clujraider
Membru-
Număr conținut
205 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://raider.bz
-
Yahoo
clujraider
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Cluj Napoca & Bistrita
-
Motocicleta
VL1500/Virago535/Zing/Drifter1500
-
Club
no club.
Informații profil
-
Interests
IT
clujraider's Achievements
Newbie (1/14)
Recent Badges
-
Mno, finalmente mi-am schimbat carburatoarele cu totul. 250 de euro, ceva site de dezmembrari de la nemti, mopart.de gasit cu magazin pe e-bay. A dat al de sus sa vad si eu consum de 5 la sută pe vacă. Concluzii: 1: scaunele de la cuiele de dozaj pe Intruder vl1500lc nu pot fi schimbate. 2: cuiele de dozaj aftermarket fac ravagii. 3: refacerea scaunelor prin ceva mumbo-jumbo se face undeva in state la g-man industries si ajunge pe la 300-350 de para cu trimitere prin poștă și alte balarii. 4: două carburi noi = mia de euroi. 5: inainte de a da vina pe supape, calamina sau alte avioane, verificări la carburatoare cu microscopul. De două ori. De trei. Dupa aia cautati alte cauze. 6: cuiele de dozaj pentru carb euro se potrivesc la carb us. Viceversa nu. (Euro au 5 nivele de reglaj, us doar unul, la mijloc). Conicitatea e la fel, dimensiuni identice. 7: jiglerele de 112.5 si 110 pot fi schimbate cu altele si mai mici daca se reduce nivelul de plutitor la 6.5 sa zic, chiar 6. Merge rotund, putere nu prea e. Dar nah, poate foloseste cuiva informatia. Rommel, cum ai rezolvat cu cheia la capacul rezervorului sau ce tip de inchizatoare aveai? A mea s a dus dracu, pot s o deschid cu surubelnita sau cu cheia de contact....da' as prefera sa o stiu totusi inchisa ok.
-
Salutare. Pe sfarsitul lunii Iulie, ies cu pasager pe la Carei spre Marsilia. Ungaria/Austria/Italia/Franta, retur. Traseu ales: Budapesta/Viena/Salzburg (ocolire pentru Berchtesgaden) apoi coborâre spre Venetia/Bologna/Pisa/pe riviera spre Marsilia. Intruder 1500, deci am tot interesul sa ma duc lejereanu, fara drumuri cu viraje agresive și aglomerate. Ceva idei, sfaturi, sugestii cu privire la cazari? Viniete si asigurari stiu deja ce trebuie sa fac, poate sunt mici "secrete" pe care ar trebui sa le stiu? Multumesc.
-
Mă, eu nu ma supar deloc. Am un 535, din 92. Motorul merge ceas cesulet, compresia e mama ei (9.4 si 10) stare impecabilă, curatica si frumoasa. N o vand, ti o dau o tura sa scoti 150 din ea, vreau sa vad. Benzina de care vrei tu, cauciucuri noi, ulei soft, filtru nou. Daca faci 150 cu ea, io s popa. Orice i am facut, plafonul a fost la 130.
-
Pai, cum sa fie 535 daca e 500? E un 500 si gata. Motocicleta arata la fel, cilindreea e un pic mai mica. Acuma, n ai sa vezi 500 sau 535 care sa fuga peste 120-130 decat cu vantul in spate si pe panta in jos. Motoarele astea au o varsta. Am auzit de avionisme cu 140-150-160 da` sincer sa fiu, imi vine greu sa cred ca dintr un motoras ca asta poate iesi asa ceva, avand in vedere cutia de viteze specifica, care ti permite sa mergi cu 40 intr a 5 a...dar nu are rapoarte potrivite pentru viteze de genul. In afara de asta, iti trebuie loc sa te intinzi la drum, ai un 2V care ti ofera cuplu la ture mici, nu demaraje spectaculoase si rapoarte in cutie care sa ti dea 160 la ora. Nu mai zic de racire, care e pe aer si chiar daca fugi ca disperatul, racirea e cat e, dupa aia crapa. Ca ai cardan...n are rost sa mai povestim. Aia cu limitarea e posibila, din cate stiu austriecii au altfel legea la omologul categoriei A2. Daca vrei s o vinzi, asa cum e limitata, iti gasesti clienti la ea fiindca e plin de amatori de A2, la 17~18 ani care cauta asa ceva. Faza funny e ca un 535 nelimitat in Romania, se incadreaza la A2, fara modificari. Ca idee, un Virago 535 cu pasager, viteza de croaziera 80 la ora, drum in curba si cu pante (Tihuta), carburi curatate/sincronizate, filtru de aer nou, ulei proaspat, pilot cu ceva ani de experienta, face in medie 5,5 litri la suta. Daca tragi de gaz mai tare, spre 90~100, in aceeasi configuratie, consumul ajunge la 6, poate 6 si un pic. Asta e consumul normal la o Virago, aia de 250 consuma evident mai putin dar nici acelasi randament nu l ofera. Eu zic sa scoti limitarea si s o folosesti. Sau, s o vinzi si de banii luati, sa iei un 535 pe bune.
