Sari la conținut

cata_op

Membru
  • Număr conținut

    58
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    cata_op

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bt
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    Kawasaki VN 800 Classic
  • Numar Moto
    FKY

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Ij Jupiter III; Ij Jupiter IV; Ij Planeta V

cata_op's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. cata_op

    Kawasaki Vulcan

    Caut aripa fata cu tot cu prindere pentru Kawasaki Vulcan 800 Classic. Oare are cineva de vanzare? Multumesc.
  2. In cazul in care ma hotarasc cum facem cu banii? Si din experienta ta crezi ca s-ar mai putea negocia cu neamt-ul? Multumesc,
  3. Salut, spune-mi te rog, poti aduce si piese din germania?. M-ar interesa asta: http://www.ebay.com/itm/VN-800-Classic-Gabel-/232126450452?&_trksid=p2056016.l4276 Poti estima si un cost al transportului ? Multumesc,
  4. cata_op

    Kawasaki Vulcan

    Si eu sunt interesat de verificarea jocului la supape, daca ai ceva poze ar fi foarte fain daca le-ai urca. Merci
  5. ;) "La multi ani!" fericiti, frumosi si sanatosi!!!
  6. cristi-mic: am nevoie de o pedala de pornire de planeta 3 , sau festival, sau ij 54 , ai asa ceva ? Salutare.
  7. Ok. am vazut ... Eu ma gandeam ca se poate face un platou separat, adica sa nu se mai foloseasca cel de ij ca e destul de slab, eu am folosit un fel de flansa din aluminiu pe care un senzor era fix si celalalt reglabil. Serios, chiar ma intereseaza sistemul complet. Sau daca nu macar vreo cateva buc. de AT011 salutare.
  8. In sfarsit !!! Am urmarit cu interes topicul pe dacia forum despre aprindere electronica cu AT 011 si senzor, si ma gandeam ca si pt. jupiter se poate face asa ceva. Eu personal am incercat su senzori hall si magnet dar din pacate aveam scanteie slaba. Inca o chestie, din imagini vad ca se foloseste cama veche si senzorii o "citesc", ideea e ca platoul de sustinere( tabliile) trebuie sa fie de o calitate buna astfel in cat sa nu se deformeze la strangerea suruburilor si sa deregleze avansul. De problema asta m-am confruntat cu platoul original de la motocicleta. Acuma, cam la ce pret ar ajunge platoul cu tot cu senzori si cu AT 011.\ Presupun ca se poate trimite ramburs. Sautare.
  9. ceasul comparator se foloseste si la monocilindrice ... principiul e acelasi chiar daca au 1 singur piston. Mai intai se stabileste PMS, rotind cama in sensul acelor de ceasornic si dupa aceea in sens invers pana la 3 mm ( sau cat trebuie pt. motorul tau) moment in care ar trebui sa apara scanteia. Salutare.
  10. La aprindere iti trebuie neaparat comparator, cum zice stress, ca nu reusesti sa le reglezi calumea, si tot la aptindere te sfatuiesc sa-ti faci un led inseriat cu o rezistenta pe care sa-l montezi pe platina(+la baterie si -la platina) astfel incat la deschiderea platinei sa se stinga led-ul. E recomandat sa folosesti un led deoarece e mult mai rapid la comutare decat un bec normal. De verificat bobinele e destul de greu deoarece in timpul mersului ele se comporta altfel decat static deoarece se mai incalzesc un pic isi modifica proprietatile. Poti verifica bobinele cu bujia scoasa sa vezi daca iti da scanteie. La rece se verifica cu un ohm-metru pe infasurarea primara( sau secundara nu retin exact) trebuie sa aiba o rezistenta de cativa zeci de ohmi ( sau sute , nici asta nu retin). Ideea e ca trebuie sa indice ceva aparatul de masura. Daca indica zero inseamna ca sunt in scurt si atunci sunt bune de aruncat. Salutare.
  11. uite si cateva poze cu releul si puntea de diode ... sunt luate de daciaclub.ro Salutare
  12. Multumim. E un inceput totusi. Poate reusim pana la urma sa facem si o schema pe baza info de aici. Salutare.
  13. nimeni... cred ca trebuie sa ne chinuim noi si sa o facem .... schema adica... Salutare.
×
×
  • Creează nouă...