Jump to content

Ovidiu_SV

Membru
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

About Ovidiu_SV

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Suceava
  • Carnet moto din
    1983
  • Motocicleta
    Honda VT500E
  • Numar Moto
    SV-90-CUS
  • Club
    niciunul

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mobra,IJ,Suzuki,Daelim,Piagio,Honda,Jawa

Recent Profile Visitors

67 profile views
  1. Domnule L.U.V. mi se pare un pic de aroganta in atitudinea dvs. Am intrat pe acest forum in speranta de a comunica atat cu profesionisti, cat si cu amatori. Nu inteleg motivul pentru care m-ati blocat. Va pot asigura ca ma pricep mult mai bine decat dvs la mecanica. Sunt inginer mecanic cu faculatatea facuta la timp si conduc motociclete din 1983. Daca va credeti superior, gresiti. Trebuie sa fiti deschis dialogului, deoarece suntem satui de atitudini dictatoriale. Eu nu am timp de frecat menta pe forumuri si de aceea am avut o ezitare, dar dvs care sunteti lipit de internet puteati fi mai intelegator. Daca ati avea macar o farama de bun-simt m-ati lamuri de ce m-ati blocat. Asta intr-un limbaj mai conventional. Ce nu v-a convenit la scuzele mele? Am fost chiar sincer si deschis la dialog. 

    1. Ovidiu_SV

      Ovidiu_SV

      Concluzia? Suntem rai!

      ok. plin si Bucurestiul taranoi. alintati-va in jegul vostru. 

      "supces"

  2. Ce nu-ti convine, defapt? Am senzatia ca ataci.
  3. Ne mai place...Nu suntem toti experti in toate. Bucurati-va ca existam
  4. Honda VT 500 E. Arata foarte bine si ese in stare impecabila. 

  5. Buna.Mai sun tobele?Au si filtre?Ma intereseaza » Post actualizat in 28 Jun 2014 09:13 Da un semn la svartovi pe mess.Stima
  6. Multumesc mult.Chiar nu dau in dreapta si in stanga.Ador dialogul si imi plac informatiile clare.Deacord 100% despre limbajul comun.Ma bazez mereu pe ceva si anume...in meseria mea sunt un"MIC REGE" si cred cu tarie ca in fiecare meserie si pasiune exista asa ceva.Ma astept mereu la pareri si sfaturi de la cei care stiu si cunosc.Surubaiesc cu placere si cred in talentul mainilor.Adresa mea de email este svartovi@yahoo.com Ca o curiozitate...site-ul meu este www.rapsodiabucovinei.ro Multumesc anticipat pentru manual. Doamne ajuta
  7. Multumesc mult.1. 1)Despre circulatul legal...am permis din 1983(A).Probabil ca unii dintre cei care va exprimati aici la un mod mai"libertin"cand eu conduceam pe doua roti,domniile voastre nu erau nici macar lichid de frana.Am fost mereu legal. 2)Imi reparam singur in urma cu 30 ani tot aveam in doi timpi,dar a trecut timpul si mai uita omul. 3)Credeam ca menirea unui forum este ca sa se rezolve prin discutii,socializare,etc.Dragii mei prieteni"tineri si agitati",nu asa se discuta. 4)Am luat aceasta motocicleta din mila ca sprijinea un gard aiurea si din melancoliile trecutului.Nu te poti considera"motorist"daca nu simti mirosul de fum care este esapat de la un"doi timpi". 5)Daca aveti rabdare si un pic de bunsimt,este ok,daca nu,asta este.Eu in meseria mea am foarte multa rabdare si imi apropii tinerii de mine Have a nice day... » Post actualizat in 16 Jun 2014 11:28 Intr-adevar..."i-e grele".Neamtzul masoara de 10 ori si taie o singura data.Segmentii apar la piese noi.Vezi aici http://motocomuniste.wordpress.com/category/jawa/
  8. Incep sa se lege informatiile.Multumesc mult 1.Bucsa este de lungimea partii utile a filetului bujiei.Daca trebuie sa-i pun bujie cu filet lung,o voi face negresit. 2.Din moment ce cilindrii n u par sa fie uzati,ii trag o segmentare. 3.Carburatorul are pe el o clapetacu doua pozitii.Am dat-o jos si am curatat bine tot ce este acolo. 4.Daca este de facut un sistem de inundat...ma conformez 5.Nu stiu care ar trebui sa fie socul. Astept confirmari sau infirmari...Cu deosebit respect
  9. Totusi...segmentii sunt noi?
  10. Pretul are transport inclus?Care ar fi pretul total?Cred ca as lua si un set de segmenti,dar trebuie sa vad exact la ce cota este motorul.M-ar mai interesa si o parghie de frana cu tot cu piesa aceea excentrica de la roata din fata. La mine cablul de acceleratie este ok.Nu agata si nu este prea scurt.Functioneaza si actioneaza bine pistonul.Problema deocamdata se zbate la...de ce porneste doar daca ii dau bezina cu seringa?Si ieri chiar daca am facut nivelul destul de bine tot a mai dat odata benzina pe afara Sunt mai optimist ca niciodata Si saua mi se pare interesanta daca mai este
  11. Inca o intrebare...cand se opreste motorul mai face cateva ture.Are ceva legatura cu compresia?Segmentii?Mentionez ca am dat o chiuloasa jos ca sa bucsez filetul de la bujie si cilindrul nu avea guler.
  12. Pare tentant.Ma intereseaza serios.Un nr de telefon?
  13. Imi cer scuze daca enervez,dar tin cont de fiecare parere si sfat.Voi incerca si variantele acestea.Multumesc mult
×
×
  • Create New...