
romanady
Membru-
Număr conținut
42 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Craiova
-
Carnet moto din
2014
-
Motocicleta
Honda VFR 800 Vtec
-
Numar Moto
DJ 14 SUX
Informații profil
-
Motociclete detinute
Hornet 600 2002, Transalp 650 2002
romanady's Achievements
Newbie (1/14)
-
Nu am avut placerea. Asta e informatia pe care o am de la un amic ce face inspectii rar. Ce-i drept nu mai tin minte daca a zis ceva de certificatul de comformitate.
-
Eu am tobe sport omologate si cu db killer in ele sunt aproape la fel de silentioase ca evacuarile stock si nu am avut probleme cu nimeni, in schimb daca nu ai db killer pe tobe se considera "use on track only" deci nu vei trece rar-ul. Vezi poate gasesti sa cumperi db killere-le separat.
-
Sunet ciudat cand trag ambreiajul la rece Transalp 2001
topic a răspuns lui romanady în Piscoul Service si intretinere curenta
Daca schimbi tot kitul de ambreiaj iti dispar toate zgomotele, e testat de mine -
Fost proprietar de transalp 650. Am avut caz cu un termostat blocat inchis si altul blocat deschis. Ia motoreta rece, da-i o pornire si tine mana pe radiator. Daca radiatorul este cald si acul nu este la mijloc, inseamna ca nu mai inchide cum trebuie. Mergi lejer pe termostat de matiz / tico, au aceleasi dimensiuni si temperaturi de deschidere.
-
Salut, iti recomand daca ajungi pe la Milano sa vizitezi Monza (cu tot cu circuit), pentru cazare cauta "Ostello Costa Alta". E fix langa circuit si e chiar frumos. Duminica se organizeaza track days deci ai ce vedea si pe acolo.
-
Pare sa se auda in spate. Asta ma asteptam si eu sa fie, dar nu inteleg ce legatura are cu cosumul de curent. Daca o turez sau merg cu ea si e motoru in sarcina nu dispare sunetul, in schimb daca trag de frana sau pun faza lunga dispare
-
Salutare, am o problema ciudatica, poate a mai patit cineva si stie ce ar fi. In prima faza am zis ca e lantul distributiei dar in momentul in care are un consumator electric (faza lunga semnalizari, frana) diapare bataia ceea ce ma duce cu gandul la ceva problema pe incarcare. Atasez un clip cu buba Multumesc frumos
-
Cand am scris de variatoare m-am referit strict la solenoizi. Nu compari un rahat de solenoid cu distributia si uleiu. Mai dau o solutie ca sa nu se supere lumea pe mine, le poti comanda de pe ebay.com dupa coduri: admisie -> gm 12655420 si evacuare -> gm12655421
-
Pe scurt: mergi pe 2.2 daca nu vrei 1.8t. Este ieftin de cumparat dar gasesti mai greu. Posibile probleme: distributie lant (schimbi tot kitul), solenoizi variatoare ( le gasesti in dezmembrari daca pica), senzor pozitie axe cu came, probleme blocare deblocare volan (din cauza sistemului star/stop al motorilui fara cheie), daca e pana in 2008 trebuie verificat ce lichid de servo directie are (se recomanda ceva de la tutela), cu jante de 19 am auzit / citit ca pot hali cauciucurile fata grav (se rezolva cu o geometrie)
-
Unele e39 diesel au zf-ul care e o cutie mult mai buna. Eu am intr-adevar gm-ul care merge destul de ok dar a fost schimbata in trecut de unul din proprietari si eu o tin din scurt cu uleiul si filtrul.
-
O stiu, am citit topicul cand ma interesam de modelul asta, ar fi fost superba daca era dric imi iau cainele peste tot in concedii
-
Pentru ca au fost intr-avar niste motoare dieasel foarte fiabile si economice - 1.9 tdi pe pompe duze. De atunci dieselurile s-au complicat si oamenii au uitat sa se adapteze. Anul trecut am vrut sa iau din Ro un e39 2.5 benzina automat si am cautat mult si bine ... nimic ... 0 asa ca m-am multumit cu 2.5 d
-
Eu din ce stiu la 2.2 si la 3.2 sunt posibile probleme cu distributia. La ambele e pe lant, dar se duc dracu ghidajele in timp care sunt de plastic. Ai fi surprins ce poate face un turbat resoftat. Intr-adevar nu o sa raspunda la fel de liniar ca un motor de capacitate mai mare. este un compromis totusi, parerea mea e ca merita din plin avand in vedere costuri intretinere, fiabilitate, impozite samd
-
De la anu vor sa bage un nou "impozit" in functie de ce clasa de emisie are motorul si de combustibilul folosit.
-
Salut. 2.2 nu este turbo, are variatoare de faze pe axele cu came. Am avut brera 2.2 si intr-adevar este slabut dpdv dinamic pe caroseria aia. Probleme am avut cu variatoarele dar a fost un easy fix plus diverse erori minore pe electrica carora mecanicii nu le dadeau de cap(daca esti din bucuresti recomand bogdan tzivvi - peforum alfa). Iti recomand un 1.8 este generatie mai noua, euro 5, dar vezi ca si ala papa multicel, mai mult decat 2.2. Pe exterior 2.2 consuma un 7.5-8 la mers legal, 1.8 cam 9. La 1.8 poti sa ii faci un soft (vezi Iluzoriu tot pe forum alfa) si scoti performante de 3.2 din el. Bafta la alegeri, inca sunt niste masini frumoase si interesante de condus.