Jump to content

andriu

Membru
  • Content Count

    346
  • Joined

  • Last visited

About andriu

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    iasi
  • Motocicleta
    F 650 Dakar

Recent Profile Visitors

334 profile views
  1. Cam da, un minim de documentare si de cunostinte de fizica banuiesc ca ai nevoie, daca tu nu stii cum functioneaza un cric, vrei sa faci mecanica? Nu ma intelege gresit, apreciez oamenii care incearca sa faca chestii pt ei, si vor sa invete, dar pornesti de la o analiza si o documentare in ce vrei sa faci. Banuiesc ca ai plecat de la ideea ca vrei sa ridici roata fata, sa spunem, te-ai documentat cum poti face asta? sau doar ai cautat pe internet "stander" si ai descoperit ce ai nevoie? Si ca sa fiu la subiect, da, pt faptul ca nu stii cum se manevreaza un cric de asta, nu platforma, cric moto, imi lasa impresia ca nu stii sa-ti faci mentenanta singur si faci si tu ceva acolo, cum ca banuiesti ca asa se face. Si mai grav de atat mi se pare ca pleci gresit la drum, intai documenteaza-te si apoi fa. in fine, spor la treaba. Ca sa nu mai cauti, nu ca ai face asta, suruburile se strang asa cum inchizi capacul la petul de 2 litri de bere, si se desface la fel cum desfaci si dopul la pet ... Ma scuzi ca am intervenit.
  2. Oauu, esti sigur ca vrei sa faci mecanica singur?
  3. vezi ikea, tavita pt papuci, e fix ca cea de portbagaj, 10 ron parca
  4. cei de la Bavaria aduc la pretul de lista, fara transport
  5. Salutare, in cutia cu piese nemontate dupa "restaurare" am gasit garnitura asta de cauciuc, cca 6 mm grosime in carne, cca 70 mm diametru. Are idee cineva de unde ar putea fi? Are 3 liniute mov pe ea, si pare noua =). Mentionez ca motocicleta merge, fara probleme... multumesc anticipat
  6. salut, nu am mai raspuns pt ca am fost pe drum, am ajuns acsa. Am sa incerc cu toate sfaturile primite. Problema cu bateria e ca am luat curent de la alta baterie, cu niste cabluri destul de groase (dar nu speciale) si nu am vazut nici o diferenta. Problema este ca nu se aprinde bordul, cu 13.1v in baterie, deci ce sa mai dau la demaror ... Primul lucru, am sa schimb bateria. Apoi am sa intru in detalii. Am gasit un filmulet pe YT, care pare sa fie identic cu ce am patit eu.
  7. Buna seara, Vin si eu cu o problema, daca reusesc sa o rezolv pana maine dimineata am sanse sa-mi continui concediul de 5000 km, daca nu, asta e, ma intorc acasa. Sunt in Slovacia. Eveniment: Intorc mobra in scurt, pe drum, si moare motorul, dau sa repornesc, surpriza, bordul inchis. Simptome: Pun contactul si nu se aprinde bordul, sau se aprinde aleatoriu, fara nici o noima. Daca se aprinde si ii dau la demaror, se aude releul de la demaror si atat. Demarorul este foarte incins, chiar si dupa ce se racise de acuma toba si cilindrii. Ce am facut: Verificat cu voltmetrul bateria, 13,1v Verificat cablurile de la contact. Scos cablurile de pe demaror si incercat sa pirnesc impins. Dat curent de la alta mobra. Ce am constatat: Nu porneste cand am am incercat sa o pornesc impinsa, in momentul cand dadeam drumul la ambreiaj mi se inchidea bordul. cand am.incercat sa o pornesc cu cabluri de curent de la alta mobra, se auzea releul de la demaror continu, adica clik-aia regulat. daca reusesc sa pun contactul si sa dau la demaror, scade tensiunea pana la 6v, chiar daca nu face nimic, demaror in scurt???? pe net am gasit ceva cu un micro swich de la contact. ... vine o masina dupa mine acuma, dar poate reusesc sa o rezolv cumva si ma duc la urmatoarea cazare rezervata ... sau macar imi omor timpul analizand. ceva pareri? Solutii? Fara impins ca sunt singur
