Jump to content

vrajitoru

Super Membru
  • Content Count

    1,167
  • Joined

  • Last visited

About vrajitoru

  • Rank
    Avansat

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sibiu
  • Carnet moto din
    10.2008
  • Motocicleta
    Honda Africa Twin CRF1000
  • Numar Moto
    SB 01 VRA
  • Club
    V-Stromania

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Suzuki V-Strom 650 L2, Suzuki V-Strom DL 650 K4

Recent Profile Visitors

1,092 profile views
  1. Cate furtunele sunt sub motor? Cu capat liber.. ca si cum ar curge pe jos din ele? Trebuie sa fie 3. Daca sunt 2 atunci asta e al treilea. Karoo Street clar.
  2. La imbinarea din fata se pun niste o-ringuri mai grosute si e perfect. Si nu vorbim de vibratia cu sunet, ci doar o vibratie pe care o simti in ghidon si in scarite. Daca scoate zgomot inseamna ca o-ringurile alea s=au mancat si trebuie altele. Eu faceam asta cam la 2 ani si era totul perfect. Pot sa spun din experienta ca crashbar-urile alea isi fac treaba cu brio.
  3. Cel de la Givi vibreaza pe la 5k ture. Dar e si cel care protejeaza cel mai tare. Daca ii pui gentute de crashbar o sa se diminueze vibratiile.
  4. Hai ca nu e chiar usor. Nu stiu prea multe locuri in care sa te fi vazut mergand asa mult in viteza intai! Nu e asa de abrupt ca pe Baiului dar e lung si are vai facute de ape peste drum. Nu poti sa zici ca nu e o urcare tehnica.
  5. @yglos Referitor la crashbar: te rog sa cauti sa vezi cat costa carenele de pe o parte. Daca ai crashbar si rack ai scapat de o cheltuiala. Asa cum a zis @vis-a-vis : nu poti sa cazi cum vrei tu. Cand pleaca de sub tine te trezesti numai cand esti pe jos. Daca vrei sa faci un test pune o patura pe jos si culca motocicleta cu ghidonul bracat complet in ambele directii si o sa vezi ce se va rupe. E cel mai simplu. Si asa cum ti-a zis @vis-a-vis (mai brutal ca asa e el - dar e om fain) tu incerci sa contrazici niste oameni care au sute de mii de km pe motoare si ture lungi facute si ture de
  6. Ai dreptate Caius: Nighteye. Alea de la Nao erau proaste ca aveau ventilator care haraia ca toti dracii si paternul are dunga galbena la margine. Eram "neatent" aseara cand am scris. NightEye e ce trebuie.
  7. De la modelul 2012 (L2) in sus, daca ai un crashbar bun ( de la Givi in sus) nu se mai sparg semnalizatoarele. Deci o grija in minus. Iar la lumini: luati led H4 de la Nao. Am avut 2 randuri si Caius poate sa spuna cum e, ca s-a dat cu mine noaptea. La fel si parintele in Grecia. E ce trebuie!
  8. Preturile sunt doar piesele. Montaj facut de mine ca nu e complicat deloc. Deflector gasesti pe china foarte ieftin si foarte bun. Cauta echivalentul la MRA XCreen Sport. Aia cu saua presupun ca e din citit, eu am facut 70k cu saua originala la L2 si cam 30k la K4 si nu am avut nici un stres. E una din cele mai comode sei. La fel: uita de plasa de la radiator. In toate turele de offroad nu am dat odata cu piatra acolo. E protectie nenecesara. Si am facut off destul. Cu ambele VStroame. Si niciunul nu a avut protectie la radiator. Iar la bagaje poti ramane la un pret decen
  9. @yglos: iti spun eu: Crashbar - 555 (Givi) Cric central - 560 (Bogdan Harea) Scut metal - 660 (Touteatech) Protectii maini - 400 (alea de plastic de la Suzuki) Scarite, manete, protectie bascula - 600 (ebay) Sistem bagaje sw-motech - 3300 (SW-Motech cu 2 genti de aluminiu luate din clasa B cu 250EUR bucata) Parbriz Kappa - 450 Iar cu urechile alea nu ii mai da inainte ca nimic nu se prinde de ele in afara gentile originale sau de unii care au facut rack pentru asta. Eu nu as pune in ele altceva decat gentile originale care se potrivesc doar la 250
  10. Daca il dai jos o sa vezi ca nu mai arata aaa de bine. Mai bine cauti un scut de alu care e mic si intra sub ala de plastic. Pe vremuri Touratech facea unul si era minunat. Scutul ala face mult la aspect.
  11. De aia e VStromul asa de popular. Mie mi-au placut tare motoretele.
  12. Depinde ce intelegi prin "facuta cum trebuie". Daca ai bani poti sa pui si scut de argint. Dar nu inteleg ce e asa de scump sa faca 2500EUR. Cele mai scumpe sunt cutiile de aluminiu. Dar si alea le poti pune in 1000 si ceva de EUR. Heavy-Duties si rack de la GIVI iesi la 650EUR pentru laterale. Inca vreo 450 pentru un topcase si prindere (Givi de 46L a fost 350EUR). Crashbar: 150 EUR, scut vreo 200 si ala. Te incadrezi in 1500. Daca vrei sa o faci boboc ... apai cerul e limita: arc hyperpro pe spate (minim), manete mici si reglabile, deflector la parbriz (ca e facuta pentru japo
  13. De regula pentru ture e bine sa ai ceva care se incuie. Nu ceva ce poate fi "achizitionat" printr-o fluturare de briceag.
×
×
  • Create New...