Sari la conținut

KINGS

Super Membru
  • Număr conținut

    1.019
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    SIBIU
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    BMW R 1250 GS HP
  • Numar Moto
    SB 57 HUM
  • Club
    MAD DOGS,VSTROMANIA & F

Informații profil

  • Motociclete detinute
    HUSQVARNA,BMW,YAMAHA,HONDA,SUZUKI

Vizitatori Recenți Profil

2.662 citiri profil

KINGS's Achievements

  1. KINGS

    BMW NAVIGATOR NAVI 6

    NAVI 6 BMW SUN VISOR WUNDERLICH Pret/set = 280 EUR , stare/functionare impecabila Se poate vedea in Sibiu 0744365425
  2. BMW 1250 GS HP, an 2021 , navigatie CHIGEE , sei WUNDERLICH, crash bar superior TOURATECH + gentute crash bar TOURATECH, crash bar inferior BMW OEM, protectii cilindrii BMW, set complet bagaje (sidecase + topcase) aluminiu BUMOT, scarite + oglinzi + pedala frana + schimbator viteze + leviere HP, quick shifter, hand guard BARKBUSTER, protectie far WUNDERLICH, proiectoare BMW OEM, anvelope DUNLOP TRAILMAX MISSION 80% , 22.500km rulati , revizia de 20.000 km efectuata acum 1.400km (septembrie 2024), revizii numai in reteaua BMW , garantie pana in 2026, ITP, RCA valabile si bineinteles fiscal OK in ziua instrainarii/eventualului schimb + diferenta. Pret vanzare : 17.500 €. Schimb doar cu BMW R1200GS/GSA (minim 2015, maxim 30.000km, in stare foarte buna,service la zi) + diferenta minim 4900€ din partea cumparatorului. Poate fi vazut in Sibiu. Am omis chestia asta in anunt .... Contact : 0744365425 Vandut, se poate sterge anuntul. Multumesc.
  3. Never say never "Nu negociez, stiu ce vand ...."
  4. Am mers pe 11 clicuri de la pozitia 0 atat la furca cat si la amortizor. Preload-ul de la amortizor nu are sens sa-l discutam deoarece difera mult greutatea noastra. Pot sa-ti spun ca in ceea ce ma priveste, trece peste denivelari aproape ca ESA de la fostul meu GS. La Africanele pe care le-am avut nu am reusit asemenea setare satisfacatoare, oricat m-am straduit. Nici la Tenere 700 nu mi-a iesit asa fain ca la Husky.
  5. 13,75 moto (discount ) + 1,3 cutii + rack (discount ) plus celelalte (pot detalia dar nu are sens ...) = maxim 16,5
  6. Nici pe departe .... cel mult 16,5k cu totul inclus
  7. - Fara erori la immobilizer - Nu am avut probleme cu pornirea la rece .... inca ... - Quickshifter = o feerie , n-am intalnit asa o minune pe restul mobrelor pe care le-am avut - Nu simt vibratii deosebite la 5000 rpm - Evacuarea e trista : corect Ma gandesc la un decat + finala Arrow ... - Am nevoie de alte arcuri Am corespondat cu Hyperpro si sunt aproape de lansare / am comandat ... - Revizia de 1000 efectuata si strans toate suruburile )))))))) - Are acum bagaje Alu + soft Bumot, scarite rider Radegarage coborate 15-19mm, inaltatoare ghidon 55mm, protectie temperatura catalizator Camel Adv, crashbar GIVI, Quadlock smartphone, cric central - Pe drum : Garmin Zumo XT, talpa cric lateral, 1 finger clutch Camel Adv, sei comfort incalzite, manere incalzite, pachet Explorer.
  8. Mno ... am luat-o. Maine are numere rosii ... Impresii peste cateva zile.
  9. - Exact ce sustineam si eu : bineanteles ca poza mea nu este definitia offroad-ului, absolut de acord, dar nici nu am avut pretentia asta. - Absolut de acord din nou : intre "offroad", "enduro" si "hard-enduro" sunt diferente imense. - Dpdv al "all rounder (on & off)" da-mi voie sa cred ca GS-ul este 7 clase peste R1. Nu discutam de campioni si pozele lor deoarece ceea ce face unul ca ala cu un R1 in off nu pot face 70% din proprietarii de GS, dar aceeasi campioni pot face in off cu un GS de 100 de ori mai multe decat cu un R1. Viceversa e valabila pentru on.
