Sari la conținut

Zimbrutza

Super Membru
  • Număr conținut

    2.024
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    Suzuki GSX-R 600 k4
  • Numar Moto
    B 299 ADX

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Suzuki GSR 600
  • Interests
    Racing

Vizitatori Recenți Profil

2.008 citiri profil

Zimbrutza's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. ) eu nu urmaresc fenomenul dar imbecilul asta e o clasa aparte. eh, banuiesc ca daca si-ar vedea de treaba lui nu ar mai face vizualizari.
  2. Eu am avut CSC cativa ani de zile pe GSR600. intradevar il dadeam pe la jumate ca si reglaj pe strada ca altfel depuneai ceva efort sa vireze. Pe circuit cand am mai intrat il tineam pe 2-3 clickuri fata de maxim si era ca pe sine. Foarte buna jucaria si iti da f multa incredere si senzatie de control. Eu l-am luat de la importator (Tibi Troia) si el mi-a zis ca nu merita RSC pentru muritorii de rand, nici nu simtim diferenta. Doar alde Choy sau Cazacu sa faca diferenta intre ele. Asa ca am mers pe mana lui. Pe vremea aia era ceva diferenta de pret.
  3. Vestile sunt ca Ferrari l-ar dori pe LeClerc in locul lui Kimi
  4. cam nasol pentru Verstappen, ca oricum Ricci se cara...
  5. Foarte frumoase schemele de culori anul asta. Dar observ ca Torro Rosso are shark fin?! Parca erau interzise
  6. Nu ma bagati la mijloc pe ca mie 'ambitia imi depaseste talentul' Eu nu pot sa opresc in 6m decat daca dupa 6 metri dau de pom. N-am incercat desi consider ca sunt destul de ok pe frane. SONYC, ideea cu forumul asta e ca unii oameni poate se exprima mai acid, unii sunt mai aroganti iar altii poate nici nu-i intereseaza sa dea un raspuns sau sa intre aici. Iar altii scriu foarte elegant si frumos pe forum dar cand ii vezi pe strazi, sunt adevaratii satanisti - violatori de babe. Nu vreau sa dau nume Daca tu ma dai ca exemplu, eu il dau exemplu pe Limpta. 'Asul' cum ii zici tu. Ultima oara cand ne-am vazut a stat vreo juma de ora sa imi explice (NU PE FORUM) sa las capul mai jos, sa ma 'scurg' pe langa motocicleta, sa franez mai putin si sa tin corner speed. Asta in timp ce statea atarnat de motoreta mea intr-un mod in care poate as ajunge si eu dupa 2 ani de yoga si de stretching. Si chiar i-am urmat sfaturile desi pt mine e nenatural inca, cu cat ma las mai in jos si mai in lateral nu ma simt la fel de in control, dar asta e problema mea de rezolvat. Ideea e sa preiei ce e util pt tine, sa vezi daca ce poti prelua de la altii te ajuta sau nu si niciodata sa nu crezi ca 'le stii pe toate'. Intotdeauna este de invatat. Intotdeauna se gaseste unul mai bun ca tine. Indiferent cum te numesti
  7. am precizat de 'spital' si de 'mers singur' in ideea in care in eventualitatea unui traumatism cu sau fara pierderea pierderii cunostiintei, ai nevoie de asistenta imediata. partea logistica cu recuperarea motocicletei este importanta, dar nu la fel de mult ca interventia rapida a unui medic De asemenea, mersul pe circuit si conceptul de mers complet echipat merg mana in mana. eu mi-am rupt piciorul cu ghete de curse si m-am ars prin combinezon de piele. Asfaltul doare cu cat zbori mai mult si cazi mai de sus sau la o viteza mai mare. Echipamentul din textil iar e degeaba, nu iti recomand sa il mai folosesti pe circuit. Nu vorbesc de mers neechipat pe circuit, nu exista asa ceva. Pe de alta parte am uitat sa iti mentionez ca 2.5 este foarte mult pentru mersul pe circuit, o presiune mai mica te ajuta sa generezi caldura in pneuri prin deformarea mecanica a acestuia. In contextul de fata, poate ar fi ajutat sa nu cazi deloc. Secundele se pot scadea atunci cand ai trasele corecte si pozitia corecta pe motocicleta, dar pana sa ajungi acolo trebuie antrenament si invatare constanta. Marquez merge de la 5 ani la curse moto! Spor pe mai departe.
  8. Felicitari pentru poveste si pentru drumetie. Cam sumarizeaza ce e frumos in motociclism in tura pe care ai facut-o tu. INSA, tu daca intri prima oara pe circuit pe o vreme total nepotrivita pentru mersul rapid (ma refer la temp asfaltului foarte scazuta) de unul singur si deja te intrebi care e recordul circuitului si cum mai 'scazi secunde', ai o mare problema de perceptie a realitatii si esti un candidat foarte bun pentru o cazatura, ceea ce s-a si intamplat. Rezultatul unei astfel de bravade gratuite este 1. sa constientizezi ca nu esti asa de bun pe cat credeai, 2. sa te sperii 3. sa privesti cu frustrare mersul pe circuit si eventual sa nu mai revii. Tu stii mai bine ce concluzii ai tras insa gandeste-te ca la Secuiesc esti departe de orice spital decent, nu exista salvare la circuit, nu ai cu ce te intoarce in caz ca bulesti mai rau mobra, exemplele pot continua... Eu iti sugerez sa revii pe circuit pe o vreme mai buna si sa iei totul pas cu pas. Te felicit inca o data. PS Recordul pe Tg Secuiesc e 1.01 Denis_SBZ aici pe forum.
  9. Bai eu nu inteleg care e treaba cu Massa. Nu vroia sa se retraga anul trecut? A mai stat un an ca a plecat Bottas, a fost ceva de genul: hai ma ca mai raman ca n-aveti cu cine, ati ramas in pom, treaca de la mine inca un an'. Acu ce face? Si-a dat seama ca de fapt inca mai vrea sa mai concureze?
  10. eu zic ca d-aia ai mucificat fata inainte, ca mergi cu ea desumflata-ish 2.0-2.1 rece cu supersport mai e cum mai e, dar 2.1-2.2 la asta mare si grea pare cam putin. mai trebuie sa sustina si toata inertia totala (autobuz+ pasageri+bagaje) cand franezi
  11. Sa vezi cand o sa pui cauciucuri cu adevarat moi.
  12. nu pare departe de adevar http://www.brembo.com/en/company/news/austin-circuit-formula1-versus-motogp 1.8G e maximul pe COTA, 5.7G formula 1 wtffff brembo clasifica 'hard braking areas' de la 1.4G incolo (pt motogp evident) http://www.brembo.com/en/company/news/challenging-tracks
×
×
  • Creează nouă...