Jump to content

raducod

Super Membru
  • Content Count

    518
  • Joined

  • Last visited

About raducod

  • Rank

Contact Methods

  • Yahoo
    raducodreanu@yahoo.com
  • Skype
    radu.codreanu2

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj Napoca
  • Carnet moto din
    mai 1990
  • Motocicleta
    DR 800 ST
  • Club
    --

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mobra, GS250FW, CBR 900 FB, Pegaso ML 650, DR 350 , BIG

Recent Profile Visitors

346 profile views
  1. La 800 nu poti fara el pt ca lantul de distributie e guvernat de acesta. Daca treci cuumva de aspectul asta si elimini contragreutatile, probabil mai mult sari decit mergi cu motorul. De rupt nu cred, dar pina acolo, din cauza jocului se induce un joc si mai odios la axul cu came, probabil ca dupa ca sapa in cartere si-l vezi de afara nu va mai functiona.... n-am incercat
  2. Salut. Lantul balansieri lasat nebagat in seama, ajunge sa sape in carter si la final iese afara iar motorul, inafara de zdrăngănit, bătăi ți alte hîrsîituri, nu merge rau in cazul asta. Lanțul, daca-l schimbați, neaparat spălați-l in benzina cînd e nou, ca sa faceti reglajul lui corect. INTOTDEAUNA CONFORM MANUALULUI DE SERVICE. INCLUSIV INTERVALELE DE VERIFICARE. Cum zice Chuki, inlocuitul lantului balansieri nu se poate face cu un patent + ciocan. Cine doreste sa-l schimbe trebuie sa se doteze cu cheile necesare ca sa poata face operatiile corect, cu rezultatul scontat. Legat de lantul de schimb, se poate folosi DID219FTH92L, cu inteligenta si responsabilitate. Asa economisti cam 50% din cost lant.
  3. Eu cred ca esti victima unui motor facut sa mai merga un pic, ceva de genul lant batut cu ciocanelu' sau piulita sudata pe intinzator... Daca sustii ca nu te prea pricepi la mecanica, te felicit, ramii asa si studiaza, si du motorul la cineva care poate si stie ce are de facut. Cu mare drag te-as ajuta daca ai putea aduce motorul la Cluj
  4. Salut Andriu, Te-am bagat in seama, chiar am citit cu atentie ce ai scris, dar mie mi-a dat cu virgula urmatoarea chestie, zici ca ai desfacut complet, verificat, bibilit, sablat alea alea si acum intrebi daca decompresorul actioneaza o supapa sau 2 ? Daca ai o bataie in motor si tocmai ce ai verificat totul, inseamna ca ceva n-ai verificat, sau metoda de verificare n-a fost buna. Sau poate ce ai facut la motor n-a fost dupa cartea de reparatii sau n-ai avut uneltele potrivite. Oricum, e bine sa faci afirmatii in cadru acestui topic, pe care sa le poti sustine, ca altfel nu vei avea multe reactii, fara suparare. Legat de problema motorului, pot fi multe cauze. Eu as incepe sa verific joc la supape, pentru ca bataia parca are acel ritm, si observa daca toate-s la loc. Daca totul arata bine, trebuie sa te apuci sa desfaci din ce in ce mai mult. Tine-ne la curent si spor.
  5. Salut, detaliază te rog din ce material e făcută șaua ta .... arată interesant.
  6. Dap, ei sunt prin definitie energofagi, care sa lafaie pe resurse mult mai imbelsugate decit ale noastre.... la fel si densitatea de kmp ... Oricum, au ei bubele lor ... nu-s de invidiat ...
  7. Salut, pe Europa ai gasit ? In Australia gasesti noi, chiar si DR350 reeditat. Dar trebuie sa pui cost de transport, care se adauga ...
  8. Salut, am raspuns repede ca eram prin zona ... Indiferent daca o dai sau nu, ulei se schimba o data cu verificare/reglaj/schimb lant balansieri. SI ITI RECOMAND sa tragi uleiul care ramine in motor, sub balasierul de jos, cu o seringa, care altfel nu iese. In cazul acesta , cu schimb de filtru ulei, ai nevoie de cam 3.5 L ulei. Motul 5100 10W40 e o alegere buna. Pentru o performanta optima a racirii/ungerii la BIGuri recomand Putoline offroad4 10W40. Daca schimbi lantul de balansieri va trebui sa dai jos si distributia, care duce si la oportunitatea reglajului supapelor, respectiv , ar mai trebui umblat la reglaj carburatoare (ca sa fie de nota 10) Daca-l vinzi, o solutie buna e de a avea o baterie, chiar si de masina pentru a porni motorul, urmind ca noul proprietar sa ia bateria care si-o doreste, avind garantia intreaga pe ea. Radu 0722496633
  9. Salut, citi km are si pe unde-ti propui sa te dai ? Oricum, probabil ca va fi mai mult decit doar ulei Iti recomand revizie carburatoare (schimbat toate garniturile) pentru ca de acolo poti avea consum exagerat si contaminare ulei mult mai repede decit normal + pornire greoaie cu uzura inutila a bateriei si a electromotorului. Daca la rece porneste fara soc = nu e bine. Daca nu-ti aduci aminte cind/daca ai verificat lant balansieri, n-ar fi rau sa DA. Daca nu este reglat, uzura lantului din cauza aparitiei socurilor in acest lant este exagerat de mare si se petrece in timp mult mai scurt. Lantul distributie este antrenat de cel de balansieri, respectiv orice joc la lant balansieri duce la cel putin acel joc si la distributie !! Suzuki recomanda la 6000km inspectie lant balansieri, dar depinde de stilul de mers daca verifici mai des. Daca motul porneste usor si toate-s bune, poti alege o baterie clasica/ieftina. Altfel, iti recomand Yuasa AGM sau altele mai scumpe LipoFe4 Anvelopa pe fata n-ar fi rau sa fie DOT nu mai vechi de 2-3 ani. Radu
×
×
  • Create New...