Jump to content

robert_bobariu

Super Membru
  • Content Count

    721
  • Joined

  • Last visited

About robert_bobariu

  • Rank
    relativ optimist

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    R1200GS
  • Numar Moto
    B120RGS

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    F650GS 2007

Recent Profile Visitors

989 profile views
  1. Sud de Bg pana la Devil's Throat, plecare maine la 7:30 OMV 1 Decembrie https://www.google.com/maps/dir/44.285072,26.0600531/41.644953,24.1632317/41.6198657,24.3792713/41.680568,24.7060626/42.5430699,25.1819869/42.9499925,25.8964951/44.2849913,26.0600442/@42.9205341,25.3098898,9.2z/data=!4m19!4m18!1m10!3m4!1m2!1d24.6455325!2d42.8258149!3s0x40a98179dd049d31:0x9036e52f0b47760a!3m4!1m2!1d24.1983197!2d42.598226!3s0x40aa195dd9c4a637:0x65f941cc21942706!1m0!1m0!1m0!1m0!1m0!1m0!3e0
  2. Ai vazut ce repede ai ajuns sa rupi bilete la intrarea in tura? Felicitari! (Ma faci sa ma gandesc sa umblu dupa vreo capra, sa tin pasul cu tine...)
  3. Este cu totul alt sistem de prindere al spitelor fata de o roata normala de tip "bicicleta". Spitele sunt incrucisate, astfel sa iasa in janta, in afara anvelopei (care e tubeless, fara alte artificii). Altfel, per roata, centrarea ar fi fost la vreo 100 euro, cu tot cu schimbat nipluri, suruburi de blocare si eventuale spite distruse. Pana la 350 e munca de chinez batran pentru restaurare. In plus, pretul e dat nu numai de manopera efectiva (si eu zic ca a fost foarte, foarte ieftin), cat mai ales de cerere. Nu am avut alte optiuni, macar ca distanta as fi preferat mai aproape. Drumul e foarte frumos pe unde m-am dus, doar ca as fi preferat sa merg fara roti in spinare.
  4. Era pui de iepure, nu popandau! M-am mai intalnit cu iepuri pana acum, dar asta a fost cea mai lunga cursa impreuna (1:25!?) Iar caprioara a fost ok - ochi umezi, inocenti si carne frageda.
  5. Nu, investesc incercand sa tin pasul cu valoarea sentimentala.
  6. Un drum frumos (am fost sa-mi iau rotile de la Belgrad): min 48:20? (La intalnirea cu caprioara aveam camera inchisa )
  7. Mi-am centrat si restaurat rotile la Mile Djunta, din Belgrad. Jos palaria, un profesionist pasionat! Spatele era destul de ok, insa pe fata nu mai era nici macar o singura spita in tensiune (centrata inainte la Sirius; in prostia mea, nu am verificat din cand in cand sunetul spitelor si nu m-am prins ca suruburile de blocare nu erau stranse). Si ma intrebam de ce vibreaza si vobleaza! Inainte: WhatsApp Video 2019-06-21 at 22.50.42.mp4 si dupa (inlocuit niplurile si suruburile de blocare, spalat, curatat - cum mie nu mi-a iesit cu periuta electrica, polishat): WhatsApp Video 2019-06-21 at 22.54.28.mp4
  8. Nu pune si tu la suflet. E greu, dar trece (concediul). Iar de la Floresti, abate-te spre Iedera, pe un drum ca un haiku, mai ales toamna (https://www.google.com/maps/dir/45.0401171,25.6467389/45.0669266,25.7309976/@45.0549722,25.6924675,13.91z/data=!4m2!4m1!3e0) Strategica o poti lega cu Valea Frumoasei si sa iesi in Sadu sau Paltinis (dar atunci nu mai ramane mare lucru din Transalpina si e pacat, dar poti iesi in ea, sa o faci dus-intors pana obosesti si te retragi inapoi in munti) - https://www.google.com/maps/dir/45.5143266,23.6517365/45.663811,24.1712922/@45.547759,23.8792219,12.35z/data=!4m2!4m1!3e0. Iar Transfagarasanul il poti asezona cu Valea Valsanului la dus (https://www.google.com/maps/dir/Brădetu/45.3705293,24.7261451/45.3682672,24.6507726/@45.3449885,24.6689998,13.72z/data=!4m12!4m11!1m5!1m1!1s0x474d29eb8ef4dbc7:0x696bc1fe28df94ac!2m2!1d24.7584969!2d45.3078087!1m0!1m0!2m1!1b1!3e0), iar la intors, pe Valea Oltului, iesirea spre Salatrucu (https://www.google.com/maps/dir/DJ703M/45.3221162,24.5112236/@45.3477574,24.3839624,13.47z/data=!4m9!4m8!1m5!1m1!1s0x474d1c55b54679d7:0x514388f2d70580aa!2m2!1d24.3000817!2d45.3850897!1m0!3e0). Deh, vise...
  9. Imposibil sa nu te molipseasca entuziasmul lui Alex!
