Sari la conținut

Florty

Membru
  • Număr conținut

    37
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2003
  • Motocicleta
    BMW R 1200 GSA

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Florty's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Un scurt istoric al motocicletei dvs daca se poate? De unde si cand a fost achizitionata, cati proprietari anteriori?

    Evident, intreb pentru ca sunt interesat de achizitionarea ei.

    Multumesc anticipat pentru raspuns.

  2. Felicitari pt cei 18 + 25 = 43.000 km! Si succes la toi cei n. mii km pe care ii vei parcurge de acum incolo! Maine ma duc sa imi iau un monitor, sa extind display-ul de laptop, ca doar asa pot sa citesc cei 18+25 privind si pe google maps. Pt. ca tot suntem la sectiunea "POZE & FILME - Calatorii in straintate", sa il vad acum pe primul care mai deschide topic cu "O duminica la Ruse-Varna"... Una e sa te intalnesti cu Polonezul shifonat la ceva mii de km in padure si alta sa ne asteptam la prima benzinarie pe autostrada... Una e sa vezi caprioara din Stancosii Canadieni si alta e sa vezi cardul de gaste in Lehliu... Si cand ma gandesc ca unii isi iau GPS de 700 de Euro ca sa intelega drumul de la Arc la Ikea... Referitor la "Fotografiile pe care le-ai postat par selectate dintr-o oarecare colectie de wallpaper-uri hd downloadate din comercialul internetului..." mie mi se par jalnice spre acceptabile. Evident, in raport cu subiectul real. Din experienta, va asigur ca in comparatie cu realitatea pe care o vezi la fata locului, orice photo, cat o fi ea de "wall-paper", para saracuta. De fiecare data, dupa ce am descarcat photos, nu am regasit la vizionare aceleasi trairi si impresii ca in mom in care declansam aparatul. Cu ochiul si cu mintea cuprinzi mult mai multe, pe care photos (inca) nu le reproduce. Poti avea culorile, dar nu imaginea de ansamblu- zgomotul cascadei, mirosul padurii, aerul umed de langa apa; pe astea doar Blonduzx7r le stie. Si ni le povesteste bine. Multumim.
  3. Pt Ana si Ionut: FELICITARI pentru cele doua lucruri insemnate pe care le-ati realizat! -calatoriile realizate in zonele acestea "neturistice" la care noi ceilalti doar visam; (ca doar nu se compara plimbatul prin Togo cu un "Veliko Tarnovo de duminica") -ca ati transpus totul intr-o carte EXCELENT scrisa. Bravo! si asteptam si cartea cu Asia. Pt. Kollar Ca sa nu mai agiti topicul oamenilor astia de isprava, iti fac o oferta de nerefuzat: iti cumpar eu cartea care iti displace si pe care nu o intelegi. N.B. Nici nu stiu ca ar fi atat de inteles in cartea lor, pt. ca este o descriere cap-coada. Nu are intriga unui roman politist, nici concluziile profunde ale lui Neagu Djuvara, nici subintelesurile lui Cartareascu. Cartea este o pura descriere a atmosferei, oamenilor, locurilor, nisipului, savanei, ... a lumii. Ma intreb ce poate greu de inteles in descrierea unui drum cu praf? Contacteaza-ma pe PM si iti cumpar eu cartea la pretul platit de tine, in integralitate. In plus platesc si transportul cartii cu Fan Courier sau Cargus de la tine pana la mine. Oferta valabila pana pe 10 Dec. 2015, ora 2400.
  4. @ "Automobile Bavaria Moto" Imi pare rau ca a trebuit sa obtin in acest fel o data aproximativa de livrare, cred ca mai bine era sa o fi avut in oricare din cele patru conversatii telefonice. 9.09.2015 e un termen. Multumesc pentru informare. Important e ca acum am o aproximare oarecare asupra unei date potentiale pentru a obtine produsul. As vrea sa subliniez ca acuz in primul rand lipsa unei informatii, (fie ea chiar aproximativa) si abia apoi (chiar deloc) data indepartata de livrare. Se poate ca data de livrare sa fie si 9 Decembrie, ca nu conteaza; piesa respectiva nu este critica in functionarea efectiva a motocicletei. O sa revin cu telefon dupa 9 Sept...
  5. Poate trebuia sa fi mentionat inca de la inceput... Am fost la Tibi (Mototehnica) unde mi-au lucrat foarte bine in ceea ce priveste revizia generala, dar nu au aparatul pentru codarea senzorului nou.
