Update la reparatia BIGului adus anul trecut: am incheiat luna trecuta toata reparatia adica, schimbat pinioane ciobite in cutie, reconditionat pompa ulei, piston cota reparatie, lant distributie, ax cu came+ culbutori, alezat scaune si supape, rulmenti in electromotor, rectificat rotor, radiator ulei sudat si spalat, dezdoit lamele, montat senzor presiune ulei, servisare cu kit full keyster carburatoarele, cabluri ambreiaj , acceleratie , rulmenti jug, rulmenti roti fata spate, camere , banda cauciuc, intins spite, tampoane cauciuc roata spate, servisat furci, arcuri wilberg, carcasa melc si melc vitezometru si alte maruntisuri.
Are deja peste 1000km. Testele dupa rodaj au dovedit ca bestia a renascut in forta. Uleiul dupa 400km era ca nou (sperietura proprietarului ca nu mai e ulei pe joja, atit de curat era !) consum 4,ceva
Deci succes ! nu intrebati costuri.