Sari la conținut

hornet

Membru
  • Număr conținut

    155
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    raptorryu

Profil

  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    Triumph Sprint ST 1050

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Triumph Sprint ST 1050 Cagiva Raptor 1000 Honda Hornet 600

Vizitatori Recenți Profil

627 citiri profil

hornet's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. hornet

    Triumph

    Salut, o sa il caut pe acasa sa vad daca il mai am ...am folosit la un moment dat ..dar era cu cod in functie de seria de sasiu....l-am folosit doar la inceput , apoi am trecut la tuneecu......daca il gasesc , te ajut
  2. hornet

    SHARK - Discutii Generale

    fiecare cu preferintele lui ....eu raman fidel http://sharp.direct.gov.uk/ , unde verific testele castilor ......si deocamdata marcii Shark ......chiar ma uitam ca au destule casti cu 5 stele ..............culoare pentru mine e pe ultimul loc
  3. hornet

    SHARK - Discutii Generale

    ebay germania - daca va intereseaza, vedeti ca trimit in Romania - mai au 2 modele de colorit ,
  4. hornet

    SHARK - Discutii Generale

    Vrea sa im iau un Shark Race R fara pro sau carbon ...are cineva sau a probat cineva si purtat....pretul este de 215 euro cu tot cu transport in Romania si imi pare destul de buna . Sunt utilizator de Shark...am avut RSF2 , RSX si cateva RSR2, de care am fost super multumit.
  5. hornet

