Jump to content

fgerjlse

Membru
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

About fgerjlse

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    Burgman 400 2003
  1. Pentru cineva care vrea sa mai vada si peisajul, Burgmanul (de 400 sau de 650) e o alegere potrivita. De preferat sa iei un Burgman pe injectie, fabricat dupa 2003. Eu am modelul de 400 pe injectie, din 2003. Il folosesc de vreo 7 ani si, dupa o reparatie destul de importanta facuta imediat dupa achizitionare (schimbat cilindru, segmenti, cuzinet, piston, garnitura de chiulasa, cam 400 euro in total, cu tot cu mana de lucru cu piese noi originale), nu am avut nici o alta problema cu el. De altfel eram pregatit de respectiva reparatie avand in vedere pretul mic pe care l-am platit pentru Bur
  2. M-am lamurit de unde era voblajul: cauciucul din SPATE era foarte usor deformat in lateral, greu de observat la prima vedere. Cel din fata nu avea nimic!! Cauciucurile au fost Pirelli Diablo rulalate cam 10000 km, aveau urme de uzura normale pentru rulajul pe care il aveau. Asa ca am tras concluzia ca, de multe ori voblajul nu are cauze atat de complicate cum pare.
  3. Eu am observat o chestie la Burgmanul meu. Când folosesc cricul central şi suspend roata din faţă, ghidonul lasat liber se virează cam 1/3 - 1/2 din cursă spre stânga. La început am crezut ca e vreo uzură la componentele de la jug, dar acolo nu e nici cel mai mic joc. Dupa ce au incercat şi la service să vada care e motivul poziţiei în care ajunge ghidonul lasat liber concluzia a fost aceea că furca e trasă spre stânga din cauza ansamblului frânei (disc/etrier/placuţe/circuit de lichid) care e pe partea stângă a roţii şi care îngreunează furca pe partea aia. Prin urmare, oscilaţia ghidonului î
  4. 4.85?! Asa se raspunde?! Daca era Soimu` aici mi-ar fi zis ca discu` are 4.894351584956256976725741121 mm, ca succesiunea cifrelor, proiectata in astral, si luand in calcul fluctuatia actiunilor companiei Suzuki de pe pietele asiatice din 17 mai 2008 indica faptul ca ala care a schimbat discul avea o disfunctie a glandei pituitare care determina indecizie in raportarea respectivului individ la societate, precum si faptul ca avea ochi albastri verzui, ca purta la pantof marimea 43, ca in ziua in care a schimbat discul a mancat la pranz spaghete bologhnese si ca pe ma-sa o chema Antonia. ASA SE
  5. Problema: masurand discul de frana fata, am constatat ca grosine lui, in zona in care actioneaza placutele de frana este de 3.3 - 3.2 mm. In zona in care nu au actionat placutele de frana grosimea e de 4 mm. Dupa manualul de service, discul ar trebui inlocuit, limita de service fiind de 4 mm. Ce ma contrariaza e faptul ca discul meu are 4 mm chiar in zona unde nu e uzat, adica a avut grosimea la limita de service de nou! Burgul, fiind cumparat mana a doua, e evident ca fostul proprietar a mai inlocuit una alta la el, si ma gandesc ca a pus un disc pe fata de la vreun alt model, poate de cilind
  6. ar trebui sa se auda si vreun zgomot distinctiv in mers mai evident, mai ales cand pornesti de pe loc sau zgomotul motorului + casca te impiedica sa percepi ca e ceva in neregula?
  7. in situatia in care e uzat, ce se schimba, doar ambreiajul sau trebuie schimbata si oala?
  8. care sunt semnele de uzura la ambreiaj? va intreb pentru ca anul trecut, cand am schimbat cureaua, partea exterioara a ambreiajului ( http://www.suzukipartshouse.com/#/Suzuki/AN400_%282003%29/TRANSMISSION_%281%29/06100001/5606100021 reperul 24) avea o culoare albastruie, care cred ca apare ca urmare a supraincalzirii metalului. pe de alta parte, chiar si dupa ce am schimbat rolele si cureaua, transmisia nu cupleaza la turatia prevazuta de producator ci cam cu 600 de ture mai sus, pe la vreo 3200 rpm. de asemeni am remarcat ca demarajul nu e previzibil, in conditii relalativ similare (inclinare
  9. 1. Ce ziceti de astea, avand in vedere ca sunt produse scoase pe piata si nu doar experimente: http://taurosfactory.com/casti-moto/2559-casco-reevu-msx1-con-vision-trasera.html http://news.motorbiker.org/blogs.nsf/dx/airbag-motorcycle-helmet.htm in afara de faptul ca mai bine beleshti ochii, decat sa beleshti cucu. 2. Cit de des schimbati filtrul de benzina (ala din rezervor) la Burgman?
  10. cred ca dai cu cricul de asfalt pentru ca burgmanu are garda joasa si e si destul de lat. si eu ama atins asfaltul cu cricul. eu cred ca daca nu era cricul mai mergea aplecat. mie asa mi s-a parut... sigur, asta mai tine si de cauciucuri (presiune, uzura). inclinarea trebuie corelata cu viteza, cu traseul curbei pe care trebuie sa il apreciezi pefect pentru ca odata ce te-ai inclinat nu prea poti sa mai faci mare lucru. daca ai gresit si te panichezi bruscand directia sau frana faci nani pe asfalt. in anumite conditii poti sa atingi asfaltul si cu capu`, nu doar cu cricu`. @soimu`: cum poti s
  11. ai idee unde e trecuta data expirarii/fabricatiei/termenul de valabilitate pe bidonul de la elf-ul ala? eu ma-am uitat, e drept, cam in fuga si pentru ca nu am vazut nimic clar, am renuntat sa il mai cumpar.
  12. nunta in familie. nasoool!! adica trebuie sa ma duc undeva unde urla muzica iar ca sa fac ceva conversatie sunt nevoit sa urlu` si eu in asa fel incat plec de acolo mai ragusit decat de la meciurile de fotbal, si cu banii luati...

  13. servus!..ce te retine sa participi la o excursie pe Transalpina?..te poti racorda la Pitesti sau Rm.Valcea...

  14. motorul ala are probleme. daca ai noroc, sunt de schimbat doar simeringurile. daca nu, poate sa fie si cilindrul, iar asta nu e ieftin. consumul de ulei poate reflecta uzura generala a motolui, de asteptat la varsta lui (2002, parca). culmea e ca intr-o anume faza a uzurii, desi mananca ulei si pierde compresie, uleiul ars impreuna cu amestecul benzina-aer face ca motorul sa para ca raspunde foarte prompt la acceleratie. urmareste consumul de ulei pentru ca s-ar putea sa creasca mai repede decat te astepti si e mai prudent asa decat sa te trezesti cu motoru calat departe de casa. urmareste si
  15. si eu ama avut aceeasi nelamurire: in manualul utilizatorului 2004-2004 (ala mic cu care vine burgmanu` nou) scrie ca trebuie sa pui 80w-90). in manualu1` de service scrie 10w-40. eu am mai intrebat chestia asta pe forum si nu m-a lamurit nimeni. in final am pus ulei de transmisie, pentru ca m-am gandit ca in angrenajul final nu sunt aceleasi conditii ca in motor. la motocicletele cu schimbator nu se foloseste ulei de transmisie pentru ca ambreiajul si cutia d viteze se lubrifiaza cu exact acelasi ulei ca si motorul. (uleiurile moto au o compozitie speciala, diferita de alea auto pentru ca tre
×
×
  • Create New...