Sari la conținut

®azvan

Super Membru
  • Număr conținut

    2.814
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre ®azvan

  • Rang
    人馬一体

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj-Napoca
  • Carnet moto din
    plastic
  • Motocicleta
    Yamaha FZ1R '09
  • Numar Moto
    69YIN
  • Club
    4some (o mai aparut una)

Vizitatori Recenți Profil

1.690 citiri profil
  1. Astazi, dupa 3 zile de book-uit (in prima parte a zilei, cel putin), ii inteleg perfect pe cei care spun sa rezolv la fata locului problema... De miercuri am inceput sa caut, abia astazi la ora 2 (incepand de azidimineata) am terminat. Greu poate merge! Dar e gata... tabel cu toate informatiile necesare, pdf-uri cu rezervarile, POI-uri introduse in basecamp, etc. Urmeaza atractii pe fiecare zi in parte Medie cam 55 eur/zi (mic dejun, parcare, 3 stele)
  2. ®azvan

    FZ1 Fazer / FZS 1000 Fazer

    de pe wiki 2006 Stiff rear spring with a 700 lb/in 2006 version when first introduced had distinct throttle snatch at 5,000––6,000 rpm, where rolling off the throttle and rolling back on caused a distinct surge in acceleration due to 'fuel cut' for emissions reasons. 2007 Softened rear shock spring. Updated fuel injection system. Throttle snatch reduced to normal by slowing secondary butterfly opening. This smoothed out the surge caused by 'fuel cut' and subsequent re-application of fuel. 2010 Revised ECU mapping to achieve improved throttle response in the low to mid rpm range. 2011 The ECU mapping revised for improved throttle response at low rpm. 2014–2015 The ECU mapping revised again for smoother mid range. 2014 and 2015 models are the same except for the color. 2015 is the last year for the FZ1 in the US. First in Europe, the naked FZ1-N and half-faired FZ1-S Fazer were replaced by the FZ-10/MT-10 of Yamaha's new ″Hyper Naked″ class, which is available with accessory touring pack.[5][6]
  3. Am pt roata spate un lant cu lacat de la abus. Am sa iau pt discul fata si un disk-lock cu alarma. Si evident, caut cazari cu parcare. Am mai lungit-o un pic, si cred ca in final va arata cam asa: 1. Cluj - Siofok 500km 8h 2. Siofok - Volcja Draga 433km 8h 3. Volčja Draga – Spezia 500 km 8h 4. Spezia 5. Spezia - Monaco 300km 9h 6 Monaco – Marseille 200 km 4.5h 7 Marseille – Barcelona 550 km, 8 ore 8 Barcelona 9 Barcelona 10 Barcelona 11 Barcelona – Valencia 400km, 5h 12 Valencia – Granada 450km, 5h 13 Granada – Gibraltar 250km, 3h 14 Gibraltar – Madrid 660 km, 7h 15 Madrid 16 Madrid 17 Madrid - Zaragoza 300km, 3h 18 Zaragoza - Toulouse 400km, 6h 19 Toulouse - Valence 450km, 7h 20 Valence - Milano 500km, 9h 21 Milano 22 Milano 23 Milano - Ljubliana 550 km, 9h 24 Ljubliana - Budapesta 500km, 8h 25 Budapesta - Cluj 400km, 7h
  4. ®azvan

