Jump to content

romanady

Membru
  • Content Count

    37
  • Joined

  • Last visited

About romanady

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Craiova
  • Carnet moto din
    2014
  • Motocicleta
    Honda Transalp 650
  • Numar Moto
    DJ 65 XLV

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Hornet 600 2002, Transalp 650 2002
  1. Pare sa se auda in spate. Asta ma asteptam si eu sa fie, dar nu inteleg ce legatura are cu cosumul de curent. Daca o turez sau merg cu ea si e motoru in sarcina nu dispare sunetul, in schimb daca trag de frana sau pun faza lunga dispare
  2. Salutare, am o problema ciudatica, poate a mai patit cineva si stie ce ar fi. In prima faza am zis ca e lantul distributiei dar in momentul in care are un consumator electric (faza lunga semnalizari, frana) diapare bataia ceea ce ma duce cu gandul la ceva problema pe incarcare. Atasez un clip cu buba Multumesc frumos
  3. S-a vandut, se poate inchide. Multumesc pentru gazduire!
  4. Cand am scris de variatoare m-am referit strict la solenoizi. Nu compari un rahat de solenoid cu distributia si uleiu. Mai dau o solutie ca sa nu se supere lumea pe mine, le poti comanda de pe ebay.com dupa coduri: admisie -> gm 12655420 si evacuare -> gm12655421
  5. Pe scurt: mergi pe 2.2 daca nu vrei 1.8t. Este ieftin de cumparat dar gasesti mai greu. Posibile probleme: distributie lant (schimbi tot kitul), solenoizi variatoare ( le gasesti in dezmembrari daca pica), senzor pozitie axe cu came, probleme blocare deblocare volan (din cauza sistemului star/stop al motorilui fara cheie), daca e pana in 2008 trebuie verificat ce lichid de servo directie are (se recomanda ceva de la tutela), cu jante de 19 am auzit / citit ca pot hali cauciucurile fata grav (se rezolva cu o geometrie)
  6. Unele e39 diesel au zf-ul care e o cutie mult mai buna. Eu am intr-adevar gm-ul care merge destul de ok dar a fost schimbata in trecut de unul din proprietari si eu o tin din scurt cu uleiul si filtrul.
  7. O stiu, am citit topicul cand ma interesam de modelul asta, ar fi fost superba daca era dric imi iau cainele peste tot in concedii
  8. Pentru ca au fost intr-avar niste motoare dieasel foarte fiabile si economice - 1.9 tdi pe pompe duze. De atunci dieselurile s-au complicat si oamenii au uitat sa se adapteze. Anul trecut am vrut sa iau din Ro un e39 2.5 benzina automat si am cautat mult si bine ... nimic ... 0 asa ca m-am multumit cu 2.5 d
  9. Eu din ce stiu la 2.2 si la 3.2 sunt posibile probleme cu distributia. La ambele e pe lant, dar se duc dracu ghidajele in timp care sunt de plastic. Ai fi surprins ce poate face un turbat resoftat. Intr-adevar nu o sa raspunda la fel de liniar ca un motor de capacitate mai mare. este un compromis totusi, parerea mea e ca merita din plin avand in vedere costuri intretinere, fiabilitate, impozite samd
  10. De la anu vor sa bage un nou "impozit" in functie de ce clasa de emisie are motorul si de combustibilul folosit.
  11. Salut. 2.2 nu este turbo, are variatoare de faze pe axele cu came. Am avut brera 2.2 si intr-adevar este slabut dpdv dinamic pe caroseria aia. Probleme am avut cu variatoarele dar a fost un easy fix plus diverse erori minore pe electrica carora mecanicii nu le dadeau de cap(daca esti din bucuresti recomand bogdan tzivvi - peforum alfa). Iti recomand un 1.8 este generatie mai noua, euro 5, dar vezi ca si ala papa multicel, mai mult decat 2.2. Pe exterior 2.2 consuma un 7.5-8 la mers legal, 1.8 cam 9. La 1.8 poti sa ii faci un soft (vezi Iluzoriu tot pe forum alfa) si scoti performante de 3.2 din el. Bafta la alegeri, inca sunt niste masini frumoase si interesante de condus.
  12. Vand Honda Transalp 650 din 2001 cu 70.000km in bord. Motoreta este coborata din suspensia spate ("din oase") si saua este scobita. Detin "osul" original al suspensiei. Este inscrisa pe numele meu cu toate actele la zi, asigurarea expira in februarie 2019. Dau fiscal fara probleme. Motoreta se afla in Craiova Contact 0770 334 003 Adrian Pret 1700 euro Accesorii: Crashbar Cric central Topcase Givi Monokey Parbriz touring Givi + deflector Parbriz original 2 Chei cu cip, una originala cealalta nu Filtru aer K&N Consumabile schimbate recent: Acum 2000km: Kit ambreiaj TRW Cablu ambreiaj Kit lant DID+ pinioane fata spate si siguranta pinion atac (OEM Honda) Termostat Anvelope fata + spate Mitas e07 Placute frana SBS sinter fata + spate Ulei Motul 5100 + Filtru Recend am fost accidentat usor de o masina si ca rezultat au fost afectate carenele stanga dreapta, crashbar-ul si cadrul de bord (e indoit botul spre stanga). In rest motoreta merge foarte bine, nu a fost afectat cadrul, suspensia sau directia. Filmare cu toate detaliile: » Post actualizat in 29 Oct 2018 08:48 Pret nou 1600 euro. Schimb doar cu vfr800 vtec abs sau cbf1000 abs. » Post actualizat in 29 Oct 2018 08:59 Filmare de weekendul trecut:
  13. Subscriu pentru Kotor. In caz ca ai timp dai o fuga pana la fortul Kabala (Oskorusa denumit pe gmaps). Am dat peste el oarecum din greseala, dar a meritat din plin. Video: Locatie: https://www.google.com/maps/place/Fort+Oskoru%C5%A1a/@42.4199094,18.5483831,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x134c3b34eb80881f:0x14dd76a94da6ede4!8m2!3d42.4199094!4d18.5505718
×
×
  • Create New...