Sari la conținut

ItsiBitsi

Membru
  • Număr conținut

    37
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    BMW F800GS 2010

Informații profil

  • Motociclete detinute
    BMW F650GS Dakar 2000

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

ItsiBitsi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Salutare De vreo 2 zile incoace am o problema la motocicleta. Simbata i-am turnat niste benzina si a inceput sa se comporte straniu. Intre 2500 si 3500 de RPM-uri cind deschid acceleratia raspunsul moto e "lenes". Am senzatia ca motorul este subalimentat cu benzina. Dupa ce trece de 3500 comportamentul e OK. Mi se para ca iaras am probleme cu pompa de benzina (anul trecit prin august am schimbat pompa). Deasemenea dupa schimbarea pompei de anul trecut a crescut consumul. Cu pompa original, circulind prin oras cu un plin faceam 270-280km. Cu pompa schimbata - maxim 230-240. Poate cineva sa-mi recomande o pompa auto care ar fi OK pentru F800GS 2010 si un mester care sa o schimbe (nu mototehnica / hub - ultima servisare la ei ma dezamagit). Multumesc Dragos » Post actualizat in 18 Jun 2018 10:08 Am rezolvat problema - pompa de benzina era defecta. In imaginea de mai jos se poate vedea reparatia facuta de Mototehnica - au sudat pompa in loc sa o schimbe. Si mi-au luat pentru procedura 480 Ron. Cu 138 de Roni am montat singur o noua "Bomba" electrica. Moto functioneaza OK.
  2. Salutare Poate cineva sami recomande un mecanic bun pentru a alinia furca ? Sa foloseasca metoda data si sa o alinieze fata de mine.As putea si eu sa o aliniez dar nu am cheie dinamometrica.
  3. Salutare La servisare mea aparut surpriza de mai jos. Nu are cineva intimplator o jamba stinga in plus pentru un F800GS 2010 sau stie de unde as putea procura una second hand ? Din pacate pe ebay se vind ambele picioare furca ca set. Eu am nevoie doare de partea de jos a piciorului sting. Piesa BMW cu nr. 31 42 7720051.
  4. Salutare Vind un set de crash-bar-uri SW-Motech in stare buna. Pret : 200 RON.
  5. Multumesc pentru informatie. La F800-ul meu semnalizatoare si becul de frinza/pozitie e deja cu LED - se vad foarte bine pe timp intunecat.
  6. Acelas bec se foloseste si pe faza scurta si pe lunga ? Pe Louis vad doar un bec H7 12v 55W Phillips X-Tremevision Mot.
  7. Se poate cumva de upgradad lumina de drum pentru F800GS doar prin schimbare de bec ? Am mers cu moto noapte - lumina de drum e foarte slaba pentru a circula chear si cu viteza reglamentata de 90km/h in afara localitatilor nemaivorbind de videze mai mari. Nu vreau lumini externe - doar sa schimb becul ca sa pot circula in siguranta noaptea.
  8. In privinta cumpararii si transport din Italia iti recomand pe Cosmin (cos75mari@yahoo.it). El mea cumparat un F800GS de acolo. Toate serviciile mau costat 550Euro (acte,transport, servicii). Moto o aduce pe platforma. Platesti moto cind ajunge la destinatie. El iti face toate actele necesare - iti ramine doar sa treci pe la RAR si politie. Iti recomand niste crash-bar-uri si un scut. Crash-bar-uri OK au Heavy Duties (sau daca vrei am unele de la SwMotech care nu le folosesc - 200 RON). Scut - am vrut unul negru. BMW nu are scut negru.
  9. ItsiBitsi

    GPS MOTO

    Multumesc pentru raspuns. Il vreau pe asta de la Touratech din cauza mecanizmului de prindere care vine cu 390. Vreau sa stea cit mai bine atasatat pe moto. Combinat cu acesta cred ca rezolva problema caderii accidentale de pe moto.
  10. ItsiBitsi

