Sari la conținut

cabalero

Membru
  • Număr conținut

    42
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.foto-carte.ro

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2015
  • Motocicleta
    Yamaha Dragstar 650 custom

Vizitatori Recenți Profil

398 citiri profil

cabalero's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. azi m-am intors de la Buzau pe drumul asta. E greu drumul. Eram cu masina. unu cu Gs1200 a depasit masina la limita ajungand aproape intre masina si tirul ce venea pe contrasens. De cele mai multe ori suntem incostienti. Si de aia murim. De mancarime in palma, cum zice un prieten. Dar nu ma ascultati pe mine, nu sunt motociclist dupa unii. Merg pana in 90-100 si aia pe linii drepte, cine a mai vazut asa ceva... Din ce am citit aici, nu stau sa citesc toate paginile, a cam exagerat pe un drum dificil, oricata experienta ai avea. Mancarimea de palma se mai trateaza si cu o ciorba de lopata din pacate... Ce ma deranjeaza e faptul ca ma baga prietenii in aceeasi oala cu unii si imi spun ca "vei muri". Da, sunt sanse. Nu zic nu. Dar mai mici decat colegul din Cluj ce a plecat de la stop saptamana trecuta si in cateva zeci de metri avea suta, i-a intors o masina (legal) in fata. Avea cum sa il vada? Cam greu. Fara sa imi raspundeti, de cate accidente stiti unde mergea motociclistul cu 50 la ora prin sat si sa ajunga pe asfalt? Din varii motive. Eu stiu vreo 2. Nu va obositi sa imi raspundeti, nu mai intru pe pagina asta de discutie. Prefer sa ma bucur de mersul pe motocicleta in ritmul meu. Si cand vreau senzatii tari ma duc si ma dau peste cap cu avionul. E mai sigur si mai fain. Asfalt uscat si.. scarpinati palma inainte de a pleca la drum. hai norock!
  2. Eu tot am o dilema mai nou..cu atat de multe accidente din cauza idiotior de la volan. Am ajuns sa conduc cu frica, daca ala din stanga schimba banda fara sa semnalizeze (ceea ce am si patit)? Dilema mea e, daca intr-o situatie gen cea de la Buzau sau altele similare, daca intram cu motorul in masina, dauna...totala la motor, dar eu prin minune puteam sa umblu. Si cand m-as fi ridicat constientizez ca puteam fi mort din cauza neacordarii de prioritate, merg la conducatorul auto si cu ultimele forte ii f*t o casca in cap si 2 pumni, pe buna dreptate, oare tot eu ajung la parnaie nu? Sau declar la politie ca "eu doar am fugit dupa el, s-a impiedicat si a cazut" ? Am patit cazuri de astea si din masina. Se dau permise gratis pe undeva in tara asta dar nu stiu pe unde... .
  3. sa vad daca voi fi in stare...in functie de cat de mult se incinge cheful de diseara
  4. sa vedem cum va fi vremea.. azi nu arata prea bine...
  5. stiu ce zici..am un prieten mai mic ca mine care se da pe niste endurouri si dealuri de speriat. Am fost cu el o data sa ia ceva DR, mai avea mult pana la asfalt. Pe loc drept. S-a urcat pe ea, pe cric, a pornit-o si a mers. La oprire s-a inclinat putin cat sa ajunga la asfalt. Am vazut si clipuri cu fete ce intai pornesc R1200GS, accelereaza si se urca pe el ca postasul pe bicicleta. Dar sincer... nu vreau sa fac de astea. Prefer un motor sa il pot controla. Si bicicleta de munte am luat-o cu un numar mai mic tocmai din acest motiv.
  6. de cric nu stiu care sunt avantajele si dezavantajele. Doar ca poti face o pana mai usor cu cric nu? Dar cele 87 de kg in minus cu furca low e foarte mult. Oi fi eu la cura de slabire..ajung la 70 de kile, iau un model in spate de 50 de kg, dar atunci se mai poate duce doar un rucsac in spate, cu bani multi pentru cazare, cort si accesorii de camping e exclus O sa caut sa testez. Pun si scut, handguard, parbriz.
  7. cu low seat 650 gs din 2010 vad ca are 79 cm, cu low suspension circa 77. Oare e cazul de low suspension? cred ca asta imi dau seama doar daca ma urc pe una. Am facut scoala pe suzuki gsr 600 care are 78 cm si am ajuns pe jos. Nu cu toata talpa..dar ajungeam. Dar daca ajungi cu sfert de talpa pe jos pe asfalt, pe offroad nu mai prea ajungi in unele situatii.. Suspensia se poate cobori cu oricat sau are incremente standard? Ca dezavantaj..imi imaginez ca va avea cursa mai scurta si va merge mai rau pe drumuri de pamant. Nu vreau sa fac enduro, doar sa pot merge si pe cate un drum de pamant pe care merg si masinile de ex sau carutele. Multam de raspunsuri. » Post actualizat