-
Număr conținut
309 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Roman
-
Carnet moto din
2012
-
Motocicleta
Suzuki V-Strom
-
Numar Moto
NT10UMO
Informații profil
-
Motociclete detinute
Suzuki GSX600F, Suzuki DL 650 V-Strom
-
Interests
Moto, foto
Vizitatori Recenți Profil
Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.
Florin_Nx's Achievements
Apprentice (3/14)
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
Recent Badges
-
Well - tineti-va bine...: Adunare moto. "Alege moto rock". 40 lei intrarea. Muzica populara. Nu populara in sens de cunoscuta. Populara - folclorica. Hore, sarbe...din astea, cum sta bine unui roacker... In curand....cine s-o mai duce, probabil va avea parte si de-o ora de concert manelistic. Ca la nunta. Chiar acum, in timp ce scriu - curge o hora deosebita, chiar dupa ce-a cantat Masterpiece "Lux Aeterna". Superb.
-
Hernie de disc + enduro ?!
topic a răspuns lui Florin_Nx în Sergiu_SPul Discutii generale enduro si motocross
Posesor de 2 bucati hernii certificate (lombara si cervicala) de ceva anisori de-acuma. Din experientele mele (scapat deocamdata de operatie): - kinetoterapie, masaj - ajuta mult - la fel ajuta fizioterapia, se poate face si acasa, gasiti chiar si pe youtube - un aparat electrostimulator care stie TENS in casa ajuta inca din fazele incipiente ale unei crize - foarte eficienta este decompresia (o masa unde iti intinde coloana in zona afectata; departarea vertebrelor scade presiunea pe nervi si presiunea negativa poate chiar sa repozitioneze materia din discul spart inapoi intre vertebre). Varianta gratis pentru lombar este sa te atarni de-o bara si sa relaxezi muschii lombari - mare atentie insa - revenirea pe picioare trebuie facuta usurel. Pentru cervical exista niste gulere care se umfla si departeaza capul de umeri, nu le-am testat... - suplimente - Proflexon si altele asemanatoare in sarje de 3 luni/ o luna pauza. Suplimente de colagen. Asta cu suplimentele e pentru "de-acu` incolo", nu pentru momentele de criza. - plasturii cu capsaicina merg bine la crize. La fel caldura (dusuri si/sau patura electrica). Tot in perioadele de criza evitati statul in pat cu orele. Miscarea, chiar usoara, ajuta la depasirea mai rapida a crizei. - diclofenac pastile. Am reusit sa iau 2(doua). Dupa care, pe langa criza lombara, m-am procopsit si cu dureri atroce de burta plus diaree....Nu recomand experienta. - gabapentina are ceva efect (prescrisa). Dar e un drog destul de puternic, se incepe cu doze mici, apoi se creste concentratia...se mentine crescuta pe durata tratamentului, apoi se reduce treptat spre sfarsitul tratamentului. Si nu ai voie sa conduci. - osteopat nu am incercat, nu am prea mare incredere in pregatirea celor din Romania. Am urmarit, in schimb multe clipuri de peste ocean cu unii osteopati celebri care chiar fac treaba buna (cel putin asa reiese din clipuri si din comentarii) - reducerea la maxim(la 0 de preferat) a consumului de dulciuri. Crizele sunt de la nervi inflamati, dulciurile provoaca inflamatie...trageti concluziile. -
...si iar vedem pana prin Mai ziua si accidentul.... Coloanele astea de "constientizare" sunt niste prostii. Nu au efectul scontat (ba poate chiar efect contrar); in viitor, soferii in loc sa beleasca ochii vor actiona agresiv la adresa motociclistilor. Nu vad de ce se considera unii mai "altfel" - pana la urma exista o legislatie rutiera care e identica si care trebuie respectata de toti, soferi sau motocilisti. In loc sa se ciocneasca intre ei la parada, ba sa mai ramana si fara membre - nu mai bine mergea fiecare in treaba lui, la o plimbare de relax ?
