-
Număr conținut
299 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Cipru
-
Carnet moto din
2006
-
Motocicleta
1999 Yamaha XVS1100 Dragstar
Informații profil
-
Motociclete detinute
1999 Yamaha XVS1100 Dragstar 2008 Suzuki V-Strom650 2004 Suzuki SV6502005 Honda CB600F Hornet2002 Ducati Monster 620ie Dark1996 Yamaha XVS400 Dragstar Custom
utzelu's Achievements
Newbie (1/14)
-
Salutari, Urmaresc de cateva luni un proiect superb al unui indian (stabilit in USA), ce consta in dezvoltarea unui motor V-Twin 700c pornind de la 2 motoare Royal Enfield de 350cc. Proiectul e deja in faza finala, iar prototipul ruleaza. Flacaul se intereseaza acum de comercializarea lui. Detalii (inclusiv imagini, video) direct pe site-ul lui: Musket
-
Si inca o informatie utila pentru cei care vor sa-si customizeze Dragstarul: Uptown Customs e o mica firma americana, ce a scos un kit de conversie a carburatorului original cu altele (Keihin, S&S). Flacaii au un de prezentare a unui bobber bazat pe Dragstar, care suna extraordinar (exact ca un Harley). Totul lucrat din tzevi, carburator si admisie.
- 4.523 răspunsuri
-
Salutare, Nu cred ca a mai fost postat aici informatia asta, asa ca: Firma americana Blue Collar Bobbers a scos un kit de conversie a Dragstar-ului la bobber. Dupa parerea mea arata misto si cred eu ca saua si aripa spate vor avea succes comercial. Linkurile utile sunt: Blue Collar Bobbers
- 4.523 răspunsuri
-
BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000
topic a răspuns lui utzelu în altrixkkul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
am luat in calcul si optiunea unui maxi scuter (> 250cc), dar ajung mai scump decat cu un f650. in general mai bag si in weekend cate un drum prin zona (include si autostrazi), eventual si cu sotia. asa ca ceva sub 250cc nu satisface criteriile mele. iar ca sa tzin si un motor si un scuter, no way... si apropo, intervalele de mentenanta la scutere sunt chiar mai dese decat la motoare (cel putin schimb de ulei si filtru, ca sa nu zic ca ai curea care te tine tot cat un lant, dar costa mai mult decat un kit lant), asa ca nu stiu la ce iesi mai ieftin. -
BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000
topic a răspuns lui utzelu în altrixkkul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Exista ceva magazine online cu piese OEM pt. F650? As fi curios sa vad cam ce preturi sunt. P.S. Asta face parte din partea de documentare, in vederea alegerii viitorului motor -
BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000
topic a răspuns lui utzelu în altrixkkul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Nu prea am eu problema asta, pt. ca umblu cu motorul tot anul, in afara de cand ninge sau e zapada pe strazi. Asa ca m-ar avantaja sa astept incheierea sezonului, pt. ca as prinde preturi mai bune. Totusi, folosesc motorul ca pe un mijloc de transport... Ramane intrebarea cu piesele de schimb... -
BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000
topic a răspuns lui utzelu în altrixkkul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Salutare, Am si eu o intrebare referitoare la piesele de schimb BMW: mai sunt disponibile piese de schimb originale pt. F650 (Funduro)? Si nu ma refer la bujii si alte consumabile, ci la piese gen carburator, segmenti, capace de motor, pompa apa, jante, carene etc. Intreb pentru ca sunt in proces de cumparare a unui motor si am buget limitat momentan. Asa ca am 2 optiuni: + cumpar un Funduro cu 1500 EUR si apoi pe parcurs mai bag bani in el, daca trebuie. + mai astept cateva luni si strang bani de ceva mai nou. M-ar tenta prima varianta din cauza ca am nevoie de motor pentru commuting la munca (cam 50-60 km/zi). In plus, imi cam place sa ma bag prin motor, sa repar (sau service) singur (am ceva "experienta" de pe la motoarele anterioare si nu am frica de a umbla la ele; plus ca am cam tot ce trebuie in materia de sculele). Optiunea ar fi valida doar daca se mai fac piese pt. modelul asta (avand in vedere ca are 15 ani). Piesele pot fi de la reprezentanta sau de pe magazine online, nu are importanta. Multumesc de sfaturi -
Salutare, Am si eu o intrebare relativ la piesele de schimb pt. motoarele BMW. Stiu ca in general, producatorii asigura piese de schimb cca. 10 ani dupa incheierea productiei unui model. BMW tot asa procedeaza? M-ar interesa sa imi iau un BMW mai de touring, dar ceva mai vechiutz, de prin 1995 incoace. Si ma gandeam daca se buleste ceva, mai gasesc piese de schimb ori ba?