  6. /index.php?/topic/731008-senzori-de-presiune-roti-cum-sa-faci-sa-nu-se-rezolve-bavaria-motors/ Salut! Am deschis si eu acest topic in sectiunea de "Service, ... schimb de experienta" cautand o solutie referitoare la inlocuirea unui senzor de presiune roata. Deasemenea am scris si despre experienta (telefonica - nereusita) cu Bavaria Motors Otopeni. Apreciez daca aveti vreo idee despre cum sa gasesc o rezolvare? Atat cu senzorul, cat si cu Bavaria? Multumesc.
  7. Deschid acest topic pentru ca altii care au avut aceeasi problema (cu senzorii de presiune roti) sa imi indice si mie cum au rezolvat. Sunt posesorul unui BMW R1200 GSA 2008. De la un moment dat senzorii de presiune din roti au inceput sa dea rateuri: cel de pe roata fata a incetat sa functioneze cu totul, cel de pe roata spate functiona din cand in cand. Ca urmare, am cautat pe net despre cum s-ar putea rezolva problema - in speta este vorba despre schimbarea bateriei. Am schimbat bateriile, dar senzorul fatza tot nu functioneaza. Ca urmare, m-am adresat la Bavaria Motors Otopeni pentru a comanda un senzor nou, care sa il inlocuiasca pe cel defect (se pare ca am scapat surubelnita cam adanc in el). Se pare ca doar la Bavaria Motors au un echipament cu care se poate coda un senzor nou pentru o motocicleta anume. Si acum intervine partea interesanta: Am sunat la Bavaria Motors in data de 12 August pentru a obtine un pret (Ok), un timp de livrare a piesei (necunoscut) si un timp de executie a lucrarii (Ok). Domnul cu care am vorbit a spus ca revine in doua-trei zile cu termen de livrare a piesei. Neprimind raspuns, am sunat din nou in 19 August si am avut o discutie de 5 minute cu aceeasi persoana ca si prima data pentru a afla cam cand s-ar putea aduce senzorul respectiv. Fara raspuns concret. A treia discutie a avut loc in 21 August - 2 min 56 sec - fara a avea un termen de livrare a piesei. Astazi suntem in 27 August, la 16 zile dupa prima discutie si ma tot uit din cand in cand la telefon - doar, doar voi primi un apel care sa imi confirme ca mi se poate aduce o piesa intr-o zi, o saptamana, o luna, un an. Justificarea initiala (pentru primele doua-trei zile) a fost ca Bavaria lucreaza DOAR cu piese originale si ca DOAR producatorul poate specifica cand se poate livra o anume piesa. Interesant e ca aceeasi piesa ORIGINALA BMW o pot comanda de pe Amazon sau E-bay cu livrare in patru zile. Doar Bavaria Motors Bucuresti nu poate ! Exista useri care au mai intampinat aceasta problema - adica inlocuirea si codarea unui senzor de presiune de roata? Exista useri care au mai intampinat aceasta problema - cu Bavaria Motors ? Multumesc.
  8. Ma refeream la vorbitul intre motociclistii de pe motociclete diferite. Saptamana trecuta am fost intr-o plimbare cu un prieten (Bogdan - care va veni si el cu noi in Austria) si am avut doua device-uri bluetooth care ne permiteau comunicatia intre noi. A fost prima oara cand am folosit asa ceva si am fost surprins de cat de bine au functionat. Au raza de actiune de 1300 metri intre motociclete si nu transmit zgomot de fundal, ci doar voce. Ma gandeam ca poate aveti si voi ceva in genul asta, ca am vazut ca merita, sa nu motociclesti de unul singur. Si device-urile astea permit sa cuplezi mai multe aparate cu bluetooth - telefon, GPS, etc- dar si conexiunea cu perechea de pe alta moto (sau pasager). In total, un aparat permite sase conexiuni inter-moto. Hai ca ne vedem si testam la fata locului, la BKK. Mutumesc pt raspunsuri. La re...
  9. Despre COMUNICATII pe moto Salut! Urmand a fi alaturi de voi in tura din Alpi (primele patru zile) va rog sa imi spuneti ce fel de echipamente de comunicatii intre motociclete aveti voi, sau veti folosi in sapatamana aceeea. As vrea sa imi cumpar un device din asta si trebuie sa sa stiu despre compatibilitatea cu ceea ce voi aveti deja. Multumesc,
  10. Parte din lista finala suntem si eu (BMW F650 Twin) impreuna cu amicul meu Bogdan (Suzuki Intruder). Noi vom sta cu grupul doar primele patru nopti, cele din Austria, de la BKK. De aceea Vlad, in postul anterior mentiona ca vor fi 19 pers la BKK si apoi 13 in Italia. Eu voi fi impreuna cu sotia mea si Bogdan cu sotia si copiii, deci 6 pers. Din Ro venim cu masina, cu amandoua moto pe remorca; plecare din Buc pe 27 iun, cu oprire peste noapte undeva in Ungaria, probabil Paprika. Pt retur inca nu ne-am hotarat.
