Sari la conținut

andriu

Membru
  • Număr conținut

    327
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre andriu

  • Rang
    Incepator

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    iasi
  • Motocicleta
    F 650 Dakar

Vizitatori Recenți Profil

189 citiri profil
  1. un instructor de prin state, explica intr-un video cat de usor se deschide busonul ala cu talpa ghetei de enduro, nu strica sa incerci ca nu e forta acolo. Presezi cu talpa busonul si rotesti piciorul, pinii aia 3 ar trebui sa ofere destula aderenta.
  2. Salut, dupa cum spune si titlul, cumapar clamp-uri (inaltatoare) ghidon 28 mm, surub de fixare 10 mm. Am luat un dr650se si vreau sa-l renovez/customizez. Vreau sa pun ghidon de 28mm, urmeaza sa iau unul de KTM, dar prinderile originale sunt de 22mm. In concluzie caut niste prinderi pt 28mm, cu surub de prindere pe jug de 10mm. multumesc anticipat, Andrei
  3. cumpar destul de des manusi mecanix, si sunt excelente, sper sa ajung sa cumpar de la tine ...
  4. uite AICI eu nu am vrut sa pun si link, dar daca esti curios ... Pai am sa cumpar de unde vreau eu clar, ca nu am nici o obligatie fata de nimeni. Eu am facut doar o afirmatie, nu contra, nu pro, era doar o speranta de a mea sa gasesc mai ieftin decat "dincolo". de ce te agiti asa ca fata mare? pt ca eu aveam alte asteptari? cu ce am fost contra? din pct meu de vedere poate sa vanda ce si cum vrea el... sau tu doar te bagai in seama?
  5. ma asteptam sa le aduceti la un pret mai mic decat se gasesc deja in romania.
  6. 956 km/h viteza maxima ..... mmm
  7. pai trebuia sa te dai jos din corcodus, poate nu te-au vazut ...
  8. abia am fost saptamana trecuta, momentan a mai intrebat cineva de ea. daca nu se vinde ... tinem legatura
  9. Vandut, multumesc motociclism.ro sper sa se bucure cumparatorul de el macar cat m-am bucurat eu. Multi KM fara probleme ...
  10. eu pot sa-ti spun ca nu ma dereanjeaza deloc sa fie un singur topic cu 1200 .. orice informatie e binevenita. Eu nu te fugarisem de aici, doar iti spuneam ca mai este un topic cu 1200 mai apropiate de anul tau ... feel free sa scrii unde vrei din partea mea
  11. salut, sa o plimbi sanatos si fara evenimente. Cred ca mai multe informatii despre modelul tau gasesti pe celalalt topic, cel cu 1200 LC 2013 in sus.
  12. Se vinde BMW F 650 GS DAKAR 2005 (ABS) kilometraj: ~ 40000 km telefon: 0745 788 299 pret: 3500 E acte: proprietar PF cu acte la zi locatie: IASI Imi vand motocicleta "mult visata". Povestea ei pe scurt : - la 18 ani mi-am luat Minsk ca nu-mi permiteam altceva si ma saturasem sa-i fur masina lui taica-miu, cu aia am inceput motociclismul, m-a tinut vre-o 2 ani ca era greu de intretinut motorul in facultate. - pe la 24 ani (2002), dupa ce am terminat facultatea, visam la un BMW F 650 gs, cautari pe mobile, oferte de la Bavaria, nu s-a concretizat nimic din lipsa de bani si necesitati. - la 40 ani m-a lovit nostalgia (a se citi "mid-life crisis" ) si mi-am promis ca imi iau F 650-ul, mai mult decat atat, DAKAR-ul. Zis si facut, in 3 zile de la decizie, prin decembrie 2013, ma sui in duba lui taica-miu si plec spre Monheim, Germany, 5500 km dus intors, 3 zile .... motocicleta cu KM putini, unic proprietar, neamt, ultimul model fabricat in DE. Primii 2 ani a fost folosita doar pt iesiri scurte, in jurul Iasului... apoi am prins curaj si am dus-o in ture mai lungi, 100-500 km, pe Suhard, Calimani, Rarau .... forestiere si asfalt, ture scurte de o zi, de la 100 la 500 km. Dupa aia am prins gustul strainatatilor si am dus-o in 2 ture (7500 km si 6500 km)in Alpii Austrieci, Italieni, si foarte putin Elvetia. Motocicleta a fost tinuta numai in garaj, servisata doar cu manualul in fata, cu cheie dinamometrica si piese de schimb OEM. Nu a fost implicata in nici un accident, nu a suferit nici un