-
Revin cu o intrebare: are cineva vreo idee de unde pot lua un airbox? Al meu, nu mai exista. Azi am facut revizia si m am pomenit ca am filtru k&n sport, fapt care mi duce consumul pe lună. As vrea sa mi fac reconversia la original. » Post actualizat in 05 Jul 2017 18:31 Desi stimatul coleg Rommel mi-a scos posteriorul dintr un mare r.a.h.a.t, facandu mi cadou jiglere originale, am o gaura de vreo 800 de lei in buget fiindca distribuitorul meu, nu poate face retur la piese originale si am fost suficient de mascul bovin sa ma grabesc cu comanda. Așa ca: Se vând urmatoarele, valabile pentru Suzuki Intruder VL 1500 LC cat și pentru alte modele care au acelasi tip de carburator (Bandit/GSX-R si probabil o grămadă de alte motoare) 1: jigler relanti 32.5, doua bucati. Prețul de magazin: 120 de lei, le dau cu 100 2: jigler forța 110, 1 bucata (rear cylinder) e 39 de lei, il dau cu 30 3: jigler forta 112.5, 1 bucata (front cylinder) e 63 de lei, il dau cu 50 4: cui dozaj Front 5D94-56-3, pret magazin 65 lei, il dau la 60 5: cui dozaj Rear 5E8-56-3, pret magazin 65 lei, il dau la 60 6: scaune pentru cuiele de dozaj, 85 de lei bucata, le dau pe ambele cu 150. Produse noi, originale Suzuki, oricum nu gasiti aftermarket. Sigilate etc. 7: pentru ăia la care le place senzatia de benzina arsa cu galeata și putere n plus (care au evacuari adaptate și filtre de aer sport) două jiglere de forță de 165 (astea s folosite). Pretul la magazin vreo 80 de lei bucata, le dau pe ambele cu 100. Sa fiț iubiț.
-
Import moto din UE (acte, costuri etc)
topic a răspuns lui clujraider în raulusul Legislatie, acte, vama
Am fost la Prunescu, am vazut, mi a placut ce am vazut, problemele minore remarcate la ce am ales se rezolva, omul colaborează, vrea ca clientul sa fie multumit. Prețurile nu se negociază (oricum, unde naiba gasesti un Intruder de 18 ani, 1500 cmc la 3900 de euro cu tot felul de figuri pe el), serviciile insa,sunt flexibile. Un schimb de ulei, o baterie nouă, o casca cadou, o pereche de coburi sau un portbagaj mai potrivit, omul n a zis nu. Tehnic vorbind motorul suna bine, arata bine, intretinut bine, julituri minore, parte de la transport (asumate de Prunescu) parte mostenire de la canadieni. Per ansamblu experienta e ok, omul e pertinent si mai e si un angajament verbal ca daca s probleme, le rezolva (defecte ascunse in motor, chestii de genul). Asta nu inseamna ca daca ti pică un furtun, un cablu sau vreun bec, gata, schimba motorul. Sa fim seriosi, e vorba de motoare second, bine întreținute dar totusi, second. N are rulaj mare, vinde putine unități dar nici n aduce multe, alege cu grijă si are marfa ok. Personal, recomand. -
Salut. Proaspat posesor de 1500 LC, import Canada. Are cineva manualele pentru el? Tips & tricks? Motorul are cam 40k, tip top condition, agata oleaca intre 1 si Neutral, si a dat drumul dupa o tura (presupun ca dun cauza pauzei de cateva luni). Am remarcat lipsa poziției "off" la lumini,.pe pozitie se aprind semnalele (stil american) impreuna cu faza scurta. Asa e si la ale voastre? Mulțumesc.
-
După cum arată, riserul din stânga e mult în spate. Eu zic ca nu i indoit, totuși e zdravăn dar...o fi ieșit cumva din locaș. Ciudata indoitura oricum.
