Sari la conținut

dimi.shepherd

Membru
  • Număr conținut

    42
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Motocicleta
    Honda Nx650
  • Numar Moto
    CJ 4 OAIE
  • Club
    Clubul pensionarilor

dimi.shepherd's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Vand cauciucuri Barum 3,50/19, nu stiu anul fabricatiei dar sunt noi si au fost depozitate ferit de soare. Contact: 0753 397 893 sau 0746 682 135 http://olx.ro/oferta/cauciuc-moto-3-50-19-ID34UG1.html
  2. regleaza supapele, cum zice si alcaponezz, evacuare dreapta in special. am avut si eu problema asta, tot la fel am crezut ca e din carburator/bujie, dupa reglat mergea tzais, reglat la 0,15
  3. eu ii dau dreptate lui mzrider. In vara m-am chinuit cateva ceasuri bune sa-mi reglez valvele si nu am scapat de sunetul asta ciudat, si-a bagat mana Vlad de la HD si in 5 minute a rezolvat prblema, fara lere (experienta pe nepra ). Motorul suna foarte bine, nu tzacanea, tragea si mergea bine. de curiozitate am bagat lera si distanta era pe la 0,15-0,17 fata de manual care zice 0.12. Am vorbit cu nenea Zoli care repara chiuloase (mi-a facut si mie scaunul la supapa de evacuare si pot spune ca lucra bine) si el zicea sa las mai mult decat manualul fiindca nu e absolut nici o problema. Am mai desfacut dupaceea capacul sa mai mesteresc eu ceva de plictiseala, iar apoi am reglat supapele dupa manual, undeva la capitolul maintenance pag 7, zice ca "Special care must be taken when measurin valve clearance at the right-hand exhaust valve. The half-decomressor slightly lifts the right hand, exhaus valve when the crankshaft porsition is before compression TDC. Therefore it is necessary to position the crankshaft whre there is no valve lift in order to obtain the correct valve clearance", eu de aici inteleg ca nu se regleaza pe TDC. I-am gasit punctul asta, i-am dat vre-o 0,17 si nu mai clantzanea, celelalte le-am reglat la 0,15. PS: cumpar culbutori buni, la pret decent.
  4. am cautat si eu pe ebay, imi par cam scumpe si nu am gasit din europa. Imi plac ca is cu rulmenti (fata de OEM-ul care e fier pe fier) si par bune, dar sa dau 450 de lei pe el + vama vre-o 80 de lei, nu prea imi comvine, plus ca deja am un bolt, nu as lua tot kit-ul. De la Wossner am luat Pistonul cu segmenti si bolt, de pe ebay, din australia, 550 de lei + 100 vama, tot am iesit cu 200 de lei mai iefti decat mymoto.ro si 100 de lei fata de ebay europa. Ma gandesc daca nu as putea sa maresc gaura si sa-i pun o bucsa de bronz-aluminiu ca-i rezistent la uzura si sa alezez interiorul la cota boltului. Problema e ca ar insemna sa subtiez peretele bielei, sa intre bucsa, nu stiu cat se va subtia.
  5. Salut! Caut sa cumpar o biela noua sau second pt NX650/ XR650C/ XR650L. aveti ceva idei?
  6. Salutare si la multi ani! am zis ca anu asta ma apuc de reparat la motor, asa ca m-am apucat. e un rd08 vreau sa schimb semeringurile la supape, capacul de chiuloasa si axul cu came. astea am reusit sa le dau jos, urmeaza sa le inlocuiesc. Motorul consuma foarte mult ulei, una dintre probleme sunt sigur semeringurile de la supape. daca tot am dat chiuloasa jos, vreau sa scot si pistonul si sa-l curat de calamina, sa-l masor si sa schimb segmentii. Problema e ca nu reusesc sa scot cilindrul, am desfacut toate cele 6 suruburi dar cilindrul nu vrea sa iasa afara. l-am lovit cu ciocan de guma, nici un rezultat. apoi am bagat lampa cu gaz sa incalzesc motorul in speranta ca se dilata si imi permite sa scot cilindrul, am dat cu vd pe imbinare, batut cu ciocanul si nimic, nici macar nu se desparteste cat sa pot baga o surubelnita sau ceva. motorul nu l-am dat jos de pe cadru iar pistonul nu e blocat in cilindru. Aveti idee care e cauza de nu-l pot scoate cilindrul? sau cum as putea sa-l scot fara sa desfac chiar tot motorul?
