Jump to content

andriu

Membru
  • Content Count

    340
  • Joined

  • Last visited

About andriu

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    iasi
  • Motocicleta
    F 650 Dakar

Recent Profile Visitors

252 profile views
  1. salut, nu am mai raspuns pt ca am fost pe drum, am ajuns acsa. Am sa incerc cu toate sfaturile primite. Problema cu bateria e ca am luat curent de la alta baterie, cu niste cabluri destul de groase (dar nu speciale) si nu am vazut nici o diferenta. Problema este ca nu se aprinde bordul, cu 13.1v in baterie, deci ce sa mai dau la demaror ... Primul lucru, am sa schimb bateria. Apoi am sa intru in detalii. Am gasit un filmulet pe YT, care pare sa fie identic cu ce am patit eu.
  2. Buna seara, Vin si eu cu o problema, daca reusesc sa o rezolv pana maine dimineata am sanse sa-mi continui concediul de 5000 km, daca nu, asta e, ma intorc acasa. Sunt in Slovacia. Eveniment: Intorc mobra in scurt, pe drum, si moare motorul, dau sa repornesc, surpriza, bordul inchis. Simptome: Pun contactul si nu se aprinde bordul, sau se aprinde aleatoriu, fara nici o noima. Daca se aprinde si ii dau la demaror, se aude releul de la demaror si atat. Demarorul este foarte incins, chiar si dupa ce se racise de acuma toba si cilindrii. Ce am facut: Verificat cu voltmetrul bateria, 13,1v Verificat cablurile de la contact. Scos cablurile de pe demaror si incercat sa pirnesc impins. Dat curent de la alta mobra. Ce am constatat: Nu porneste cand am am incercat sa o pornesc impinsa, in momentul cand dadeam drumul la ambreiaj mi se inchidea bordul. cand am.incercat sa o pornesc cu cabluri de curent de la alta mobra, se auzea releul de la demaror continu, adica clik-aia regulat. daca reusesc sa pun contactul si sa dau la demaror, scade tensiunea pana la 6v, chiar daca nu face nimic, demaror in scurt???? pe net am gasit ceva cu un micro swich de la contact. ... vine o masina dupa mine acuma, dar poate reusesc sa o rezolv cumva si ma duc la urmatoarea cazare rezervata ... sau macar imi omor timpul analizand. ceva pareri? Solutii? Fara impins ca sunt singur
  3. Archir Constantin 10 hrs Salut, M-am intalnit cu un coleg in trafic si m-a rugat sa postez pe grupuri. Si-a pierdut nr la moto B94DEI. Poate il gasim cumva. A luat un pasager si nu stie pe unde i-a cazut in Bucuresti . Ms Seara buna Archir Constantin
  4. sincer si eu cred ca e asta, mi-am facut programare la cineva mai priceput, pe 14 are programare la "doctor" ....
  5. da, am refacut dupa eveniment supapele si erau si sunt ok. Compresia e mica, dar motorul trage ok.
  6. pai nu e mare inginerie, zic eu ideea e ca le-am reglat si a mers ok, problema a aparut dupa primii 50 km facuti cu ea. Am refacut supapele in ideea ca poate asta era problema, se pare ca nu. Mentionez ca a aparut zgomotul subit, in 10 minute a trecut de la "fasait" la "tzacaneala". poveste: cumparat motorul, totul ok cu exceptia ruginei de pe cadru si a accesoriilor. Motorul a pornit frumos la 2 grade, tinea relantiul, nu tacanea, nu dadea nici un semn de probleme Compresia 92 (120 in manual parca) Adus motocicleta acasa, bibilita .. (cu exceptia motorului propriu zis) Am verificat supapele si erau in tolerante, nu am reglat nimic la ele, doar le-am verificat, probabil fusesera reglate de proprietarul anterior. Montat toate la loc, facut proba ... totul ok. sambata ora 12: 00 - Facut schimbul de ulei si filtre .. tot ok sambata ora 13: 00 - Scoasa intr-o mica tura, lejera .. 50 km .. tot ok sambata ora 15: 00 - La intoarcere am mai strans rulmentii de jug, am pus inaltatoare Rox .. si hai sa vedem cum stam pe ea .... sambata ora 16: 00 -SURPRIZA .. cand am pornit-o, a aparut fasaitul, deja dupa 10 minute si 3 porniri fasaitul era tacanit ... duminica deja fasaitul e prezent doar 2-3 minute, dupa care devine tacanit
