Sari la conținut

paulnastase

Membru
  • Număr conținut

    64
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    nastasepaul

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Timisoara
  • Motocicleta
    Sprint ST 1050 ABS 2008
  • Numar Moto
    TM XX SST

Informații profil

  • Motociclete detinute
    VFR 750 din '89 si VFR 800 din '98

Vizitatori Recenți Profil

454 citiri profil

paulnastase's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. paulnastase

    Facerea de bine...

    Man, nu am mai facut niciodata si nici macar vazut cum se face. Am fost la Paulmoto si i-a schimbat mecanicul. Nu cu o presa, ci prin incalzirea jantei, foarte simplu. Chiar daca am cric central nu cred ca as fi putut sa o proptesc sa nu pice in bot fara roata
  2. paulnastase

    Facerea de bine...

    Hello, Stiti vreun service unde sa-mi pot schimba si eu rulmentii la roata de pe taza, in Timisoara? Preferabil nu cu ciocanul si dalta Multumesc
  3. Echipamentul e musai, mai nasol e cu temperaturile scazute ca nu se incalzesc prea bine gumele si aderenta e ceva mai scazuta. In rest e boierie. As iesi in tura de w-e, dar te anunt mai in apropiere de w-e.
  4. Baiatul e chiar ok, am ramas amici. Azi dupa ce a vazut si el ce am scris mi-a si zis ca el nu le-a vazut ca nu a desfacut-o niciodata. In anunt a cerut 1700, dar am mai negociat in jos. Multi cred ca a fost teapa, probabil in opinia si mai multora asa e, sincer, eu acum, ma bucur ca am avut parte de toate incercarile. Probabil daca luam una in stare mai buna nu ma mai oboseam sa iau filtru aer si ulei si carene si sa o vopsesc si nu as fi simtit ca e a mea. La suruburi, au fost destul de multe, inox cu saibe si piulitze, si de curand mi-au ajuns cele de la Honda (suruburi si saibe si garnituri si piulitze cauciucate) in pungutze originale. Nu sunt din aur dar au costat mai mult de 400 de lei. Multumesc pentru sfaturi si aprecieri cu sudura aia, momentan supraveghez crapatura sa vad daca se mareste sau nu. Oricum o sa ma uit mai bine la ea cand dau jos nasul sa pun parbrizul si bricheta si voltmetrul.
  5. Nu am luat teapa, cel putin eu nu consider asta. O consider ca o lectie in alegerea motocicletei (inspectie vizuala), o lectie de mecanica (ca am si lucrat la ea) si o lectie de rabdare. Sunt multe poze de-aia sunt multe pagini.
  6. Salut, Sper ca am postat unde trebuie, altfel, rog un moderator sa mute topicul in sectiunea potrivita. nu am reusit sa urc .docx in post, mai jos e link-ul https://docs.google.com/document/d/1gI1TB90ZGbw70uc_QTOg6EKLvGowy4kQeY62Z3kNmLA/edit?usp=sharing
  7. True, am mereu un rucsac in spate (sau in tankbag) cu un set mic de cheie franceza si surubelnita cu biti plus kitul de reparatie cauciuc cu 3 tuburi de umflat. La o intrunire moto era unu' cu tubelesss langa mine care a folosit snurul si mergea de 4-5.000 km cu el. Zicea ca i s-a intamplat la 3 sapt dupa ce si-a cumparat cauciuc nou. Deci functioneaza si tine, desi eu as recomanda sa ajungi pana la prima vulcanizare sa ti-l repare aia cumva.
  8. Eu am fost acum o luna pe ruta inversa dar intr-o duminica cand, dupa cum zicea si colegul, e deschis. Mie mi s-a parut chiar ok drumul, exceptand semafoarele si unele bucati de banda lipsa. Am fost w-e trecut pe la Garana si Trei Ape si mi s-a parut mai nasol decat defileul Jiului.
  9. paulnastase

    Facerea de bine...

    Salut, am eu unu' daca imi aduc aminte e de 1.2 Incarcam bateria de 12A Da un semn si o incarcam la mine. 0733470350,
  10. Felicitari pentru efort si realizare. Chiar daca sunt cateva elemente care nu le-ai facut tu, eu cred ca viziunea si abilitatea de a le pune in practica sunt de nota 20. Ar fi fain sa faci un fel de jurnal cu ce ai facut. Ceva de genul: "Am luat una bucata moto (pus poza) si dupa demontare (alta poza) am inceput procesul cu...". Nu de alta, dar ne-ai putea oferi niste inspiratie si noua celorlalti care ne-am tot gandit la asa ceva dar nu am indraznit.
  11. Da su tu mai multe detalii legat de Bardal, ce anume la cutie te deranjeaza?
  12. Salut, VFR 750 din 1989 a fost prima, acum mai am putin de lucru la VFR 800 1998 (rosie)
  13. Foarte fain articolul, merita citit.
  14. Arata bine de tot, sa o folosesti sanatos, guma de pe spate e slick sau trebe schimbata?
  15. Vand Honda VFR 750 /index.php?/topic/705672-vand-honda-vfr-750f-rc24-din-1989/
×
×
  • Creează nouă...