    Triumph

    Salutare, ceva modificari pe la triumphuri ? Nu a venit mosul inca ? Pe mine personal ma mananca palma sa mai fac ceva modificari ....momentan la Sprint 1050 am montat un TWo Broather luat din Germania de pe ebay --- 40 euro si transport 40 parca ( cred ca se ofticase ca a dat la licitatie asa si m-a incarcat la transport, dar tot a meritat) - toba era noua. Am luat de pe polo un kit de lant de 106 did VM de 530, la super bani parca 45 euro si bineintelees 2 seturi de foi si pinioane 19 - 43 tot asa la super pret 3 eur si parca 10 . Toba se aude foarte misto. La decelerare pocneste cand ajunge pe la 3500- 3200 rpm. In pasaj la Lujerului ptr mine e o placere , bineintelees ocazional...nici mie nu imi place sa ma sperie cate unul cu ceva bombardele. Acum ma uit sa trec si la pinionul fata pe 18. Ptr piese sau ce aveti nevoie ...cautati pe ebay.co.uk e cel mai usor , gasiti aproape orice , inclusiv motor de schimb . deasemenea , se poate si in Germania, dar aveti grija cu preturile. Cel mai ieftin le luati din UK. Sa nu uit, la un moment dat m-am intalnit cu Mihai ( are un sprint albastru pe la Turda cu Mosilor) in trafic pe la Casa Presei...ce tobe misto Trident are ...miami..daca am confundat titularul , imi cer scuze. Ce sa va urez in noul an ......asfalt uscat, km multi si fara evenimente neplacute...si poate daca reusim anul viitor sa ne strangem si noi sa ne pozam cu Triumphurile , daca nu sa bem si o citirica. Anul asta m-am intalnit cu niste amici din Germania cunoscuti pe un forum de Triumph Sprint ...a fost o placere sa ii vad in Romania - 6 motoare Triumph unul dupa altul ....brrr si acum am pielea de gaina cand ma gandesc cum erau .... Sa ne auzim cu bine si LA MULTI ANI .
  6. saptamana asta nu am timp nici la buda sa merg. de saptaman viitoare o sa merg la cesar si sa ma duc si la Cristian sa vad daca se poate face ceva
  7. goodkat - semighidoanele de la suzuki nu mi se potrivesc . eu voiam sa gauresc jugul si sa prind de el 2 inaltatoare de ghidon , ghidon enduri sau cross si gata ....dar cand am dat jos contactul am vazut fisura. nu ma pricep , dar nici nu vreau sa risc . in prima poza , cea cu dedesubtul jugului, pe mijloc e o nervura . acolo e fisura . daca un specialist in sudura imi spune ca se repara si ca e vax ce e acolo , fi sigur ca il sudez. big bro - uite linkul din uk http://www.topyokes.com/ - am vb cu cei de acolo si au zis ca nu au pe stoc ce vreau eu , dar ca il fac . acum ce sa zic - daca ei reusesc , cred ca se paote si aici , si pana la urma daca se poate si aici , de ce sa nu iau de la noi din tara ? pretul si calitatea lucrarii va dicta - stiuc ca nu e usor sa faci asa ceva, dar cand ti se pune pata pe ceva, incerci toate variantele
  8. am atasat pozele - ochetul ala pentru contact maintereseaza sa fie pe centru . ca si dimensiuni - L - aproximativ 270 mm ; l - aproximativ 110 mm , h - aproximativ 25 mm in functie de dificultate se mia poate face ceva la Jug ? pentru jugul asta ma gandesc la prinderi si ghidon superbike fat bar, dar cealata varianta este semighidonul . imi pare rau ca nu scriu cu litere mari la inceputul fiecarei propozitii, dar imi este mult mai usor sa scriu asa. daca se simte cineva ofensat , o sa ma conformez. continuand...........am gasit pe net niste semighidoane facute de SWAT (care inter timp au disparut ) atasez pozele . crezi ca poti sa faci si asa ceva ?
  9. Dan Cata - ma gandeam ca este mai ieftin materialul si mana de lucru Cesar - multumesc mult de tot , e vb de jugul de la un Suzuki GSXR1000 k1 - il am la mine. E misto lucrat jugul. Ma intereseaza daca poti face si filetarea sau se pot face ceva modificari in timpul constructiei ? Omologare .......canci - ca nu ma duc la rar sa anunt ca mi-am pus furca upside down.....cu toate ca as vrea dar e o intreaga tevatura cu acte ...balarii. iau jugul din masina si iti pun o poza aici
  10. Salutare, De ceva timp incerc sa imi fac o conversie la mobra , mia precis sa trec de l;a furcile normale la Upside down. Asa ca am luat niste furci de GSXR1000 complete si am tercut la teaba. Din pacate la o analiza mai amanuntita am constatat ca jugul ( top yoke) de la suzuki e crapat. Stiti pe cineva care stei sa lucreze cu CNC-ul sa imi fac un jug nou ? Cel mai ieftin l-am gasit in Anglia la 99 de lire cu tot cu inaltataore de ghidon. ma gandesc ca daca acolo e atat , aici poate e un pic mai ieftin . Ma poate ajuta cineva cu o recomandare ?
  11. ariana - eu ma bucur ca a postat aici, ca daca ies ceva idei bune le poate introduce in regulament 2000.....stii cum e socoteala de acasa nu se potriveste cu cea de pe traseu ottoman - sponsori ceva? stegulete cu Benzinarii ? un 4G de la mobile ? taxa - nu ma deranjeaza
  12. Salutare Demult imi doream un fel de iron but autohton. De apreciat treaba cu departajarea pe Cp sau cilindree, dar imi par prea multe clase deja. O clasa pana in 590 cmc si una peste pare destul de ok. Ma gandesc aici ca unele nakeduri cu 599 de cmc au pe la 90 spre 100 de cp altele pe la 70 de cp . . Diferenta tot pilotul o sa o faca . In plus e o tura , ne mai si distram , ne mai dezmortim ..mai vedem ceva trasee noi ... Nu imi palce treaba cu timpul de odihna obligatoriu. O inteleg dar nu imi place. Sunt tot felul de curse Echo Chalange sau altele de genul asta unde diferite echipe din 4 oameni au de parcurs o distanta pe jos . Nu cred ca li se zice cat sa doarma si cand....e o cursa . La raliul asta nu sunt nebun sa merg mai departe daca imi pica ochii in gura. Ma opresc si ma hodin. Cand mi-am revenit o sa verific cum stau cu timpul si imi fac alt traseu daca nu am timp sa il respect pe cel initial. Buna treaba cu raliul ( tura , alergare , goneala sau cum vreti sa ii ziceti ) asta . Daca a mai fost promovata de altcineva inainte , imi pare rau ca nu am vazut topicul. Eu ma bag . Sper sa ma tina mobra. La un consum de 6% medie - tind spre 2000 km - deci 120 litri la 6.3 benzina - 756 RON - salariul minim pe economie. Pana la urma motociclismul nu e un sport ieftin . Inca 60 de ron mancare pe drum . Somn la caruta sau la umbra copacului in sacul de dormit . Daca ies pana in 900 de ron imi pare decent. Pana la urma o fac pentru mine ( o sa fie un antrenament inainte de Iron But)
  13. Frumoasa motocicleta. Pe mine ma intereseaza sa imi achizitionez . Stie cineva care e pretul pentru o asemenea jucarie ?
  14. salutare, ai reusit sa gasesti pe undeva ? si eu caut conectori yazaki ca astia din poza si nu gasesc la mine s-a aars o mufa, cred din cauza unu contact imperfect - e mufa de la alternator la releul de incarcare ce am gasit asemanator sunt mufele de la becurile H4 dar tot nu am gasit de unde sa iau din Romania
×
×
  • Creează nouă...