  11. M-am intors din Ukr sapt trecuta. 1. Trecerea la frontiera RO- UKR. Deoarece se face formalitatea de inregistrare a pasaportului si a vehiculului, in functie de cati prezenti sunt in vama inaintea ta, trecerea poate sa dureze intre o jum de ora si 2-3 ore. daca te gandesti din start ca vei sta pe acolo cam doua ore, nu vei fi dezamagit, s-ar putea sa fii chiar bucuros ca se termina totul intr-o ora. La fel si la UKR- SK, se face "exportul" motoretei si inregistrarea ta ca ai iesit. Ti se cere sa prezinti si la intrare si la iesire cartea verde, talonul motocicletei. Daca moto nu e pe numele tau, tb sa ai procura (nu stiu in ce limba) pentru ea. 2. Drumurile Tu mergand cu moto, nu vei fi afectat de drumurile ondulate. Gropi pot fi, condu astfel incat sa poti evita oricand ceva. Soselele in UKR nu sunt ca E85 de la noi (Buc-BZ-VN-BC-SV), sunt ondulate si peticite (masinile topaie destul de mult in mers si ca pasager simti cum lucreaza suspensiile din greu). Oamenii obisnuiti sunt prietenosi. Sunt insa si "smecheri" cu masini de prin 1990, tunate care mai fac fitze, aratandu-si dibacia. Atentie la trafic, se cam fac depasiri chiar daca din fata vine cate o masina, ceilalti facandu-i loc. Militienii te pot opri fara nici un motiv. - La noi au obligatia sa iti spuna motivul pentru care te-au oprit - centura, telefon, viteza, etc. La ei te pot opri pt cam orice, de fapt pt a-si lua o mica spaga. Ca si radar au un pistol pe care pot inregistra un 78km/h de dimineata si sa il arate tuturor toata ziua. Fara nr. de inmatriculare, fara poza. 3. camping-uri in SK foarte multe, le gasesti usor. da un search pe google. informeaza-te inainte de plecare, noteaza-ti cateva adrese, ca altfel cauti aiurea printre munti. Ca in orice camping din Europa, tb doar sa pastrezi niste reguli elementare de bun simt si liniste. Altfel vecinii de cort sau de rulota te reclama la receptie de unde ti se spune sa parasesti locul. Chiar cu politia, daca e cazul. Am vazut situatia, cand niste polonezi au fost evacuati. Deci daca planuiesti sa faci vreo paranghelie la cort, nu merge, ca nu esti in RO, unde cocalarii se manifesta oriunde. http://en.camping.info/?gclid=CNeU1eThobgCFQpZ3godtlUADQ De obicei programul la receptie este cam pana la o anumita ora. 20, 21. Dupa ora asta intri, iti cauti loc si faci formalitatile de check-in a doua zi dimineata. 4. Generale Benzina in UKR este cam 1 Euro. Nu prea se accepta plata cu card-ul. E bine sa schimbi ceva bani la intrare, sau sa scoti de pe card. Nu ai taxa de drum. Orice alte preturi sunt (maxim) ca la noi sau in general mai mici. deci nu are rost sa iti mancare in traista, ca sa faci economii. Valabil si pt SK. Te aprovizionezi in orice supermarket la pret de Ro. despre rata de schimb vezi www.oanda.com drum bun!