  10. Din amintiri - ca sa fiu precis, mi-ar lua mai mult timp decat am: - cutie de viteze (inutila schimbarea - inainte de a iesi din garantie, ma tot rugam de AB sa gaseasca motivul schimbarii de capul ei intre trepte; in final, s-a dovedit a avea legatura cu reglajele legaturii intre cutie si schimbator); - amortizoare, schimbate (upgradate dupa comportament) cu Wilbers, tot cu ESA (WESA); fata a plans la vreo 145k, spatele dupa inca un an; - rulmenti grup (x4); - grup - schimbat in Austria cu unul refurbished pe loc (in 2 ore am plecat sa prind grupul din tura), pentru original mai stateam pe tusa o zi; - aripi noroi spate (sunt la a 3-a; prima pierduta prin Cheile Dobrogei, urmatoarea anunta problema grupului si nu m-am prins); - demaror; probabil am schimbat o baterie Odyssey inutil; - baterii - a 4-a; - discuri de ambreiaj - sunt la al 4-a lea, de fiecare data schimbate mult inainte de uzura, cu ocazia accesului in zona (schimbare cutie, schimbat simeringuri cutie), ultima data, iarna trecuta, pur preventiv, sa nu ma surprinda in plin sezon ca vrea pauza; - frana spate - placutele la fiecare revizie, uneori nu ma tineau nici 10k, ca abuzez de ea; probabil vreo 25 seturi de placute si al 3-lea disc; - frana fata - la unul din seturile de roti schimbate discurile si placutele (cred ca 1 singura data); - anvelope, cred ca 15-17 perechi, pe doua seturi de roti, cele "frumoase" cu anvelope de strada (ultimele 4-5 Pirelli Scorpion 2), cele "urate", cu anvelope de scandal (ultimele 3 TKC80); - buton proiectoare - unul SH, care a tinut foarte putin si unul nou; intre timp, m-am prins cum se strica si cum se pot repara; Pentru cine e curios (dar chiar nu merita timpul pierdut), imi tin cheltuielile in sprit monitor (desi, in ultima vreme mi s-a cam luat de detalii la zi). De acolo, se pot trage totusi niste idei interesante. Ca, de exemplu, in ansamblul cheltuielilor, combustibilul este la un sfet din cheltuieli (asa ca mare scofala dintr-o economie de 10% din 25% nu scoti, cand alegi un model sau altul). Cu cat faci mai multi km, cu atat "investitia" initiala (ca sa nu-i spun pe sleau cheltuiala) este mai bine amortizata. Ca asigurarile sunt o mina de aur pentru... asiguratori (evident! Cand am ajuns la CASCO de 1800 de euro pe an, pentru o valoare asigurata de sub 7000, mi-am bagat picioarele - pardon, mi-a asumat riscul). Ca, in final, motociclismul este o pasiune destul de costisitoare. Din costul total , doar o treime este cel de achizitie si motocicleta nu a fost chiar ieftina. Evident, cu alta motocicleta, alt setup (km, echipamente, intretinere), poti ajunge la alte ponderi. Dar tot e mai ieftin decat cu taxiul (si mai sigur) - costul per km este 1.2 lei. Cu toate astea, am o singura concluzie - daca iti poti permite, merita cu prisosinta. Am un job solicitant si, fara supapa asta de refulare, probabil ca as fi fost de mult pe campii. "Investitia" e intr-un plan mai larg, din perspectiva mea...
  11. Vand GS 2017. Un pic rulata, numai pe drumuri drepte, cu 80 la ora Folosita doar pentru a merge duminica la biserica: Intotdeauna tipla, tinuta in garaj, sub o umbrela: ... Am primit un semn de sus (de tot) si m-am razgandit
  12. 'Numa zic, nu dau cu parul: https://www.google.com/maps/dir/Bucharest/45.4557395,26.2915385/45.8202536,26.1458302/45.6597018,26.2491515/45.5641855,26.3525282/The+Eternal+Flame/45.3968681,26.7270686/45.1556789,26.5842394/Bucharest/@45.1092009,26.3380367,9.96z/data=!4m63!4m62!1m10!1m1!1s0x40b1f93abf3cad4f:0xac0632e37c9ca628!2m2!1d26.1025384!2d44.4267674!3m4!1m2!1d25.9345919!2d45.0637143!3s0x40b3b2a1086cc26d:0x3227813653ed512d!1m0!1m10!3m4!1m2!1d26.24237!2d45.8347642!3s0x40b48efab7d5a6cd:0xe9af81f8e7a4f268!3m4!1m2!1d26.2349341!2d45.6781712!3s0x40b480ea2c66650f:0x96346b59bc81e2e8!1m0!1m0!1m5!1m1!1s0x0:0x655f1bb7a9a17566!2m2!1d26.5487243!2d45.5358788!1m15!3m4!1m2!1d26.7199353!2d45.3575442!3s0x40b3f072c79a70bf:0xf67566432d24edd2!3m4!1m2!1d26.7093952!2d45.316951!3s0x40b3e568d7d6526f:0x36b79d540861c4d2!3m4!1m2!1d26.5586602!2d45.2431867!3s0x40b3e85262077ba1:0x72285a7a002e849b!1m5!3m4!1m2!1d26.6227055!2d45.1066742!3s0x40b3d9505ca37407:0xedc8a5f3e817f591!1m5!1m1!1s0x40b1f93abf3cad4f:0xac0632e37c9ca628!2m2!1d26.1025384!2d44.4267674!2m1!1b1!3e0 Si, daca tii neaparat, iesim si pana la cascada si inapoi, sa mai scuturam noroiul.
×
×
  • Create New...