Sari la conținut

Hellryder

Super Membru
  • Număr conținut

    1.894
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.vertizontal.ro

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2000
  • Motocicleta
    diverse
  • Club
    nu

Informații profil

  • Interests
    nimic

Vizitatori Recenți Profil

2.420 citiri profil

Hellryder's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Afisul este finlandez. Maghiara si finlandeza sunt similare, fac parte din familia limbilor fino-ugrice, alaturi de estona. De altfel in josul afisului scrie ceva de Helsinki. Lamurit fiind aspectul lingvistic sa trecem la mecanice: Motoreta nu este K125 desi seamana foarte mult. Aici ne-am lamurit ca e pui de minsk (M1M), nu de Kovrovetz. Saua sigur nu e originala intrucat se facea cu un singur loc, iar apoi era treaba fiecarui gospodin sa faca ce stie ca sa-si ia nevasta cu el.
  2. Daca ai drum prin Anglia recomand cu tarie National Motorcycle Museum, langa Birmingham. Am fost anul trecut acolo si am pus si pe blog diverse chestii. Vezi aici: http://vertizontal.ro/blog/2014/07/muzeul-de-motociclete-in-ansamblu/ sau cea mai tare, dupa parerea mea, Brough Superior: http://vertizontal.ro/blog/2014/07/brough-superior/
  3. Corect! Am mai gasit o poza cu el la plecare, scrie 1000S pe el. O sa corectez.
  4. I-am gasit intr-o parcare langa Londra. Eram in zona.
  5. Multumesc, nu ma pricep la toate marcile si modelele britanice, au fost extrem de productivi, dar mi-a placut ce am vazut acolo. Daca stie cineva mai multe si vrea sa spuna, promit ca o sa completez informatiile.
  6. Am prins o intalnire de mobre in Anglia. Erau acolo de la cel mai nou model de BMW R NineT pana la clasice din anii 40-50-60, calarite de niste neni cu barbi autentice. Am pus pozele pe blogul meu, aici: http://vertizontal.ro/blog/2015/08/acei-oameni-minunati-si-masinariile-lor-extraordinare/ Daca va face placere, aruncati un ochi.
  7. Multumesc mult pentru sfaturi. O sa caut tabla din aia. Apropo, daca are cineva idei crete am un router CNC cu care se poate taia in orice lemn/plastic/neferoase. 60x40cm suprafata de lucru cu inaltime de 12 cm.
  8. In cutie nu e nimic, e goala. E intr-adevar o bobina sub rezervor. Multumesc mult pentru sfaturi, o sa ma ocup de ea exact asa cum ai scris. O sa pun si poze de la fiecare operatie. Daca la mecanica si curatat ma pricep, am mai desfacut am facut si la loc si au mers, la electrica sunt praf. Intrebare: daca dau jos ciclindrul, nu imi trebuie garnitura de chiulasa cand il pun la loc? Se mai gaseste pe undeva? Sau o fac din clingherit? Motoreta a stat in conditii bune, e drept ca a batut un pic soarele printr-un gemulet pe o bucata de rezervor, acolo unde e si scorojita vopseaua, dar in rest pare surprinzator de OK. Bani nu merita sa bag in ea pentru restaurare pentru ca nu are acte si nu cred ca se poate inmatricula. Totusi as putea sa investesc un pic de munca doar pentru placerea de a o auzi mergand. Si apoi va mai sta 20 de ani intr-un garaj.
  9. Saua si lampa 100% nu sunt ale ei. De toba parca n-as baga mana in foc...
  10. Eu am niste banuieli legate de ce neam e mobra in cauza, dar poate stie cineva mai multe. Sfaturi? Nu are acte, proprietarul a murit. Se poate face ceva? Nu pare sa dea scanteie, dar am fost asigurat ca a functionat si e completa. Idei?
  11. As avea eu un capac, daca este cel care acopera magnetoul si dinamul. Este frezat putin pe interior, probabil i s-a adaptat un alternator ceva. La exterior nu sunt urme vizibile.
  12. N-as vrea sa fiu carcotas, dar de ce trebuie sa impuscati mesagerul? Scrie mare si clar ca marsul nu e organizat de AMR, ci de Asociatia Adrian Iovan. Daca ar fi pus oricine altcineva anuntul pe forum ar fi fost judecat tot in functie de simpatiile personale, oare? E vorba despre a face public un eveniment moto: va place ideea si l-ati apreciat pe om, mergeti. Nu va place ideea sau nu v-a fost omul simpatic, nu mergeti. De judecat o sa il judece cine e abilitat, nu comentatorii de pe forum, vesnic nemultumiti ca cineva nu face ce ar trebui sa faca. Si daca nu va place ce face AMR, in loc sa retraiti nostalgic momentele de glorie de acum N ani, faceti alt AMR, libertatea de asociere e garantata de Constitutie. Ce s-a intamplat cu toate initiativele memorabile de tip ACMR si restul? Ca nici n-am mai auzit de ele dupa ce s-au infiintat.
  13. Vand 2 Simsonuri. 1 Simson cu atas, acte noi, pe numele meu. 1 Simson solo, fara acte, donator de piese pt primul 1 sac cu piese; rezervor, aripa, far, stop, sei, cutii, de toate. carburator nou - luat din germania cu 100 euro Pret pt toata nebunia - 1200 euro. Nu vand pe piese. mai vand si un motor+cutie de AWO, complet. In stare buna. 300 Euro. Sau 1400 la pachet toate fiarele. E posibil sa ma si razgandesc... Later edit: s-au vandut.
  14. Pai aici e mai complex: am cumparat pe bune cand traia. Nu mi-a putut da fiscalul pentru ca nu o inscrisese niciodata (!) la impozit - de fapt mosul nu mai mergea de vreo 10-12 ani cu ea, motoreta ramasese cu numere vechi, si nu s-a grabit sa o inscrie la impozit la primaria comunei. Mi-a promis ca rezolva problema, si mi-a adus o hartie de la primarie cum ca moto nu figureaza la impozit. N-am apucat sa ma ocup sa merg cu hartiile la mine la taxe ca mosul s-a prapadit. Si s-a rezolvat problema - mai simplu decat m-as fi asteptat - facand o cerere la Directia de taxe si impozite locale, in care explicam situatia, cerere pe care au aprobat-o si mi-au inscris-o la impozit. Pana la urma mi se pare firesc, doar ca firescul si normalul nu sunt contemporane cu noi in Romania.
×
×
  • Creează nouă...