-
Număr conținut
346 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Pe peste tot.
-
Carnet moto din
2007
-
Motocicleta
neagra si rea.
Informații profil
-
Interests
doua roate si doua tzatze.
Ender28's Achievements
Newbie (1/14)
-
.
-
Accidentatule ai facut o mizerie. Ai cedat , te-ai umilit si ai pus vietile altora in pericol . Pe scurt.
-
In cazul de fata nu conteaza ca-i autostrada sau nu. Motociclistul avea un atelaj pe care nu mergea cu mai mult de 100kmh , mosul probabil mai incet sau pe la viteza aia.Daca erau pe drum national o patea oricum. De altfel mosu s-ar putea sa nu mai fi vazut in viata lui autostrada si la varsta aia sa nu-si mai aduca aminte nici macar cele mai elementare reguli de circulatie. Cristi D. Bun. Si-a dat sufletul pe un drum european.
-
Felicitari pentru prezenta de spirit si insanatorisire grabnica. Doua deshte si o glezna sunt consumabile e ca si cand n-ai patit nimic si ti-a tavalit unu motoru in parcare.
-
Lev Tolstoi spunea intr-un roman al carui nume in scapa ca Legea condamna si pedepseste actiuni si fapte incadrate intr-o marja juridica foarte stramta si in felul acesta justifica actiuni si fapte in afara marginii respective. Cam asa e si cu accidentele astea. Esti treaz , esti in deplinatatea facultatilor mintale , n-ai cazier , comiti o infractiune prin care iei viata cuiva fara premeditare si scapi. Solutia ochi pentru ochi nu merge ca am trai intr-o lume plina de chiori dar o petitie pentru inasprirea pedepselor ar fi de bun augur. Uite , eu de exemplu cred ca daca te faci vinovat de un accident de circulatie iar prin acesta ai luat viata cuiva sau i-ai adus vatamarari corporale grave ar trebui sa-ti fie suspendat dreptul de a conduce pe viata. Daca ai taiat linia dubla continua in trecut o sa o tai si in viitor si mai nenorocesti pe cineva. De ce sa sufere altii pentru indiferenta ta asupra vietii ?
-
Acum ceva ani pe A2 am oprit intr-o benzinarie sa alimentez si sa bag o tigara. O femeie a venit la mine si mi-a oferit un biscuite si un suc. Mi-a zis inainte sa-i pot multumii " spune bodaproste si ai grija de tine". Atunci am inteles ca familile , prietenii , toti care au o legatura cu omul pasionat de motociclism se leaga de pasiunea celui decedat. Ca atat mai ramane. Este foarte frumos ce ati facut si va felicit. Sa-i fie tarana usoara.
-
Eu cred ca ai o problema cu alcolul sau cu etnobotanicele. Ceea ce nu-i un rau in sine numai ca nu ti-ai gasit locul sa-ti defulezi micile iesiri de glorificare. Mai Comisare chiar lasam asa pe toata lumea sa faca pe maimuta aruncand cu rahat printre gratile de la zoo ? Chiar si aici o ardem pe audienta ?
-
Vreti un film tare terminati cu prostiile hamericane. luati de aici film de actiune bun rau. Dar rau. Excelent ar fi daca l-ati vedea si pe primul din serie. Le gasiti pe piratebay. Tropa de Elite 1 si 2 : http://www.imdb.com/title/tt1555149/
-
Eu cred ca ar trebui sa se ia masuri mai drastice pentru iesirile astea pe campii atunci cand e vorba de topicuri in care un om si-a pierdut viata sau a fost accidentat grav. Ma gandesc la familia lui , la prietenii lui , la iubita lui care nu merita sa-i vada memoria intinata pentru satisfactia orgolioasa a cate unuia. E nedrept.
-
Sincere condoleante familiei lui Dragos prietenilor lui si logodnicei. Am avut ocazia sa stau de vorba cu Dexter si era un baiat de nota 10. Dumnezeu sa-l odihneasca.