-
Chiar bine, zic si eu. Cauciucurile ca si cauciucurile ....dar sunt capacele motorului intr o stare de invidiat. Ghidonul ăla original mie mi se pare de Pegas da' asta e parerea mea, sunt la care le place. Asfalt uscat, have fun!
-
Vibreaza motocicleta la viteza de 10 120 km/h l.
topic a răspuns lui clujraider în Costin2beul Service si intretinere curenta
Chiar daca s noi, cauciucurile pot fi turnate prost, au diferența de greutate, greu compensabila cu greutati. Eu, am o greutate de 70 de grame pe roata fata, cauciucul e un Mitas. Discutand la fata locului cu meseriasul, mi a zis clar, o sa am vibratie la o viteza oarecare și ca daca greutatile ajung sa depaseasca suta de grame, cauciucul e compromis. Zis si facut, am vibratie la 40 la ora, daca depasesc, e ok. Dupa ce zici tu acolo...ai vibratie pe spate si probabil roata nu e stransa cum trebuie in ax. -
Sa te lamureasca nenea: 1: a se citi (ma citez) "instrainat catre Gigel la data de" (aia inseamna mentiunea din talon - "LA DATA DE" (citim, daca stim contrazice, macar citim, da?)Si asa cum am zis, daca Gigel e trecut acolo si are contract, e proprietar, da? Daca e un Xulescu, ala apare pe talon si in contract (cu mentiunea de rigoare "la data de") da? Care Gigel sau care Xulescu, avea obligatia legala ca in termen de trij` de zile blah blah, da? Nu induc pe nimeni in eroare, ma faci tu pe mine sa explic o chestie pe care nu binevoiesti s o citesti. 2: legea de care pomenesti tu, cu obligativitatea documentelor de transport, ale atelajului si ale marfii (aka "Aviz de insotire a marfii") nu e privitoare la autovehiculele cu masa maxima autorizata 3,5 tone. Nu sh in ce secol traiesti, da` pe unde lucrez eu, masinile au GPS si foaia de parcurs se scoate la sfarsit de saptamana din aplicatie iar soferii se apuca de editat in excel care pe unde a fost si de ce. Asta in organigrama interna la firma, sub nici o forma fata de organu` constatator pe care il vom numi in continuare "Politie". Daca Politia cere, se elibereaza de la firma un document original, extras din aplicatie, cu mentiunea ca datele respective nu sunt omologate metrologic si sunt cu caracter informativ. Deh, nu sh cum sa ti zic, cu asta ma ocup, capisce? Ordinul de deplasare, foaia de parcurs si alte balarii, Politia si RAR ul NU AU DE CE SA TI LE CEARA (aviz, nici RCA ul n are de ce sa ti l ceara, HA HA HA, exista deja precedent si legea NU E CLARA cu privire la aspect - Politia insa POATE si O FACE - sa ti verifice polita RCA prin sistemul intern. Legea zice clar si romaneste: "Conducătorul de autovehicul sau de tramvai este obligat să aibă asupra sa actul de identitate, permisul de conducere, certificatul de înmatriculare sau de înregistrare şi, după caz, atestatul profesional, precum şi celelalte documente prevăzute de legislaţia în vigoare”. "Celelalte" alea, inseamna multe. Ca romanu` da RCA ul la "alte documente" nu inseamna nimic, in nici un cod rutier nu scrie negru pe alba ca tu tre` sa dai RCA ul (daca scrie pe undeva, eu iti sug castravetele, unde vrei, de cate ori vrei). Citez din nou: "participanţii la trafic sunt obligaţi ca, la cererea poliţistului rutier, să înmâneze acestuia documentul de identitate sau, după caz, permisul de conducere, documentul de înmatriculare ori de inregistrare a vehiculului condus, documentele referitoare la bunurile transportate, precum si alte documente prevazute de lege." Scrie RCA? Bag sama ca nu, poate te dezinformez. Revenind la "documentele referitoare la bunurile transportate", pot exista avize de insotire a marfii pe masini de sub tri` tone jumate in cazul transporturilor mici cu valori mari, unde se cer de catre DESTINATAR, Aviz de insotire a marfii, factura si dupa caz, chitante. (distribuitori de tigari/medicamente/alte bunuri cu valoare mare si volum mic). Dar, daca esti agentu` de vanzari, reprezentant zonal, tehnician cu scule n masina, patronul sau alta forma de viata bipeda care conduce auto de firma, NU ESTI OBLIGAT SA AI foaie de parcurs sau alta balarie. Ordinul de deplasare, iar. Ala nu l tii in masina si l stampilezi ca sa aiba Politia ce admira. Ala il tii in masina si l stampilezi de la benzinarii sau client sau hotelul unde ai stat, CA SA ITI IEI DIURNA de la contabilitate. 