Sari la conținut

Ovidiu_SV

Membru
  • Număr conținut

    22
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Suceava
  • Carnet moto din
    1983
  • Motocicleta
    Honda VT500E
  • Numar Moto
    SV-90-CUS
  • Club
    niciunul

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Mobra,IJ,Suzuki,Daelim,Piagio,Honda,Jawa

Vizitatori Recenți Profil

371 citiri profil

Ovidiu_SV's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Domnule L.U.V. mi se pare un pic de aroganta in atitudinea dvs. Am intrat pe acest forum in speranta de a comunica atat cu profesionisti, cat si cu amatori. Nu inteleg motivul pentru care m-ati blocat. Va pot asigura ca ma pricep mult mai bine decat dvs la mecanica. Sunt inginer mecanic cu faculatatea facuta la timp si conduc motociclete din 1983. Daca va credeti superior, gresiti. Trebuie sa fiti deschis dialogului, deoarece suntem satui de atitudini dictatoriale. Eu nu am timp de frecat menta pe forumuri si de aceea am avut o ezitare, dar dvs care sunteti lipit de internet puteati fi mai intelegator. Daca ati avea macar o farama de bun-simt m-ati lamuri de ce m-ati blocat. Asta intr-un limbaj mai conventional. Ce nu v-a convenit la scuzele mele? Am fost chiar sincer si deschis la dialog. 

    1. Ovidiu_SV

      Ovidiu_SV

      Concluzia? Suntem rai!

      ok. plin si Bucurestiul taranoi. alintati-va in jegul vostru. 

      "supces"

