Sari la conținut

Tank

Membru
  • Număr conținut

    197
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    Yamaha Dragstar XVS650
  • Numar Moto
    B-14-YFF
  • Club
    MC Trist

Tank's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. E interzis cu exceptia cazurilor in care e vorba de 'reliability issues'. Adica poti sa-i spui 'ba, nu mai calca frana ca vita ca o sa ia foc si te izbesti'. Nu e ok sa-i zici 'franeaza mai finut in curba 14 cu 15 metri mai devreme'.
  2. Tank

    Accidente

    Hopa! http://www.bzi.ro/accident-grav-in-copou-din-cauza-vitezei-motociclistul-a-zburat-30-de-metri-430001 N-a apucat sa franeze la Stadion? E OK individul?
  3. Tank

    NAS - Not a Statistic.

    O chestie pe care ar trebui sa o stii iar daca nu o stii o inveti de la batrani - cei din spate ii 'pazesc' pe cei din fata si nu invers. Nu vorbesc doar de partea legala - in caz de poc vinovat e cel din spate - ci de o regula (nescrisa) a mersului in grup. Niciodata nu iti faci 'planul' in functie de cel din spate, intotdeauna DOAR de ce ai in fata.
  4. Tank

    NAS - Not a Statistic.

    Doi incepatori mergand impreuna vor face urmatoarele comentarii despre cum merge celalalt 'vai ce misto ai luat curba aia din poignet, nu te-ai aplecat deloc ce tare!' respectiv 'bai ce misto mergi fix pe dunga alba din dreapta, pe acolo prin praf!'. 'Cred ca e bine sa franezi intai cu spatele, am citit eu pe net'. Un batran o sa-ti spuna 'nu mai merge pe partea dreapta, acolo e praf adica n-ai aderenta, acolo-s petele de ulei de la masinile care au avut probleme, etc'. 'Franeaza progresiv'. Etc. Tot felul de sfaturi utile. Mai inveti o chestie despre mersul in grup si semnale la mersul in grup. Batranii n-o sa stea dupa tine, o sa mearga impreuna cu tine. N-o sa te cocoloseasca si o sa aiba pretentia sa respecti regulile grupului. Asta e. Din nou, grupul cu care mergi e alegerea ta.
  5. Tank

    accident iasi - adrian

    top-posting cu citate, like a bo$$ Adriane, mult calciu si recuperare rapida. Clar vina conservarului, neacordare de prioritate. Acestea fiind spuse, JAGI are dreptate - bai, daca omul e urmarit de ghinioane, fa ceea ce e intelept si nu te sui pe motor cu el. Spune-i sa se lase. Are o pasiune pe care o inteleg, si eu merg pe motor, dar el din chestia asta a scos niscaiva placeri si o gramada de zile de spitalizare. Exagerez, desigur, nu stiu cate zile de spitalizare a scos, dar s-a tot lovit de maica Terra de cateva ori. Merita? E cel putin evident ca are ghinion, soarta e potrivnica sau, dupa cum spune high_dive_eagle mai jos, are niste perceptii gresite despre realitate. Am citat si ultima bucata pentru ca paranoia e cam singura chestie care te tine cu motocicleta in pozitia corecta - adica verticala si tu calare, nu pe o parte cu baia sparta si tu cu umarul zob. Trebuie sa mergi mai incet decat ai vrea sau crezi ca poti - e frustrant dar ... In plus, ca fapt divers, stiu ca nu conteaza ce as fi facut eu, dar cel mai probabil as fi incercat sa franez si sa ocolesc prin spate. Ambii 'participanti la trafic' au ales varianta nefericita - "iesi repede, poate trece prin spate" respectiv "accelereaza si ocoleste-l prin fata, poate franeaza". Cealalta situatie nasoala era "opreste-te pe sensul lui, va trece prin fata" plus "franeaza si ocoleste-l prin spate" caz in care viteza eventualului impact ar fi fost mai mica. Trecand peste porcaieli, din povestea asta cu final fericit dar dureros trebuie sa tragi niste concluzii: las-o mai incet (da domle, mai incet de 40, pana mea, cat de incet trebuie) si nu lua decizii curajoase. E bine sa-ti fie frica.
  6. Tank

    NAS - Not a Statistic.