- 9.844 răspunsuri
-
- Difuzoare schimbate
- R1100 RT
- (și 4 alții)
-
Misto motorul. Mi-as trage si eu unul, daca as putea sa-mi vand actualul motor Cat despre pret: se pare ca cele mai bune preturi sunt in UK. Iron-ul are un pret MRSP de 5375 GBP (sau 6000 EUR). Asta include si taxele. Chiar si adaugand costul transportului si inmatricularii aici cred ca iesi mult mai ieftin decat pretul din Romania. Aviz amatorilor...
-
Chiar daca nu ma dau in vant dupa transmisie pe cardan (mai ales la chopper/cruiser), cred ca le-a iesit designul. Cardanul "este ascuns" bine in bratul furcii spate. Aspectul rotii din spate este curat, fara lantz, curea si pinioane. Latimea rotii spate de 200 este mai mult decat ok (pt. mine), pentru manevrabilitate. Radiatorul se integreaza ok (cred ca este cel mai reusit design de motor racit cu apa, la un cruiser). Se vede atentia la detalii (fara cabluri, furtune la vedere). Locul disponibil la gatul cadrului poate fi folosit pentru un al doilea rezervor (custom) Din pozele de prezentare se vede ca pozitia de conducere este destul de normala, fara exagerarile custom-urilor artizanale. Per ansamblu chiar imi place. Nu este exagerat (personal nu ma incanta motoarele mai mari de 1200cc pe orice tip de motocicleta), design frumos, ingrijit, motor pe injectie. Probabil ca pretul va fii la nivelul VTX1300 ($10.000-$11.000). Peste pretul asta, intra in teritoriul Raider-ului si nu cred ca are sanse sa-l concureze.
-
Prima fotografie a motocicletei: Motorul este de pe VTX, 1300cc, racit cu apa. Transmisie pe cardan. Astazi e lansarea oficiala.
-
he he... doar asta e si definitia cruiserului... 99,99% din cumparatorii de cruisere nu sunt pasionati de viteza, acceleratii maxime, cai putere sau condus sportiv. vor doar sa arate bine, sa mearga bine, sa sune bine, si pozitie relaxata, pt. cruising... pt. ceilalti 0,01% din cruiseristi exista Warrior sau V-Rod (care nu o duc prea bine cu vanzarile)... revenind la subiectul topicului, alta alternativa ar fi noul Suzuki C1800R, din pacate fara ABS (inca ). ABS e oferit deocamdata doar de HD si in curand de Triumph. Probabil (si din fericire), in urmatorii ani si cruiserele vor avea ABS standard.
-
huh? adica ai vazut pe strada noul xvs 950? ca de abia l-au lansat acu' cateva zile... altfel, intr-adevar, Yamaha ataca VN900 cu acest model. probabil ca se va vinde mai bine decat Kawasaki, pt. ca are motorul racit pe aer. Altfel VN900 arata mai bine, dar si XVS950 cu niste aripi corespunzatoare poate arata super.
-
Acum depinde de gabaritul/fizicul fiecaruia, cat si de preferintze. Eu prefer sa am o pozitie mai relaxata (spatele mai drept) pe motor. In plus, am modelul 2005, care are un mic fairing desupra farului, dar foarte eficient pana la 130 km/h. Deci nu-i nevoie sa stau culcat pe rezervor.
-
daca gasesti o solutie pt a ridica ghidonul, pune aici detaliile. ma intereseaza si pe mine. la drumuri mai lungi ma cam doare spatele. probabil ca trebuie re-rutate cablurile.