@Method
Nu prea stă in picioare figura cu "ce a facut la clasele mici" (zic nu prea pentru că in unele cazuri chiar se confirmă dar nune o regula) vezi Zarco, 2xtitluri moto2 si apoi 1 victorie in... 10ani? Si daca Zarco nu le-a incercat pe toate(mobrele) atunci numeni nu le-a incercat. Q, noul tau favorit(dupa ce te ai dat cu c@@rul de pământ sa ne convingi ca nu e ce trebuie in timp ce el livra rezultate, Morbi campion moto2 nici el n-a facut mare branza, Diggia la fel, Bastianini la fel. Ok, sunt de-acord ca Fermin pare sub Acosta per total dar sa spui ca "nu există termen de comparatie" e tras de păr rau.
Aia zic, mulți piloti aleg echipa factory chiar daca sunt constienti ca nu vor avea o mobra comoetitiva. Adica ALEG BANII in detrimentul performatelor. Ducati deja anul trecut au facut o modificare in abordarea fata de echipele de client asta dipa ce in 2023 in prima jumătate de sezon "nespălații" aia cu mobre vechi de la echipe"sarace" le cam dadeau mucu celor cu mobre factory, drept urmare, anul trecut toti cei cu gp23 au primit o versiune mai "saracă" a modelului respectiv.
Atentie, in acele echipe de client nu intra si echipa pramac, care era echipa de casa a ducati si care primea ce primeste factory pentru ca trebuiau sa testeze acele componente, adica erau un fel de" cobai", si aici ai si raspunsul la "Ducati nu i-a oferit lui Pecco upgrade-uri pe final de 2024" tocmai pentru ca nu au vrut sa riste ca acele modificări sa-i puna probleme. Din contra, au fost unele upgrade-uri pe care Martin le-a primit si le-a si acceptat sa ruleze cu ele in curse in timp ce Bagnaia le-a refuzat spunând ca nu-l avantajează.