Jump to content

raducod

Super Membru
  • Content Count

    528
  • Joined

  • Last visited

About raducod

  • Rank

Contact Methods

  • Yahoo
    raducodreanu@yahoo.com
  • Skype
    radu.codreanu2

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj Napoca
  • Carnet moto din
    mai 1990
  • Motocicleta
    DR 800 ST
  • Club
    --

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mobra, GS250FW, CBR 900 FB, Pegaso ML 650, DR 350 , BIG

Recent Profile Visitors

492 profile views
  1. Salut, ieri am venit pe A Vlaicu, cu masina, si m-am intilnt cu un caferacer, nu stiu cine este, a avut accident. Se pare ca s-a ridicat binisor dupa cazatura - sper ca e okay. Ce vroiam sa zic este ca parca erau mai multe parti din motocicleta pe jos decit m-as fi asteptat, in urma loviturii relativ usoare. Poate e doar o impresie, dar daca este adevarat, probabil ca cine doreste sa faca modificari, ar fi bine sa-si ia toate masurile de precautie legat de trainicia transformarii, in primul rind pentru el. Nu te omoara masina care te loveste dar iti ia gitul rezervorul sau aripa spate !!!
  2. Salut. Sunt discutii nesfirsite legat de uleiuri de folosit la aceste motoare. Multe specte de luat in considerare. Dupa mine, cel mai important e sa pornesti de la " de citi bani sa fie un schimb ?" Daca-ti iubesti motorul, nu are uzuri exagerate, nu faci abuzuri in folosire si nu te doare punga, te uiti la ulei 10w40, nu full sintetic, producator respectabil. Dupa mine respectabil e acela care-si publica niste certificate de produs, buletin de analiza etc. Un nivel de pret/litru mediu in conditii normale ar fi undeva pe la 10-15euro. In principiu, nu mai conteaza ce ulei folosesti daca nu ai carburatia corecta, uzura mare/compresie mica, supape arse/nereglate etc. Nu mai conteaza daca-l schimbi foarte des, prin pierdere, consum, areder, adica faci schimbul din mers Face mare diferenta daca schimbi filtrul de ulei de fiecare data, cu un filtru de calitate. La un motor refacut, si prin asta se intelege, piston nou, segmenti, bolt, cilindrul original rectificat la cota de reparatie si restul in parametrii de uzura dupa cote carte de service, poti incerca uleiuri mai elitiste. Cred ca ai prins ideea.
  3. suna daca nu te descurci sau sunt intrebari . mai bine intrebi decit sa risti ...
  4. Salut, scuze de intirziere ... Iti sugerez doar helicoil sau echivalent + doar cu piesa data jos montata in menghina masinii de gaurit si folosit burghiul din kit in masina de gaurit de banc (exculs de mina, pe genunchi) Mai adinc decit e insertul nu trebuie sa dai gaura (10-11mm) Problema este ca tarodul din kit e intr-o singura trecere si ori va trebui sa-l strici(scurtezi) ori de la cine-l imprumuti a trecut deja prin asta si are unul deja scurtat. Legat de calitatea insertului, alea de la BGS, PLM, PSF sunt cam de cacao, dar daca esti atent la infiletare se pot folosi. (sunt si alti producatori de inserturi) Nefiind un surub pe care-l freci zi de zi ar trebui sa tina si cu astea ieftine. Nu uita sa sanfrenezi filetul inainte sa bagi insertul. Din cite stiu, gaura pe care o repari nu e oarba, duce undeva, de aceea, dupa ce bagi insertul si rupi limba insertului, trebuie s-o recuperezi, obligatoriu. Eu le rup folosind o pensa hemostatica, cu rabdare. Dupa operiatiune, inainte de montare trebuie clatit si suflat tot ansamblul. Si dac tot esti acolo, un rectificat scaun supape si supape ... Daca-mi mai vine ceva in minte mai scriu ...dar cam asta e Una din experientele proaste ale mele a fost ca am facut reparatia "pe genunchi", mi-a fugit lateral burghiul pentru ca materialul nu este plin simetric, a rezultat ca am reusit sa motez insertul dar surubul n-a mai intrat fiind un filet cilindric inclinat = o mizerie Radu Salut, Da, aripa fata are intaritura de sub aripa cu rol de stabilizare a jambelor, prin formarea cu acestea un ansamblu fix(relativ). Daca elimini intaritura, vei avea surptize neplacute la stabilitatea rotii fata