Sari la conținut

Samo

Super Membru
  • Număr conținut

    911
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    samo_lx

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Brasov
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    Bumblebee
  • Numar Moto
    1100
  • Club
    Pasionatilor de mecanica

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Cb 250 Dream, BMW F650CS, XRV750

Vizitatori Recenți Profil

2.189 citiri profil

Samo's Achievements

  1. @Sergiu_BB Mulțumesc pentru clarificare. Știu că multă lume pe off stă cam crispată și rigidă pe motor și mult prea PE ghidon, ceea ce de obicei favorizează accelerarea involuntară când prind o groapă sau o piatră și din cauza asta am adus vorba mai sus despre asta.
  2. Fără supărare că mă bag, dar oamenii cu experiență pe offroad au rar parte de "whiskey throttle". Se poate întâmpla, într-adevăr oricui, dar dacă e vorba de cea răsturnată în pârâu spre lacul Vulturilor acolo cred că a fost vorba de eroare umană/viteză excesivă ori traseu necunoscut, decât de scăpat mana în gaz. Spun asta pentru că am văzut filmarea cu recuperarea motocicletei de acolo, iar topografia traseului poate face probleme doar din motivele enumerate mai sus.
  3. La RD04 e arcul mai tare, nu știu dacă și tija amortizorului e mai lunga, dar arcul e cu siguranță mai tare.
  4. @Garcya weekendul trecut am mers pe forestier destul de desfundat cu 1100gs, al meu, dar pe o bucată am făcut schimb cu un prieten cu XRV750 RD07A. Da, motoare mai vechi, dar din aceeași eră. Exact ce spui tu am simțit și eu diferență între ele. Al meu deși are suspensia bună, nu e cea originală (Ohlins față-spate), mă zguduia destul debtare. Pe Africana prietenului, parcă mergeam pe pluș. *Înainte de GS am avut tot o africană, dar mai veche, '90 și la ea parcă tot așa, senzație de barcă era pe off... La in CRF 1000 visez și eu, sper ca in curând să am ocazia sa fac niste teste atât pe asfalt cât și pe off
  5. Salut, la F650 era o găurică pe unde pierde antigel in momentul in care se ducea kitul de la pompa de apă. Era special făcută pentru asta. Și putea să dai scutul jos să verifici daca și la F800 e la fel.
  6. Salut johnny77, dacă aveți cum, incercati cu o pompă originală. Am întâlnit o africană, rd07a, care nu se înțelege cu pompa vacuumatică, iar simptomele erau cam aceleași
  7. Salut. Are careva de vânzare cutii originale sau suporți și cutii aftermarket pentru 1100? Mulțumesc. Am găsit/comandat unele de aluminiu cu suporți. Dacă e cineva interesat, am găsit la Cj unele originale, de plastic, omul zicea că sunt în stare bună, 200 de euro.
  8. Fix aia m-am apucat sa fac la al meu. Desfaci jugul, gauresti suruburile, dai contactul jos și te apuci de refacut firele. Am luat fire noi pe care le voi inadi undeva mai jos cu firele originale pentru ca sunt cam coapte in partea de sus.
  9. Salut. In cazul in care pățit sau faceți vreo nefăcută (in cazul meu) și ardeți unitatea releul de la semnalizări, am găsit pe un forum soluția Se masoara tranzistoarele D16N05 și se înlocuiesc. Daca nu le găsiți, se pot folosi si IRFR4105 sau BC847F (sunt cei 2 tranzistori mari încercuiți in poză. Eu am găsit pe Adelaida cu 4.9 ron bucata. Daca are cineva nevoie, mie îmi rămân 3 bucăți pentru că am fost nevoit sa comand mai multe. http://bmwgs.ru/uploads/inline/2/5813539a5a18c_fixrelay.jpg
  10. Merci, deci de acolo am niste picături. Oricum trebuie sa vina ulei de cutie și filtru de aer să le schimb. » Post actualizat in 02 May 2018 12:32 Salut, știți cumva daca face cineva un înlocuitor mai bun pentru codiță? De la trânta de mai sus a mea s-a mucificat » Post actualizat in 03 May 2018 13:00 » Post actualizat in 07 May 2018 13:45
  11. Am și eu o nelămurire: oare așa se verifică uleiul la GS?
  12. Vin si eu, cu al meu. Luat in toamna, tot din BV, e din '96, aproape 100.000km. Africana se simtea cam gatuita la drum lung si am constatat ca nu o folosesc in off suficient de mult incat sa si merite consumul mare pe urban.
  13. Salut, vezi ca mai sunt unii in Sacele,pe bulevardul principal. Eu la ei am apelat cand mai era de facut un cot la toba aftermarket, a fost vreo 80 de lei, iar alta data cand am fost la ei pt o teava un pic indoita si sudata mi-a luat 60. http://www.ambient-srl.ro/index.php/service-auto-specializat-tobe-de-esapament-evacuare-ambient-srl-sacele-brasov
  14. Nu lua în seamă protecția aia, o sa dai bani pe ea,iar la prima piatră se va sparge.
×
×
  • Creează nouă...