Salut. Din punctul meu de vedere 1050-ul este un motor reușit care a fost folosit (cu mici modificări/variațiuni) pe sprint st, gt, tiger și speed triple. Eu sunt la al doilea sprint GT, nu am avut probleme cu motorul, i-am făcut tot timpul reviziile la intervalele preconizate sau mai devreme, singurele chestii au fost furca ce scăpa ulei și înlocuirea rulmenților la roata spate, fiind monobraț are mai mulți rulmenți (plati, conici) și e mai scump. Putere are (zic eu) suficientă deși aici chestia e subiectivă. Gt-ul are 130 cai și 108 nm, st-ul am impresia că e la 125 cai și câțiva nm mai puțin dar oricum suficient având în vedere că mobra e mai ușoară.
Despre poziție nu știu ce să îți spun, nu am urcat pe st iar gt-ul e oarecum diferit, e mai lung, mai greu etc, oricum mie la 1,90 îmi convine.
Un lucru important la care sa fii atent sunt carenele, foarte greu de găsit și foarte scumpe, restul pieselor se găsesc.
Mai multe poți afla pe forumuri dedicate triumph, ai subsectiuni st.
Exemplu:
https://www.triumphrat.net/threads/sprint-st-1050-knwon-common-problems.215184/