Jump to content

robert_bobariu

Super Membru
  • Content Count

    732
  • Joined

  • Last visited

About robert_bobariu

  • Rank
    relativ optimist

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    R1200GS
  • Numar Moto
    B120RGS

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    F650GS 2007

Recent Profile Visitors

1,094 profile views
  1. Intra Thasos-ul si intr-o tura de o zi, cu conditia sa nu-ti propui sa vezi mai mult decat asfalt si un calamar umplut in farfurie. Lukoilul de la vama este functional (si au si carnaciori deghizati in hot-dogs).
  2. Am ramas in urma cu inchiderea turelor. Poza asta este de dupa Lepsa (varianta 2, acum 3 saptamani), dupa ce am ramas intr-o groapa cu namol special de Vrancea/Buzau si am mers pana in sat dupa ajutor (da, ce bine e sa ai tovarasi de drum Si tura in Thasos s-a incheiat cu bine, cu un calamar umplut la mijoc (de tura). Ma bucur ca m-am re-razgandit, am prins doar o rupere de nori pe langa Zlatograd, la intoarcere, de m-a murat in 30 de secunde, pana am reusit sa pun pe mine echipamentul de ploaie. Am schimbat sensul ture, pentru ca dupa prognoza, furtuna se deplasa spre est si erau sanse sa scap de tot. Am fost pe aproape.
  3. Dar nu-s toti cinstiti - cativa pe autostrada in GR, cativa cu ferry. Foarte probabil iesirea de sambata se anuleaza, din cauza conditiilor meteo. Alta data.
  4. Intoarcerea tot pe 3. In cel mai rau caz, un inceput timid de 4, ca la pranz am avion.
  5. La plimbarea pe drumuri de-ale noastre nu s-a bagat nimeni. Dar un tur de insula Thassos sambata, 3 August suna mai interesant? Plecarea de la OMV, 1 Decembrie la 5:30, cel tarziu. Preferabil Thermes la dus, Makaza la intoarcere (fiind sambata, ma astept sa fie coada mai mare la Makaza la dus decat la intors). https://www.google.com/maps/dir/44.4326383,26.1032635/Taverna+Irene,+Potos+Beach,+Potos+640+02,+Greece/41.5983018,24.763106/44.4338095,26.103244/@42.5180826,25.4590965,8.61z/data=!4m31!4m30!1m5!3m4!1m2!1d24.7770992!2d40.6885001!3s0x14aef306fc462a67:0x44ee7c8f3ded2255!1m10!1m1!1s0x14aee61a92d2605f:0x88ff9f06098391e9!2m2!1d24.6054024!2d40.6102735!3m4!1m2!1d24.8944387!2d41.2395938!3s0x14ac34a7f500552f:0x119e8bee3f60c782!1m10!3m4!1m2!1d25.1957077!2d42.530162!3s0x40a9b34c76b2d459:0xc5bd0cc55102752a!3m4!1m2!1d25.4511806!2d42.9719385!3s0x40a91862a9450555:0x7c192f9a91588807!1m0!3e0
  6. Eu asta inca nu am patit. Poate si pentru ca folosesc un suport RAM Mount, cu prindere in gherute cauciucate. Si, ca sa ma crezi ca l-am folosit mult timp, imagineaza-ti ca-s la a 3-a priza USB, celelalte s-au stricat de la prea multa apa luata (am schimbat modelul intre timp, la asta fiecare priza USB se inchide separat).
  7. Da, chiar este un bun sfat. Si o spun in cunostinta de cauza - am ajuns sambata la Balea la 12 si era cum zicea Ianachim. Coada de masini, pe ultimele 5-6 ace de par pe partea nordica, plin de imbecili care ii injurau pe cei care parcasera aiurea si creau blocaje, dar avizi sa ia primul loc de juma' de masina si sa intre in "rand cu lumea". Masini parcate in tunel, creand un haos total. Acum, in plin sezon, o gramada de incepatori sunt avizi sa-si treaca in "palmares" o aventura pana in parcarea cu mici din varf. Macar prin septembrie incepe sa scada numarul masinilor si, desi nu scade neaparat procentul lor, macar per km sunt mai putini si ai mai multe sanse de supravietuire. Cel mai misto de facut e chiar inainte de a-l inchide, nu mai prinzi decat cativa rataciti.
