Jump to content

vrajitoru

Super Membru
  • Content Count

    1,080
  • Joined

  • Last visited

About vrajitoru

  • Rank
    Avansat

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sibiu
  • Carnet moto din
    10.2008
  • Motocicleta
    Suzuki V-Strom DL 650 L2
  • Numar Moto
    SB 01 VRA
  • Club
    V-Stromania

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Suzuki V-Strom DL 650 K4

Recent Profile Visitors

882 profile views
  1. @Lucian_M m-ai dezamagit total!!! Mersi LUV dar nu mai sterge. Lasa sa ramana dovezile!
  2. De la secunda 3 as fi franat deja. Dar am mai mers in Bucuresti si eu nu ma pot tine dupa un bucurestean cu motor. E peste puterea mea de reactie.
  3. Uhhhhh.... hardcore. De ce naiba nu ai oprit mai iute ca clar ala cu masina nu se oprea?
  4. Din discutiile de pe aici (ca nu am avut): - o balbaiala intre 3500 si 4000 (se rezolva cu reglare temeinica - zic unii - sau cu un power comander - zic altii - a doua varianta facand si motorul mai fasnetz). - oala la ambreiaj cloncane - aici e doar defect de zgomot, dar au fost multi pe care i-a deranjat si au recurs la fixuiri (se gasesc pe net). Ambele probleme sunt rezolvate la modelele de dupa 2014
  5. @joby_toss O sa ma uit maine pe calculator, dar cred ca asta este explicatia (ce a zis Raul): ai atins cu piciorul sau te sprijineai cu piciorul pe schimbator si a sarit in alta viteza. Pe telefon nu vad treptele ca e prea mic. Ia uita-te pe filmarea originala ca sigur vezi bine treptele de viteza. Si vezi daca se schimba de la una la alta.
  6. Eu am pus pe spate arcul progresiv si nu a facut nici o modificare la ciclistica. Si nu are saiba nicaieri. Voi aveti alte arcuri. Ati pus macar arcurile noi langa alea vechi sa vedeti diferenta? Caius zice ca alea hyp sunt mai groase
  7. In ce ai bagat atatia bani? In imbunatatiri sau si reparatii? Ca e mult rau de tot. Mai bine luai amortizorul de la ivanp. Si esti primul de la care aud ca s-a micsorat garda dupa ce ai montat arcurile hyperpro. Si eu am pe spate si imi ajunge. Si garda nu s-a micsorat. Ba chiar e mai mare la incarcare ca nu se mai barceste motoreta.
  8. Vorbesti de alea cu regulator normal. La mine încarcă 14,2 la orice turatie cu becuri led. Cu becuri normale 13.6, iar cu becuri led si proiectoare led 13,6. Am stator schimbat in recall si regulator sh775. Acekeasi valori in 1200 si 5000 de ture. Si asta e normal, nu ce zici tu. De aia e regulator!
  9. Poate la tine sau poate de pe telefon (care e o chestie cunoscuta: google nu poate reproduce pe telefon un traseu facut pe calculator cu google maps). Incearca de pe un calculator si o sa vezi ca merge. LE: am mai refacut putin traseele.
  10. Se pare ca se va intampla weekendul asta: https://www.vstromania.ro/viewtopic.php?f=45&t=122 Orice VStromer e binevenit. E necesar sa aiba experienta de offroad pentru ca traseul nu e unul usor si nici unul scurt.
  11. @Silver Arrow e vorba de greseala care o faci cu mana dreapta. Cand dai peste un damb, si scapa mana in gaz, aia de 650 nu se ridica cu tine sau nu iti da capul pe spate. Cu 650 din a doua sau a treia nu te mai smuceste oricat ai trage de gaz. Deci nu e vorba de cat de tare mergi ci cat de bine iti iarta motocicleta greselile de incepator. La fel cu lasatul ambreiajului. Miarul te poate pune pe o roata, 650 nu. Despre asta e vorba: o motocicleta mai mica te lasa sa scapi de greselile involuntare facute inerent de incepatori. Daca iti iei mobra puternica de prima data s-ar putea sa nu apuci sa ii inveti limitele.
  12. vrajitoru Avansat Super Membru 1.068 postări Sex:Male Locatie:Sibiu Moto: Suzuki V-Strom DL 650 L2 Numar: SB 01 VRA Club: V-Stromania
  13. Eu am forkbrace. Si nu am nici o problema. S-a mai stabilizat fata. Suspensia lucreaza dar lucreaza la unison telescoapele. Nu mai sunt independente. Ala e si scopul la forkbrace: sa faca fata mai plantata pe drum si sa nu mai ai in viraje impresia ca danseaza.
  14. Tura de 9 zile in Bulgaria-Grecia-Macedonia-Albania-Muntenegru-Serbia. Am avut consum total 4.23 si mai jos consumul pe zile. Cu bagaje, fara pasager. Zilele cu consum mare au fost cele in care am mers si pe autostrazi. Viteza medie pe drum normal 90-110 cu varfuri de 130 si cu viteze de 60-80 in zonele muntoase si de curbe. Autostrazi cu viteza de 130 cu varfuri scurte de 150. O tura cu 7 motociclete. Deci mersul a fost lejer. V-Stromul a fost in 90% din cazuri prima motocicleta (lucru care conteaza). Km/Zi % zilnic 305.5 - 3.73 254 - 4.74 313.1- 4.57 132.1 - 4.39 334.9 - 4.17 236.4 - 3.85 256.1 - 4.85 351.2 - 3.68 323.7 - 4.37
  15. Referitor la trante: la ambele pui niste crashbar-uri si te-ai mai scos.... daca nu cazi foarte rau. Cel mult strici protectiile de maini. Referitor la electronica: ambele au controlul tractiunii desi la 650 nu stiu daca ajuta pe uscat, poate pe ploaie: nu are putere sa rupa aderenta si fiind incepator nu ii dai in gura ca la coasa. Eu nu am reusit sa o fac sa fuga spatele. Drept e ca nici nu ma duc cu turele in 8000. Referitor la ridicatul pe o roata: la 650 iti trebuie skill sa o ridici pe o roata. E lunga si nu are putere suficienta sa ridice fata numai din gaz (asta o stiu de la Marius Bacila - Rider Academy, si nici mie nu mi s-a ridicat niciodata fata). Nu stiu la miar daca are suficienta. Iar ambele au controlul tractiunii ceea ce face un wheelie imposibil. Cornering ABS te ajuta cand vei avea experienta si te vei da tare pe curbe. Te ajuta sa iesi din situatia in care ai intrat tare in ea si vrei sa ramai pe trasa. Pana atunci ... ala normal e suficient. La viteza mica pici pe o parte cu amandoua la fel de usor. Ah! Cornering ABS te ajuta pe offroad la franari in curbe (informatia asta vine de la IGI).
×
×
  • Create New...