Jump to content

ciprinakos

Super Membru
  • Content Count

    794
  • Joined

  • Last visited

About ciprinakos

  • Rank
    Upgrades freak

Contact Methods

  • Yahoo
    ciprinakos
  • Skype
    ciprinakos

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Constanta
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    Honda VFR800 V-TEC ABS 2003
  • Numar Moto
    CT-09-AUB
  • Club
    Fara afiliere

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda VFR800 V-TEC ABS 2003
  • Interests
    play station, electronica, constructii, manga & anime.

Recent Profile Visitors

578 profile views
  1. Nici vorba! Orientarea este neglijabila - nici 10 grade. In plus, in mers, la nivelul carenei, datorita si formei (vorbesc de VTEC pt ca nu stiu la altele), se creaza depresiune in zona fantelor de aerisire ceea ce, impreuna cu aerul dislocat frontal in blocul motor (acolo unde ies galeriile de evacuare), faciliteaza/imbunatateste trecerea aerului prin radiatoare.
  2. Din fabrica, VFR-ul trage aer din laterale spre interior, adica exact in contravant. In mers, aerul este vehiculat din interior catre laterale. Cam la 20-40km/h, cand functioneaza ventilatorul, curentii de aer se anuleaza/reduc reciproc ingreunanand procesul de racire. Schimband elica, nu mai apare acest fenomen de anulare a curentilor de racire
  3. Hmmm, nu merg si n-am mers niciodata cu pantalon scurt pe motor. Deci nu simt.
  4. @Bogus: Multumesc pt opinie. Pareri pro si mai ales contra sunt pe toate drumurile. Cu ceva pagini mai devreme parca (sau pe un topic de vanzare?... nu mai retin), au mai fost opinii asemanatoare. Totusi unora, incluzand subsemnatul, place cazanul, vaca sau alte descrieri sugestive. Asfalt uscat si plimbari faine pe orice fier ti-ar place. Altfel zis vara faina! @V-Four: N-am vazut cum este instalat ventilatorul pe VTR sau sensul in care invarte dar, luata elica si montata pe motorul de ventilatie a VFR-ului, directia aerului suflat este catre exterior.
  5. Nu se schimba firele pt inversare sens. Se schimba elica cu una de VTR. Problema vfr-ului cu radiatoare laterale este ca, in mers, directia fluxului ventilat este contra celui natural - ventilatorul trage aer din lateral. La mine acum scoate aerul in lateral. Ideea nu-mi apartine ci doar am aplicat-o dupa ce am citit pe vfrdiscussion.com si vfrworld.com. Acolo sunt topicuri ce detaliaza intreaga idee si punerea in practica.
  6. La mine nu mai exista supraincalzire in trafic lent de cand am schimbat sensul ventilatorului.
  7. Pentru suspensii intrebati user-ul cesar. El are un service in Bucuresti, Grand (sau grant?) garage sau ceva de genul. Cand mi-a facut suspensia fata mi-a zis ceva si de spate - n-am retinut ce pt ca mi-am schimbat-o cu totul. Toate bune!
  8. Un An Nou bun tuturor fara eveninente nedorite!
  9. VFR-ul de rahat (zic unii) sau nu, vaca (este grea ca draku daca trebuie s-o impingi) sau nu, odata pusa-n miscare este o bicla deosebit de confortabila si, cu o evacuare mai acatarii, te unge la suflet, in special daca treci la toate 4 valve. Dar nu oricine stie asta...
  10. CL am pus eu si sunt f multumit. Mie la anu imi vor trebui discuri.
  11. Multumesc pt lamurire. Imi prinde bine la mersul pe vremea asta sa folosesc cat mai putin ambreiajul.
  12. Fiind fidel trasului de ambreiaj la schimbatul vitezelor, zilele astea a trebuit sa-mi schimb modul de altenare a treptelor de viteza. La -5 grade, prin toate manusile mele destepte, daca-s in trafic, imi ingheata degetele tinand maneta de ambreiaj. .... e rece ferul fratilor!!! Pateste ceva bicla la schimbarile in sus si jos fara ambreiaj?
  13. Seara buna, Am avut un Blinc M1... de fapt il mai am dar nu mai merge microfonul asa ca-l foloseam pe casca open-face ca zgomoteca de fond muzicala. Desi l-am avut pentru 5 ani, nu l-am folosit decat sporadic fiind mai mult plecat cu serviciul, insa s-a si topit vara si inghetat iarna, eu calarind VFR-ul, atata timp cat nu-i gheata sau zapada, in orice anotimp. Dupa review-uri, SENA pare mai de bun, dar si pretu-i mai mare. Toate bune.
  14. Am facut comanda pentru SENA SMH10 - Sistem Intercom Solo. Sper sa fie mai bun decat ce am avut inainte. Razvan, PCV-ul inca merge fara cusur
  15. Depinde de fiecare... eu i-am facut mai multe modificari si-i cam asa: - pot merge aproape la relanti fara sa ma hatane si fara sa trebuiasca sa trag ambreiajul; la ce dreaku-mi trebuie mers la pas? trafic, mers intre masini la stop etc; - trecerea de la 2 la 4 supape este aproape imperceptibila - zgomotul imi da de stire c-am trecut de 7 mii de ture; prin tobele Laser se auudeeeee..... altfel zis nu mai am nevoie sa urmaresc turometrul pe curbe; - pot modifica oricand maparea; dar trebuie sa recunosc ca n-am mai facut-o de ani buni pt ca merge fain asa - dintr-a I-a pana-n a V-a sa traga tare si mers mai economic in a VI-a. Majoritatea covarsitoare a timpului o ard prin oras cu treburi, de aici si consumul mediu ridicat al mobrei. Daca se merita sau nu nu pot sa spun. Pe mine ma face sa zambesc de fiecare data cand o calaresc. Fiind mai mult plecat, ma bucur de ea pe orice vreme, mai putin gheata si zapada, si am vrut s-o si rasfat - d-aia am mai bagat atata extra banet in ea. De vre-o 4 ani insa n-a mai vazut nimic nou dar, dupa 4-5 luni de stat imi porneste la prima cheie. Daca-i calculatorul sau PC cel ce-mi face asta nu stiu sa zic. In concluzie, depinde de fiecare ce simte si vrea Inainte de PC insa, as recomanda imbunatatirea suspensiei, e mai scumpa dar probabil poti merge la fel de repede ca si cu un VFR cu PC dar suspensie stock.
×
×
  • Create New...