Sari la conținut

naminator2003

Membru
  • Număr conținut

    50
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Vizitatori Recenți Profil

423 citiri profil

naminator2003's Achievements

  1. Uite link, cat mai functioneaza: http://we.tl/man2ajy1fD
  2. Salut! Acum ceva timp mi-am cumparat un kit de furtune de frana pentru Dominatorul din 1998, de la HEL. La furtunul fata, am inel banjo spre etrier, iar la celalalt capat am terminatie mama cu filet interior 3/8-24 UNF. In pompa frana fata se intra cu surub banjo M10x1mm , ca si in etrier (ma insel cumva ?). Nu prea gasesc adaptoare de la 3/8-24 UNF la M10x1mm. Sa tai furtunul si sa-i pun un banjo 20 grade ? asa cred ca ar fi cel mai simplu, dar cine mufeaza furtune? As vrea sa arate ca aici: /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=1121169 Ce am acum arata asa: http://tinypic.com/r/25zlbh1/8
  3. Pana la urma s-a rezolvat fara, am strans mai bine surubul de la maneta.... probabil vibra si misca de cablu .... Multumesc mult!
  4. Salutare! Stie cineva cat de complicat este sa scot/curat/repar/ung cablul de soc? Chiar si cand socul e inchis, adica manetuta e sus, tot pare ca inca e un pic activ. Pe la 4...5000 de ture, mai ales in a 2-a, nu acceleraza deloc liniar, ci in hopuri, se ingatuie daca o tin turata acolo.. e foarte nasol... Cam ce i-as putea face? Va multumesc.....
  5. M-am uitat acum si pare intreaga piesa aia, dar abia se vede, dupa cum zicea si dominator72, din cauza epuratorului..... O sa vad ce mai pot sa verific pe acolo, chiar sa si golesc carburatorul .....
  6. Multumesc mult switch si dominator72 pentru raspunsuri! Astazi am mai chinuit-o am scos bujia, am curatat-o, desi are maxim 200 km de cand am schimbat-o, si a pornit, mai cu chiu, mai cu vai. Era intr-adevar cum zicea switch, dadea o bufnitura pe teava de ziceai ca e pistol. Bateria mie mi se pare ca e buna, pt ca invarte repede si bine, altadata o lua din prima. Treaba a inceput de cand mi-a cazut de pe cric, pe partea dreapta... de atunci merge cam aiurea. Dupa o tura de vreo 10 km, am observat ca mergand asa, trage mult mai prost ca inainte, adica parca nu mai are putere, merg la 5..6000 de ture cum mergeam inainte la 2...3000. Ceea ce suspectez eu e si cablul ala de soc, care s-a latit si s-a cam labartat. Socul nu mai revine automat ca la inceput, trebuie sa-l trag eu inapoi cu mana. In plus, e cam labartat cablul, si nu inteleg la ce foloseste dispozitivul ala de pe cablu, chiar langa maneta. E un tub care se invarte liber, se afla deasupra ghidonului. Se poate sa merg aiurea cu socul prea mult tras, chiar daca maneta lui este dusa la minim? cam asta ar explica comportamentul foarte aiurea... Toate cele bune si asfalt uscat tuturor!
  7. Alta problema si cu dominatorul meu... Astazi am vazut, dupa multe luni de cand l-am luat, ca toba pe dreapta e sudata, adica acolo unde se termina galeria si incepe toba. Ce am observat eu ca sudura e asa poroasa, zgrunturoasa, si mai nou am si niste gaurele in sudura, destul de mari, cam 2...3 mm diametru. Asta am vazut in urma altor probleme cu pornirea. Recunosc ca a mea consuma cam mult, are un zgomot mai ciudat la motor, un clincanit aiurea, si nu de la inceput, ci mai recent, si am fost de cateva ori nevoit, de nervi si de altele, sa o mai turez si la rece... Acum nu mai mi-a pornit, am tot incercat, pana a scos o bufnitura pe teava de am zis ca a scuipat ceva din motor... Mai pot sa verific ceva eu singur, sau nu mai are scapare, si trebuie dusa la doctor? ea e din 97, si are doar 26000 km
