Sari la conținut

GeKados

Membru
  • Număr conținut

    37
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2014
  • Motocicleta
    Kawasaki VN800 Classic 2004

Vizitatori Recenți Profil

872 citiri profil

GeKados's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Probabil ca nu a fost cea mai inspirata exprimare, dar intre cele 2 modele avem asa: - virago 250 23 hp - eliminator 250 33 hp Aceeasi cilindree, putere diferita. PS: nu sunt suparacios, dar nu cred ca era cazul de "e mai multi"
  2. Cred ca la 250 cmc, 2 in paralel sunt mai puternici decat 2 in v. Dar cu siguranta cea care este mai bine intretinuta reprezinta cea mai buna alegere.
  3. Sunt de acord cu tine ca trebuie sa ai grija cui ii incredintezi masina. Dar, cred ca ar trebui sa iesim din dogma asta de asigurare legata de autovehicul pt ca soferul este cel care provoaca accidentul...nu masina (u know...guns don't kill people...people kill people).
  4. Mda. Nu ai cum sa scapi, sau sa nu beneficiezi de bonus malus. Eu am avut anul trecut un incident minor cu masina si anul asta am platit mai mult rca pt masina si pt mobra . Nu pot spune ca ma incanta, dar daca am gresit aia e. Ce nu imi place la bonus/malus este ca nu e pur pe baza CNP; de ex: daca ii dai masina ta cuiva sa o conduca, face un accident si el este vinovatul, o sa ii creasca rca-ul pe masinile lui, dar si tie...nu suna prea fair (in cazul persoanelor juridice nu se aplica ). Dpmdv ar trebui sa fie asigurare pur CNP: iti inchei polita de asigurare cu decontare directa (la asigiratorul tau..excat ce vrea sa faca acum asf-ul) si in functie de autovehiculele pe care le detii ai o anumita valoare). Te opreste nea politistu in trafic, te intreaba de asigurarea ta ...nu a masinii pe care o conduci. Si daca esti vinovat de meserie sa iti creasca asigurarea la nesfarsit (nu limitat ca in prezent). Astfel, o sa devina prea scump sa fi un sofer neatent si nedisciplinat.
  5. Salutare, Imi pare rau ca aud iar de "lectii" scumpe. Dhl percepe 160 euro pt livrare prin intermediul "express" care este un serviciu overnight "par avion". Te sfatuiesc sa iei legatura cu dpd/gls si sa le expediezi produsul inapoi. Desi suntem mai la "marginea" europei, din fericire, legea care protejeaza consumatorul online se aplica: - expediaza cu dpd/gls (poti sa arunci o intrebare si la fan curier, dar nu stiu daca au solutie). - plateste tu tranaportul ca sa se miste tot procesul rapid (o sa fie mult mai ieftin decat dhl). - trimite un mail in cadrul caruia sa atasezi poze cu casca primita si chitanta de la transport + awb de retur; deasemenea citeste bine politica de retur ca sa te aaiguri ca parcurgi corect procedura. O alta solutie care merita incercata (mai mult decat un "nu" nu cred ca ai ce sa primesti), este sa iei legatura cu kronaumoto din bucuresti care sunt parteneri louis. Poate reusesti macar medierea discutiilor. Conform legislatiei ar trebui sa primesti banii pe produs + costurile de retur (indiferent de ce sustin ei), avand in vedere ca produsul nu este conform. Daca nu vor, poti sa depui o sesizare la protectia consumatorului in ro si in de. O sa dureze un pic, dar eu zic ca poti sa recuperezi banii.
  6. Daca vrei an mai recent, probabil ca este o alegere buna. La un motor relativ nou, nu cred ca o sa ai probleme si ar trebui sa fie comparabile dpdv al performantelor si al ciclistici. Doar intreb, de ce nu te uiti la un vulcan s?
  7. Foarte bun articolul. Ma regasesc pe alocuri si cu bune si cu rele. Clipurile cu greseli ajuta foarte mult si in cazul meu. Teama o simt si eu. As vrea sa mai adaug importanta utilizarii claxonului pt a te asigura ca soferul te observa, chiar daca tu vii de pe drum cu prioritate. Multumim pentru share, cu siguranta ca fiecare cititor gaseste cate ceva util pt el.
  8. GeKados

