-
Număr conținut
2.148 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
1944
-
Club
Gloria Brotherhood
Informații profil
-
Interests
interventii chirurgicale: 5
fracturi: 7
tije titan: 2
placute titan: 1
suruburi: 4
zahei's Achievements
Newbie (1/14)
Recent Badges
-
felicitari, frumos filmuletul. n-as iesi niciodata cu tine la plimbare. dupa standardele mele, esti un pericol pentru tovarasii de drum.
-
o faci asa si pe strada daca o cari cu remorca de la o curba la alta! )))
-
-
a vazut prea multe meme-uri pe cand era aspirant la categoria A, ii trece cu road rash
-
ma simt dator sa te ajut sa iesi din eroare. nu stiu cu cine ai tu ceva de impartit, dar nu cu mine. nu am cerut niciodata nimenui sa imi arate guma spate. verifica si revino. e ok, iti pot fi antipatic, dar hai s-o facem ca la carte, nu-mi atribui postarile altora! » Post actualizat in 02 Nov 2017 12:07 ps: nu testa prea tare, ca o aduni din iarba. pe vremea asta frana de urgenta inseamna vreo 75%. zic si eu, ca orice roman impartial, nu trebuie sa ma crezi
-
esti foarte dus, prietene. eu n-am nici o coroana, mi-ati pus voi una dupa ce am afirmat ca franez cum franez. restul e can-can eu nu mai dau sfaturi pe aici, pentru ca tot de atatea ori se ridica un fizician in picioare. nu imi trebuie respectul trollilor de pe motociclism.ro, am suficienti prieteni. o dovada buna ca esti troll este ca imi atribui afirmatii pe care nu le-am facut niciodata. eu nu disconsider pe nimeni pentru ca nu se bate cu secundele. zi faina!
-
scuze daca am zis asa, aia 6 metri, care am zis mai tarziu ca sunt cu marja de eroare ochiometrica si masurat cu pasul (dar cine sa mai auda, ca am alimentat haterii) i-am scos cu rs-ul. cu sradul cam un metru in plus. eu nu m-am agatat niciodata cu disperare de 6 metri si zero centimetri, doar ca discutia a inceput in contextul in care se vehiculau vreo 22 de metri, doar franarea efectiva. erorile masuratorii mele vin din vitezometru (care era sau nu era fix la 60km/h), din aprecierea ochiometrica a reperului de franare (destul de precisa dar specialistii forumului vor filmare cu 1000fps) si bineinteles din masurarea cu pasul. mai tarziu vazand ca au inceput sa se ia in serios cu centimetrii, am spus ca eroarea poate fi de un metru, poate chiar doi, dar atunci am intrat in alta zona a teoreticului, ce teste fac eu daca au erori de 30%? doar ca ceea ce am facut eu nu era un test. era un simplu exercitiu pe care il fac frecvent ca sa imi intretin memoria musculara. am masurat 6 metri cu pasul. or fi 8. who the f*ck cares cand cifrele vehiculate sunt intre 14 si 22? » Post actualizat in 02 Nov 2017 08:37 eh.. inca mai pot sa o aseze pe codita daca fac stoppie dar o data ce le explic cum se sta in sa cand franeaza, reduc considerabil riscurile sa zgarie casca. si da, motoretele alea de scoala conteaza enorm, progresul e foarte rapid.
-
nicidecum, ai perfecta dreptate! doar ca aici sunt in timpul liber cum ar veni, ai cunoscut vreodata pe forumul asta pe cineva care sa aiba nevoie de cunostinte suplimentare?
-
nu pot decat sa ma bucur ca nu intri in piata mea tinta, urasc neamul prost. » Post actualizat in 31 Oct 2017 19:30 nici eu nu am mai gasit-o, dar au existat acolo niste calcule savante care limitau fizic distanta mai intai la 22 de metri, pe urma la vreo 14 metri teoretici in vid
-
esti varza. adica te integrezi perfect aici
-
te inscrii la curs si te uiti prin actele firmei, nici o problema. cu placere!
-
eu nu vreau bani ca sa demonstrez ceva, esti tampit sau doar aduni posturi? eu tin cursuri moto, iar daca crezi ca ai nevoie sa inveti sa conduci cum trebuie motocicleta, sunt disponibil si o sa inveti SI sa franezi la curs. daca stii ca esti bun si n-ai nevoie de skill-uri suplimentare poti sa inveti din filmuletele lui prafrau, dar trebuie sa te multumesti cu atat, pentru ca eu nu datorez nimic comunitatii de trolli. si da, ma dau cu o motocicleta anume, din motive anume. am depasit de mult etapa in care cumparam cu ochii sau luam ce era “la oferta” pe piata. am ales si conduc o anume motocicleta, pentru ca stie sa faca anumite lucruri foarte bine si safe. nu toti ar trebui sa va alegeti motocicletele asa? acum vreti sa ma simt vinovat ca ma dau cu un model care franeaza? ) e vina mea, mereu uit ca sunt pe forumul unde nu numai ca habar nu avem sa ne conducem motocicleta, dar motivam lipsa de skill cu fapul ca nu vrem sa fim Rossi nu trebuie sa fii Rossi ca sa vrei sa inveti lucruri care iti pot salva viata pe doua roti dar asa e pe aici, oricine nu e teoll trebuie discreditat. hai ca usor usor ajungeti moderatori!
-
daca nu se poate, nu se poate. nu te contrazic. sunt un laudaros si atat! » Post actualizat in 31 Oct 2017 07:15 remarc cum in continuare motociclistii tastaturii in loc sa fie curiosi, sa vrea sa inteleaga chestii noi despre motociclete si dinamica lor, dupa ce am aruncat cateva informatii care ar fi trebuit sa suscite interesul si sa nasca curiozitati constructive, ei bine, oamenii sunt FIXATI pe a demonta orice nu stiu ei sa faca sau nu cunosc. good job, bagati o tura pe transfagarasan, ca sunteti puternici!
-
nu primiti nici o demonstratie moca, pentru ca va comportati ca niste marlani. am stabilit asta deja..
-
cu tine nici nu discut, ca te-am vazut cum franezi, ca la scoaa de soferi la primavara te astept la curs, ca sa iti salvez viata!