Jump to content

Samo

Super Membru
  • Content Count

    911
  • Joined

  • Last visited

About Samo

  • Rank
    Avansat

Contact Methods

  • Yahoo
    samo_lx

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Brasov
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    Bumblebee
  • Numar Moto
    1100
  • Club
    Pasionatilor de mecanica

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Cb 250 Dream, BMW F650CS, XRV750

Recent Profile Visitors

1,029 profile views
  1. @Sergiu_BB Mulțumesc pentru clarificare. Știu că multă lume pe off stă cam crispată și rigidă pe motor și mult prea PE ghidon, ceea ce de obicei favorizează accelerarea involuntară când prind o groapă sau o piatră și din cauza asta am adus vorba mai sus despre asta.
  2. Fără supărare că mă bag, dar oamenii cu experiență pe offroad au rar parte de "whiskey throttle". Se poate întâmpla, într-adevăr oricui, dar dacă e vorba de cea răsturnată în pârâu spre lacul Vulturilor acolo cred că a fost vorba de eroare umană/viteză excesivă ori traseu necunoscut, decât de scăpat mana în gaz. Spun asta pentru că am văzut filmarea cu recuperarea motocicletei de acolo, iar topografia traseului poate face probleme doar din motivele enumerate mai sus.
  3. @silvian74 - incep sa se înțeleagă. Câinele are vreo 7 ani și e foarte înțelegător și ascultător, mâțul in schimb se zburlește încă la el, dar începe să treacă din ce in ce mai aproape de cățel prin casă. Dacă iei un pui de cățel, sunt șanse mari să devină prieteni OK, depinde și de cât de reticentă e pisica.
  4. Eu am avut doar sterilizate și castrate și doar animale "salvate"; nu zic, mi-ar placea mult un Labrador, dar câtă vreme am încă sufletele astea, nu ii vad rostul, e doar un moft. In unele țări civilizate, chiar daca ai animal de rasă, cu pedigree, ești obligat să-l sterilizezi/castrezi dacă nu ești crescător cu acte în regulă. Mi se pare cel mai corect. In felul ăsta se controlează și genetica rasei, se presupune că se mai triază anumite probleme medicale ereditare, etc. P.S. cum naiba sa vreau altceva cât timp mă întâmpină fața asta de dimineață
  5. A, nu, dar nu am înțeles că ai zis asta. E doar vorba despre faptul că lumea nu le prea folosește la capacitățile lor reale, nici măcar aproape de ce ar putea ele @vis-a-vis a fost cam neinspirat. Mai bine lăsa să moară motoru'... Tine de inspirația de moment
  6. Da, dar depinde de noi ce ocazii ne întâlnesc. Multe drumuri din RO au și alternativa offroad. Multe zone din RO au în imediata apropiere zone unde poți face offroad la liber. Deci în principiu, oricine, în funcție de cât își dorește să evolueze în afara asfaltului, o poate face, inclusiv cu motoare mari și grele. Vezi întrunirile Africa Twin (modelul vechi). Nu vreau sa crezi că sunt Gigi Contra, vreau doar sa spun că există distracție și satisfacție cu ele, doar că multă lume nu știe asta sau crede că e imposibil dacă nu ești vreun Rider profesionist de DAKAR/motocross/enduro. Un avantaj la vacile astea, pe off, poate pe un forestier de pământ sau piatră, SUNT greutatea crescută și cuplul unui motor mare in turații scăzute: ai un "+" de aderență și un "+" de putere fără să te joci prea mult cu ambreiajul; cu multe reușești o urcare doar din gaz, fără să mai schimbi și viteza, e suficient.
