1. E datoria ta sa nu mori cu dreptatea in mana (cred ca am zis asta in ultimele 10 postari aiic pe forum .
2. Ai prioritate cand ti se da.
Si eu cred ca era evitabil . Omul schimba vitezele, frana fata nici nu a atins-o pana in momentul impactului.
Din categoria :
"E datoria ta sa nu mori cu dreptatea in mana !"
P.S. Ma poate ajuta cineva cu cartea Proficient Motorcycling ? Chiar sunt curios si as vrea sa o citesc .
Poate percepem gresit ideea de piesa de schimb. Am masina cu CIV "fara serie motor". A trebuit sa merg la TES sa-mi dea niste documente cum ca motorul este de acelasi tip ( acelasi cod motor).
De putut sa-l schimbi , poti , deci il putem numi piesa de schimb, dar faptul ca trebuie sa umbli dupa acte si modificari CIV se intampla doar in cazul motorului ( nu si a cauciucurilor).
Motorul nu este piesa de schimb, nu ma intreaba nimeni la ITP/ vanzare daca se potrivesc seriile pe bujii. In schimb pentru ca am schimbat motorul trebuie sa ma duc la RAR sa mi-l treaca in carte. Ba mai mult, in anumite cazuri trebuie montat in service autorizat RAR.
Motorul nu este piesa de schimb.
Da, ai avut dreptate .
Am fost azi la RAR Brasov , pentru ca citisem pe un alt forum ca la autovehiculele non-euro nu ai nevoie de service autorizat.
S-a confirmat , am nevoie doar de o programare si 90,15Ron.
Am fost la service. Au zis ca e ok , ma ajuta.
Asta pana cand le-am zis ca e alt cod de motor. Concluzia a fost ca nu se baga, asa ca nu am mai ajuns la cat m-ar costa.
» Post actualizat in 22 Feb 2016 17:38
Am vorbit prostii. Acum am reusit sa ajung la parinti sa ma uit in CIV. In carte am tot PC26E. Ramane sa ma intorc maine la service.
Salut,
Anul trecut am schimat motorul in regim propriu . ( motor din dezmembrari)
In talon am serie motor PC32, iar ce e acum pe motocicleta e PC26.
Problema e ca pe 17Martie imi expira ITP-ul.
Ce/cum ma sfatuiti sa fac sa ies din incurcatura asta? Am vreo sansa sau o dau la dezmembrari ?