in 02 May 2017 09:50 ERU: inaltime sa la f800 85 cm (in varianta low). Cum crezi ca ajung pe jos daca la gsr cu sa de 78 eram cu jumate talpa...? totusi 7 cm e mult... Poate ai tu picioare mai mari.. nu stiu.. Km nu poti stii daca sunt reali... De regula cine ia motoarele astea cam face ture lungi. Se poate si sa o aiba de 2-3 ani si sa aiba 50 mii sau se poate sa o aiba de 6 ani sa aiba tot atatia. Ce au schimbat la furca dupa 2013? ovi_ice Da, cred totusi ca low suspension nu e cazul. Desi am vazut ceva clip cu o tipa de 1,60 care o avea coborata. O sa vad daca nu dau de ceva posesori prin Cluj de 650gs, chiar si cu sa normala sa ma urc pe ea. Oricum, achizitia nu e in buget anul acesta, asa ca am vreme sa ma documentez. E diferenta mare de capacitate de carat in varianta suspensie joasa.
  8. Vreau sa trec pe un gs, 650, pentru ca din pacate la sub 1,70 nu ma pot intinde la alt model sau alte motociclete. Care ar fi sfatul vostru de achizitie? Sa merg pe principiul "cat mai nou posibil, in functie de cat ma tin buzunarele"? M-as putea intinde pe la 4000E cred, la anul. Tinand cont ca trebuie sa iau si echipament, cel de chopper nu prea merge pe gs ) Cat e de comod 650gs ul 2 cilindri de 800 cmc la drumuri mai lungi, gen 4-500 km pe zi? Sunt sei aftermarket mai confortabile? (dar in varianta low seat). Vreau sa pot merge si pe drumuri mai rele, nu neaparat pe dealuri, mai cate un drum de pamant, asfalt mai slab calitativ, etc iar cu chopperul nu prea pot face asta.
  9. Si eu ma gandesc sa trec de pe chopper pe dual sport, intra si 650 gs la dual nu? cred.. Si am vazut multi care fac ture lungi cu el. E drept, fara pasager, dar cu pasager e mai nasol pe orice mobra, exceptie cele de touring. Pasagerul nu are cum sa stea la fel de bine/comod ca soferul. Decat pe F1200GS si altele din clasa aia (de pret). Eu sunt mic, sub 1,70 si oricat de mult mi-as dori orice alta moto in afara de bmw...nu pot, nu exista altele cu sa atat de joasa. Dar colegul nostru la inaltimea lui ar putea lua un F800GS. Desi nu cred ca se incadreaza in buget. La banii aia orice ar lua va fi vai de capu ei si va baga multi bani in reparatii. Am un prieten putin mai inalt ca mine, dar sub 1,85 si se descurca pe transalp. Daca as fi mai inalt as lua transalp
  10. Domnilor, iesiri cu chopperul aici, discutii personale pe privat.
  11. si pentru mine e primul, vreau de multa vreme sa ajung in Praga si am zis ca anul asta imbin musaiul cu placutul O sa fac un topic dar mai incolo, vreau mai spre vara putin..sa fie de tricou si pantaloni scurti prin oras...
  12. Eu nu am zis ca vreau sa merg doar cu chopperisti. Din contra. Mie imi place pe doua roti, indiferent de care sunt. Anul asta vreau sa merg pana la mare cu bicicleta de ex si cu motorul in Praga (apropo, daca e cineva interesat...). Si s-ar putea sa schimb categoria de la chopper la soft enduro sau cruiser, dar tot o sa vin cu voi
  13. Stiu ca tu iesi cu oricine si e foarte bine asta. Dar unii nu se "compromit" sa fie vazuti cu alte clase... Dar din pacate noi, eu cel putin, nu merg ca cel din clipul tau Dar pe de o parte e de inteles, cine iese pe dealuri iese cu scopul de a face offroad, cine merge cu speed iese cu scopul de a lua curbe la 200 la ora. Eu din pacate nu pot weekendul asta, am de plantat ceapa, copaci, morcovi si alte cele.
  14. De cate ori am iesit erai tu, Andy, Alin si Cristi si poate inca 1-2, nu-mi aduc aminte acum, Oricum.. pe acolo.. in jur de 5. Dar oricum au fost putine iesiri in grup. Andy e de inteles, lucreaza in weekenduri la nunti, altii stau cu familia... Am mai avut si eu cateva nunti de pozat cu weekenduri blocate. Nu stiu daca se anunta neaparat prin alte metode, eu cred ca problema e altundeva. Asa e, toti cu alte motoare au intalniri, is mai uniti ca noi. Dar oare nu si din cauza ca noi suntem mai putini? Vad putine choppere pe strazi.
  15. Nu inteleg.. nu esti din CJ? Ar trebui sa stii mai bine dupa vechimea de pe forum... Eu is mai nou in ale motociclismului, din pacate nu te pot ajuta, desi sunt si eu in cautare de locatii de intalniri si/sau iesiri. Dar abia ne strangem 4-5 chopperisti si asa la iesiri. Cate ture am facut anul trecut nu cred ca am fost mai mult de 5. Numai noi nu socializam. Toti ceilalti cu alte motoare au intalniri...
×
×
  • Creează nouă...