low-slide sau orice alte aventuri, doar pe forestiere la chestii tehnice (3 ori: Suhard - oglinda rupta, Lacul Rosu - maneta frana rupta, Bucium Iasi - schimbator viteza indoit). Dupa 4 ani, si aproximativ 25000 km, mi-am dat seama ca pt ce vreau eu de fapt, ture lungi prin Europa, imi trebuie ceva mai mare ... oare ce? ... si asa tot in fix 3 zile, si tot prin decembrie, am plecat dupa un 1200 gs tot din Germania. Asta e si motivul pt care imi vand Dakarul. Initial am zis ca poate le pastrez pe amandoua, cu destinatii diferite, dar dupa cele 9 luni care au trecut, mi-am dat seama ca nu am timp nici sa le plimb pe amandoua, nici sa le intretin pe amandoua, si am ales 1200-le sa-mi plimbe poponeata (si asa, prea rar fata de cat as dori eu). Stare actuala: Functionala 100% Aspect 90% 2 chei +una de plastic Sta in garaj. Nu are nici un fel de problema, are revizia facuta in februarie 2018, si nici un km facut de anul trecut. ITP-ul e expirat din martie, pot sa il fac la cererea cumparatorului. ce are in plus fata de Standard: ABS (nu stiu daca era standard) Manere incalzite inaltatoare ROX cric central termometru ulei filtru de aer K&N crashbaruri Heavyduties panniers rack-uri Heavyduties suport Topcase Givi, monokey special pt F 650 (nu se vede in poze ca era scos) instalatie electrica cu releu pt accesorii aripa fata Tourateck Protectii telescoape fata Tourateck protectie pompa frana spate OEM parbriz custom (se da si originalul) oglinzi rabatabile Vicma (convexe) rim stripes Oxford "nerulate" bec cu led pe frana si pozitie 2 leduri suplimentare montate in stop pt frana modificari facute de pe Crossroadz: mutat releul de incarcare pt racire mai buna modificata prinderea stopului spate relipirea mufei de pe placa electronica a bordului Defecte: mici zgarieturi pe plastice si crashuri suportul semnalizarii stanga spate,de la "portbagaj" a fost crapat cand am dat-o jos din duba, lipit cu poxipol, rezista eroic, nu se vede, e lipit pe interior. seaua are o mica crapatura, se vede in poza Bordul nu inregistreaza toti km, exemplu ... ma duc pana la Piatra Neamt, in loc sa inregistreze 150 km, imi arata ca am parcurs 120 km. De aceea si Kilometrajul actual vs real. Problema asta se poate sa se fi rezolvat odata cu relipirea mufei de pe placa de bord la o firma specializata pe treaba asta (2018, fara factura, nu am mai apucat sa testez). Servisare in cei 4 ani: revizii la 10k km sau un an, schimb lichid de frana si antigel la fiecare revizie, 2 pompe de apa, ultima am schimbat-o in februarie 2018, rulmenti jug OEM 2016 servisare punte spate, uns, verificat, pus la loc 2017. schimbat furtunul de frana fata (insertii metalice) pt a putea monta inaltatoarele 2016, schimbat semeringul de la schimbatorul de viteze, cel exterior 2016. placute de frana, chit de lant schimbat 2017 baterie noua 2017 semeringuri si ulei furca fata, acum are ulei de 10w (2015 cred) cauciucul spate schimbat anul trecut, Scout, dot 2017, rulate 6500 km (alpii italieni) cauciucul fata e DOT 2014 ... in principiu detin toate facturile, piesele OEM fiind achizitionate de la Apan Iasi, restul din comert. POZE: http://s981.photobucket.com/user/meandreleconcretului/slideshow/bmw%20f%20650%20gs%20dakar Pretul, o fi mare, o fi mic, nu stiu. Pt mine, si cunoscand cat de cat piata moto pt ca mi-a placut sa mesteresc (pt mine si prieteni) si am mai vazut/facut una-alta .. mi se pare corect, raportat la modul in care a fost intretinuta, si raportat la diferentele fata de alte f 650 gs-uri cu care am mai mers. Se simte inchegata si nu are defecte ascunse (de mine). Multumesc, Andrei » Post actualizat in 03 Oct 2018 19:23 daca ma poate ajuta un moderator sa modific titlul din 850 in 650 as fi profund recunoscator.
  13. se poate un link cu blugii? o dimensiune in talie? o poza reala?
×
×
  • Creează nouă...