  12. Eu am luat anul trecut o moto din Italia. Gasesti aici detaliat EXACT ce tb sa faci. Pt Germania e la fel. Copiaza textul de mai jos si urmareste-l pas cu pas. Succes! Dupa achizitionarea unei moto din Italia se parcurg urmatorii pasi in vederea inmatricularii: 1.Programare RAR – pentru a obtine a) CIV -Cartea de identitate a vehicului (cu folia de scurizare aplicata) Certificat de autenticitate c)ITP Pret pt toate cele de mai sus – 330 RON /29.03.2012 Dosarul pt RAR cuprinde: 1.1 Act de identitate solicitant 1.2 Cerere de activitate RAR – se primeste de la poarta, in ziua prezentarii cu motocicleta 1.3 Documentele de inmatriculare in UE – in original 2.“Vizita” in zona SRPPCIV pentru a obtine urmatoarele: 2.1. Fisa de inmatriculare Treceti pe la birourile de copiat acte de langa SRPCIV sau descarcati de pe net de pe www.drpciv.ro O fatza este exact copia cartii de identiate, iar pe partea cealalta sunt date in format tip. 2.2. RCA – se fac la fata locului, agentii lucreaza cu toate firmele de asigurari. + XEROX 2.3 din cladirea DRPCIV vedeti unde se platesc taxele de inmatriculare si de certificate de inmatriculare in functie de sector. (Trezorerie, CEC, Posta, BCR, DITL, etc) 2.4. din cladirea DRPCIV Luati cererea de inmatriculare – sau de pe net 2.5.Traducerea documentului de inmatriculare din Italia, din care sa rezulte data primei inmatriculari. Vedeti mai jos la pct. 6 unde va este necesar asta. Puteti face traducerea oriunde in alta parte , dar aici e mai la indemana, odata cu RCA-ul si Fisa de inmatriculare. – cost 40 ron. Traducerea nu va trebuie legalizata la notar, ci doar stampilata de traducatorul autorizat. Vedeti mai jos pct 6. 3.DITL De aici de obtine a) viza de luare in evidenta fiscala, aplicat pe Fisa de inmatriculare Decizia de impunere- o pastrati acasa. c) Taxa de inmatriculare – se foloseste la 8.6 mai jos. Dosarul pentru inscrierea in evidentele fiscale cuprinde 3.1.Declaratie TIP – un exemplar – se descarca de pe net sau se ia de la ghiseu 3.2. Actul de dobandire – factura, contractul de vanzare cumparare, etc. Eu am avut contract de vanzare-cumparare “original” in limba italiana, semnat de vazator. Apoi am mai facut eu unul, cu acelasi text, in limba romana pe care l-am semnat si la Vanzator si la Cumparator. Pe cel Italian nu l-am mai aratat pe nicaieri. Altfel mi-ar fi trebuit traducerea documentului “original” Italian. 3.3. cartea de identitate a motocicletei – original si copie Xerox 3.4. fisa de inamtriculare –original si copie Xerox 3.5 actul de identitate al proprietarului – original si copie 4. Taxa de inmatriculare – 52 RON – se foloseste la 8.6 mai jos. In functie de sectoarele din bucuresti aceasta se plateste la DITL (sect 1), Trezorerie, Posta, sau CEC. Sau la combinatii din astea patru. La DITL sigur. 5. Taxa de certificate de inmatriculare – 37 RON – de platit la CEC (pt sect 1) sau in alt loc, vedeti pct 2.3 de mai sus. – se foloseste la 8.5 mai jos. 6. POSTA – timbru fiscal de 2 lei – se foloseste la 7.8 mai jos 7.ANAF - De aici se obtine CERTIFICAT-ul care sa ateste faptul ca pentru motocicleta respectiva nu trebuie (sau trebuie) sa platiti TVA statului roman. Dosarul pentru obtinerea CERTIFICATULUI cuprinde 7.1. Cerere pentru eliberarea CERTIFICATULUI – vi se da de la “Informatii” 7.2. Declaratie cu numarul de kilometri ai motocicletei – se ia de la “Informatii” – vezi Obs. mai jos. 7.3. Doc din care sa rezulta data primei inmatriculari – original 7.4.Doc din care sa rezulta data primei inmatriculari - traducere stampilata de traducator autorizat. Nu e necesara legalizarea la notar. – este doc obtinut la pct 2.5 de mai sus. 7.5. Factura sau act de dobandire (contract de vanzare cumparare) – original, copie si traducere. Eu l-am prezentat tot pe cel “original” in limba romana. + copia Xerox a acestuia 7.6. Copie CI solicitant. 7.7. Cartea de identitate a motocicletei – orig + copie 7.8. Timbru de 2 lei – se ia de la Posta – pct 6 de mai sus TERMEN pentru eliberarea CERTIFICATULUI – 5 zile lucratoare. OBS: Pentru vehiculele “noi” cumparate din UE se plateste TVA catre statul roman, daca nu s-a platit in tara respectiva. Prin “nou” se intelege si vehicul S.H. (chiar cumparat de la o persoana fizica) cu o vechime mai mica de 6 luni si un rulaj sub 6000km. Asa ca vedeti ce declarati la 7.2 de mai sus. Data primei inmatriculari reiese din 7.3, dar km trebuie declarati la 7.2. 