  8. Caut comutator cric pt dominator, RD08, poate are cineva din dezasamblari. Al meu s-a dus de tot, si nici nu stiu cum sa-l curat, ca am incercat toate metodele...
  9. Pana la urma am scos intrerupatorul de la cric (comutator mai bine zis, ca are 3 fire), l-am scufundat in diluant ca sa il curat, apoi l-am luat in casa la batut pe colo colo, si pana la urma s-a rezolvat. Nici acum nu prea merge bine, se vede cum tremura lumina de la becul cu S atunci cand misc cricul. Cred ca o sa imi iau vreun intrerupator din asta nou daca gasesc pe undeva...iar cu faza cu scosul, ca incepator nu prea ma incumet sa trec peste protectia asta .
  10. Da as putea sa fac si asta, dar nu prea are rost, ca e f periculos, poate uit cricul vreodata. intrebarea e daca as putea sa il desfac sa il curat in vreun fel, ca e compact asa.....
  11. Da gabriel ai dreptate, este de la intrerupatorul de cric. Modelul meu este RD08 din anul 1997, si senzorul asta de cric are 3 pini. Am incercat sa il si scot, dar nu ma lasa sa o bag in viteza, deci baietii s-au gandit sa nu te lase sa il fentezi. Al meu face f prost contact, doar sa-l ating si cu piciorul si se poate schimba. Nu stiu ce sa ii fac, cum sa il desfac, ca e un disc cu un cioc care se roteste in interiorul altui disc, dupa cum se schimba pozitia bratului cricului. Am incercat sa il curat cu diluant de vopsea, si pe el si mufa de contact. Ce as putea sa incerc sa il repar/curat? Se poate desface? Multumesc mult
  12. Am si eu o problema urgenta cu dominatorul. Cred ca e vorba de electrica. O pornesc, pe liber fiind, cu cricul pus, porneste motorul. Ma sui pe ea, trag cricul sus, se stinge becul oranj de pe bord (ala cu S), apas ambreiajul sa bag a 1-a. Surpriza, cum intra in a 1-a, se opreste motorul. Cand da, cand nu, nu mereu. Probabil e un contact prost pe undeva, dar nu imi dau seama unde. Am verificat firele de la blocul de lumini (unde intra si papucii de la intrerupatorul de la ambreiaj), si fac contact pana la legatura conectorilor de pe cadru. Ce mai pot face, ce mai pot verifica cu multimetrul?
  13. Salut! Vreau si eu sa inmatriculez o motocicleta in Bucuresti,si as dori sa intreb care sunt taxele care trebuie platite pentru inmatriculare si pentru talon (certificat de inmatriculare). Am aflat ca se platesc una la posta si cealalta la cec. Dar la posta mi-a zis doamna de acolo ca stie doar ca la masini e 52 RON taxa de numere, dar ca nu stie la motocicleta cat e. Din cate am auzit la motocicleta e mai ieftina, pt ca e vorba de o singura tablita, nu de doua. Stie cineva cat e taxa? In afara de asta, la inmatriculari ma pot duce si cu asigurare gata facuta, pentru 6 luni sa zicem, pe care sa nu treaca numarul, ci doar seria de sasiu, urmand sa treaca numarul dupa ce primesc placutele definitive? Va multumesc pentru raspunsuri.....
  14. Surubul original (ce a ramas din el) nu e din otel, e si ceva aluminiu, ca e mult mai usor si mai fragil. Daca il fac la strung, conteaza ca il fac din otel ? eu zic sa fie mai solid....
  15. Ziceam si mai devreme ca mi s-a rupt surubul pe care culiseaza maneta de frana. Am desenat aici surubul, dupa ce l-am masurat. Stiti cumva unde as putea gasi asa ceva, eventual nu pe comanda de piese originale? poate cineva care sa il faca la strung... multumesc.....
×
×
  • Creează nouă...