, aerul este vehiculat din interior catre laterale. Cam la 20-40km/h, cand functioneaza ventilatorul, curentii de aer se anuleaza/reduc reciproc ingreunanand procesul de racire. Schimband elica, nu mai apare acest fenomen de anulare a curentilor de racire
  13. Hmmm, nu merg si n-am mers niciodata cu pantalon scurt pe motor. Deci nu simt.
  14. @Bogus: Multumesc pt opinie. Pareri pro si mai ales contra sunt pe toate drumurile. Cu ceva pagini mai devreme parca (sau pe un topic de vanzare?... nu mai retin), au mai fost opinii asemanatoare. Totusi unora, incluzand subsemnatul, place cazanul, vaca sau alte descrieri sugestive. Asfalt uscat si plimbari faine pe orice fier ti-ar place. Altfel zis vara faina! @V-Four: N-am vazut cum este instalat ventilatorul pe VTR sau sensul in care invarte dar, luata elica si montata pe motorul de ventilatie a VFR-ului, directia aerului suflat este catre exterior.
  15. Nu se schimba firele pt inversare sens. Se schimba elica cu una de VTR. Problema vfr-ului cu radiatoare laterale este ca, in mers, directia fluxului ventilat este contra celui natural - ventilatorul trage aer din lateral. La mine acum scoate aerul in lateral. Ideea nu-mi apartine ci doar am aplicat-o dupa ce am citit pe vfrdiscussion.com si vfrworld.com. Acolo sunt topicuri ce detaliaza intreaga idee si punerea in practica.
×
×
  • Creează nouă...