    Kawasaki Vulcan

    @mobiletron: cam asa ma gandesc si eu ca sta treaba cu bujiile iridium. Le-am montat din dorinta de a rezolva problema cu cilindrul fata care nu pornea la rece. Cumva, s-a rezolvat dupa toate aceste operatiuni. @EPA System: poate ajuta pe viitor informatia: Piese necesare: - 1 dop vacuum 16 mm. - 1 dop vacuum 8 mm. - 2 dopuri vacuum 10 mm. - recomand un furtun nou pt vacuum de la rezervor la carburator (in locul liniei T si nu se mai utilizeaza dopul de 8 mm). - cost aprox: ~ 35 ron. @Rapoarte foi: Eu am testat 18/40: - la mers calm si de plimbare este perfect. - se pierde considerabil din cuplul jos. - vitezele parca se "lugesc" - pleaca mai greu de pe loc, si cloncanitul de "balancing shaft dampers" este mai pronuntat. - mersul printre masini oprite la semafor si manevrele la viteza mica sunt mai dificile deoarece le faci in viteza 1 destul de patinat. Saptamana aceasta am schimbat pinionul fata si am obtinut 17/40: - mult mai pe gustul meu. - mai sprintena, dar si mai turata. Pentru cei care vor sa faca modificarea rapoartelor, recomand inlocuirea pinionului fata a.i. sa rezulte 18/42: - este similar cu 17/40 numai ca mai jos cu ~ 50 rpm. - se pastreaza cuplul. - costul cel mai scazut: ~60 ron pinion + ~ 70 ron schimb. (am incercat sa editez din nou, dar vad ca nu mai pot) @Filtrare benzina: - avand in vedere ca am avut probleme cu mizerii intrate din rezervor in carburator, recomand montarea unui filtru de benzina. - sitele de la peatcock permit trecerea mizeriei din rezervor. - se poate monta un filtru de benzina cu intrare/iesire de 10 mm. - se taie o bucata din furtunul de benzina si monteaza filtrul intre cele 2 bucati ramase. - cost aprox. 19 ron filtrul (vezi poza). @reparatie carburator: - pt mine a fost ok kit-ul produs de "all balls". - cost aprox. 180 ron. @cabluri de frana/ambreiaj/kilometraj: - recomand doar kawasaki originale. - aftermarket doar in cazul in care se monteaza un ape hanger (cablurile originale din cate am inteles merg doar pana la inaltime de 10 inch). @sa: - eu am montat mustang solo. - este perfecta. - cost aprox. 1800 ron (scump, dar face toti banii). @crashbar: - am montat crash-ul produs de evilchop. - am uitat sa pun cricul: a stat doar in crashbar; 0 damage. - am urcat o bordura gresit si am lasat-o pe dreapta: a stat doar in crash; 0 damage. - am blocat fata la 3 km/h: a alunecat pe crashbar; 0 damage. - mare grija la mersul pe langa borduri dupa montaj (lateste gabaritul motocicletei). - recomand pe negru, pt ca daca se zgarie putin se poate aplica f repede vopsea neagra. - cost aprox. 600 ron.
  9. GeKados

    Kawasaki Vulcan

    Update: Dupa "lupte seculare" si inca o teapa cu un mecanic, am reusit sa rezolv problema printr-un cumul de operatiuni: - Reparatie caburator cu Kit all balls (am avut emotii, dar pare sa mearga ok). - Curatat furtun benzina + rezervor + montaj filtru benzina. - eliminare EPA mai degraba pentru a elimina 3 puncte potentiale prin care s-ar putea pierde vacuum. - Reglaj carburator la cotele din manual (precizez f important plutitor 16.5 mm si cui amestec 1.75). - Am montat bujii CR7E Iridium (nu stiu sigur daca are vre-un efect). Concluzie: mobra trage cum n-a tras niciodata de cand este la mine :) De tinut sub observatie pe viitor colectia de sunete/tacanituri/"batai" si etc pe care le produce modelul asta. Mentiuni speciale: - o batatei metalica la rece, care dispare la cald in schimb. - o tacaniura metalica ascutita in sarcina care nu este de la "balacing shaft dampers". In rest toate bune.
  10. Nu stiu exact pt ca nu a fost cotat separat. Dar a fost decent din punctul meu de vedere. Cel mai bine suna la ei sau trimite un mail si maine cred ca ai raspunsul. Sunt foarte prompti baietii
  11. Metric motion este importator in ro pt sei mustang. Eu mi-am luat de la ei pt vn800 si consider ca este cea mai buna investitie pe care puteam sa o fac
  12. GeKados