  7. are cineva idee daca potrivesc semeringurile de supape si segmentii de la XR 650 pe NX 650? din cate stiu sunt aceleasi motoare. Am un consum foarte mare de ulei (vre-o 300 ml la suta) si fumega mai rau ca un indian. inca ca nu l-am desfacut dar am un sentiment cam naspa despre uzurile de acolo. ma bate si gandul sa scot autodecompresorul de pe axul cu came ca bate una-ntruna in supapa, nici cum nu am reusit sa o reglez
  8. @prisihayabusa - Nu cred ca era nevoie sa muti oglinda de pe o tija pe alta, sunt exact la fel, trebui doar sa rotesti oglinda. Oglinda poti sa-ti cumperi de la orice geamgiu, ce-i drept, nu e oglinda auto (putin curbata) ci e normala, dreapta, dar te obisnuiesti cu ea. Eu le-am spart pe amandoua Dimensiunea oglinzii e cea a unui CD, eu am cerut sa o taie cu 1 mm mai mica, am incalzit plasticul si am pus oglinda. La noi la Cluj m-a costat 5 lei o oglinda. Numa bine!
  9. Incearca sa ceri de la cineva un CDI, imprumut. La mine, RD08, iasa niste fire din el si merg in far, deci farul e controlat de CDI, intr-un fel sau altul. Asta ar putea explica ceva malfunction la ȚDI, de-ti merge farul si motorul, iar restul... nu prea.
  10. facea asa si inainte sa umblu la el, dar ocazional. am crezut ca e din cauza benzinei, murdara sau cu apa. am sa ma uit maine la cele ce mi-ai recomandat. furtunul de la membrana e ok, cauciucul ala dintre carburator si filtru de aer e pus la semn, dar nu reusesc as-l pun in totalitate pe carburator, in partea de sus mai are cam 1 mm sa intre pana in capat insa colierul sta si e strans bine. gatul de admisie nu l-am vazut fisurat, dar o sa mai verific o data mersi mult! am descoperit problema. Era bujia Iridium care facea figuri. Am pus bujie normala, merge tun. Mi-au zis vre-o 2 enduristi ca nu prea merg Iridium pe monocilindrice si nu prea i-am crezut... se pare ca aveau dreptate. Mai am de schimbat discuri de ambreiaj. Aveti idee unde sunt mai eftine? Am gasit pe www.piese-motociclete.com discuri EBC la 215 lei. Mersi!
  11. Salut! Am avut si eu niste probleme la motor. incepem cu inceputul: Am luat motorul in toamna de la un italian, cand se incalzea, se auzea un "clancanit" in partea dreapta sus. Dupa ce am adus motorul in tara si am mers mai mult cu el, incepea sa se auda din ce in ce mai tare. Sunetul asta aparea numai dupa ce se incalzea motorul (dupa vre-o 60-70 km). La un moment dat. a inceput sa se auda foarte tare iar motorul s-a oprit. L-am lasat peste noapte la racit, urmatoarea zi pornea dat tot se auzea. Am schimbat lantul de distributie, aceeasi problema, dar am observat ca se inroseste galeria din dreapta. Un amic mi-a spus ca a ramas deschisa supapa de evacuare din dreapta de acolo se aude si clantanitul. Am dat jos chiuloasa, surpriza, scaunul de la supapa de evacuare era sarit din chiuloasa vre-o 2 mm. Am dus chiuloasa la mester, a scos scaunul, a facut unul nou, l-a montat, rectificat curatat, totul in schimbul a 80 de lei (mentionez ca supapa aceea nu atins pistonul). Am montat chiuloasa, chinuri cu reglatul supapelor. pus motorul pe T, bagat lere, pornit motorul, acelasi clancanit. Desfacut iar capacele, s-au modificat si