-
Număr conținut
3.178 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Cluj-Napoca
-
Carnet moto din
plastic
-
Motocicleta
Yamaha FZ1R '09
-
Numar Moto
69YIN
-
Club
4some (o mai aparut una)
Vizitatori Recenți Profil
6.153 citiri profil
®azvan's Achievements
Apprentice (3/14)
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
Recent Badges
-
®azvan și-a schimbat imaginea de profil
-
Incepand de anul acesta bag 10W. 200 ml raman oricum din cel 15W de anul trecut. La urmatorul schimb, adica la anul, continutul uleiului va fi in proportie mai mare de 10W, fiind deja al doilea schimb de 10W. Doar niste pitici, total nejustificati. Sau prea mult timp liber, spune-i cum vrei. Cine ma cunoaste, stie ca schimb uleiul + filtrul anual, fie de fac si doar 200 km. Si bag doar Yamalube, de 12 ani. Gata, ca ne-am abatut prea mult. Cu exceptia gumelor care urmeaza in 2 luni, e gata.
-
X-max evident, stii ca doar Yamaha :))
-
Oh, ala e dat de anul trecut. La anul urmeaza X-ul. Era perfect N-ul in oras, dar in afara localitatii trebuie sa mergi in coloana. Nu poti depasi. Plus X-ul are loc dublu sub sa. Nu mai car hidosenia de topcase.
-
Revizia de primavara. 12 ani mai tarziu. Ulei/ filtru, schimbat antigel, placute frana fata + lichid, si trecem si pe Michelin Road 6, ca Battlax-urile S23 sunt praf dupa vreo 5000 km. Si pt ca vara asta ramane necarenata, fara suporturi de valize si topcase-uri caci le detest si oricum nu iesim in afara, ramanem doar cu spoilerul de sub, pe care il montez in weekend, dupa schimbul de ulei. A, si la ulei, regresam de la 15W50 la 10W40, ca ne pregatim pt Alpi la anul. Dar ramane in continuare o draguta.
-
-
BBY Yina Zombie Apocalypse Bikemageddon style Fazer-ul este demontat, sufera un downgrade. Am cumparat din nou far cu oglinda, ca nu se mai poate cu ITP-ul. Si la cat trebuie sa cotizez la fiecare doi ani, mai bine sa fie roadlegal, evident cu niste Philips Extreme Vision montate. Dar lumina, desi nu asa alba precum xenoanele, este dispersata mult mai larg pe drum. Asta pana or fi led-urile legale, si atunci schimbam cu led-uri.
-
3650 eur. In banii astia am primit si o placa de montare si un topcase de 39l, care adunate mai faceau vreo 400 eur. Practic cam cat facuse upgrade-ul la Yina cu suspensiile si franele de R1 + carenaje de GT :)) E ca-n bancul ala cu smartul care intra in cwrul unui S: new hardware detected, install?
-
@ivan pedala Habar n-am care e tatăl, da' ceva pedigree tot are: euro 5, abs față-spate, far și stop led, keyless, start-stop, tcs, conectare cu telefonul să-ți spună când te sună careva sau că-ți intră vreun mesaj sau mail, consum între 2.2 și 2.4, iar până pe la 80/h este foarte fâșneață. 130kg. Prin oraș e exact ce trebuie. Nu prea mai am loc în garaj de altceva, dar măcar nu mai chinui Fazer-ul prin oraș. Rămâne exclusiv pentru afară. Merci pt urări, Ivane!
-
Merci @apriliacluj
-
V-am zis că a fătat Yina? Pur și simplu am găsit-o pe-asta mică în garaj. Și știu că e a ei, căci au inclusiv același cod de culoare, Deep Red Metallic, ce e drept una e lucioasă, cealaltă mată, 12 ani diferență.
-
@Mariusik85 Merci frumos, apreciez! Sa stii ca, dupa 10 ani impreuna si cateva zeci de mii de km, de fiecare data cand o calaresc, inca mai am zambetul ala tamp pe fata. Acelasi lucru mi se intampla si cand ma dau jos de pe alta, si ma sui din nou pe ea. Iar in ultimii ani am tot testat motociclete. In categoria 1000cc sau pana acolo, nu as schimba-o cu nimic (aici intra si multistrada de 1260). K1600-le si Superduke-ul GT de 1290 sunt singurele care imi fac cu ochiul, si pe care nu le-am testat inca, insa din review-urile altora nu stiu daca merita cele cateva de zeci de mii de eur in plus. Cel putin nu la cata energie, timp si bani am bagat in ea ca sa o fac exact cum imi place, sau poate nu inca... Nu este facuta pentru mers incet, se incinge prin oras si nu-i plac drumurile denivelate. Dar dupa ce ai iesit in afara, "it's a blast" este singura expresie care imi vine in minte. Ce e cel mai tare este ca inclusiv nevasta-mea, care nu are nicio treaba cu motocicletele, afirma: "Alta cumparam, dar asta nu o vindem!" Spune multe. De ieri, scufita rosie.
-
-
Merci de apreciere! Carenele laterale sunt ambalate frumos si depozitate in garaj... asteapta tura lunga prin Alpi. Pana atunci nu are rost sa le montez, pentru turele scurte prin tara, din 2 motive: 1. creste temperatura cu vreo 4-5 grade cu ele, fiind mai putin aerisit motorul, si nu ma ajuta in traficul din oras. 2. este mai simplu sa-i fac schimbul de ulei daca tot nu bag ture lungi. Vara asta oricum, am facut mai multi km cu cursiera (medie 1000km/luna).
-
-