
AlexM
Super Membru-
Număr conținut
517 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
Profil
-
Locatie
Murgutures
-
Permis moto din
94
-
Motocicleta
x11
-
Numar moto
de MS
-
Club
lupu' singuratic
Informații profil
-
Motociclete detinute
mzetz250,ijjupiter4,hondaCB450S,suzuki bandit600,zx6r,zx9r,honda hawk NT650,suzuki bandit 1200 X11
-
Alte autovehicule si vehicule
conserva
-
Interese
jazz&bikes
AlexM's Achievements
Newbie (1/14)
-
trage inapoi scuterul!ciudat RAU!
topic a răspuns lui AlexM în dadsda18ul Service si intretinere curenta
Da topicul e tare ......si mare e gradina........ on topic: TNG a avut dreptate referitor la pana volantei. De asemenea este posibil sa fie in faza inversa (polaritatea inversata ) BOBINA SENZORULUI IMPULS nu bobina de inductie cum cred unii sau e posibil asa cum s-a mai spus sa fie platoul statorului montat gresit....... Nu exclud nici posibilitatea ca piesele mai sus mentionate sa nu fie cele originale ci o adaptare nereusita. Diagnosticarea corecta completa este chiar usoara echipamentul necesar fiind doar o lampa stroboscopica si eventual un extractor pt magnet Evident mai trebuie si un mecanic care sa stie cum se folosesc acele scule...... -
s-ar putea totusi sa confunzi.....sincronizarea admisiei cu vol CO Da clapetele nu sunt reglabile la mille ,la caponord si chiar la multe japoneze (ex cbr-urile,vfr-urile se sincronizeaza din idle valve sau starter valve cum sunt denumite in manuale-ele sunt de fapt supape bypass) dar exista suruburile de bypass aer(relantiul e reglat de catre valva ISC in cazul aprilia si a multor japoneze mai noi)Exista si sisteme de injectie care se sincronizeaza ajustand pozitia clapetelor
-
Sunt interesat de marci- filtre ulei
topic a răspuns lui AlexM în perseu77ul Service si intretinere curenta
Champion:F301 inlocuieste F306 Mann MW64 -
Intrebari despre carburatoare
topic a răspuns lui AlexM în cosmin_neb1ul Service si intretinere curenta
Teoretic: E posibila adaptarea unei bateri carburatoare CV pe motorul astra 1.4 cu mentiunile: Diametrul Venturi se alege de obicei in functie de puterea motorului daca vrei un singur factor si nu de cilindree . Admisia nu inseamna doar carburatoarele ci si galeria ,supapele ,diagrama distributiei etc Puterea depinde de o gramada de factori (admisie evacuare ,diagrama distributie, greutatea pieselor in miscare, randament,etc) Pe de alta parte carburatoarele auto au fost intotdeauna mai economice decat cele moto Nu mai vorbim de superioritatea unui sist de injectie fie el si momopunct in comparatie cu orice carb -
Foarte probabil necesita o verificare a carburatoarelor mai ales sectiunea pt sarcini mici si relanti (nivel benzina in pahare , starea jicloarelor relanti, a suruburilor de amestec , sincronizarea clapetelor etc) E posibil de asemenea sa fie sparta diafragma robinetului de benzina .In acest caz cilindrul aferent furtunului de vacuum aspira benzina prin acesta rezultand un amestec prea bogat.
-
Sailordana8 a dat raspunsul corect. Presetupa (mechanical seal) este piesa vinovata. Nu incerca sa astupi gaura fiindca dupa aceea apa va putea trece de simeringul de ulei si va ajunge in ulei.
-
Cu banii cu care cumperi doar piesele necesare unei reparatii capitale .......poti lua o motocicleta in stare de functionare
-
probleme pornire honda cbr 600 f1
topic a răspuns lui AlexM în victor1983ul Service si intretinere curenta
Dintele acela lipseste din fabricatie. E posibl sa fie senzorul( sa nu fie bun sau sa nu fie piesa corecta si miezul sa nu se alinieze cu rotita dintata) sau problema de contact intre senzor si TCI .Ar trebui masurata rezistenta senzorului si continuitatea pana la mufa TCI. Ar fi bine sa o duci la un service P.S. rotita este :30291-MT6-730 rotor pulse daca nu mai are toti dintii nu poti avea scanteie ( Sper ca ai gasit dintele rupt sa nu ramana in motor ca va face ordine pe acolo) -
Presa e singura optiune.
-
bank sensor se numeste .Daca acesta e la locul lui in pozitie normala problema poate fi si de la receptorul HISS
-
E normal sa se intample fenomenul acesta in cazul in care lantul e uzat. Lantul nu se uzeaza uniform, unele articulatii prezinta o uzura mai accentuata. remediul este inlocuirea lantului si pinioanelor
-
Jocul manetei de ambreiaj creste odata cu incalzirea motorului
topic a răspuns lui AlexM în gn77bul Service si intretinere curenta
variatia jocului e normala la mai ales in cazul ambreiajelor multidisc ,fiind o consecinta a dilatarii placilor deci o crestere a jocului la cald. Variatia jocului depinde de constructia ambreiajului (dimensiuni, numar de placi si diferentele de temperatura ) si pasul melcului tijei. Cele cu actionare hidraulica se autoregleaza. -
Problema la CBR 600 FS (F4i)
topic a răspuns lui AlexM în angel.nastaseul Service si intretinere curenta
Cel putin unul din discuri e deformat . -
Identificare piesa din schema
topic a răspuns lui AlexM în JCDentonul Service si intretinere curenta
capac aprindere sau capac ruptor -
EFI - electronic fuel injection pentru GS 500E (i)
topic a răspuns lui AlexM în cristian78ul Service si intretinere curenta
Citind posturile acestui topic ii dau mare dreptate lui DCSAN20 in special in ceea ce priveste regulatorul de presiune si MAP sensor-ul . Pt configurarea unei harti corecte (timpi deschidere corespunzatori) Sistemul trrebuie sa primeasca informatiile primare (turatie ,presiunea galerii admisie, pozitie clapeta, temperatura motor) Diferenta de presiune intre galerie si carburantul din injector ar trebui sa iti fie constanta. Sezorul de temperatura e mai dificil de pozitionat in cazul unui gs racit aer versus liquid cooled engine dar nu e imposibil Sensorul lambda (closed loop)aduce corectii doar in zona relantiului si sarcinilor mici acesta nefiind de banda larga si dealtfel ar fi prea lent pt sarcini mari sau variatii ale acesteia chiar in conditiile utilizarii unui senzor de wide band