jocurile la tacheti, reglat din nou, de data asta, supapa cu decopresorul (fata dreapta) reglata dupa manual (0,12), putin inainte de T. Aceeasi problema. Am reglat supapele de vre-o 5-6 ori, aceeasi problema. A venit un nou prieten, proprietar de nipra, reglat supapele la mana, fara lera, Sunetul a disparut, porneste, merge si suna bine. L-am lasat sa mearga asa 4-5 minute, apoi l-am reglat cu lerele, mai putin ce de la decompresor, care a ramas reglata de mana. Tipul mi-a spus ca sunetul ala ar putea veni de la decompresorul de pe axul cu came, o chestie care s-ar putea scoate afara, el la tenere nu are asa ceva. Toate bune si frumoase, fericit ca pot sa merg cu motorul dupa o luna jumate. In timpul incercarilor, motorul s-a incalzit, numa bun. am plecat cu motorul spre casa, dupa vre-o 3 km, se opreste. Dau la cheie nu porneste, mai dau pusca toba, porneste il las la relanti, dupa 3-4 secunde moare. Miros de benzina. Mai dau la cheie, porneste cu greu, dau gaz incet, il tin peste 2000 de ture, nu moare. Il las la relanti, dupa 3-4 secunde moare. Iar, dat la cheie, bubuit de toba, dat la cheie porneste, tinut peste 2000 merge, las la relanti, presupunand ca va muri in viitorul foarte apropiat, trag mai brusc de gaz, 1/3 din maneta, moare. Relantiul era reglat undeva la 1300-1500 ture Am verificat cablul de shoc, sta bine, nu-i strangulat, cursa buna. Am desfacut carburatorul, suflat in jiglore, plutitorul ara bine, nu-i spart, la plutitor nu am vazut nici un semn de uzura. Membrana de la valva arata bine, cuiul, la fel, drept, fara urme de uzura. l-am pus inapoi dat cheie, aceeasi problema. Am inceput sa ma joc cu surubul din partea de jos a carburatorului, de langa plutitor. Nu prea am inteles eu exact ce face surubelul ala, stiu ca trebuie sa ti minte cat il invarti. Destrans jumatate de tura, motorul incepea sa moara si mai repede. L-am adus inapoi la punctul initial si l-am mai strans 3 sferturi de tura, motorul nu mai murea in 1500 de ture, statea la relanti, dar cand dadeam gaz mai brusc, aceeasi problema. Urmatoare zi am mers la motor, multa benzina sub el, curgea benzina, nu am reusit sa-mi dau seama de unde exact, mentioneaz ca uitasem sa pun cama pe Off (am mai uitato pe ON peste noapte dar nu am avut problema asta). Am pornit iar motorul, porneste mai greutz, dar porneste, plec cu el spre hala unde lucrez fiindca acolo il pot desface si repara, plus ca baietii se pricep la mecanica. Distanta e de vre-o 3-4 km. L-am lasat la incalzit vre-o 5 minute si am pornit. Dupa 500m moare, dau la cheie, bubuie toba, porneste, incer sa-l tin putin turat, moare, dau la cheie porneste , moare, asa de vre-o 3-4 ori pana reusesc sa-l pornesc, dupa ce a pornit nu l-am lasat sub 3500 de ture pana am ajuns la hala si nu a mai murit. Bujia e Iridium, pusa in iarna, am facut 4000 de km cu ea. cand am scoso in seara in care m-am jucat cu surubul de la carburator. nu era umeda, nici neagra, era gri-caramizie. Scanteia e albastra, arata bine. Filtru de aer arata ca nou. Dupa mine e ceva din carburator, prea multa benzina, prea putin aer. Nu prea-mi pare problema de CDI... Astept sugestii si idei de unde ar putea veni problema asta, ce surub ar trebui sa reglez, etc. Eu deja sunt la capatul puterilor cu motorul asta... Numa bine! Am uitat sa mentionez: Este un RD08 din 1998, acum are 42.000 de km
  12. dimi.shepherd

    Sa mai si radem.

    Error http://www.snotr.com/video/8524/Russian_motocross_fail
×
×
  • Creează nouă...