  10. Poza aia este de acum cativa ani si no' ..... e doar o bucatica din ceea ce am parcurs in tura aia. Cu siguranta un R1 "cu gume potrivite" ne dadea clasa, mai ales prin raul care a urmat. No' ... n-am avut onoarea sa avem printre noi acel R1, probabil din cauza faptului ca nu-si strica mana pe un biet forestier "on road", respectiv "o scursura de apa de doua degete" vorba lui l.u.v Apropo, nici n-am sustinut ca in poza aia regasesti ceva extrem si in general ,nu am insistat sa comunic ceva special cu ea, e doar o poza "in afara asfaltului" care-mi face mie placere. Si da, eu consider drumurile forestiere, potecile din padure cat de cat accesibile, nisipul de la Letea-Periprava, char si macadamul, ca fiind off road.
  11. 1. Doar pe asfalt: jante aliaj. 2. Recomand SW Motech. In vara asta "m-am întins" vreo 20m pe asfalt in Serbia (şerpişori de ăia de smoală încinsă dupa o curba in munți). Crash-ul s-a comportat perfect, neclintit si a protejat tot. Apropo, aveam si genti laterale de aluminiu Bumot. Mobra s-a târâit pe crash si pe un colț de plastic al genții dreapta. Nici geanta n-a avut nimic, nici macar nu trebuie sa înlocuiesc colțarul de plastic. 3. Studiaza oferta Bumot. Eu sunt la a treia mobra la care folosesc brandul asta (Africa Twin, GSA si acum GS). Am si setul soft Xtremada si setul lor de aluminiu. Sunt interschimbabile utilizand aceeasi cheie si acelasi rack. Le schimbi in 2 minute fara suruburi, chei, etc .... La aluminiu poti opta intre 3 tipodimensiuni.
  12. 1. Te citez " Da, poti sa iesi in off si cu bestii de 250-300 de kile, dar, dpmdv, este penibil sa ai peste 20 de ani si sa faci asta ", deci minti cand sustii ca n-ai afirmat asa ceva. 2. Analizand "politetea" comentariilor mele vis a vis de ale tale , orice novice poate trage concluziile de rigoare. 3. Cred ca esti convins de faptul ca n-ai pus tu coada la pruna nici in ceea ce priveste off-ul si nici in ceea ce priveste castile. Si da , sa-ti dea Dumnezeu putere si in special intelepciune, ca de asta chiar ai nevoie dpmdv. 4. Tocmai ca nu m-am laudat cu skill-ul meu pe off, ci am sustinut ca am prieteni care pot face off serios cu GS-ul si chiar le face placere. 5. Cum am eu buricele la degete si cum anume put ele, nu-i treaba ta ma baiete, oricati prieteni comuni am avea. 6. Nu vad cu ce este mai sinistra poza mea comparativ cu pozele tale. In plus de asta, nu mai urmari pe FB pozele noastre daca-ti cad atat de greu. Menajeaza-te. 7. Apropo de irelevanta , mai uite-te si-n oglinda. Vezi cumva ceva relevant ? M-as mira .... End of story din partea mea ............
  13. Nu stiu ce fel GS-uri ai calarit tu si cat off ai practicat pe ele daca ai auzit troncanituri la cardan pe macadam si ai tras concluzia ca are motor anemic :))))))))) Ma rog, pentru tine o fi fost sfarsitul povestii cand ai dat de iarba si namol, dar nu-i obligatoriu sa fie la fel pentru toti ... Am prieteni care practica cu GS-ul off destul de serios (personal ma mai bag si eu dar nu am skill-ul lor). Fiecare este bine trecut de 20 de ani, ceva asa, de la 40 in sus. In creierasul tau suntem toti penibili ?!? Pana astazi am rezistat toti, cu mobre cu tot iar factorul fun depinde de apreciarea fiecaruia, este o chestie subiectiva ... Hai noroc si off placut
  14. Cam ce GS 1200 iei la banii astia ?!? Intreb de curiozitate ....
×
×
  • Creează nouă...