Jump to content

Garcya

Super Membru
  • Content Count

    2,608
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Garcya

  • Rank
    Comenzi eBay UK US

Contact Methods

  • Website URL
    http://uk-ro.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Resita
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Honda Africa Twin
  • Numar Moto
    0761333491

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    XT660X, VFR 800 VTEC, BMW R1150RT,Honda CBR 400 RR,Honda CBR 600 RR, Yamaha TW, Honda Hornet, Yamaha FZ6, Yamaha DragStar, Piaggio Liberty, Honda CRF 450, Yamaha YZ 250, Yamaha WR 250
  • Interests
    uk-ro.com

Recent Profile Visitors

7,517 profile views
  1. Da, exista varianta sa o faci tubeless fără vreo investiție mare, aprox 50 EUR Vezi pe youtube o gramada de Videos. Toti spun ca tine foarte bine și nu pierd presiune deloc. Și eu acum în iarna o sa fac schimbarea asta. De aici ma inspir https://youtu.be/YPG8buNvTCc
  2. Felicitari. Ai ales Adventure Sport pentru ca asa a fost sa fie sau asa ai vrut tu ?
  3. Eu mi-am luat acest model pentru ca este un motor cu care pot sa merg oriunde vreau eu! Da, in proportie de 80% merg pe asfalt, dar oricand am ocazia si vad o intrare undeva in padure, drum forestier, etc, ma bag fara vreo ezitare sa explorez. Asta imi place cel mai mult. De aia nu am cauciucuri 50/50 sau alt profil orientat spre enduro, ca nu isi au rostul pentru mine. NU merg pe autostrada cu motocicleta, desi aici unde stau, este plin de autostrazi. Aia 15.000 i-am facut doar pe drumuri nationale, drumuri secundare, pe drumuri forestiere. Pentru fiecare motocicleta ideala este cea care se preteaza cel mai bine la ceea ce are el nevoie.
  4. Astia care se plang de suspensie si altele sincer nu-i inteleg. DA, suspensia este moale la AT dar este conceputa asa pentru a absoarbe cat mai bine toate drumurile rele pentru care este facuta sa mearga. DA, probabil ca daca vrei sa faci HARD Enduro, sarituri si altele de genul o sa ai nevoie de o suspensie mai tare, dar sa fim sinceri, cei care trec la alt motor gen GS de la AT mi se pare o gluma, adica cu GS-ul poti sa faci hard enduro ? :)) Constructia cu roti de 18/21 este ideala pentru offroad, nici nu se compara cu GS-ul, care este o motocicleta de TOURING. Pentru cei care au in plan sa-si cumpere, recomand 200% motocicleta dar mai ales varianta DCT, care este o inventie incredibila in lumea moto. Un pas inainte pe care toti producatorii o sa-l urmeze. Iti ofera o placere in plus, un confort mare in plus, este ceva ce nu se poate "explica". Trebuie condus ca sa vezi despre ce-i vorba. Eu o am din vara asta si am vreo 15k facuti cu ea deja. Este o persoana in Austria, care din 2016 pana in prezent are peste 150.000 cu acest model, fara nicio interventie la motor. Va las cateva poze facute cu AT
  5. Vezi ca poate pana la anul mai scad preturile si-ti iei o Africa Twin modelul nou, cu DCT. Sau acum a aparut de la Yamaha Tenere 700. Cat despre Honda, modelul care-l am si eu consider ca este motocicleta perfecta pentru orice!
  6. Salut, Primul nu-l gasesti altundeva ? Vine din Australia si de acolo nu am control asupra taxelor vamale / TVA Al doilea 470 lei pana la tine acasa
  7. Corect Mai eram și pe level 3,adica cel mai tare. In spate la un popas mai mare plin de tarabe, spre finalul transalpinei, era o cărare făcuta sigur de mașini 4x4, mai multe detalii nu am. Oricum surprinzător de multe motoare ADV și 90% de afara, Polonia, Germania, Cehia. Muuulte AFRICA TWIN am văzut deja, mai multe ca GS-uri Le-am zis la 3 polonezi sa urce și ei, erau încântați, bineînțeles ca am ținut sa le precizez de Traction control sa nu îl uite ca și mine pe on