  2. Honda VT 500 E. Arata foarte bine si ese in stare impecabila. 

  3. Buna.Mai sun tobele?Au si filtre?Ma intereseaza » Post actualizat in 28 Jun 2014 09:13 Da un semn la svartovi pe mess.Stima
  4. Multumesc mult.Chiar nu dau in dreapta si in stanga.Ador dialogul si imi plac informatiile clare.Deacord 100% despre limbajul comun.Ma bazez mereu pe ceva si anume...in meseria mea sunt un"MIC REGE" si cred cu tarie ca in fiecare meserie si pasiune exista asa ceva.Ma astept mereu la pareri si sfaturi de la cei care stiu si cunosc.Surubaiesc cu placere si cred in talentul mainilor.Adresa mea de email este svartovi@yahoo.com Ca o curiozitate...site-ul meu este www.rapsodiabucovinei.ro Multumesc anticipat pentru manual. Doamne ajuta
  5. Multumesc mult.1. 1)Despre circulatul legal...am permis din 1983(A).Probabil ca unii dintre cei care va exprimati aici la un mod mai"libertin"cand eu conduceam pe doua roti,domniile voastre nu erau nici macar lichid de frana.Am fost mereu legal. 2)Imi reparam singur in urma cu 30 ani tot aveam in doi timpi,dar a trecut timpul si mai uita omul. 3)Credeam ca menirea unui forum este ca sa se rezolve prin discutii,socializare,etc.Dragii mei prieteni"tineri si agitati",nu asa se discuta. 4)Am luat aceasta motocicleta din mila ca sprijinea un gard aiurea si din melancoliile trecutului.Nu te poti considera"motorist"daca nu simti mirosul de fum care este esapat de la un"doi timpi". 5)Daca aveti rabdare si un pic de bunsimt,este ok,daca nu,asta este.Eu in meseria mea am foarte multa rabdare si imi apropii tinerii de mine Have a nice day... » Post actualizat in 16 Jun 2014 11:28 Intr-adevar..."i-e grele".Neamtzul masoara de 10 ori si taie o singura data.Segmentii apar la piese noi.Vezi aici http://motocomuniste.wordpress.com/category/jawa/
  6. Incep sa se lege informatiile.Multumesc mult 1.Bucsa este de lungimea partii utile a filetului bujiei.Daca trebuie sa-i pun bujie cu filet lung,o voi face negresit. 2.Din moment ce cilindrii n u par sa fie uzati,ii trag o segmentare. 3.Carburatorul are pe el o clapetacu doua pozitii.Am dat-o jos si am curatat bine tot ce este acolo. 4.Daca este de facut un sistem de inundat...ma conformez 5.Nu stiu care ar trebui sa fie socul. Astept confirmari sau infirmari...Cu deosebit respect
  7. Totusi...segmentii sunt noi?
  8. Pretul are transport inclus?Care ar fi pretul total?Cred ca as lua si un set de segmenti,dar trebuie sa vad exact la ce cota este motorul.M-ar mai interesa si o parghie de frana cu tot cu piesa aceea excentrica de la roata din fata. La mine cablul de acceleratie este ok.Nu agata si nu este prea scurt.Functioneaza si actioneaza bine pistonul.Problema deocamdata se zbate la...de ce porneste doar daca ii dau bezina cu seringa?Si ieri chiar daca am facut nivelul destul de bine tot a mai dat odata benzina pe afara Sunt mai optimist ca niciodata Si saua mi se pare interesanta daca mai este
  9. Inca o intrebare...cand se opreste motorul mai face cateva ture.Are ceva legatura cu compresia?Segmentii?Mentionez ca am dat o chiuloasa jos ca sa bucsez filetul de la bujie si cilindrul nu avea guler.
  10. Pare tentant.Ma intereseaza serios.Un nr de telefon?
  11. Imi cer scuze daca enervez,dar tin cont de fiecare parere si sfat.Voi incerca si variantele acestea.Multumesc mult
  12. Buna dimineata.Mai am cateva amanunte: 1.In cazul cand porneste,scoate fum pe ambele tobe 2.La un moment dat se opreste 3.Ii dau benzina cu seringa pe la filtrul de aer si porneste iar si chiar foarte usor,dar in acelasi mod...turata si acceleratia parca da invers. 4.Am verificat scanteia si la fise-masa si la bujii-masa si este ok. 5.Repet despre...garnitura de la galeria de admisie si cea de la carburator.Sunt ok. Ce sa-i mai fac? Sa iau alt carburator?Daca face la fel? Despre carburatorul acesta: 1.L-am desfacut 2.Am dat tot jos de pe el 3.Am curatat fiecare orificiu si fiecare jigleur cu un spray. 5.Am schimbat si reglat plutitorul care era spart Daca????Unul mai prost,sau la fel de prost ca mine i-a inversat cele doua jigleoare?Acum mi-a trecut asta prin cap?Acolo sunt doua jigleoare care mie imi par ca seamana,doar ca unul este mai lung si difera diametrele orificiilor. In orice caz una este sigura: MA DOR PICIOARELE DE LA CATE PEDALE I-AM DAT!!!!! Astept idei noi.Stima Este cineva din Suceava,sau in apropiere care se pricepe?
  13. Degeaba!!!Am schimbat garnitura de clingherit de la admisie.Am mai verificat si carburatorul,iar...scanteie are.Porneste se tureaza singura.Apoi moare si iar nu porneste.Banuiala mea este carburatorul...acum,na.Astept si pareri mai pertinente.Daca nu...o vand!O bat in cap de o saptamana.
  14. Cu ajutorul unui prieten mecanic astazi a pornit....dar cand accelerez da sa moara.parca ceva merge pe dos si la relanti nu merge constant.Inclusiv instalatia electrica merge de la sine.ii desfac iar carburatorul,il curat si ii maresc putin nivelul.Va tin la curent. Noutati:Am curatat carburatorul.Porneste foarte usor.Merge foarte turata,orice as face cu suruburile aer si relanti.Cred ca sta undeva pe la 4000 rot/min.Daca accelerez grohaie iar daca tin acceleratia deschisa se accelereaza intermitent.Imi vine sa...asta e
  15. Ovidiu_SV

    Jawa

    Buna seara si va multumesc pentru promtitudine.Astazi am reglat plutitorul si am reverificat aprinderea.Am gasit un fir alb razletz in partea ambreiajului si cand l-am pus la masa(din cate am observat eu,toate firele albe sunt la masa),dadea scanteie.Este posibil ca nivelul sa fie mic,dar macar nu mai ineaca.Ciudatenia este urmatoarea:fara sa ating nimic...cand lucram la estetic toate luminile functionau,mai putin semnalizarea ca mergea fara"intermitentza".Acum....de la butonul galben cu trei pozitii de la mana dreapta si butonul de la semnalizare se petrec ciudatenii.Se aprinde semnalizarea spate dreapta cand mai tare cand mai incet.Farul nu se mai aprinde,etc.De scanteie nici vorba.Sunt cu ochii pe forum.Va multumesc.
×
×
  • Creează nouă...