Jump to content

MVA

Membru
  • Content Count

    435
  • Joined

  • Last visited

About MVA

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    A1 din 2008/ A 2010
  • Motocicleta
    KTM 1290 SuperAdventure S; BETA 300RR 19

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha xt 125 2007, Suzuki sv 650n 2003, Honda cbr 1000rr 2006

Recent Profile Visitors

930 profile views
  1. INCREDIBIL:))))) sa precizez ca 1290u avea nu mai mult de ±400km pe odo? 1-2 zile de la showroom sa traiasca don'primar!
  2. salut! un nr de telefon se poate? as . vrea sa iau o pereche
  3. Topcase OEM KTM foarte putin folosit, impecabil. Are montat suport lombar pasager. Vine la pachet cu placa de prindere pe motocicleta si suruburile de prindere. Compatibil cu orice KTM adventure 2013-2018. Butucul se “reprogrameaza” pe cheia motocicletei. Pretul este usor negociabil. Prefer predare personala Bucuresti, zona aviatiei. 320 eur 0748675381-Vlad
  4. a venit vremea sa schimb gumele...ce recomandati? merg 90% pe asfalt. moementan am continental trialattack2 si am fost f multumit...insa am vazut ca mai sunt si alte variante. mersi
  5. senzational ce ati facut! imi poti spune te rog ce sistem de comunicare ntre voi ati folosit? caut si eu ceva cu care sa comunic cu pasagerul la drumuri lungi. da.mi o parere despre asta pe care il ai tu. mersi
  6. doamne....nu am negat ca nu sunt probleme. e evident ca sunt probleme...dar sunt de parere ca problemele apar la masinile cu foarte multi km, masinilor care se cumpara la noi "impecabile" cu "150.000km" la 12.000eur. Si in caz de are ghinionul de a lua o astfel de masina "impecabila" si va avea probleme sau ii va fi teama de problema distributiei....exista o rezolvare prin a o schimba cu 3000 lei (suma care nu ar trebui sa fie atat de mult daca iti permiti o masina marca premium) si cu asta am terminat ca nu are niciun sens. sper cel ce vrea sa isi cumpere masina sa fie norocos, sa aleaga
  7. dai 3000lei si schimbi distributia si esti linistit
  8. serios? asta nu stiam
  9. linistiti-va putin cu problema cu distributia motoarelor n47. daca vei cumpara o masina ok, cu km decenti...nu ti se va intampla absolut nimic. sunt pe un grup de fb de e90 si toate masinile de acolo sunt rupturi...km multi...aduse de samsari..etc. personal detin un e90 lci 320xdrive 184 cp. are 130mii km in prezent....si de la 0 pana acum mers numai in blana cu ea, (avand schimburile de ulei la 12mii km facute) si nu are niciun fel de problema. si ok...daca ai probleme...dai 3000/3500 pe distributie si te mai tine inca pe atat cel putin. masinile bmw sunt extraordinare.... » Post
  10. eu am bmw diesel 320 si producatorul recomanda schimbul de ulei la 24mii km sau 2 ani.....eu il fac la 10-12 mii si in principiu, nu apuca 1 an...cam 9-10 luni. citisem undeva ca pt a se incadra in normele euro 5...se ia in calcul si intervalul de schimb al uleiului...
  11. am avut eu pe cbr 1000 rr....o improvizatie...asa luasem motoru....nu stiu cat de ok era pt ca eu le-am refacut urgent: din cate stiu acum, semighidoanele se prind sub jugul furcii. fostul proprietar scosese jambele furcii si prinsese semighidoanele deasupra furcii. eu am mers vreo 200km si a fost ok, la prima ocazie le-am pus la loc. plus pe confort...insa MARE minus in oras....nu puteai vira la maxim pt ca loveai in rezervor fiind mai sus. personal, nu as da 300$+ pt semnighidoane
  12. da...ma sperie gradele cu minus...distractie placuta, oricum, sa dai un review despre tarseu, il fac la primavara
  13. m.as baga si eu, insa nu stiu ce sa zic de vreme
×
×
  • Create New...