Sari la conținut

Florin-Gabriel Dumitric��

Membru
  • Număr conținut

    60
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Brasov
  • Carnet moto din
    05.2009
  • Numar Moto
    BV xx FGD

Vizitatori Recenți Profil

495 citiri profil

Florin-Gabriel Dumitric��'s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. 1. E datoria ta sa nu mori cu dreptatea in mana (cred ca am zis asta in ultimele 10 postari aiic pe forum . 2. Ai prioritate cand ti se da. Si eu cred ca era evitabil . Omul schimba vitezele, frana fata nici nu a atins-o pana in momentul impactului.
  2. Off - Nesomn. On - E datoria ta sa nu mori cu dreptatea in mana.
  3. Eu m-am decis acum sa fac motovlog (am 2 upload-uri) Tu ai deja foarte multe postari. Felicitari pentru perseverenta . Las si eu un link aici:
  4. Din categoria : "E datoria ta sa nu mori cu dreptatea in mana !" P.S. Ma poate ajuta cineva cu cartea Proficient Motorcycling ? Chiar sunt curios si as vrea sa o citesc .
  5. Salut , Are cineva carenele laterale pentru CB500S. Sau ma puteti ajuta cu un site de unde pot comanda ? Stima.
  6. Concluzie: Programare + 130 Ron pentru completare CIV + ITP la RAR Brasov.
  7. Poate percepem gresit ideea de piesa de schimb. Am masina cu CIV "fara serie motor". A trebuit sa merg la TES sa-mi dea niste documente cum ca motorul este de acelasi tip ( acelasi cod motor). De putut sa-l schimbi , poti , deci il putem numi piesa de schimb, dar faptul ca trebuie sa umbli dupa acte si modificari CIV se intampla doar in cazul motorului ( nu si a cauciucurilor).
  8. Motorul nu este piesa de schimb, nu ma intreaba nimeni la ITP/ vanzare daca se potrivesc seriile pe bujii. In schimb pentru ca am schimbat motorul trebuie sa ma duc la RAR sa mi-l treaca in carte. Ba mai mult, in anumite cazuri trebuie montat in service autorizat RAR. Motorul nu este piesa de schimb.
  9. Da, ai avut dreptate . Am fost azi la RAR Brasov , pentru ca citisem pe un alt forum ca la autovehiculele non-euro nu ai nevoie de service autorizat. S-a confirmat , am nevoie doar de o programare si 90,15Ron.
  10. Am fost la service. Au zis ca e ok , ma ajuta. Asta pana cand le-am zis ca e alt cod de motor. Concluzia a fost ca nu se baga, asa ca nu am mai ajuns la cat m-ar costa. » Post actualizat in 22 Feb 2016 17:38 Am vorbit prostii. Acum am reusit sa ajung la parinti sa ma uit in CIV. In carte am tot PC26E. Ramane sa ma intorc maine la service.
  11. Service-ul care mi-a spus pretul este autorizat da . Ma duc maine sa intreb cat ma mai costa in situatia actuala.
  12. Cand am inlocuit motorul am fost si pe la un service sa intreb cat ma costa . Mi-au cerut 300ron .
  13. Salut, Anul trecut am schimat motorul in regim propriu . ( motor din dezmembrari) In talon am serie motor PC32, iar ce e acum pe motocicleta e PC26. Problema e ca pe 17Martie imi expira ITP-ul. Ce/cum ma sfatuiti sa fac sa ies din incurcatura asta? Am vreo sansa sau o dau la dezmembrari ?
×
×
  • Creează nouă...