Jump to content

andriu

Membru
  • Content Count

    346
  • Joined

  • Last visited

About andriu

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    iasi
  • Motocicleta
    F 650 Dakar

Recent Profile Visitors

505 profile views
  1. Cam da, un minim de documentare si de cunostinte de fizica banuiesc ca ai nevoie, daca tu nu stii cum functioneaza un cric, vrei sa faci mecanica? Nu ma intelege gresit, apreciez oamenii care incearca sa faca chestii pt ei, si vor sa invete, dar pornesti de la o analiza si o documentare in ce vrei sa faci. Banuiesc ca ai plecat de la ideea ca vrei sa ridici roata fata, sa spunem, te-ai documentat cum poti face asta? sau doar ai cautat pe internet "stander" si ai descoperit ce ai nevoie? Si ca sa fiu la subiect, da, pt faptul ca nu stii cum se manevreaza un cric de asta, nu platforma,
  2. Oauu, esti sigur ca vrei sa faci mecanica singur?
  3. vezi ikea, tavita pt papuci, e fix ca cea de portbagaj, 10 ron parca
  4. cei de la Bavaria aduc la pretul de lista, fara transport
  5. Salutare, in cutia cu piese nemontate dupa "restaurare" am gasit garnitura asta de cauciuc, cca 6 mm grosime in carne, cca 70 mm diametru. Are idee cineva de unde ar putea fi? Are 3 liniute mov pe ea, si pare noua =). Mentionez ca motocicleta merge, fara probleme... multumesc anticipat
  6. salut, nu am mai raspuns pt ca am fost pe drum, am ajuns acsa. Am sa incerc cu toate sfaturile primite. Problema cu bateria e ca am luat curent de la alta baterie, cu niste cabluri destul de groase (dar nu speciale) si nu am vazut nici o diferenta. Problema este ca nu se aprinde bordul, cu 13.1v in baterie, deci ce sa mai dau la demaror ... Primul lucru, am sa schimb bateria. Apoi am sa intru in detalii. Am gasit un filmulet pe YT, care pare sa fie identic cu ce am patit eu.
  7. Buna seara, Vin si eu cu o problema, daca reusesc sa o rezolv pana maine dimineata am sanse sa-mi continui concediul de 5000 km, daca nu, asta e, ma intorc acasa. Sunt in Slovacia. Eveniment: Intorc mobra in scurt, pe drum, si moare motorul, dau sa repornesc, surpriza, bordul inchis. Simptome: Pun contactul si nu se aprinde bordul, sau se aprinde aleatoriu, fara nici o noima. Daca se aprinde si ii dau la demaror, se aude releul de la demaror si atat. Demarorul este foarte incins, chiar si dupa ce se racise de acuma toba si cilindrii. Ce am facut:
  8. Archir Constantin 10 hrs Salut, M-am intalnit cu un coleg in trafic si m-a rugat sa postez pe grupuri. Si-a pierdut nr la moto B94DEI. Poate il gasim cumva. A luat un pasager si nu stie pe unde i-a cazut in Bucuresti . Ms Seara buna Archir Constantin
  9. sincer si eu cred ca e asta, mi-am facut programare la cineva mai priceput, pe 14 are programare la "doctor" ....
  10. da, am refacut dupa eveniment supapele si erau si sunt ok. Compresia e mica, dar motorul trage ok.
  11. pai nu e mare inginerie, zic eu ideea e ca le-am reglat si a mers ok, problema a aparut dupa primii 50 km facuti cu ea. Am refacut supapele in ideea ca poate asta era problema, se pare ca nu. Mentionez ca a aparut zgomotul subit, in 10 minute a trecut de la "fasait" la "tzacaneala". poveste: cumparat motorul, totul ok cu exceptia ruginei de pe cadru si a accesoriilor. Motorul a pornit frumos la 2 grade, tinea relantiul, nu tacanea, nu dadea nici un semn de probleme Compresia 92 (120 in manual parca) Adus motocicleta acasa, bibilita .. (cu exceptia motorului propriu zis) Am ve
  12. salut, iti raman dator, fraza se referea la utilajul in sine, era o prezentare scurta a motocicletei. Banuiesc ca e clar ca nu am sablat si vopsit axul cu came. Eu am desfacut toate componentele motocicletei, am vopsit elemente in camp electrostatic, am uns rulmenti, am facut cam tot cu exceptia motorului, care a mers ok, singura chestie care am facut-o la motor, am reglat supapele (cat era la vopsit cadrul, cu motorul pe masa). deci decompresorul actioneaza o supapa sau doo ? la partea cu sculele nu m-ai nimerit, daca ai nevoie de ceva nu ezita. Dupa ce am ansamblat totul,
×
×
  • Create New...