    FUN

    vine Bula acasa... il surpinde pe ta-so cum i-o tragea la menajera apare si ma-sa... Bula traduce tot ma-sa: Bula, sa nu spui nimic dupamasa... ca deh, sidrofie, 70 invitati (ziua lu buna-sa) seara, iese si copilasu in fata sa faca o urare... si-ncepe buna-sa, cand il vede... - zi copilas! - tata o venit acasa, i-o dat fustita jos la menajera (ta-so, ma-sa, rosii amandoi) i-o desfacut picioarele... si... si i-o bagat... i-o bagat... i-o bagat... mama, cum ii spune la chestia aia de i-o sugi tu la nenea Vasile?
  5. Din greseala, dar poate fi indreptata greseala. Dupa ce fac tura, postez aici impresiile si fotografiile.
  6. Super! Merci frumos de info
  7. nu de FZ1
  8. Este o motocicleta la care nu am absolut niciun regret. Iar de cand am schimbat frana fata si suspensiile... este bicicleta. Singurul regret e ca nu am suficient timp pt ea. Turele scurte ma plictisesc, iar pt Europa nu pot pleca oricand.
  9. Total de acord! Merci. Oricum, topicul era despre cum se potrivesc elementele, ca sa fiu sigur ca nu cumpar ce nu trebuie cand va veni vremea.
  10. Merci frumos pt info @Patrick_M, dar raman la V56, caci desi gasesc urata ideea de gogoasa, macar da un pic mai bine cu V35-urile existente, pe a mea. Oricum, in primavara le cumpar, cand sunt reduceri mai bune.
  11. n-o vand mai @Ribo ca-mi place. Mi-am dorit-o, mi-a placut enorm cand am luat-o, am ajustat-o dupa cum am vrut... o numesc perfecta. Atata, nu prea poate cara multe saraca. Si nu pt mine, ci pt nefasta...
  12. Been there, done that. L-am numit generic in primele postari... imprevizibil. Tot in primele postari afirmam ca de vreo 4-5 ani de cand folosesc acest sistem (rezervari in avans)... totul e perfect pt mine. Italia (pana in sicilia) cu moto am vazut-o asa, Grecia (pana in Santorni) cu masina am vazut-o tot asa, Tenerife a fost la fel. Si cand spun rezervari online, vorbim de tot: cazari, ferry, masina de inchiriat, orice se poate rezerva, chiar si biletele la muzee... Pratic, de fiecare data am stiut unde vreau sa ajung, si am ajuns acolo. Fara niciun eveniment (i-o spune target fixation?.. sau face parte din legea atractiei?). Dar nu spun ca de fiecare data a fost usor (Venetia-Foggia... 13 ore de stat in sa), insa a meritat. Am niste amintiri faine si niste batai pe spate ale EGO-ului dealtel, pe masura. Tura de fata nu mai vrea sa fie una de forta (precum 700 km/zi), ci una usoara. Calarit in prima parte a zile, relaxat in a doua. Si ce poate fi mai fain decat sa stii de unde pleci, unde ai de ajuns, cat timp stai pe drum (mai putin inevitabilul, dar si pt ala iei niste marje de eroare)? Imi place sa planific si sa ma tin de plan. In cazul in care nu pot continua, renunt. Apoi mai incerc o data. Dar altfel nu o fac. Nu ma caracterizeaza hazardul. Si nici teama de necunoscut. Eu cred ca este doar o problema de perspectiva, de cum esti invatat sa privesti. Sun Tzu spunea... a conduce o armata de 10000 oameni este acelasi lucru cu a conduce o armata de 100. E doar o problema de diviziune. 8000 Km sunt doar segmente de cate 10 km. Nu suntem in stare sa mergem 10 km? De ce ne mai aflam aici? Apoi, mai este o zicala: "fortune favors the bold". M-a ghidat toata viata, nu renunt acum. Nu spun ca sunt inconstient. Nu inseamna nici macar pt o clipa ca nu ma cac pe mine la gandul despre ce se poate intampla, ca nu ma gandesc la n moduri in care pot sfarsi. Si sunt sigur ca nici mental nu pot cuprinde totul. Dar in clipa in care m-am suit pe motocicleta, aceste ganduri dispar. Nu raman decat asfaltul si gropile din el, indiferent de vreme, durere de cap, indispozitie sau nu. Cred ca totusi ii spune target fixation Lasand gluma la o parte, va rog, macar pt mine, renuntati la sfaturi de genul "nu face cazari in avans"... Observ ca este singurul sfat pe care il primesc. Nu face obiectul topicului. Rugam la cu totul alte lucruri. Asta vis a vis si de ce spuneam mai sus: nu-mi place sa hoinaresc aiurea. La fel si cu discutiile.
  13. K1600-le... FJR-ul nu ma atrage. La Yina renunt doar pt un K1600
  14. La o prima mana, traseul poate fi facut in 21 zile. Desfasurat pe zile, apare asa: 1. Cluj - Siofok 2. Siofok - Volcja Draga 3. Volčja Draga – Spezia 4. Spezia 5. Spezia - Monaco 6 Monaco – Marseille 7 Marseille – Barcelona (571 km, 8 ore) ? 8 Barcelona 9 Barcelona – Valencia 10 Valencia – Granada 11 Granada – Gibraltar 12 Gibraltar – Madrid (663 km, 7 ore) ? 13 Madrid 14 Madrid - Zaragoza 15 Zaragoza - Toulouse 16 Toulouse - Valence 17 Valence - Milano 18 Milano 19 Milano - Ljubliana (541 km, 9 ore) ? 20 Ljubliana - Budapesta 21 Budapesta - Cluj Am sa-l lungesc totusi la 4 saptamani. Voi incepe in a imparti rutele cu semnul intrebarii (este un pic cam mult de stat in sa pt nevasta-mea). Apoi mai adaug cate o zi de lenevit prin ceva orase...
×