Sari la conținut

MVA

Membru
  • Număr conținut

    440
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    A1 din 2008/ A 2010
  • Motocicleta
    BMW R1250GS Adventure; KTM exc300tpi

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha xt 125 2007, Suzuki sv 650n 2003, Honda cbr 1000rr 2006, Yamaha X-max 250ccmKTM 1190 adventure, KTM 1290 SuperAdvS, Beta 300rr, Husqvarna te300i

Vizitatori Recenți Profil

1.452 citiri profil

MVA's Achievements

  1. scuze, nu stau pe forum. aproape 36.000km
  2. Vand BMW R1250GS ADVENTURE- primul proprietar pret: 19.000eur negociabil Bucuresti, sector 1 Vlad-0748675381 Garantie 5 ani, pana in martie 2026 -vine la pachet toate cele 3 cutii aluminiu -modelul cu incalzire in sezut, atat pilot, cat si pasager -am atasat ultima poza cu toata configuratia de fabrica In plus, este dotata cu: -protectii radiator -protectii cardan -protectii cilindrii (nemontate) -extensii handguard (nemontate) -stabilizator parbriz -inaltatoare ghidon -cutiile laterale aluminiu Motocicleta se afla intr-o stare impecabila, fara nicio problema. Este in leasing. Exista posibilitatea preluarii leasingului sau varianta de a incheia inainte de termen si a achita toata suma viitorul proprietar. Sunt dispus si la schimb, doar cu Ducati Multistrada 1260s sau Enduro, doar in aceeasi stare ca si motocicleta pe care o vand.
  3. INCREDIBIL:))))) sa precizez ca 1290u avea nu mai mult de ±400km pe odo? 1-2 zile de la showroom sa traiasca don'primar!
  4. a venit vremea sa schimb gumele...ce recomandati? merg 90% pe asfalt. moementan am continental trialattack2 si am fost f multumit...insa am vazut ca mai sunt si alte variante. mersi
  5. senzational ce ati facut! imi poti spune te rog ce sistem de comunicare ntre voi ati folosit? caut si eu ceva cu care sa comunic cu pasagerul la drumuri lungi. da.mi o parere despre asta pe care il ai tu. mersi
  6. am avut eu pe cbr 1000 rr....o improvizatie...asa luasem motoru....nu stiu cat de ok era pt ca eu le-am refacut urgent: din cate stiu acum, semighidoanele se prind sub jugul furcii. fostul proprietar scosese jambele furcii si prinsese semighidoanele deasupra furcii. eu am mers vreo 200km si a fost ok, la prima ocazie le-am pus la loc. plus pe confort...insa MARE minus in oras....nu puteai vira la maxim pt ca loveai in rezervor fiind mai sus. personal, nu as da 300$+ pt semnighidoane
  7. da...ma sperie gradele cu minus...distractie placuta, oricum, sa dai un review despre tarseu, il fac la primavara
  8. m.as baga si eu, insa nu stiu ce sa zic de vreme
  9. salut! de curand am achizitionat si eu un 1190 adventure cu carene de R. totul perfect pana acum, deja am facut 1200km. o intrebare: voua va consuma ulei? mie mi-a mancat aprox 100ml in astia 1200km...dar recunosc ca am tras ceva de ea...inclusiv mers constant 200.
  10. chiar atat de proaste sa fie butoanele alea? am citit ca se strica in draci...dar sa fie deja 3 in 1 an jumatate?
  11. deci sa inteleg ca asc este sub sistemul mtc de la ktm? asta e pe siteul ktm: MTC (MOTORCYCLE TRACTION CONTROL)The Motorcycle Traction Control (MTC), a lean-sensitive traction control system, reacts immediately if the rotational speed of the rear wheel is disproportionate to the riding situation. In a matter of milliseconds, MTC reduces the engine output with an extremely smooth, barely perceptible intervention at the throttle valves, until the system has reduced slippage to optimum proportions for the selected ride mode and current angle of lean » Post actualizat in 17 Oct 2016 19:18 cred ca este acelasi lucru...
  12. @pppandrei. de ce nu mergi cu el la bmw? poate ti-l fac pe garantie...daca mai e vorba de asa ceva mai am o nelamurie: care e diferenta intre ASC (disponibil pe GS) si DTC disponibil pe S-uri, k1600 si cateva R. din cate am citit pe net, dar nu am inteles nimic clar pt ca am vazut mai multe opinii: varianta 1: DTC este mai bun pe pista, ASC mai bun pe strada varianta 2: DTC este noua varianta, ASC este cea veche varianta 3: DTC vede cand motocicleta este inclinata si te ajuta, ASC nu te ajuta decat atunci cand e dreapta. nu am reusit sa ma lamuresc exact ce e cu ASC asta... intrebarile mele: 1-daca intrii in curba, prea tare si pierzi aderenta pe fata/spate, te ajuta? 2-daca la iesirea din curba accelerezi prea brusc si pierzi aderenta pe roata fata, te ajuta ASC? 3- sau sistemul este doar pt a impiedica roata spate sa derapeze la accelerarea in linie dreapta, cand motoreta nu e inclinata?\ Ce face ASC? Ce face DTC?
×
×
  • Creează nouă...