Jump to content

ciprinakos

Super Membru
  • Content Count

    797
  • Joined

  • Last visited

About ciprinakos

  • Rank
    Sezonier

Contact Methods

  • Yahoo
    ciprinakos
  • Skype
    ciprinakos

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Constanta
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    Honda VFR800 V-TEC ABS 2003
  • Numar Moto
    CT-09-AUB
  • Club
    Fara afiliere

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda VFR800 V-TEC ABS 2003
  • Interests
    play station, electronica, constructii, manga & anime.

Recent Profile Visitors

757 profile views
  1. Salut, Am eu o versiune a manualului cu text selectabil dar are aprox 67MB. Pe vfrdiscussion vad ca-mi recunoaste inca ID-ul :) In legatura cu talonul, si la al meu apare VFR800A. Nu cred ca are ceva cu VTEC-ul ci cred ca-s alte criterii folosite pentru identificarea modelului.
  2. Salutare, nu stiu cat ar putea ajuta o resoftare. Mi-mi face treaba cred power commander-ul. Nu stiu daca are ceva in plus sau nu la caluti dar faptul ca put merge aproape la relanti fara sa ma zgaltaie si fara sa simt trecerea la peste 7000 de ture ma multumeste. F rar cand bagam in ea, imi ridica roata fata. Devani intregi am tot mers cu ea fara sa-i mai fac altceva decat sa schimb ulei, filtru, si lichidela de frana + racire. Dar mi-a crescut consumul in ultimii ani. Este drept ca o folosesc (aproape) doar in oras - cand o scot la ceva drum intins mai apuca sa rasufle Cred ca tr
  3. Turbo la vfr facea un american cu ceva mai multi ani in urma. Din nefericire ... nu mai face de multi ani. Vrei putere la vfr ... ia un 1200. Nu am mai vizitat de mult comunitatea aici. Bun venit nou venitilor/posesorilor de vfr!
  4. Nici vorba! Orientarea este neglijabila - nici 10 grade. In plus, in mers, la nivelul carenei, datorita si formei (vorbesc de VTEC pt ca nu stiu la altele), se creaza depresiune in zona fantelor de aerisire ceea ce, impreuna cu aerul dislocat frontal in blocul motor (acolo unde ies galeriile de evacuare), faciliteaza/imbunatateste trecerea aerului prin radiatoare.
  5. Din fabrica, VFR-ul trage aer din laterale spre interior, adica exact in contravant. In mers, aerul este vehiculat din interior catre laterale. Cam la 20-40km/h, cand functioneaza ventilatorul, curentii de aer se anuleaza/reduc reciproc ingreunanand procesul de racire. Schimband elica, nu mai apare acest fenomen de anulare a curentilor de racire
  6. Hmmm, nu merg si n-am mers niciodata cu pantalon scurt pe motor. Deci nu simt.
  7. @Bogus: Multumesc pt opinie. Pareri pro si mai ales contra sunt pe toate drumurile. Cu ceva pagini mai devreme parca (sau pe un topic de vanzare?... nu mai retin), au mai fost opinii asemanatoare. Totusi unora, incluzand subsemnatul, place cazanul, vaca sau alte descrieri sugestive. Asfalt uscat si plimbari faine pe orice fier ti-ar place. Altfel zis vara faina! @V-Four: N-am vazut cum este instalat ventilatorul pe VTR sau sensul in care invarte dar, luata elica si montata pe motorul de ventilatie a VFR-ului, directia aerului suflat este catre exterior.
  8. Nu se schimba firele pt inversare sens. Se schimba elica cu una de VTR. Problema vfr-ului cu radiatoare laterale este ca, in mers, directia fluxului ventilat este contra celui natural - ventilatorul trage aer din lateral. La mine acum scoate aerul in lateral. Ideea nu-mi apartine ci doar am aplicat-o dupa ce am citit pe vfrdiscussion.com si vfrworld.com. Acolo sunt topicuri ce detaliaza intreaga idee si punerea in practica.
  9. La mine nu mai exista supraincalzire in trafic lent de cand am schimbat sensul ventilatorului.
  10. Pentru suspensii intrebati user-ul cesar. El are un service in Bucuresti, Grand (sau grant?) garage sau ceva de genul. Cand mi-a facut suspensia fata mi-a zis ceva si de spate - n-am retinut ce pt ca mi-am schimbat-o cu totul. Toate bune!
  11. Un An Nou bun tuturor fara eveninente nedorite!
  12. VFR-ul de rahat (zic unii) sau nu, vaca (este grea ca draku daca trebuie s-o impingi) sau nu, odata pusa-n miscare este o bicla deosebit de confortabila si, cu o evacuare mai acatarii, te unge la suflet, in special daca treci la toate 4 valve. Dar nu oricine stie asta...
  13. CL am pus eu si sunt f multumit. Mie la anu imi vor trebui discuri.
  14. Multumesc pt lamurire. Imi prinde bine la mersul pe vremea asta sa folosesc cat mai putin ambreiajul.
  15. Fiind fidel trasului de ambreiaj la schimbatul vitezelor, zilele astea a trebuit sa-mi schimb modul de altenare a treptelor de viteza. La -5 grade, prin toate manusile mele destepte, daca-s in trafic, imi ingheata degetele tinand maneta de ambreiaj. .... e rece ferul fratilor!!! Pateste ceva bicla la schimbarile in sus si jos fara ambreiaj?
×
×
  • Create New...