Sari la conținut

raducod

Super Membru
  • Număr conținut

    603
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    raducodreanu@yahoo.com
  • Skype
    radu.codreanu2

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj Napoca
  • Carnet moto din
    mai 1990
  • Motocicleta
    DR 800 ST, Beta 400RR, WR250F, DukeII
  • Club
    --

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Mobra, GS250FW, CBR 900 FB, Pegaso ML 650, DR 350, Beta 400RR, Yamaha WR250F, KTM DukeII

Vizitatori Recenți Profil

1.054 citiri profil

raducod's Achievements

  1. Salut, are careva un vitezometru de DR800 (SR43) de vinzare ??
  2. ... al doi-lea pluitor de pe Aliexpress care s-a inecat in benzina ....
  3. salut. dupa mine, rules of thumb. rulmentii de roata se pun neaparat cu 2RS, nu ZZ sau 2RU ! Intotdeauna se desfac/spala/greseaza cu ce trebuie. Demontajul/motajul se face janta la cald sau rulment la rece. Daca are joc sau iese cu mina se monteaza neparat cu solutie de fixare (Loctite 638, 648 etc) Atentie la rulemtii care sunt foltanti, sa nu-i fixati!. Simeringurile, daca sunt de grosimi ciudate/subtiri, folosti simeringuri din domenii industriale (cu o singura buza) montate invers chiar daca au grosime de 10 in loc de 7, protectia trebuie sa fie dinspre ext inspre int !! Nu insistati cu jet de apa la spalatorie pe rulemnti/etrieri sau in zona lor. Rulmentii la roata pot tine 100000km daca functioneaza in conditiile specificate de producator ! Dar daca intra apa, nisip sau altele, crapa repede.
  4. 1 din 3, dupa o luna. Si cred ca am mai fericit pe cineva ! ... ca sa va iasa din cap ideea Aliexpress .... Nici TourMax nu-i ce trebuie. Oringurile se dilata la benzina.
  5. Dada. Pinii care se blocheaza din varii motive. Oricum, cu orice ungi se spala la spalatorie daca nu stii ce faci sau lasi pe altii.... Dar exista pini cu capace filetate care pot salva sutuatia
  6. daca mai mergeti la diverse intruniri, ziceti aici, ca poate ne mai hotarim adhoc ! .... maiestrie
  7. nu este nimica investit in aspectul exterior ! nu prea e nimica de aratat. Am zeci de poze cu detalii reparatii in schimb , dar nu stiu daca e okay s ale postez aici.
  8. Update la reparatia BIGului adus anul trecut: am incheiat luna trecuta toata reparatia adica, schimbat pinioane ciobite in cutie, reconditionat pompa ulei, piston cota reparatie, lant distributie, ax cu came+ culbutori, alezat scaune si supape, rulmenti in electromotor, rectificat rotor, radiator ulei sudat si spalat, dezdoit lamele, montat senzor presiune ulei, servisare cu kit full keyster carburatoarele, cabluri ambreiaj , acceleratie , rulmenti jug, rulmenti roti fata spate, camere , banda cauciuc, intins spite, tampoane cauciuc roata spate, servisat furci, arcuri wilberg, carcasa melc si melc vitezometru si alte maruntisuri. Are deja peste 1000km. Testele dupa rodaj au dovedit ca bestia a renascut in forta. Uleiul dupa 400km era ca nou (sperietura proprietarului ca nu mai e ulei pe joja, atit de curat era !) consum 4,ceva Deci succes ! nu intrebati costuri.
  9. Evident ca nu au niciuna sonda lambda, dar era vorba de imbunatatire si mai calculata decit prin metodele vizuale/olfactive/etc prin montare sonda si input in CDI. Stiu ca cel mai intilnit este la EFI dar, doar am intrebat pentru ca ar fi fost un plus. .... Chiar si doar niste valori raportate prin CDI de la sonda sunt utile in reglarea carburatoarelor ! Eu vorbesc pentru BIG. EFIurile se complica din cauza ca e nevoie de totul X 2 !, la fel si preturile. Discutiile cu producatorii de kituri s-au cam dat in spate legat de conversia asta, spunind ca ei au facut teste si setari pe motoare mai mici, iar ce vreau eu necesita multe teste, evident si riscuri...
×
×
  • Creează nouă...