8.SRPCIV Dosarul de inmatriculare cuprinde urmatoarele, exact in ordinea in care mi-au fost aranjate de lucratorul de la ghiseul SRPCIV. 8.1. Cererea solicitantului – se descarca de pe net, se ia de la ghisee oricand la vizita de la pct 2, sau se ia de la “informatii”.- vezi pct 2.4 mai sus. 8.2. Fisa de inmatriculare a vehiculului – de la pct 2.1 8.3. Cartea de identitate a vehiculului – pct 1 a) 8.4. Copie RCA – pct 2.2 de mai sus 8.5. Chitanta plata certif. de inmatricualre - 37 RON – CEC – pct. 5 de mai sus 8.6. Chitanta plata taxa de inmatricualre – 52 RON – pct. 4 de mai sus. 8.7. Copie C.I. proprietar 8.8. Doc de proprietate al vehiculului – contract de vanzare –cumparare, factura, etc. Daca e intr-o limba straina trebuie tradus, sau “confectionat” in limba romana, “original”, semnat de vanzator si comparator. 8.9. Copie Xerox cartea de identitate 8.10. Declaratie olografa ref la faptul ca moto a fost transportata pe platform/remorca/camion/etc. si ca nu a avut placile de inmatriculare. Altfel se presupune ca moto a fost adusa pe rotile ei si trebuie predate placa de inmatriculare si certificatul de inmatricualre originale, care se retin la SRPCIV. 8.11. Actele ORIGINALE de inmatriculare ale motocicletei in Italia – se opresc la SRPCIV 8.12. Certificatul de autenticitate – pct .1 8.13. ITP – ul – pct 1 c) 8.14. CERTIFICATUL care atesta ca nu trebuie sa platiti TVA pt moto – pct 6 Rezumat: 1. Programarea RAR 2. SRPCIV – Fisa de inmatriculare, RCA, traducere, copii xerox 3. DITL – luare in evidenta 4. DITL – plata taxa de inmatriculare 5. CEC – Taxa de certificate de inmatriculare – 37 RON 6. Posta – timbre fiscal de 2 lei 7. ANAF – certificat de neplatitor de TVA pt achizitia din UE, se elibereaza in 5 zile lucratoare. 8. SRPCIV – pt depunere dosar de inmatriculare. Costuri: RAR – 330 ron Taxa de inm – 52 ron Taxa certificate inm. -37 ron Traducere : - 40 ron Placa numar: - 17 ron Numar preferential: - 45 ron Total (in mai 2012): 521 RON + RCA-ul care e variabil
  13. @dariusgroza Eu mi-am gasit moto din italia, pe net. Am contactat pe cineva (roman) care locuieste in Italia si care se ocupa cu asa ceva -achizitii si expeditii catre Ro. La sugestia lor am cautat pe net, am ales si respectivul s-a dus si a vazut-o. Am discutat la telefon - eu acasa, el cu moto in fata - despre ce are sau nu are fata de fotografiile postate in anunt. Dupa aprobarea mea a cumparat-o si mi-a trimis-o in ro. Nu am platit nici un ban inainte; am achitat tot (pretul moto, comision, transport) cand am ridicat moto din Bucuresti. Oameni seriosi. Daca te intereseaza varianta, da-mi un PM si caut prin calculator datele de contact ale romanilor care m-au ajutat la treaba asta. Fata de pretul agreat si platit vanzatorului, mi-au cerut un comision pentru serviciul de vizionare-cumparare- acte- transport acasa la ei plus transportul in Bucuresti. parca 250+50, 200 +100 sau 250+100.nu mai stiu exact. Ref la optiunea inainte/dupa 2008, modelul "dupa" este net superior. alta generatie, alta putere. Compara Dacia 1310 cu Logan. Tot Dacie este, dar mai altfel. Alt concept, alt proiect, alta putere. Eu am avut F650GS2002 si acum am F650GS2009 twin. Mai bine mai cauti un F650GS Twin.
  14. Roata tubeless? Azi am fost sa cumpar un kit de pana. Exact cand sa platesc mi-am dat seama ca de fapt nu stiu ce fel de roti am la moto: cu camera sau tubeless? Motocicleta mea are janta de aliaj, nu e cu spite. deci ar merge oricare din variantele astea doua? Cel mai simplu e sa o duc la vulcanizare, la "expertiza", dar asta inseamna sa o mai las inca vreo luna'jumate. Si nici macar nu o am acasa acum, e la garaj de iarna. Are cineva idee daca la BMW f650GS Twin 2009 rotile sunt cu/fara camera? Thx.
  15. Mai ai putina rabdare si la prima iesire cu moto ne intalnim, studiezi moto a mea si compari. Nu prea inteleg exact ce iti trebuie. Se anunta niste grade pozitive bine sapt viitoare si poate ies la o plimbare, daca e cat de cat uscat.
×
×
  • Creează nouă...