-
A bruscat rau frana ala, de-a ajuns pe jos. Posibil incepator sau reflexe adormite de iarna care a trecut. Nici eu nu ma bag in defilari - intotdeauna se gasesc viteji care sa faca acrobatii in mijlocul paradei.... Oricum, nasol sa-ti incepi asa sezonul....
-
Strict la subiect - as zice ca la o masina SH oricum e loterie. Indiferent ca o duci in service sau o verifici cu un astfel de furnizor de servicii. Sunt argumente pro si contra pentru fiecare varianta. Service: - au posibilitatea de a verifica anumite lucruri mai amanuntit - nu neaparat o si fac. In plus, chiar daca exista probleme specifice unui model....nu vor recunoaste asta - pretul poate fi mai mic, sau mai mare (daca de exemplu, vrei sa intri mai mult in subiect si sa ceri test de compresie...etc) - "meseriasul" pe mana caruia incapi.....loterie. Verificator de profesie: - in general stiu punctele slabe; fac verificare in baza de date pentru daune majore, km manariti...etc. Pot verifica grosimea vopselei pe elemente pentru a determina cat chit are...etc - din pacate, pe parte de motor, cutie...nu prea pot sa te asigure ce treaba e 100% ok. - nu au interes in a proteja marca/modelul (vis a vis de probleme specifice) Oricum ai lua-o, oricat ai cheltui cu verificarie - nu ai nici o garantie ca masina nu se strica dupa 2 saptamani grav. Acuma, cand vorbim de buget de 2000-5000 euro - sa zicem ca nu ai pretentii majore si iti sumi cheltuielile suplimentare "in caz de...". Insa la bugetul vehiculat aici......eu as merge pe masina noua, cu garantia cea mai lunga, chiar daca e putin diferita de ce imi doresc.
-
Rares - dupa cum spunea - noi, astia un pic mai "vechi" am trecut prin varsta de 16 ani. Si da, si pe vremea noastra tot asa ne statea gandul - sa producem un banut, sa impresionam gagicile...etc. Bine pe atunci...mai cu bicicleta, asa.... Ideea e ca poti fi responsabil sau iresponsabil la orice varsta. Da, perioada adolescentei e mai predispusa la asta. Pe de alta parte poti sa patesti nasoale si pe bicicleta sau trotinete din astea la care nu iti trebuie permis. De asta ziceam ca permisul ajuta - indiferent ce conduci. Inveti regulile jocului.
-
Trecand peste greselile din exprimare, nu ar fi o idee rea sa faci scoala si sa iei permis. Priveste-o ca pe o experienta utila pentru viitor. Te va ajuta sa intelegi cum este legislatia vs traficul real, plin de salbaticie. Si da, motociclismul este periculos. La varsta ta, unde avem si o doza ceva mai crescuta de iresponsabilitate (e standard, toti am trecut prin asta) pericolele sunt exponential mai mari. Totusi - nu motoreta in sine e periculoasa, ci persoana care o conduce. Daca intelegi pe deplin ca orice plimbare are potentialul de-a te nenoroci pe viata, sau chiar de-a te ucide - si conduci ca atare, atunci e o experienta frumoasa, din care vei invata multe. Insa orice "vitejie" din proprie initiativa, sau la indemnuri "prietenoase" - te poate duce rapid spre ghips, tije sau chiar scaun cu rotile. Ia-ti permisul - apoi analizeaza bine si decide in cunostinta de cauza daca conduci sau nu. Daca decizi sa conduci - atunci: echipament full din cap pana in picioare, chiar daca te duci 100m cu motorul. Nu te va salva din orice situatie, dar te scoate din majoritatea celor cu potential de rani.