pentru ramine doar axul fata sa fixeze ansamblul de care ziceam. Exista variante mai estetice pentru acea punte intre jambe ( poti vedea la Stefan Hessler pe site cum arata una facuta ca piesa de performanta, pentru ca lumea vrea sa aiba ansamblul cit mai stabil) Ce vrei tu sa faci e invers. De aceea cel care a facut modificarile pina acum la aripa a pastrat intaritura originala. Legat de motor, poate vrei sa impartasesti cu noi ce avarii ai si ce vrei sa-i faca mecanicul. Motoarele astea sunt mai aparte un pic, si trebuie sa fie un mecanic responsabil ca sa-i dai motorul pe mina. Ma poti suna daca doresti . Radu
  5. Salut, spune mai exact care filet e smuls ca sa pot sa-ti zic, daca stiu, ce riscuri ai chiar folosind helicoil. Ca pățit zic..
  6. Nu fiti cârcotasi, a fost initial 1500 pe olx si nu am modificat si aici pretul. Fiti convinsi ca n-as fi facut abuz de situatie si as fi anuntat pretul nou, mai mic... Intrebari despre navigator sau vreun interes?
  7. Salut, Vând navigator Garmin Zumo 390LM cu suport cu alimentator pt 12V - nu se leaga direct la 12V Acest model este produs special pentru moto ! este robust. Versiunea acestui navigator este 390, cu 4GbRAM intern, suport SDCARD, mufa jack pentru casti(daca mai foloseste cineva), BlueTooth. Bateria interna este noua si tine atit cit a fost proiecta, citeva ore, in functie de luminozitate si altele, si asta in caz ca mergeti pe jos cu el, nu in suportul lui pe moto care-l alimenteaza tot timpul. Nu are absolut nici o problema, functioneaza exact cum sunt specificatiile. In acest moment sunt incarcate hartile pentru detalii offroad pentru România, de la OSM (detalii la nivel de poteci de munte), si mai are disponibil 2.6Gb din RAM Suportul de moto este custom, facut pentru motocicleta mea, fiind mult mai stabil decit cel pe ghidon. Eu l-am conectat prin BT la comunicatorul din casca (NCom B4) si functioneaza ireprosabil. Are posibilitatea de a memora trasee facute pe PC, pe care sa le urmezi, tine track pe unde ai fost etc. Luminozitatea ecranului este f buna, vezi bine inclusiv pe soare puternic. Ecranul tactil este bun, n-am avut probleme, nici pe ploaie. Despre toate modelele Zumo se zice ca au o problema cu alimentarea, cum ca sunt sensibile si se ard. Este fals ! Problema apare din cauza ca cei care demonteaza suportii de pe moto nu stiu ca mai este si alimentatorul care trebuie demontat si vindut o data cu el. Navigatorul functioneaza la 5V !! iar cei care le cumpara asa, le leaga la 12V si le ard. Oricum, se/le pot repara daca au fost arse ! Cel mai folosit mod a fost sa vad din timp curbele strinse, mai ales noaptea. Mi-a salvat viata de citeva ori !! Nu este furat, se poate inrola la Garmin si face update. I-l dau pentru ca fac upgrade. Pretul de vinzare este 1500 lei. Asigur montaj contracost in Cluj Napoca. Tel informatii 0722496633
  8. La 800 nu poti fara el pt ca lantul de distributie e guvernat de acesta. Daca treci cuumva de aspectul asta si elimini contragreutatile, probabil mai mult sari decit mergi cu motorul. De rupt nu cred, dar pina acolo, din cauza jocului se induce un joc si mai odios la axul cu came, probabil ca dupa ca sapa in cartere si-l vezi de afara nu va mai functiona.... n-am incercat
  9. Salut. Lantul balansieri lasat nebagat in seama, ajunge sa sape in carter si la final iese afara iar motorul, inafara de zdrăngănit, bătăi ți alte hîrsîituri, nu merge rau in cazul asta. Lanțul, daca-l schimbați, neaparat spălați-l in benzina cînd e nou, ca sa faceti reglajul lui corect. INTOTDEAUNA CONFORM MANUALULUI DE SERVICE. INCLUSIV INTERVALELE DE VERIFICARE. Cum zice Chuki, inlocuitul lantului balansieri nu se poate face cu un patent + ciocan. Cine doreste sa-l schimbe trebuie sa se doteze cu cheile necesare ca sa poata face operatiile corect, cu rezultatul scontat. Legat de lantul de schimb, se poate folosi DID219FTH92L, cu inteligenta si responsabilitate. Asa economisti cam 50% din cost lant.
×
×
  • Create New...