Sari la conținut

piggy

Membru
  • Număr conținut

    136
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Profil

  • Sex
    Not Telling

Vizitatori Recenți Profil

1.080 citiri profil

piggy's Achievements

  1. Salut, văd că Pintilescu s-a lăsat de instructaj pentru categoria A, deci opțiunea Auto-Diana pică. Ce alte școli decente pentru A în Suceava știți? Merci!
  2. Drumul Panaci-Bilbor nu este asfaltat, doar Panaci-Glodu. Pasul ala dintre Glodu-Bilbor a ramas "forestier".
  3. Pentru portabilitate se mai poate folosi un liftstick (care e cam scump) sau ceva DIY din bara filetata + întinzător + capete sudate + imaginatie.
  4. Chiar așa, Sucevița-Palma-Ciumîrna e mai fain ca TR și îl poți prelungi peste Trei Movile spre Sadova. Drumul nu-i grozav, dar nici Rarăul nu-i (s-a stricat după iarna asta + mult pietriș și nisip). http://distanta.ro/sucevita/sadova
  5. Trans Rarăul e supra-apreciat de mulți, nu-i comparabil cu Trans Alpina sau TF, deși văd că toți le pun la un loc. Dacă ești în trecere pe aici, e ok, fă-l. Pentru puținele priveliști merită să-l urci din Pojorîta spre Chiril și nu invers. În vîrf poți să faci un mic ocol prin zona Pietrelor Doamnei (lași moto la hotel și mergi pînă la pietre pe jos, de exemplu). Aici e drumul http://distanta.ro/pojorata/chiril . Ceahlăul nu-i în Bucovina, există acolo un drum „axial” despre care, însă, nu știu nimic acum. Prin zonă ar mai fi interesant Trans Călimani, dar cu băgare de seamă că-i bolovănos (pretabil pentru dual-sport) și probabil înghețat în perioada asta.
  6. Salut, gasesti chestii despre tehnica offroad, utile, aici: http://crosstrainingenduro.com/index.htm ...sau direct pe canalul Youtube, clipurile grupate pe nivelul cunoștințelor: 1. Basic - 2. Intermediate - 3. Advanced - Mai poti lectura si asta: https://www.bestrestproducts.com/p-341-how-to-ride-off-road-free-download.aspx
  7. Da, corect. Nu prea stiam functiunile/diferentele dintre o simpla pagina si un grup. Am facut, e aici https://www.facebook.com/groups/enduroadv/ .
  8. Salut! Te notez si cind fac o tura incolo te anunt. Morriss e si el din VD (vezi topicul cu discutia despre drumul VD-Borsec), poate facem niste iesiri impreuna. Deocamdata sint in revizie. Din cauza ca postarile succesive pe un topic ale aceluiasi user nu se marcheaza ca postare noua (deci noile mesaje sint aproape invizibile pentru cei care au citit deja topicul), hai sa tinem legatura cumva si pe o pagina de FB (sau grup FB). Va invit aici https://www.facebook.com/enduroadv/ sa programam iesirile si ideile de ture. Pentru cei din Suceava, le propun o tura de relaxare de 40km in apropierea orasului doar pe "dirt roads" agrare, cu peisaje, viteza, iepuri, lebede. Harta aici: http://www.mopedmap.net/ro/route/3463640-fielduro-vulturesti-40/ . Film scurt aici: Daca vreti sa iesim impreuna cindva intr-o seara pe un traseu de genul asta, anuntati-ma.
  9. @wawessh, mi se pare greut 990-ul tau, in contextul tavalirilor si necesitatea de a-l ridica de pe jos. De exemplu cu XT-ul, la inaltimea mea de 1.65m, o dau cu cracii in sus aproape la fiecare iesire (sincer nu-mi amintesc tura mai lunga pe dirt in care sa nu fi cazut de pe loc sau la viteza mica). Deci am de ridicat ceva, dar e drept ca mai am de lucrat mult si la asa-zisul `skill' (poate as mai reduce din prabusiri). As vrea si eu ktm, dar poate 690 sau chiar 450. In fine, asta e alta discutie, daca e. Cit despre oportunitatile economice din zona asta, ceva decent doar cu mult noroc sau un serviciu care nu depinde de locatie neaparat (programare, grafica, etc). Spor la treburi si reintrarea in forma. @moriss, OK, suna bine si sper sa pot face cit mai multe ture incolo. Cam ce lungimi au traseele? Merci!