  8. Acum impresii si poze: Eu personal am mai facut transalpina si transfagarasan, sotia insa nu, prilej pentru care am organizat aceasta tura. Ce am vrut eu sa fac, traseul din topicul initial, s-a dovedit a fi doar "un moft" de-al meu, n-am avut nicio sansa avand in vedere ca eram cu pasager, mi s-a facut mila dupa prima zi de offroad si drumuri rele, iar apoi traseul s-a modificat de la bifurcatia cu cernea lac, de acolo am mers doar pe "drumuri bune" Oricum una peste alta, de aventura tot am avut parte. Prima zi am mers printre niste sate intre Slatina Timis si Herculane uitate de lume, cu drumuri accesibile pentru 4x4 sau motociclete offroad. Prima oprire a fost in zona Ponoare, la "Podul lui Dumnezeu" unde am si campat, deasupra oarecum. Zona de campare a fost foarte faina, cu panorama superba in amandoua partile. Bineinteles ca proverbul "de ce iti este frica nu scapi" s-a adeverit, iar mie singurul lucru de care imi era frica, erau oamenii, sa nu treaca vreunul care n-are ce face pe acolo. Au trecut multi Unul s-a pus la vreo 30 metrii de unde am pus cortul si a tinut neaparat sa-si scoata cutitul de vreo 30 cm sa-l ascuta, fiind sigur ca eu pot sa vad asta. Na... mai stai linistit in cort Anyway recunosc ca am dormit iepureste, din fericire n-am avut evenimente. A doua zi dupa cafea, ne-am pornit spre Defileul Jiului A urmat Transalpina, cu oprire la stana sa mancam mamaliga si branza si smantana :X In aceeasi zi am pornit spre cazare, nu am mai dormit in cort pentru ca am gasit o cabana faina pe marginea lacului Vidraru, pe partea cealalta. Varianta spre cabana Cumpana, era fie prin tunel de la baraj sau ocolit pe drumul drum. Ce mi s-a parut ciudat, ca GPS-ul imi spunea ca prin tunel am 15 km si o ora, deci clar drum forestier. Pe partea "buna" imi spunea 35 km si tot o ora Am ales sa mergem pe partea "buna" iar la intersectia spre Cumpana, tot am mers 7.5 km pe drum forestier, adica jumatate din cat am fi mers prin tunel. Drumul a fost chiar serios offroad tinand cont de cauciucurile de strada pe care le aveam. Fiind doar prin padure unde nu este deloc soare, a fost plin de balti mari cu apa si noroi. Am depasit, cred, vreo 5 masini "normale", ale caror soferi strangeau din dinti in timp ce incercau inutil sa ocoleasca ceva Am "marcat" si eu cu un sticker A treia zi am plecat sa facem Transfagarasanul si apoi direct spre casa Per total am fost multumiti, amandoi. Oboseala ? Eu personal am simtit la spate tensiune, dar asta din cauza ca am mers incordat, ca sa fac tot posibilul sa nu dau chiar in toate gropile, tinand cont de pasagera, nu de altceva. Peste o saptamana, cand ne-am intors din Grecia, am mai facut odata traseul, de data asta SINGUR Singur pe motor, ca am fost cu baietii din Resita, 12 la numar. Atunci "am recuperat" si acolo unde a fost cazul, adica pe Transalpina si Transfagarasan i-am dat pe curbe in gura Aici pe urcarea asta, o intamplare "funny": Plecat hotarat sa ajung in varf, am mers chiar bine pana la jumatatea traseului, unde... a inceput sa piarda putere si sa intrerupa, ca si cum ar ramane fara benzina. Fiind disperat sa nu cumva sa raman in panta cu el, am tot insistat, am luat-o tot mai in diagonala, degeaba... urcam dealul cu aprox 5kmh. Nu intelegeam ce se intampla, eram cu acceleratia LA MAXIM si motorul mergea "stand pe loc" Cu greu am reusit si am ajuns pana sus, cu mari emotii. Sus evident mi-am dat seama care a fost problema... dar va las pe voi sa spuneti ce am gresit
  9. Salut, O sa actualizez azi cu poze si impresii, am tot fost plecat. Ca sa-ti raspund initial la subiect: DIN PACATE pentru mine si din fericire pentru pasagera mea, drumul a fost inchis. Nu scria motivul, doar la intersectie era un mare semn ca este inchis drumul intre kilometrii 60 (parca) Cat am stat acolo sa ma gandesc daca sa merg sau nu totusi, au iesit doua tiruri cu lemne. Cel mai probabil cu motocicleta se putea trece dar nu am vrut sa risc. Daca mergi singur si ai motor adecvat pentru offroad iti recomand sa mergi.
  10. Multumesc pentru ajutor. Nu-mi aduc aminte daca am discutat, am fost in concediu 3 saptamani. Ai rezolvat ce aveai nevoie ? Salut, 910 lei pana la tine acasa
×
×
  • Create New...