Sari la conținut

raducod

Super Membru
  • Număr conținut

    619
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    raducodreanu@yahoo.com
  • Skype
    radu.codreanu2

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj Napoca
  • Carnet moto din
    mai 1990
  • Motocicleta
    DR 800 ST, Beta 400RR, WR250F, DukeII
  • Club
    --

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Mobra, GS250FW, CBR 900 FB, Pegaso ML 650, DR 350, Beta 400RR, Yamaha WR250F, KTM DukeII

Vizitatori Recenți Profil

1.231 citiri profil

raducod's Achievements

  1. Pai tu probabil ca te gindesti la samsarii care dau inapoi km. La moto din anii 90 nu mai conteaza..... In schimb, depinde de ce si cit faci la motocicleta ca sa te gindesti la resetat km. Eu am decis ca da. ..oricum , sunt curios citi dintre voi ati demontat kmetraj, curatat, greasat si remontat la 0 , ca sunteti foarte circotasi ...
  2. da, regula este sa nu fixezi cu cordelina elastica si sa nu verifici, pentru e ELASTICA si bagajul aluneca acolo de unde nu mai are unde sa se duca .... Iti recomand sa cumperi cordelina la metru, din aceea de care folosesc camioanele la prelata de la semiremorca, cu cirlige de la Regele Merlin sau alti furnizori. ... as pune niste poze dar din pacate AI-ul din telefon a considerat sa focuseze pe unu/altu si ceilalti sunt in plan tertz, blurati, asa ca n-are sens....
  3. dada, Domnul Muretto n-a venit, deci intrunirea a fost mai slaba.... asta ca sa-i spalam pacatele acestuia Oricum, la anul, MAN va fi sigur alternativa cu pondere mai mica fata de altele.
  4. ....noh, nu vă mai tăt atâta că aduc ceva ”de gură”.... să fie bine.... bine ?
  5. de mine dati la 0735293455 sau 0722496633 - nu apeluri la ore mici ca va imbogatesc vocabularul
  6. Am putea. Intotdeauna e greu cu timmingul ... ...eu am luat acum doua zile excavator ca sa fac una alta la cabana ... asa ca daca venti, ziceti-mi ca sa aduc mai mult lopeti
  7. Eu nu-s convins ca daca scoti din arc vei elimina backfire ! oricum, eu as taia din arcul de rezerva ! cite putin ... Orice reglaj pe carburatie, mai ales la DRuri, se face cu motorul cald bine. Acolo trebuie si functionarea sa fie evaluata. Faptul ca raspunde mai repede, in timp/la rece, nu e de bine in opinia mea! insemna ca esti bogat, ceea ce ewste normal dupa modificarile facute. Oricum, bujia povesteste tot ce e de povestit ... DAR, daca vrei sa obtii cai mai multi din motorul ala, fa investitiile necesare.
  8. okay. Daca vrei 1.4 in loc de 1.3, de ce te complici sa-l mai dai jos !!?? numa'ntreb .. :D
  9. > Pe spate, la Big, spitele sunt indoite, si NU VREI sa incerci cit de tare e aluminiul din butuc ! > Daca nu ajungi sa faci ca niplurile sa se infileteze usor pe spite, la înșiretarea roții te vei chinuii, cu șanse discutabile de reușită. > Ce ai reusit sa manevrezi/strici in carburatoare ? Modificarea jiclorului te-a facut mai fericit ? sau doar consuma mai mult, contamineaza mai repede/tare uleiul, se ineaca mai repede la rece etc ? > MAN : 90% ca voi ajunge si eu .... ne vedem acolo
  10. Salut, un set de spite cu nipluri inox e pe la 75euro+50 transport. Altfel, un patent autoblocant cu falcile polizate rotund ca sa calce pe diametrul spitelor, zeama de desfacut plus cheie potrivita si desfac.Am desfacut destule, niciuna n-a cedat... Cu cele noi, stai in fata. Poti si varianta lui Muretto, e old-school, in care cumperi electrozi inox pe dimensiune diametru, filiera de care trebuie, menghina de nituit, stiinta, rabdare si spirit tehnic.
  11. Am ramas pe 17, ca sa nu ma cert tare de fiecare data cind ma opreste ARR/ITP ...
×
×
  • Creează nouă...