Sari la conținut

ShMan

Membru
  • Număr conținut

    56
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Timisoara
  • Motocicleta
    VS700 Intruder

Informații profil

  • Motociclete detinute
    SV650, Hornet 600

Vizitatori Recenți Profil

700 citiri profil

ShMan's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut, Stie cineva unde as putea sa gasesc vopsitor/vopsitorie ok pt rezervor si aripi moto, in zona Timisoarei? Multumesc.
  2. ShMan

    Service Moto Timisoara

    Salut. Știți cumva o vopsitorie moto ok? Mulțumesc.
  3. Salut. Recomandări de montat, centrat, echilibrat janta cu spițe? Mulțumesc.
  4. Aprindere, fise ...? Merge mai neregulat?
  5. E vorba de numar de unitati. Cu cat faci produse pt un volum mai mare cu atat mai ieftine vor fi.
  6. Salut. Stie cineva unde as putea gasi carenajul din poza de mai jos care acopera spatiul dintre ceasuri si far? Am inteles ca era o bucata dintr-un kit pt PC41, ii spunea Hornet R.
  7. ShMan

    Facerea de bine...

    Stie cineva numarul unui strungar ok? Am o problema cu un filet stricat la portetrierul fata la masina. Multumesc frumos
  8. ShMan

    Bursa locala - Timisoara

    Mersi frumos de info. M-am decis pana la urma sa caut remorca si sa o aduc pe remorca.
  9. ShMan

    Facerea de bine...

    Salut, Stie cineva de unde as putea inchiria o remorca moto in TM? Am nevoie pe w-end pt un transport moto din Buc. Numai bine
  10. ShMan

    Bursa locala - Timisoara

    Salut, M-ar interesa un eventual transport moto de la Bucuresti la Timisoara. Varianta cu inchirierea unei remorci e mai ieftina (preturile pt transport sunt cam mari), dar daca as gasi oferta de transport la un pret decent as lua-o in considerare. Stiti pe cineva care face transport sau cineva care inchiriaza remorca? Multumesc frumos si numai bine.
  11. Imi pare rau sa aud ca nu i-ai dat de cap. Cand ai masurat ai schimbat si firele de masura dupa cum ti-am spus mai sus? La fata locului cu sculele adecvate un electrician bun ar trebui sa isi dea seama ce nu e in regula. De mers asa cu el, nu prea e indicat ca ai putea avea tot felul de probleme in timp.
  12. Din ce am mai vazut, firul care e interpretat ca referinta e doar un enable pt electronica din releu ca sa nu descarce bateria cand e motorul oprit (se pune dupa contact). Nu ar putea fi considerat ca referinta din cauza o referinta ar trebui sa fie cat de cat stabila, ori pe firul ala poti induce tot felul de paraziti (tensiuni, nu aia care canta ) Bun, ca sa ne intoarcem, poti masura releul in felul urmator. In poza de mai jos am pus puntea in principiu. Cand masori cu firele conectate corect (cel negru la COM pe multimetru si cel rosu la borna cu marcaj de dioda) trebuie sa ai: 1)intre + si oricare din faze iti arata conductivitate daca pui firul negru la pinul care il crezi + si cel rosu la celelalte faze 2) aceasi masuratoare cu firele inversate nu trebuie sa arate conductivitate 3)ai identificat +, continui sa identifici - 4) intre - si oricare din faze iti arata conductivitate daca pui firul rosu la pinul care il crezi - si cel negru la celelalte faze 5) aceasi masuratoare cu firele inversate nu trebuie sa arate conductivitate 6)ai identificat si - 7) intre + si - trebuie sa ai continuitate daca masori cu negru la firul identificat + si rosu la firul identificat - (invers nu trebuie sa arate continuitate) Sper ca ai inteles cat de cat ceva, nu e punctul meu forte explicarea. Daca mai ai nevoie de informatii, sa spui. L.E. Am uitat sa spun ca fazele nu conteaza cum le conectezi, + si - sunt importante.
  13. Bun, macar o parte e clara atunci. Generatorul e monofazic (presupuneam asta si din faptul ca ai zis ca ai incercat un regulator cu 4 pini + - ~ ~) Ce cred eu ca s-a intamplat la tine e: cumva a intrat in scurt un element de la baterie (ar explica faptul ca ramane la 7-8V pe redresor dupa incarcare) si asta a pus stres pe puntea redresoare din releu. Ceva diode din puntea redresoare au facut la randul lor scurt si asa ai ajuns la tensiunea aia de incarcare. Ce ar trebui sa faci e sa iei o baterie noua (oricum o sa ai nevoie de ea, caci din ce ai spus ceva veche e muci) si un releu de incarcare monofazic. Identifici conexiunile si incerci din nou. Poti sa identifici conexiunile masurand releul la cele patru contacte
  14. Nu prea am mai auzit de statoare/generatoare care sa aiba masa iesind din stator. De obicei sunt ori monofazate (2 fire =o faza; 3- fire= trei faze), ori trifazate. Verifica sa fii sigur ca firul ala chiar iese de la stator si chiar e masa. Rezistenta care ai masurat-o tu , nu prea miroase a bine valoarea aia apropiata de 0 ohmi, ar trebui sa arate rezistenta bobinajului care ar trebui sa fie mai mare de 0 ohmi. Pt mai multa documentare, fa si tu niste poze la ce ai acolo sa vedem mai exact ce si cum. Spor
  15. Daca ai putina indemanare poti sa iti construiesti tu unul, eu am facut mai demult unul (nu am vrut sa dau banii pe unul din comert). Dezavantajul e ca trebuie sa ii faci niste reglaje pe mobra ca sa obtii frecventa si factorul de umplere dorite cu doua trimmere, dar aia nu ar trebui sa fie greu. Schema de principiu e mai jos (nu sunt sigur daca la valorile alea am ramas si eu). Spor
×
×
  • Creează nouă...