-
Festina , ne stim de pe facebook dar nu pot sa-mi declin identitatea ca-mi iau bann instant. Deci , din experienta mea , poti sa te duci cu ce motor vrei tu unde vrei tu. Cu orice fel de motor. Vrei sa vezi capul bunei sperante calarind un scooter Vespa , o sa-l vezi. Tu chibzuieste bine daca vrei sa-ti vezi destinatia manjit de ulei si o luna dupa data pe care ti-ai propus-o sau daca vrei sa te bucuri de drum. Ai manii cu surubaraia si restaurarea , da-le frau liber mestesugind in garaj. Vrei sa faci drumuri lungi , ia o motocicleta moderna. Cand Che Guevara a plecat sa traverseze Anzii , peste tot se gaseau piese pentru un Norton 500 din 39. Daca ar fi plecat cu o comunista astazi n-ar fi iesit din Argentina
-
CAUCIUCURI - Totul Despre
topic a răspuns lui Ender28 în Alex_250EXCul Service si intretinere curenta
Mie mi-e lene sa verific presiuni asa ca umflu la valoarea maxima data de producator ,merg incet o perioada , apoi mai tare , apoi dupa 2 luni ies din oras pe curbe si vreun an mai tarziu le schimb. N-am bagat presiune in viata mea intr-un pneu. Ce-i drept dupa ce am trecut de la niste Mtezelere cu 15mii k pe ele la unele noi era sa ma duc in cap in prima jumatate de ora pentru ca mobra chiar voia sa ia curbele cum trebe La motoare eu aplic legea personala cum ca uleiu trebe schimbat la 3000 si cauciucele cand intri in intersectie pe rosu.- 4.236 răspunsuri
-
- toate anotimpurile
- asfalt
-
(și 5 alții)
Setat cu taguri:
-
Bine punctat. In orice caz , nituri , vopsitorie , tinichigerie si chituiala se face cu 5-6 milioane daca esti descurcaret. Si in banii astia intra si zgarieturi si rezervor infundat si tot. (nu ma refer la preturi de bucuresti) . Cat despre pozitie , subscriu in totalitate. Mai voiam sa adaug ca dupa 2005 singura motocicleta pe care as cumpara-o din clasa asta ar fi zx10. Fara amendamente. Singura
-
Am un prieten care a facut 30 de mii de km cu o kawa 636 intr-un sezon juma si a schimbat bateria si cauciucurile. Asta apropos de fiabilitate. Acu direct la subiect , lasand prostiile astea cu "honda-i honda si orice altceva e dacia papuc" : 636 e mai lata , e un dram mai puternica , piese se potrivesc de pe amandoua cu ceva exceptii la motor (garnituri etc) , iti insira R6'le sau hondele daca visul tau e sa ajungi prin stalpi , este exceptionala pentru stunt (intreaba-l pe Lamaie care are un beci plin de piese si numa d'astea arunca prin tufe ) Minusuri : se da repede pe o roata , piesele sunt mai scumpe ca la altele ca nu se omoara multi pe ele , consuma cat consuma . Plusul cel mai mare este ca poti sa o folosesti in touring datorita dimensiunilor. Dupa 2005 toate SS sunt jucarii asa ca nu mai conteaza dar pana in anul ala , inclusiv , poti sa mai tragi un drum de 500-700km si sa mai ai oua si incheieturi. Baga ulei la 3-4 mii , benzina buna , nu-ti bate joc de ea in viteza intai toata ziua la 40 de grade si ai cuvantul meu si al oricaruia care stie cate ceva de motoarele astea ca imbatranesti cu ea. Succes la ales !
-
Sunt cazuri in care au fost suspendate permise pentru infractiuni sesizate in parcari detinute de privati si sunt cazuri cand au fost contestate. Definitia drumului este ambigua in Codul Rutier. Dupa argumentatia ta daca iese tirul de pe spatiul carosabil , intra la tine in curte si da peste tine , nu este o contraventie/infractiune pasibila de a fi inaintata spre procuratura de cei de la rutiera. Dar , ok , sa zicem ca intradevar aeroportul nefiind un spatiu deschis circulatiei autovehicolelor nu se incadreaza la drum public si nu se aplica prevederile codului rutier. Atunci vatamarea corporala grava nu mai este inaintata de rutiera ci de criminalistica sau mai stiu eu cine. Urmarirea penala incepe oricum. Cat despre pedeapsa pentru neoprirea a semnalele agentului de circulatie si pedeapsa de la 1 la 4 ani , am specificat in mod clar ca era proiect de lege si nu stiu daca a trecut de parlament. O idee buna de altfel. In definitiv opinia mea n-are nici o relevanta si promit ca-i ultimul meu post pe topicul asta , cu amendamentul ca sunt dezamagit de atitudinea colegilor motociclisti referitoare la aplicarea legii