  8. Archir Constantin 10 hrs Salut, M-am intalnit cu un coleg in trafic si m-a rugat sa postez pe grupuri. Si-a pierdut nr la moto B94DEI. Poate il gasim cumva. A luat un pasager si nu stie pe unde i-a cazut in Bucuresti . Ms Seara buna Archir Constantin
  9. sincer si eu cred ca e asta, mi-am facut programare la cineva mai priceput, pe 14 are programare la "doctor" ....
  10. da, am refacut dupa eveniment supapele si erau si sunt ok. Compresia e mica, dar motorul trage ok.
  11. pai nu e mare inginerie, zic eu ideea e ca le-am reglat si a mers ok, problema a aparut dupa primii 50 km facuti cu ea. Am refacut supapele in ideea ca poate asta era problema, se pare ca nu. Mentionez ca a aparut zgomotul subit, in 10 minute a trecut de la "fasait" la "tzacaneala". poveste: cumparat motorul, totul ok cu exceptia ruginei de pe cadru si a accesoriilor. Motorul a pornit frumos la 2 grade, tinea relantiul, nu tacanea, nu dadea nici un semn de probleme Compresia 92 (120 in manual parca) Adus motocicleta acasa, bibilita .. (cu exceptia motorului propriu zis) Am verificat supapele si erau in tolerante, nu am reglat nimic la ele, doar le-am verificat, probabil fusesera reglate de proprietarul anterior. Montat toate la loc, facut proba ... totul ok. sambata ora 12: 00 - Facut schimbul de ulei si filtre .. tot ok sambata ora 13: 00 - Scoasa intr-o mica tura, lejera .. 50 km .. tot ok sambata ora 15: 00 - La intoarcere am mai strans rulmentii de jug, am pus inaltatoare Rox .. si hai sa vedem cum stam pe ea .... sambata ora 16: 00 -SURPRIZA .. cand am pornit-o, a aparut fasaitul, deja dupa 10 minute si 3 porniri fasaitul era tacanit ... duminica deja fasaitul e prezent doar 2-3 minute, dupa care devine tacanit
  12. salut, iti raman dator, fraza se referea la utilajul in sine, era o prezentare scurta a motocicletei. Banuiesc ca e clar ca nu am sablat si vopsit axul cu came. Eu am desfacut toate componentele motocicletei, am vopsit elemente in camp electrostatic, am uns rulmenti, am facut cam tot cu exceptia motorului, care a mers ok, singura chestie care am facut-o la motor, am reglat supapele (cat era la vopsit cadrul, cu motorul pe masa). deci decompresorul actioneaza o supapa sau doo ? la partea cu sculele nu m-ai nimerit, daca ai nevoie de ceva nu ezita. Dupa ce am ansamblat totul, motorul a mers perfect cca 50 de Km, dupa care incepe povestea asta ciudata. mmmm, sustin si incurajez ... dau si cu subsemnatul daca e nevoie. Dar nu vad unde am spus ca am desfacut motorul propriu zis, motocicleta da, pana la ultima saiba ... semnat: eu X nu am vrut (inca) sa desfac tot capacul chiulasei, ca are ferestre pt supape si nu a fost nevoie. Probabail trebuie desfacut capacul si vazut exact cum actioneaza decompresorul si in ce stadiu sunt lantul de distributie, patinele intinzatoare, axul cu came .... I-mi incercam norocul cu cineva care a desfacut acolo. Oricum cert este ca zgomotul vine din zona supapelor de evacuare, nici un dubiu aici, X Ma mai gandesc in ce directie o iau, momentat meditez, posibil sa o duc la cineva cu oarece experienta in "organe interne", unde eu nu ma simt destul de experimentat, ca sa nu zic priceput. Cert ca 1200-lui ii prieste ce ii fac (joc supape ..) asta mica gafaie, o fi semn de boala, asta ma sperie .. multumesc tuturor pt pareri, mai primesc daca mai sunt, Andrei X imi incercam norocul .... am un 4 pe ziua de azi ...
×
×
  • Create New...