    Sa inveti singur ce si cum pentru ca motociclistii cu experienta te privesc de sus - cam asa se rezuma ce ai scris mai jos. Parerea mea de motociclist fara experienta e ca esti frustrat de faptul ca nu imbatranesti mai repede, ceea ce e un pic stupid. 'Experienta' nu te priveste de sus - batranii care iti dau sfaturi iti vor binele, nu vor sa te faca sa te simti prost, la tine e problema. Ca incepator eu as merge cu oameni cu experienta si cap. Un grup de motociclisti fara experienta e o chestie mai periculoasa decat un grup combinat.
  7. Tank

    Off-topic

    50% la motocicleta suna a dauna totala. Ia banii si vinde motocicleta pe bucati.
  8. Tank

    Accidente

    Cred ca e mai degraba norocu' lu' Lebadau, cred ca se lovea mai rau cu nipra... Alta pozitie, alta expunere, altfel (nu) zbori peste ghidon.
  9. Cred ca incercau sa-ti sugereze baietii ca in zonele unde e posibil sa-ti sara ceva in fata ar trebui sa tii un deget pe frana, nu pe claxon.
  10. Tank

    Off-topic

    Ii lipseste cuiva o motocicleta? http://www.bzi.ro/exclusiv-mascatii-au-saltat-doi-soti-si-copilul-lor-minor-afla-cu-ce-se-ocupau-indivizii-update-foto-video-372251
  11. Rossi nu ia curba aia cu 150km/h (ramanand pe sensul de mers si presupunand ca n-are carute in fata de care sa se izbeasca). Fotografia de mai sus e cu iesirea din curba, pe drept - curba e fix in coama rampei care incepe cu un viraj de vreo 20 de grade la stanga, apoi dreapta vreo 10-15 grade apoi vreo 35-40 de grade dreapta fara vizibilitate - e de fapt un S http://goo.gl/maps/bCqzg , pe E583
  12. Am auzit legende conform carora instructorii care faceau ore pe masini cu motor de 3.0 350CP aveau un surubel mic care limita cursa acceleratiei in primele ore, ca sa se obisnuiasca scolerul. Ma gandesc ca n-o fi greu sa respecti si legea si sa faci si lucrurile mai usoare. In alta ordine de idei - ce porci e politistii astia, ei te pune pe tine, care esti un mare smecher care abia ai terminat liceul, sa faci parcari laterale ca sa poti sa conduci a seizu lu tati. Pai la ce-ti trebuie tie parcari laterale si in general sa stii ce-i aia trafic, ca you oricum esti un smecher si dai audi-ul p'o roata. Cat despre: eu nu voi merge cu motorul, vreau doar sa iau permisul sau eu iau permisul ca sa ma plimb exclusiv pe motoare roz asa ca examenul ar trebui sa-l dau pe un motor roz, de ce nu va faceti voi tara voastra, a motoarelor roz si a turelor singuratice, ca sa nu va mai abereze legiuitorii cu ordonante din astea stupide...
  13. Bine v-am regasit, ce-mi place subiectul, vai! Ca sa fiu in consens cu cei care mi se par cam bombalai in ceea ce sustin, propun sa se simplifice si examenul de B, C, D, Etc si cel de mecanic de locomotiva si macaragiu. De exemplu, mecanicul de locomotiva sa stie doar sa iasa cu trenul din parcare, in rest se descurca el ca doar merge pe sine. Macaragiul trebuie, nu-i asa, sa ridice niste chestii asa ca sa-i puna doua sacose de mere in carlig si daca e in stare sa le ridice trei metri, sa treaca. In acelasi mod, examenul moto sa se dea pe bicicleta iar proba de foc e sa mergi fara sa pedalezi, ca doar la motocicleta nu pedalezi, nu? Si nici macar sa nu trebuiasca sa mergi drept. De fapt, sa nu trebuiasca nici macar sa mergi tu. In alta ordine de idei, romanul s-a nascut cu dreptul primordial de a face ce vrea pana lui iar daca se da o lege care-i "ingradeste" "dreptul" de a se da pe motor de 1000 la 16 ani, se duce la CEDO. Dar pana se duce la cedo, mananca tot felul de chestii onlain. Chit ca pare a fi facuta pe genunchi, legea asta e un inceput bun. La fel de buna ca initiativa ar fi aplicarea legilor deja existente cu dosare pentru condus fara permis, cu suspendari cand o arzi 150+ prin oras, etc. Ce mai faci manutza, nu ti-a fost dor de mine?
  14. Tank

    Off-topic

    http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-18920294
×
×
  • Creează nouă...