  10. Aha... Prin Dirmoxa am fost de mai multe ori, acum drumul e bun (inainte sa refaca tronsonul Paltinis - Dirmoxa, albia riului si drumul ocupau acelasi spatiu, 2in1). Ce nu-mi place e zona mai dinspre Neagra-Brosteni, cu milioanele de gauri si gaurele (devine obositor sa le tot ocolesti). Ruta cu manastirea mi s-a parut cam abrupta, n-am avut curaj s-o fac... De fiecare data am ajuns tirziu in zona aia si nu m-am mai aventurat. Virfurile de pe traseul cu harta Borca-Glodu nu prea au drum, aia e problema. Se vad niste poteci pe acolo, dar naiba stie cum se prezinta la fata locului. Parca m-as baga... intr-o perioada mai secetoasa. Ne intilnim undeva, cindva, sa incercam (stiu ca nu esti din zona, dar... daca vii)? Poate mai gasim si alte locuri de `treierat' pe acolo. PS: Cam ce greutate are 990ADV, de curiozitate?
  11. Fain, in starea asta (ca in film) era drumul si in noiembrie, cu ceva noroi ici-colea, in special pe coborirea spre Glodu. Pentru dual-sport eu il consider drum bunicel, dar fiecare cu propriul sistem de "notare". Tocmai ce mi-a facut cu ochiul un alt traseu din zona, Borca-Glodu, harta: http://www.mopedmap.net/en/route/3462259-borca-glodu-connection/ . Semne de intrebare intre km 16-19 si 31-35, adica pe cele doua virfuri. Ati fost in zona? Repede, ca pun steagu'!
  12. Luati orice informatie cu oarece rezerve. Conditiile difera mult de la an la an sau chiar intre perioade de citeva luni. Drumurile alea servesc si exploatarile forestiere din zona. Daca ati vazut un film sau poze in care drumul arata ca-n palma, nu mizati ca o sa-l gasiti tot asa. Noi am trecut pe acolo in noiembrie 2015 (Bilbor-Glodu) si drumul a fost chiar OK. ( N-am filmarea ca mi s-a rupt alimentarea la camera in cazaturile pe gheata din Calimani )
  13. Site-uri: http://www.kronaumoto.ro/ sau https://www.louis.eu/ direct. Ar mai fi si http://www.fc-moto.de/en_GB (uneori fac faze, trimit tirziu sau deloc). Mai sint si altele... https://www.google.ro/search?q=magazine+echipament+moto+romania+site:www.motociclism.ro&num=20&safe=off&client=opera&hs=Oij&sa=X&ved=0ahUKEwjA2JeApPrKAhXBWywKHVYtCLMQrQIIRCgEMAI&biw=1235&bih=641 .
  14. Cred ca asta a fost cea mai sincera si utila informatie pe care ai oferit-o pina acum. Am inteles ca intrebarile care vi se adreseaza sint rascoliri in rahat si ca oricine are tupeul sa va puna intrebari e circotas si plictisit. Voi ii doriti numai pe cei care au suficienti bani sau experienta ca sa nu puna intrebari. Apoi iei niste chestii spuse aici pe care le scoti din context si le folosesti ca pirghii sa arati cit de roman sint eu. Epic. Si nu mai adu in discutie site-ul, afisul, formularul, ca de acolo au plecat intrebarile. Uite ca pina la urma m-am lamurit.
  15. Ok, am ales forumul pentru ca astfel nu eram singurul care putea beneficia de informatiile cerute. De ce sa nu fiti transparenti? De aici pleaca toata discutia... si de la faptul ca-s prea sarac ca sa nu fiu cusurgiu. Modelul vostru e cel putin ciudat si sa explic de ce: cei cu masini de asistenta care vor cazare vor plati si ei benzina voastra, desi ei n-au nevoie de ea; cei care au nevoie de benzina, dar n-au nevoie neaparat de cazare, vor plati si cazarea doar pentru a beneficia de benzina. Sa zicem ca oricum toti vor cazare, iar cei cu masini de asistenta nu se uita la 80 de euro in plus pentru o benzina de care n-au nevoie. Imi mentin parerea ca era mai bine sa separati costurile, sa nu vina cazare+benzina la pachet. E posibil sau chiar probabil sa-mi scape niste lucruri si sa n-am dreptate, sau sa am partial. In fine, nu mai insist.
×
×
  • Creează nouă...