  8. Io-i vad rostul. Nu numai ca afisajul este mai mare, lizibil in lumina, dar nu-mi fac griji cand ploua cu galeata (dupa ce am schimbat 2 telefoane care au luat apa pe bord fiind). In plus, merg de obicei si cu telefonul, cu Waze-ul pornit. Sa aflu de gropi si animale moarte, desigur... Pe GPS am zoom-ul mai mare si vad cum evolueaza curbele in fata, pe tel am o vedere mai de ansamblu a drumului cu intersectii. Din cand in cand, nu prea des, mai am un ochi sa arunc peste bord, sa vad daca tin drumul sau ar.
  9. Multam! Era sa zic asijderea!, dar stiu ca-ti place si pe noroi.... Sunt cu Pirelli Scorpion Trail II (perfecte de strada). Si am si roti centrate. Yummy...
  10. Sambata 20.07 - tura lunga, de scos gargaunii din cap, pentru amatorii de anduranta, cu fundul batucit. Ori cu un pic de off (Valea Frumoasei, din Paltinis in Transalpina), ori cu extrem de putin off (10 km): Varianta 1: https://www.google.com/maps/dir/Bucharest/45.3406185,23.669581/45.8720133,23.5805887/45.6679983,23.9370247/45.5391415,23.708757/45.4110652,23.9654385/45.5311712,24.5878096/Bucharest/@45.2472742,24.6526031,9.73z/data=!4m30!4m29!1m5!1m1!1s0x40b1f93abf3cad4f:0xac0632e37c9ca628!2m2!1d26.1025384!2d44.4267674!1m0!1m0!1m0!1m0!1m0!1m10!3m4!1m2!1d25.297094!2d45.1110382!3s0x40b2e6d0fba73475:0x3628a8d88ed0c5c8!3m4!1m2!1d25.6973436!2d45.0629006!3s0x40b2559d6e5d6589:0x18c9c19c48c0c10!1m5!1m1!1s0x40b1f93abf3cad4f:0xac0632e37c9ca628!2m2!1d26.1025384!2d44.4267674!3e0 Varianta 2: https://www.google.com/maps/dir/44.4289992,26.1029068/44.4288955,26.103498/@45.1221614,25.4393726,9z/data=!4m49!4m48!1m45!3m4!1m2!1d23.6925337!2d45.2293807!3s0x474d9895089fde8d:0x5ea97cd159d3d0d!3m4!1m2!1d23.6334864!2d45.6507519!3s0x474c343b8f89ff91:0x5c6d3ed42cb15746!3m4!1m2!1d24.589804!2d45.5358555!3s0x474ce86adf314553:0xf72bee08486e6b41!3m4!1m2!1d24.6697548!2d45.199451!3s0x474d2e0e6b51c0c5:0x85d70ab32e06817d!3m4!1m2!1d26.2911006!2d45.9879462!3s0x40b4edbf16d76b53:0x35b1d4439ea2c6fa!3m4!1m2!1d26.7184669!2d45.7130101!3s0x40b46c234dd5bdf9:0x6ce83106572f5850!3m4!1m2!1d26.7211297!2d45.6504846!3s0x40b4729cae825425:0x170b8c09becf4a1b!3m4!1m2!1d26.4997367!2d45.4377029!3s0x40b38cf740ea649d:0x983cd6ad84dadbd0!3m4!1m2!1d26.5869553!2d45.173816!3s0x40b3dd3ec4bd480d:0xae531f6bd257a5d3!1m0!3e0 Oricare din variante se poate scurta la nevoie, dar numai in caz de forta majora (ploi diluviene sau deranjamente stomacale). Mers vioi, pauze putine. Plecarea din Bucuresti Militari, pana in 6.
  11. Sud de Bg pana la Devil's Throat, plecare maine la 7:30 OMV 1 Decembrie https://www.google.com/maps/dir/44.285072,26.0600531/41.644953,24.1632317/41.6198657,24.3792713/41.680568,24.7060626/42.5430699,25.1819869/42.9499925,25.8964951/44.2849913,26.0600442/@42.9205341,25.3098898,9.2z/data=!4m19!4m18!1m10!3m4!1m2!1d24.6455325!2d42.8258149!3s0x40a98179dd049d31:0x9036e52f0b47760a!3m4!1m2!1d24.1983197!2d42.598226!3s0x40aa195dd9c4a637:0x65f941cc21942706!1m0!1m0!1m0!1m0!1m0!1m0!3e0
  12. Ai vazut ce repede ai ajuns sa rupi bilete la intrarea in tura? Felicitari! (Ma faci sa ma gandesc sa umblu dupa vreo capra, sa tin pasul cu tine...)
  13. Este cu totul alt sistem de prindere al spitelor fata de o roata normala de tip "bicicleta". Spitele sunt incrucisate, astfel sa iasa in janta, in afara anvelopei (care e tubeless, fara alte artificii). Altfel, per roata, centrarea ar fi fost la vreo 100 euro, cu tot cu schimbat nipluri, suruburi de blocare si eventuale spite distruse. Pana la 350 e munca de chinez batran pentru restaurare. In plus, pretul e dat nu numai de manopera efectiva (si eu zic ca a fost foarte, foarte ieftin), cat mai ales de cerere. Nu am avut alte optiuni, macar ca distanta as fi preferat mai aproape. Drumul e foarte frumos pe unde m-am dus, doar ca as fi preferat sa merg fara roti in spinare.
×
×
  • Create New...