Sari la conținut

raducod

Super Membru
  • Număr conținut

    640
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj Napoca
  • Permis moto din
    mai 1990
  • Motocicleta
    DR 800 ST, Beta 400RR, WR250F, DukeII
  • Club
    --

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Mobra, GS250FW, CBR 900 FB, Pegaso ML 650, DR 350, Beta 400RR, Yamaha WR250F, KTM DukeII

Vizitatori Recenți Profil

1.445 citiri profil

raducod's Achievements

  1. stinge-l eu pun in benzina de la masina de tuns iarba, aditiv benzina pentru ca sta mult si in ulei pun aditiv gen Ceratec sau echivalent ... La moto nu, evident de ce ....
  2. Okay. Totusi diferenta de 20 de ani intre Fiat si DR ... Calitatea materialelor, sa nu mai vorbim ..
  3. ... vezi ca raspunsurile date de AI nu sunt intotdeanua adevarate. ... zice ca 750 este racit aer/ulei si 800 e racit cu apa .... .. daca sunt bani , da. Problema dozajului, care trebuie sa fie cam exact si cam greu de realizat la volume mici de combustibil. Eu nu stiu sa zic daca efectul asupra ghidajelor de supapa/supape/scaune de ex, este sau nu mare... Daca la un motor de 80kkm, la care oricum ar trebui sa-i faci o cinste cu supape noi si o reparatie corecta, astea se uzeaza 15% fara aditiv respectiv 12% cu aditivi, nu cred ca merita .... Ghidajele la DRuri extrem de robuste, supapele sunt relativ ieftine, deci ... mai bine stringeti bani de reconditionare chiulasa decit aditiv / riscuri din dozaj gresit etc
  4. 750 - 800 arata diferit functie de an. Poti vedea un 750 pe care scrie 800 si invers, usor. Aceeasi Marie cu palarii diferite
  5. Bravo ! Stim ca Suzuki nu este printre locurile fruntase la generarea de modele noi, avangardiste, dar cind scoate, scoate ! La mai mare si mai multe !
  6. Salut, Imi pare rau dar nu pot raspunde la ceea ce ai scris. Toate bune.
  7. salut, ce cunostinte, mecanica detii ? Fumul de care zici, cind apare? doar observi pe aripa sau poti reproduce in acceleratie, la turatii mari, mici ... ? detalii Chiulasele de 350 , la virsta lor, au hibe clasice, la axul cu came(axul in sine si scaunele); la tine cum este ? ai masurat lobii de ex ? Chiulasa, dpdv supape , scaune = etanseitate, unde de fapt este problema pierderii compresiei (posibil arderea partiala amestec >> fum negru) se verifica asa cum zice manualul. Mi-i extrem de greu sa cred ca a ta este in parametrii daca nu a facut CORECT o reparatie cineva, in ultimii 10mkm. Reglarea jocului supapelor are rolul lui dar nu insemna ca chiulasa functioneaza in parametri ! Carburatorul dupa ce ai facut reglajele grosiere, trebuie sa faci reglajul din pilot. Cauta pe net la minkuni , sa vezi ce scriu ei despre reglaj, cum se face. Dac tu nu obtii ceea ce zice Mikuni inseamna ca ceva nu e bine cu carb (reglaje grosiere, oringurile nu-s schimbate toate, carb perforat etc) ATENTIE maxima. 350 este in mod exceptional un motor cu singe cald. Orice faci cit el este rece, are voie, inclusiv fum, bilbiieli , la virsta lui si daca mecanica nu este 99% okay Pistonul schimbat; ce gap ai lasat la segmentul de foc(primul) ? Intinzatorul lant distributie cu material adaugat este cea mai mare crima ! Chiar daca pare complicat sau este , trebuie alt lant, intinzatorul adus la normal sau altul . PUNCT. nu poti vb despre fum sau altele pina cind nu este distributia in parametri !!! Kituri de reparatie carb mikuni este de la Keyster . Radu
  8. salut. Pe carburatoare este poansonat fin un cod. Poate se mai vede. Diferenta intre BST33uri este cu ce sunt echipate, needle si mainjet, au coduri pe ele. Daca iti este desfacut poti sa -mi zi ce scrie pe ele? Curatarea cu ultrasunete este indeajuns daca exista o mentenanta periodica pe carburatoare, cam la 4 ani opinia mea, altfel nu ajunge, trebuie sapat mai tare. Daca te grabesti, poti sa mi le trimiti si incerc sa ti le rez asap. 0722496633
  9. --okay. mai ai CDI vechi ? as vrea sa mi-l trimiti pls. Cel luat de pe ebay est eposibil sa faca ce trebuie, adica identic cu cel original, dar nu poate nimeni baga mina in foc. Doar incercind prin schimbat cu altul bun sau dat cuiva cu DR650 sa-l puna pe mobra lui. --da, jet needle trebuie sincronizat cu tot ce ai modificat, toba, filtruaer / orice p[e admisie, main jet etc. Ce cod scrie pe needle care-l aia cum ? Din pilot jet poti incerca, la turatia la care face figuri, sa vezi daca se modifica ceva in comportament daca-l invirti. Ar fi simplu. Altfel, da, trecerea dupa sfert, la amestec din needle e schizo si trebuie cumva legata una de alta. De aceea zic ca ar fi simplu din pilot. doar incercari. Am facut mai demult, cind n-aveam ce face, saibe de pus sub siguranta de pe needle ca sa pot ajusta mai fin decit canalele de pe needle... Dar nu te ajuta doar daca simti o diferenta semnificativa de le un canal la altul si ar fi nevoie de setup intre ele. Sunt pe Ali mainjeturi , seturi, din care poti sa-ti alegi ce vrei sa pui in carb .... Succes si alifie pt arsuri la dejte ! suna-ma daca vrei sa mi vb
  10. Salut, nu ma pricep la DR 600, dar, ce vezi in filtru de aer este consecinta ca nu ai explozie in cilindru, sau nu cum trebuie. De acord cu ce zice mai sus Patrick_M si Nguyen CDI schimbat cu altul !? detalii? Zici ca ai modificat carburatorul original care limita caii? Nu cred ca ai facut toate modificarile ! ai niste prize de aer in admisie care la unele carburatoare se dau jos, la altele nu . Tu cum le ai ? Le-ai modificat ? Cauta sa afli care este metoda de limitare folosita de productaor la modelul tau, ca sa stii ce ai de schimbat. Eu as incerca cu alt carb, alt CDI, de la cineva care are sa-ti imprumute ! cel mai simplu ....
  11. salut, daca e cineva interesat de kit Akrapovik pentru xt660z sa-mi dea PM
×
×
  • Creează nouă...