32.5 RON sau 42.5 RON minim, functie de firma/profit declarat/cat e patronul de milos. A, da, fix in momentu` asta ma uit la un catralion de ordine de deplasare si ma gandesc c ar fi bine sa ma apuc de ele. Prin urmare, sa ti explice nenea concluzia finala: 1: nu dezinformez pe nimeni, citesti tu ce vrei. 2: pune te la punct cu legislatia. » Post actualizat in 28 Apr 2017 16:05 P.S. ca m ai prins bine dispus: Sentinţa Civilă numărul 527, din 1 iulie 2016 - Judecatoria Simleul Silvaniei Sa ti pove: in tara asta nu se aplica (INCA) precedentul. Dar, folosind proceduri specifice, orice avocat va duce la precedent (cine i jurist pe aici, stie ce vorbesc). Din nou, (INCA) legea n a fost modificata (cand zic LEGEA, zic Art. 35) si inca e sub forma bolduita de mine, mai sus. Ergo: orice actiune bazata pe Art 35 si formularea lui, va duce la castig de cauza (de unde stiu? Simplu, unii umbla cu copia dupa asigurare la ei, m am lovit de asta de "n" ori - creca si altii) petentului (in speta soferului amendat pentru "lipsa rca" (desi o are, e acasa), "lipsa documente de inmatriculare" (ha ha, ce bine am ras, bajetii pot verifica oricand obiectul pe comunicare interna) si asa mai departe. E de ajuns sa poti demonstra ca l ai avut acasa cand a fost data amenda. Si ca era valabil. (talon/rca/permis/buletin) Totu` i din incheietura: ESTI OBLIGAT SA PREZINTI, NU ESTI OBLIGAT SA AI IN POSESIE! Asta inseamna ca poti sa le uiti, nu te omoara nimeni. On topic: transcrierea in termen de trij` de zile nu se aplica. Acolo e alta treaba.
-
Tati, pentru asta, ti o iei ca tre sa conduci preventiv (exact in acelasi loc mi am luat o cand un mormoloc mi a luat fata si m am înfipt in el acum 3 ani cu masina). Agentul a dat culpa comuna...fiindca a fost acolo un marcaj inainte si la stanga iar eu, desi nu semnalizam, cu intentie clara sa mi vad de drum, a vrut ala sa vireze. Nu eram obligat sa l las...dar aveam obligația sa frânez fiindca condus preventiv. Dar: nu acum nu mai este marcaj pe banda aia, pentru a i permite viraj stanga, de aia ai scapat tu si o sa scapi daca e vorba de politie. Totuși ...evita cat poti, habar n ai peste cine dai.
-
Completare: daca conduc masina de serviciu, am viteza, ma opreste radaru, ma amendeaza ca nu conduc masina mea? Nu sh ce amenda a luat Gigel da' creca a luat ceva pentru nerespectarea regulamentului cu privire la punerea in circulatie a unui vehicul blah blah.
-
Gigel ar trebui sa stea pe dreapta pana la sfarsitul IUNIEI fiindcă Gigel e un iresponsabil. Niciuna din motocicletele pe care le am, nu este înmatriculată pe numele meu, din simplul motiv ca am restanțe la anaf, in urma unui inspector fiscal acum dat afara acum...dar restanțele mele au ramas (ma rog, asta e motivul meu, e treaba mea) Se poate transcrie spre xulescu, cu mentiunea ca xulescu sa fie trecut pe talon (înstrăinat catre xulescu la data de). Daca Gigel e trecut in talon si are contractul, sa fie sanatos, Gigel e proprietar. Xulescu poate mentiona dreptul de folosire in talon, nu e obligatoriu. Caz penal, Gigel nu stie legea? Are permis, nu stie cum ii cu punerea in circulatie a vehicolelor? Gigel sa incerce in Salaj/Bistrita sau alte judete limitrofe, cautand stand moto liber la RAR. Pana la sfarsitul iuniei.
-
Ceva nu i clar. La 535 arata 1/1 gps vs vitezometru, nu m as fi asteptat dar asa e. Ar trebui si la 250 sa fie la fel. N ai gume de alta dimensiune?