--okay. mai ai CDI vechi ? as vrea sa mi-l trimiti pls. Cel luat de pe ebay est eposibil sa faca ce trebuie, adica identic cu cel original, dar nu poate nimeni baga mina in foc. Doar incercind prin schimbat cu altul bun sau dat cuiva cu DR650 sa-l puna pe mobra lui.
--da, jet needle trebuie sincronizat cu tot ce ai modificat, toba, filtruaer / orice p[e admisie, main jet etc. Ce cod scrie pe needle care-l aia cum ? Din pilot jet poti incerca, la turatia la care face figuri, sa vezi daca se modifica ceva in comportament daca-l invirti. Ar fi simplu. Altfel, da, trecerea dupa sfert, la amestec din needle e schizo si trebuie cumva legata una de alta. De aceea zic ca ar fi simplu din pilot. doar incercari. Am facut mai demult, cind n-aveam ce face, saibe de pus sub siguranta de pe needle ca sa pot ajusta mai fin decit canalele de pe needle... Dar nu te ajuta doar daca simti o diferenta semnificativa de le un canal la altul si ar fi nevoie de setup intre ele.
Sunt pe Ali mainjeturi , seturi, din care poti sa-ti alegi ce vrei sa pui in carb ....
Succes si alifie pt arsuri la dejte !
suna-ma daca vrei sa mi vb