    Kawasaki Vulcan

    Update: - am verificat bujii si bobine, furtune etc, totu ok. - am schimbat ambreiajul: wow, acum mi-am dat seama cat imi aluneca mie de fapt. O speta care cred ca are legatura cu cilindrul problematic, respectiv setarea din fabrica a surubului de amestec relanti (pilot mixture screw): - Nu stiu cat aveam setare din fabrica. - din cate am inteles, verificat dupa VIN, modelul meu este de america. Pe internet am gasit asa: - Russian Wolf si common knowledge in RO ar fi ca trebuie pus la 2.25 (turns) = la mine nu sta la ralanti cum trebuie; are tendinta sa scada la semafor pana se opreste. - Pe cateva posturi am gasit 1.25 turns (aici l-a si setat mecanicul vineri, numai ca nu am avut sansa sa o scot pe drum sa vad cum se comporta). - In owner manual gasit pe net am gasit 1.75 turns. La voi (cei care au motoarele nemodificate) ce valoare are setarea amestecului? Luni o sa imi vina si DB Killer-ele originale de la Silvertail-urile K02 pe care le am montate (vechiul proprietar le-a modificat sa sune mai tare; pe mine ma cam doare capul).
  13. GeKados

    Kawasaki Vulcan

    Multumesc pt sfat. O sa incerc si asta dupa ce le masor.
  14. GeKados

    Kawasaki Vulcan

    Salutare, Poate s-a mai lovit cineva de problema asta si are vre-o idee: VN800 Classic 2004 53.000 km: - ulei,filtre,bujii, pastilele supapelor schimbate, kit lant nou, carburator dezasamblat si curatat corespunzator,, fise bujii schimbate, cutia de sigurante schimbata, contacte electrice curatate, totul ok (bibilitata etc). - nu are scurgeri de ulei/benzina sau alte semne de genul asta (inclusiv filtru de aer e curat, fara sa benzina prezenta). - consum ok, fara fum sau alte semnale. La prima pornire dimineata pleaca doar cilindrul spate. Practic, am cam urmatorul parcurs de fiecare data: - O pornesc (pleaca la prima apasare de buton cu socul tras). O las cca 30 de secunde sa mestece putin uleiul. - O scot din parcarea subterana fara sa am probleme de acceleratie in panta. - O parchez si o las sa se incalzeasca cca 2 min; pot pune mana pe cilidrul fata fara sa ma ard fiind doar cald de la cilindrul spate. - Demarez cu ea, si am o linie dreapta de aprox. 1.5 km. - In primul Km "simt" cum pleaca si cilindru fata; in accelerare constanta ma "trage" de 2 - 3 ori in fata (ca si cum ar incepe sa functioneze cilindrul fata) - Dupa, nici un fel de problema inclusiv pe parcusul zilei daca ma mai opresc pe undeva. - Nu mai simt svacniturile, dar parca ii ia cam 10-15 secunde sa se activeze cilindrul fata la pornirea la cald. - In timpul mersului accelereaza fara probleme, ezitari sau alte lucruri. Din cate am inteles, fiind doar cu 1 singur carburator, putin probabil sa fie o problema de alimentare benzina (mai ales ca nu am scurgeri evidente sau mirosuri de "camp petrolier". O sa verific saptamana viitoare valorile bobinelor de inductie, dar nu stiu daca problema ar fi in zona respectiva mai ales ca se rezolva dupa primul km.
×
×
  • Creează nouă...