  7. salut, iti raman dator, fraza se referea la utilajul in sine, era o prezentare scurta a motocicletei. Banuiesc ca e clar ca nu am sablat si vopsit axul cu came. Eu am desfacut toate componentele motocicletei, am vopsit elemente in camp electrostatic, am uns rulmenti, am facut cam tot cu exceptia motorului, care a mers ok, singura chestie care am facut-o la motor, am reglat supapele (cat era la vopsit cadrul, cu motorul pe masa). deci decompresorul actioneaza o supapa sau doo ? la partea cu sculele nu m-ai nimerit, daca ai nevoie de ceva nu ezita. Dupa ce am ansamblat totul, motorul a mers perfect cca 50 de Km, dupa care incepe povestea asta ciudata. mmmm, sustin si incurajez ... dau si cu subsemnatul daca e nevoie. Dar nu vad unde am spus ca am desfacut motorul propriu zis, motocicleta da, pana la ultima saiba ... semnat: eu X nu am vrut (inca) sa desfac tot capacul chiulasei, ca are ferestre pt supape si nu a fost nevoie. Probabail trebuie desfacut capacul si vazut exact cum actioneaza decompresorul si in ce stadiu sunt lantul de distributie, patinele intinzatoare, axul cu came .... I-mi incercam norocul cu cineva care a desfacut acolo. Oricum cert este ca zgomotul vine din zona supapelor de evacuare, nici un dubiu aici, X Ma mai gandesc in ce directie o iau, momentat meditez, posibil sa o duc la cineva cu oarece experienta in "organe interne", unde eu nu ma simt destul de experimentat, ca sa nu zic priceput. Cert ca 1200-lui ii prieste ce ii fac (joc supape ..) asta mica gafaie, o fi semn de boala, asta ma sperie .. multumesc tuturor pt pareri, mai primesc daca mai sunt, Andrei X imi incercam norocul .... am un 4 pe ziua de azi ...
  8. S3-E4.1 nu era de la ulei stie cineva daca decompresorul actioneaza ambele supape? sau doar una?
  9. Buna seara, posibila problema?!?!?! se da un dr650se din 98, cumparat in ianuarie de la constanta. totul bine si frumos, desfacut complet, verificat, bibilit, aranjat, sablat, vopsit ... totul ok. saptamana asta am facut schimbul de ulei si toate necesare. azi am facut prima iesire, totul a decurs perfect. M-am intors, am mai strans rulmentul de la jug ca am schimbat si rulmentii acolo, am montat niste inaltatoare, si hai la proba ... surpriza. A aparut un zgomot care tind sa cred ca nu era, ceva de genul ca parca ar sufla aer, dar constant, nu sacadat . Eu momentan tind sa cred ca e de la lantul de distributie, ca si cum ar atinge/freca undeva. Zgomotul se aude la relanti, si creste odata cu turatia, dar la un moment dat este acoperit de zgomotul motorului, nu e foarte pronuntat, dar il auzi la relanti. Are cineva idee de la ce ar putea fi? se schimba greu lantul de distributie? multumesc anticipat, Andrei VIDEO YOUTUBE Azi parca s-a accentuat, acuma suna asa: o fi o supapa care s-a dereglat? mentionez ca au fost verificate acum 50 km .. video-1558877436.mp4 cu toate ca nu pare nimeni interesat, eu insist =))) am refacut supapele, am verificat intinzatorul ... nici o scimbare. Maine incerc sa schimb uleiul si filtrul, daca gasesc undeva pe stoc. Acuma am Yacco de ala "bun" 10-60. incerc sa pun un castrol 10-50 Mie imi suna mai mult a frecare/ciocanire decat a ciocanire ca de supape dereglate .... mai studiem ...
  10. cu poze neclare, nu intelegi nimic din ele, si sunt unele detalii la care mi-ar place sa inteleg la ce se refera.
  11. Buna ziua, stie/are cineva un manual mai bun pt un DR650 SE '98 eu am gasit ceva pe net dar e un scan din care nu prea se intelege mult. multumesc anticipat Andrei
  12. ok, multumesc frumos, ciudat insa e ca imi dati link-ul de pe adal, cand de fapt pe vicma (tot voi) e 130 ron acelasi produs. sarind peste asta, pot sa-l iau din bucuresti sambata? de oriunde? sau numai online?
  13. un instructor de prin state, explica intr-un video cat de usor se deschide busonul ala cu talpa ghetei de enduro, nu strica sa incerci ca nu e forta acolo. Presezi cu talpa busonul si rotesti piciorul, pinii aia 3 ar trebui sa ofere destula aderenta.
  14. Salut, dupa cum spune si titlul, cumapar clamp-uri (inaltatoare) ghidon 28 mm, surub de fixare 10 mm. Am luat un dr650se si vreau sa-l renovez/customizez. Vreau sa pun ghidon de 28mm, urmeaza sa iau unul de KTM, dar prinderile originale sunt de 22mm. In concluzie caut niste prinderi pt 28mm, cu surub de prindere pe jug de 10mm. multumesc anticipat, Andrei
×
×
  • Create New...