    GPS MOTO

    Salut Vreau si eu sami eau un GPS. Mam decis la Garmin 390LM Europe. Zumo 390 Touratech. Am 2 intrebari in privinta lui: 1. Se vede OK in zile insorite ? 2. A avut cineva experienta cu Touratech si GPS-uri in cazuri de defectiuni ? Daca se strica trebuie sal trimit inapoi in Germania sau il pot repara undeva in Romania ? Multumesc.
  11. Am dat jos crash-barul - na rezolvat problema. Iam zis lui Tiberiu despre vibratie - el zice ca e OK sa vibreze asa. Eu consider ca nui OK si din cite tin minte pina la montare nu vibra in halul asta. Din aceasta cauza as dori sa vad alta motocicleta. Am incercat sa iau de la test una de la BMW dar F800GS-ul lor de test curent se plimba prin tara pe la alte show-roomuri si o sa fie disponibil abea la mijlocul lui iulie.
  12. Salut. Dupa ce am montat niste crashbar-uri pe moto mea aparut niste vibratii de frecventa inalta (ca un tremur) in toata motocicleta. Crashbarurile la montare leam cam fortat. Nu am folosit distantierele ce au venit cu crashbarurile deoarece meau parut ca au diamentrul prea mic. Am folosit pe cele de la crashbarurilre deja instalate care care aveau diametrul mai mare. Nu e o problema de roti - vibratiile apar chear si cind moto e in neutru si o turez. Daca pina la montare la turarea motocicletei "gidilitul" din scaun aparea pe la 5500 turatii, dupa montare deja pe la 3500 vibreaza si cu cresterea turatiilor situatia devine tot mai rea si mai rea. Deja pe la 5500 simt puternic vibratii si in sa, si in ghidon, si in scarite (chear si cu insetiile de cauciuc). Daca are cineva un F800GS prin regiunea Bucuresti vas ruga sa ma contactati sa vad daca si alte moto au aceasta problema. Vreau sa determin daca e problema la moto mea sau e o problema generica la F800GS. Tiberiu imi zice ca e OK sa vibreze. Eu consider ca nui normal cum vibreaza ea. Am facut vreo 100km inainte de montare si nu tin minte sa vibrat asa de tare. As vrea sa vad alta moto ca sa fiu sigur ca am o problema si daca ma duc la un mecanic sii zic da motorul jos sa am cu ce argumenta. Telefonul meu +0740876075, Dragos Multumesc
  13. Salutare. Am neveoie de un set nou de cauciucuri pentru un BMW F800GS. Ma intereseaza aderenta pe asfalt uscat, umed si pe drumuri forestiere uscate - 80/20 road/off-road. Ma gindeam la un Metzeler Tourance. Singurul lucru care imi da dubii e fata - are index de viteza H (210) pe cind BMW recomanda minim V (240). Nu va fi o problema daca voi folosi un cauciuc care nu are viteza maxima egala cu cea recomandata de producator ? Am in vedere probleme legale - ITP, asigurare in caz de accident si insasi comportamentul cauciucului la viteze apropiate de limita lui. Nas zice ca merg foarte repede - 130kmh (ocazional 160kmh) pe DN-uri. 150kmh pe autostrada, maxim 180kmh in cazul depasirilor. Problema alegerii ar fi fost foarte simpla daca idiotii de la Michelin mai aveau Anakee 2 in productie. Fata de 21 90/90 nu mai gasesc in vinzare.
  14. Am rezolvat problema cu intinzatorul lant de distributie. La schimbat Tiberiu. Cauza problemei a fost extem de stupida. Cind am schimbat crashbar-urie SW Motech pe cele de la Heavy Duties nam tras atentie la lungimea suruburilor care prind crashbar-ul de cadrul motocicletei la nivel de genunchi. In partea stinga am pus un surub mai lung decit trebuia. Si BRAVO BMW - intinzatorul e linga gaura de prindere a surubului in motor. Surubul fiind prea lung a apasat pe intizator si la deplasat. Acasa am schimbat surubul pe cel mai scurt din ambele kituri de crash-baruri. Sper si asta sa nu fie prea lung. Miine o scot la un test de vreo 500km - sper totul sa fie ok. P.S. Pe viitor daca instalati crashbar-uri fara instructiune fiti atent la lungimea surubului din stinga.
×
×
  • Creează nouă...