-
Rares, chiar daca tu crezi ca esti pregatit - nu esti. Ba chiar as putea spune ca inca nu esti suficient de pregatit nici pentru mers singur. Experienta aia de 2 ani pe bicicleta e 0. Asa ma simteam si eu pregatit in primul an de dupa permis - nu pentru mers cu pasager, dar pentru inclinari pe curbe...etc. Aveam peste 15 ani de experienta la condus auto si tot m-am accidentat. Noroc ca nu am avut si pasager. Pune-ti problema altfel: Esti pregatit sa-ti traiesti viata gandindu-te ca ai pierdut un prieten bun, din vina ta, pentru ca ti-ai supraestimat skill-urile? Sau - esti pregatit sa dai ochii cu prietenul tau la spital, imediat ce a primit vestea ca e invalid - pentru ca l-ai luat pe moto desi nu era(inca) momentul? Cand esti singur - aia e - raspunzi in fata constiintei doar pentru viata/integritatea ta. Cand iei pe altcineva, lucrurile se schimba. Nu-ti da nimeni de aici sfaturi rauvoitoare - majoritatea sunt motociclisti cu ani/zeci de ani de experienta cu si fara pasager, oameni care sunt inca aici sa povesteasca, in ciuda "razboiului" din trafic.
-
Sa "scape" ambreiajul oare? Trage frana de mana, porneste motorul, baga in viteza 1 si incearca sa pleci de pe loc. Se simt bataile? Masina pleaca de pe loc cu frana de mana trasa? Am uitat sa intreb - ceva scurgeri de ulei prin zona imbinarii dintre motor/cutie? Poate pierde ceva ulei pe la semeringul de la vibrochen sau lichid de frana pe la pistonul rulmentului de presiune - si a ajuns la ambreiaj....
-
Stai cuminte - e un gunoi. Am luat unul direct din mama China anul trecut. A functionat(oarecum) vreo 3 luni - dupa care mi-a secat bateria si a murit irecuperabil. Decat sa dai 300 lei pe ala...mai pune 700 si cumpara o alarma cu tracker starlink ebike - care mult mai versatila si mai sigura. Si ai si suport real. Eu asta am facut dupa ce am aruncat gunoiul...
-
Daca pe loc nu face oricat ai accelera - cel mai probabil, motorul e ok. Problema , asa cum ai descris-o pare sa fie de la motor pana la roti. Eu as incepe prin a face o echilibrare a rotilor fata. Apoi o verificare a rulmentilor de la rotile fata. Planetarele zici ca le-ai verificat - urmatoarea e cutia de viteze..
-
Suzuki V-Strom Dl 650/1000
topic a răspuns lui Florin_Nx în AS25ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Am luat eu, anul trecut cu 15.000 an 2006. Era ca din vitrina. 3800 a ajuns adusa prin fam. Biris. edit: A mea e 650... -
Suzuki V-Strom Dl 650/1000
topic a răspuns lui Florin_Nx în AS25ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
@Macsy - am incercat sa-ti trimit pe PM dar nu merge. Cauta Starlink e-bike pe google. -
Suzuki V-Strom Dl 650/1000
topic a răspuns lui Florin_Nx în AS25ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Am avut un tracker cumparat de pe aliexpress, I-track se numea parca. A tinut vreo 2 luni pana s-a stricat. Tind sa cred ca mi-a luat si bateria cu el ca prea s-au intamplat deodata. In lumina experientei neplacute, m-am ambitionat si-am luat o alarma cu tracker - vinde un baiat si pe aici - facuta in Israel, cica. Scumputa, dar merita. Dupa vreo 3 saptamani cu alarma armata - motorul a pornit instant. Nu e chiar perfecta, uneori raspunde mai greu la dezarmare daca e activata - insa are niste chestii interesante: daca e miscata sau inclinata motocicleta, suna o perioada alarma, apoi tace - insa continua sa trimita sms-uri la greu cu pozitia si nu se opreste pana ce n-o dezarmezi - super chestie in caz ca chiar ti-o fura poti vedea in timp real traseul pe care il are. Plus consumul extrem de redus.... -
Suzuki V-Strom Dl 650/1000
topic a răspuns lui Florin_Nx în AS25ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
A incercat cineva sa puna baterie mai inalta la V-strom 650? Cea standard are 130mm - ma intreb daca ar incapea una de 145 mm.