  7. Nu e singurul. Nu știi ce face lumea pe la noi prin țară cu vaci de 230 kg prin pădure și pe dealuri. Iar la Romaniacs a fost Chris Birch cu 1190 anul trecut parcă. Dar aici discutăm de ce facem noi, de plăcere cu motoarele care ne plac, nu e nimic extrem și nimic în neregulă sa te dai cu motorul pe dealuri și să-i testezi limitele. Ai fi surprins unde sunt de fapt limitele noastre ca motocicliști și cât de repede ni le atingem in comparație cu ce pot motoarele cu un rider care e pasionat să se dea...
  8. Ai fi uimit câte poți face cu ele și pe unde te poți băga, mai ales cu niște cauciucuri bune. Da, clar nu vei intra pe oriunde bagi un cross, aia nu se așteaptă nimeni,nici Birch nu cred că poate băga un 1190 Adventure R pe unde poate băga un 400cc de cross. Un aspect pe care lumea îl mai omite e că spre deosebire de dat cu un cross de 4-600 cc, la vacile astea simți o altă satisfacție atunci când îți iese cate ceva pe offroad, când treci cu el fără să cazi printr-o zona unde poate crossurile ar zbura, de exemplu sau când îți reușește o urcare pe care nu o vedeai posibilă cu așa un motor... @raikk nu pot decât să îți recomand să-ți iei ce te atrage mai mult și pentru ce ai putere de cumpărare și mai ales de întreținere. Vei vedea după aia dacă și cât off faci cu ea. Îți pot chiar recomanda niste oameni care organizează cursuri de offroad riding unde vine fiecare cu vaca din dotare și începe să o cunoască altfel, decât o cunoaște pe asfalt. P.S. e australianul ăla Mick, pe youtube, cu CRF1000 argintiu. Ăla demonstrează cât te poți distra pe o vacă din asta prin pădure cu experiența necesară și dacă ești hotărât să te distrezi. Da, se poate spune despre el că o face pentru atenție sau din teribilism, dar poate omul chiar e atât de bun încât pe un cross nu mai are nicio satisfacție... https://youtu.be/oqctqd5UPno
  9. Am inmultit si eu familia cu un membru nou: Whisky, adunat de la o intrunire, de pe camp. Suntem în procesul de aclimatizare cu Ozzy, membrul vechi al familiei .
  10. La RD04 e arcul mai tare, nu știu dacă și tija amortizorului e mai lunga, dar arcul e cu siguranță mai tare.
  11. @Garcya weekendul trecut am mers pe forestier destul de desfundat cu 1100gs, al meu, dar pe o bucată am făcut schimb cu un prieten cu XRV750 RD07A. Da, motoare mai vechi, dar din aceeași eră. Exact ce spui tu am simțit și eu diferență între ele. Al meu deși are suspensia bună, nu e cea originală (Ohlins față-spate), mă zguduia destul debtare. Pe Africana prietenului, parcă mergeam pe pluș. *Înainte de GS am avut tot o africană, dar mai veche, '90 și la ea parcă tot așa, senzație de barcă era pe off... La in CRF 1000 visez și eu, sper ca in curând să am ocazia sa fac niste teste atât pe asfalt cât și pe off
  12. Salut, la F650 era o găurică pe unde pierde antigel in momentul in care se ducea kitul de la pompa de apă. Era special făcută pentru asta. Și putea să dai scutul jos să verifici daca și la F800 e la fel.
  13. Salut johnny77, dacă aveți cum, incercati cu o pompă originală. Am întâlnit o africană, rd07a, care nu se înțelege cu pompa vacuumatică, iar simptomele erau cam aceleași
  14. Salut. Are careva de vânzare cutii originale sau suporți și cutii aftermarket pentru 1100? Mulțumesc. Am găsit/comandat unele de aluminiu cu suporți. Dacă e cineva interesat, am găsit la Cj unele originale, de plastic, omul zicea că sunt în stare bună, 200 de euro.
  15. Fix aia m-am apucat sa fac la al meu. Desfaci jugul, gauresti suruburile, dai contactul jos și te apuci de refacut firele. Am luat fire noi pe care le voi inadi undeva mai jos cu firele originale pentru ca sunt cam coapte in partea de sus.
×
×
  • Create New...